Přejít na obsah

2.0 TDI PD (103 kW)


Ludvíček

Doporučené příspěvky

nechápu,proč jsi dostal varování

Varovanie bolo za nevhodné správanie a schválne zakladanie duplicitných príspevkov - prečítaj si aj ostatné vlákna v O2. Ale je možné, že autor svoje príspevky už medzičasom upravil...

Nebylo to zdvojování příspěvků..jen jsem zde jednomu členu fóra připomněl, co sám kázal v jiném vlákně..jen možná s trochou nadsázky (upozornil jsem ho, že na DSG je tu již vláken několik).. Ale myslím, že jsme si to s Igorem již vysvětlili přes SZ.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mi to prostě nedá, ale doufám, že se ozve nějaký administrátor, nejlíp ze sekce Fabia  :D . Co má téma Odpovědět 2.0TDI jaké máte s tímto motorem zkušenosti společného s DSG? Na DSG jsou tady dokonce 2 vlákna,tak proč to motat jinam a odbočovat od tématu  lol

Nerád to robím, ale na základe udelenej právomoci ti dávam 1. varovanie...

Správně Igore, jen mu ho dej, když už máš udělenou tu pravomoc. Příště si dá aspon na ty drzosti pozor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle me hlavne ani DSG zadny launch control nema.

Ten kdo DGS ma, vi o cem je rec, takze proc tyto jednoznacne zavery typu "DSG zadny launch control nema" ? Ty mas DSG mas, nebo ji tak dobre znas ?

Napis nejake zkusenosti, take Ti to nefunguje ?

A jinak souhlasim s tim, ze to patri do threadu o DSG (jenz jsem mimoch. zakladal), ale jaksi me pripadalo odpovidat "maro-01vi" nekam jinam trochu ulitle, za coz jsem se na zaver prvni odpovedi presto omluvil, viz "Sorry za OT". Ale je jasne, ze ten kdo chce (mozna dokonce nechce), toto nejak nemuze stale pochopit, a stale hyka jako osel (bez urazky) :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak na Google něco je,ale popis přesný není,ale opravdu Launch control je

"V režimech „S“ a „Tiptronic“ je k dispozici funkce „Launch Control“, která se u stojícího a provozní brzdou brzděného automobilu postará o efektní a rychlou akceleraci. Když sešlápnete současně brzdu i přidáte „plný plyn“, motor automaticky nastaví otáčky 3000 ot/min a po uvolnění brzdy je tak zrychlení ještě svižnější.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ja to ťažké rozdeliť, ale fakt si na Launch control (áno či nie) založte nové vlákno. Tu by to malo byť o 2,0 TDI.

BTW za duplicitné vlákna hneď varovanie nedávam, ale do daného vlákna dám odkaz na to správne a uzamknem ho. Až keby to niekto robil naschvál (nie raz nevedomky), tak príde varovanie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja to ťažké rozdeliť, ale fakt si na Launch control (áno či nie) založte nové vlákno. Tu by to malo byť o 2,0 TDI.

BTW za duplicitné vlákna hneď varovanie nedávam, ale do daného vlákna dám odkaz na to správne a uzamknem ho. Až keby to niekto robil naschvál (nie raz nevedomky), tak príde varovanie.

:palec2: K tomu není co dodat, příště už na tak dlouho neutíkej..aspoň ne bez předchozího upozornění -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A keď v dôsledku zvýšeného tepelného namáhania praskne piest, tak bude po radosti, že? Piesty po dosť výraznom načipovaní sú krásne farebné v miestach vstreku paliva. Už len krôčik ku katastrofe.

těch případů s prasklým nebo ještě lépe propáleným pístem je minimum a vsadím se, že všechny jsou z důvodu nekvalitního, diletantskýho zásahu do ř.j..

Dneska s tím mám najeto téměř 90 t. km. Jestli bych čekal, že něco odejde, byla by to spíš spojka, ale i ta je neustále stejná, jako ze začátku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podla mna treba vybrat take chipovanie kde KW nacipuju na maximum, ale aby zmena hodnoty krutiaceho momentu bola cim mensia. Potom by to malo byt v pohode aj s tou spojkou. Urcite to nebude tahat tak isto, ako ked tam mas +80Nm, ale je to dobry kompromis...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...