Bartas Vloženo 31. leden 2008 Sdílet Vloženo 31. leden 2008 Jestli to dobře chápu z toho obrázku,z venku odchlýpnu gumu a mezi kastlu a tu gumu nacpu silikon.a zevnitř to nechám být.jak se trochu oteplý hned to otestuju. A nevíte jak je to stou škrtící klapkou.Co dělá když je vadná.U Oi mě semtam lítaly otáčky,ale byl to benzin. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
asua Vloženo 31. leden 2008 Sdílet Vloženo 31. leden 2008 Jestli to dobře chápu z toho obrázku,z venku odchlýpnu gumu a mezi kastlu a tu gumu nacpu silikon.a zevnitř to nechám být.jak se trochu oteplý hned to otestuju.A nevíte jak je to stou škrtící klapkou.Co dělá když je vadná.U Oi mě semtam lítaly otáčky,ale byl to benzin. Asi jsi to spatne pochopil z te fotky! V tom miste se to lepi jenze zevnitr (fotku s otevrenyma dverma jsem vcera vecer doma nenasel - tak to bylo jen pro predstavu v kterem miste se to ma lepit). Takze otevres dvere a v tom oznacenem miste ale zevnitr oddelas tu gumu (kousek popotahnes) z venku by to ani neslo oddelat je to tam moc natesno. No a to te mezery nacpes silikon a gumu pustis at si dosedne. A melo by byt po problemu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 31. leden 2008 Sdílet Vloženo 31. leden 2008 BKD je jak bylo napsáno 16 V, a konstrukčně je úplně jiný. BMM je 8 V a jedná se v podstatě o staré PD s větším objemem a DPF. Oba jsou EU4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
asua Vloženo 1. Únor 2008 Sdílet Vloženo 1. Únor 2008 Chci se zeptat něco kolem váhy vzduchu (nic jsem tady o téhle závadě nenašel). Dneska při jízdě domů se moje Octavka 2.0 TDi začala nějak divně chovat ve 3000 ot/min. Při akceleraci a sešlápnutém plynu, se otáčkoměr vyšplhal k 3000 ot. a najednou otáčky spadly asi na 2500 otáček (pořád jsem držel plyn a akceleroval jsem), ale během sekundy se opět otáčky vrátily k 3000 ot. a auto zrychlovalo dál až k 4500 ot. Při přeřazení na 4 st. to udělalo v rozmezí 3000 otáček to samé (je to znatelné hlavně na zvuku - kdy mi to připadalo jako bych slyšel řadit automat). Můj tip je na váhu vzduchu, ale nejsem si jistý. Na počítači jsem s tím ještě nebyl, takže výpis závad nemám (jestli to vůbec jako závadu zaznamená). Nemůže to být jen tím, že jsem teď nějakou dobu jen popojížděl po městě (cca 10km a vypnutí a to pořád dokola a vlastně je motor pořád studený), že něco zatuhlo a bude potřeba zase motor pořádně projet a zahřát. Mám najeto 120 tis.km. Kolik případně ta váha na tento motor stojí a jestli si ji vyměním i sám (a jak)? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
asua Vloženo 2. Únor 2008 Sdílet Vloženo 2. Únor 2008 Nikdo nevi nebo se s tim nesetkal u tohoto motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 2. Únor 2008 Sdílet Vloženo 2. Únor 2008 zrovna to řeším u jednoho.Může být více věcí.Váhu jsem mu dal novou,ale vypadá to na turbo.Do 3000 jde a pak,když Ecu požaduje 2500 Mba tak tlak letí dolů.Jinak problém s Turby u 2,0 TDi je znám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
asua Vloženo 2. Únor 2008 Sdílet Vloženo 2. Únor 2008 zrovna to řeším u jednoho.Může být více věcí.Váhu jsem mu dal novou,ale vypadá to na turbo.Do 3000 jde a pak,když Ecu požaduje 2500 Mba tak tlak letí dolů.Jinak problém s Turby u 2,0 TDi je znám. No jo, ale ono to v sekunde zase zacne tahat a skoro nepoznas ze by se neco delo. Turbo u 81 kW jsem nechaval delat, ale to se chovalo uplne jinak a musel se motor vypinat. Vahu vzduchu jsem jeste nikdy nemenil a tak ani nevim jak se to auto chova. Dva mi znami (jednotlive) na tuho zavadu rekli jednoznacne - vaha vzduchu. Chtel jsem ale tady od kluku poradit - mozna se s tim uz nekdo setkal - prece jen je ten motor jeste kratce na trhu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 2. Únor 2008 Sdílet Vloženo 2. Únor 2008 Pokud máš VAG,je to to nejjednodušší to zjistit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
asua Vloženo 2. Únor 2008 Sdílet Vloženo 2. Únor 2008 Pokud máš VAG,je to to nejjednodušší to zjistit Nemam ale co nejdrive zajedu za klukama do servisu at na to kouknou. Chtel jsem jen slyset nazory tady na foru jestli se s tim uz nekdo nestekal. Co stoji takova vaha na tento motor (pripadne na kolik vyjde repase turba)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 2. Únor 2008 Sdílet Vloženo 2. Únor 2008 Nemam ale co nejdrive zajedu za klukama do servisu at na to kouknou. Chtel jsem jen slyset nazory tady na foru jestli se s tim uz nekdo nestekal. Co stoji takova vaha na tento motor (pripadne na kolik vyjde repase turba)? nový turbo tu jednou někdo prodával za 8 t. a dlouho to viselo v inzerci. Možná ho ještě ani neprodal. Váha snad za 3 t., ale tím si nejsem jist. Samozřejmě jsou to ceny bazarový. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 2. Únor 2008 Sdílet Vloženo 2. Únor 2008 Asi jsi to spatne pochopil z te fotky! V tom miste se to lepi jenze zevnitr (fotku s otevrenyma dverma jsem vcera vecer doma nenasel - tak to bylo jen pro predstavu v kterem miste se to ma lepit). Takze otevres dvere a v tom oznacenem miste ale zevnitr oddelas tu gumu (kousek popotahnes) z venku by to ani neslo oddelat je to tam moc natesno. No a to te mezery nacpes silikon a gumu pustis at si dosedne. A melo by byt po problemu. tak to díky za radu. Já teda vzadu téměř nikdy nikoho nevozím, ale když už tam někdo sedí, říká, že tam někde fičí vzduch od dveří. Z počátku jsem se to snažil vyreklamovat v záruce, ale tak jako obvykle nic neodhalili. Nakonec jsem se na to vykašlal, protože ve předu to neslyším. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
asua Vloženo 2. Únor 2008 Sdílet Vloženo 2. Únor 2008 tak to díky za radu. Já teda vzadu téměř nikdy nikoho nevozím, ale když už tam někdo sedí, říká, že tam někde fičí vzduch od dveří. Z počátku jsem se to snažil vyreklamovat v záruce, ale tak jako obvykle nic neodhalili. Nakonec jsem se na to vykašlal, protože ve předu to neslyším. Ja myslim ze jak budes mit chvilku casu tak si to podlepis a mas klid. Je to prace asi na 5 min. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
asua Vloženo 3. Únor 2008 Sdílet Vloženo 3. Únor 2008 Tak jsem to dneska projel asi na 100 km a zaver je takovy, ze hned na zacatku po zahrati to neudelalo ani jednou az v nejakem okamziku se stalo skoro to co jsem popisoval vyse. Tak jsem se na to zameril a dnesni zjisteni je takove : kdyz jsem jel na 4-ku a otacky neco pod 2000 a potreboval jsem predjet, tak jsem pridal a otacky letely nahoru a u 2500 se jakoby na chvili zastavili (asi tak 1 sek a kosicek dolu klesly - asi o 100 ot. - ale bylo to znatelne) a hned to zacalo normalne pridavat a otacky letely nahoru a auto zrychlovalo. Udelao to za tech 100 km asi jen 3 x. Asi 2x na 4 - ku a jednou ve zrychlovani na 5 -ku. Kdyz jsem to chtel zkusit at to udela tak to jelo normalne za plynem (takze se neda rict ze to udela pokazde). Muj nazor je ten ze to ani na VAGU nic nukaze. Ale co by to mohlo byt je mi zahadou. Na VAGA pres tyden zajedu, ale nevim! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 3. Únor 2008 Sdílet Vloženo 3. Únor 2008 Vag samozřejmě ukáže,ale nemysli si,že bude něco v paměti závad.Udělej logy kanálu 10 a 11 a pošli mi je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
asua Vloženo 3. Únor 2008 Sdílet Vloženo 3. Únor 2008 Vag samozřejmě ukáže,ale nemysli si,že bude něco v paměti závad.Udělej logy kanálu 10 a 11 a pošli mi je Ted se jeste zeptam nez zajedu do servisu. Doufam ze kluci ve znackovem servisu maji toho VAGA. Jak jsem ji koupil tak jsem jel do znac. servisu a kluci mi tu Octu pripojili na nejaky pristroj kde se divali na nastaveni vozu a hlasky chyb atd... Nevim ale zda se mi ze jsem zaslechl neco jako VAS a ne VAG (ale to si nejsem jisty). Je to ten pristroj a pujde tim zjistit ty kanaly 10 a 11? Kdyz ne tak co pak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 4. Únor 2008 Sdílet Vloženo 4. Únor 2008 tak jdi za odborníky a ne do škoda servisu kde to neumí.Umí to samo Vas i Vag Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hornet67 Vloženo 4. Únor 2008 Sdílet Vloženo 4. Únor 2008 Zdárek, mám taky 2.0TDi ve čtyřkolce a od začátku mi to dělá to samý... dojíždím na křižovatku na 3, vidím nic nejede, přidám a cuk jak kdyby se přidusil...není to pytel, prostě si cukne. Byl jsem v servisu a prý, že si musím zvyknout na ježdění s tímhle motorem, protože jsem úplnej trotl a s PD se musí jezdit prostě jinak !!!! Předtím jsem měl PD 77KW, obyč TDi a v poho... Kupodivu po najetí 20tis km to zmizelo a to jsem zkoušel měnit i nafty od různých (samo jen kvalitních)prodejců a pořád to samý . Nemáš s tím problém při startu??Naskakuje mi jako stará herka a v servisu nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
asua Vloženo 4. Únor 2008 Sdílet Vloženo 4. Únor 2008 tak jdi za odborníky a ne do škoda servisu kde to neumí.Umí to samo Vas i Vag Ted Ti nerozumim! Vzdyt se chystam za odborniky (sice do VW servisu kde mam lepsi zname) ale pokud tam nic nezjisti tak zkusim jeste Skoda servis kde znam taky par kluku. Jsou to vsichni motorari. Dneska jsem byl sluzebne mimo, ale volal jsem jim a rikali ze se s tim co rikam jeste nesetkali, ale tak se pry muze zacinat chovat ta vaha vzduchu. Ptal jsem se i na ty logy 10,11 a rikal ze to jsou logy turba a vahy. Tak tam pres tyden zajedu a budu chytrejsi (mozna, ale nic nezjistime). Ja jine odborniky neznam - nebo porad kde se obratit kdyz tam neuspeju? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
asua Vloženo 4. Únor 2008 Sdílet Vloženo 4. Únor 2008 V maxidotu je taky nejaka polozka - stav vozidla - nebo neco takoveho. Nebude tam zapasana nejaka chyba? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rass Vloženo 4. Únor 2008 Sdílet Vloženo 4. Únor 2008 V maxidotu je taky nejaka polozka - stav vozidla - nebo neco takoveho. Nebude tam zapasana nejaka chyba? tam určitě nic ohledně váhy nebude, najdeš tam tak maximálně hlášení docházející kapaliny do ostřik. či že máš načerpat palivo nebo dolít olej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 4. Únor 2008 Sdílet Vloženo 4. Únor 2008 to ukazuje banality jako doplnění vody do ostřikovačů nebo olej, divil bych se, kdyby to říkalo něco víc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 4. Únor 2008 Sdílet Vloženo 4. Únor 2008 (editace) Zvedaj se otacky a padaj.Tak asi klouze spojka .......to je uz fakt mazec Editováno: 4. Únor 2008, autor: TDIfun Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 4. Únor 2008 Sdílet Vloženo 4. Únor 2008 zrovna to řeším u jednoho.Může být více věcí.Váhu jsem mu dal novou,ale vypadá to na turbo.Do 3000 jde a pak,když Ecu požaduje 2500 Mba tak tlak letí dolů.Jinak problém s Turby u 2,0 TDi je znám. 2500 ??? to je asi chipnute ne?? A co takhle spatny softwer?? 2.0 TDI ma pozadavek 2350, maji docela ostre lazenou regulaci lopatek turba (softwerove) a dostavaj celkem na prdel. Resim to upravou v softu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimik Vloženo 5. Únor 2008 Sdílet Vloženo 5. Únor 2008 Chcu se zeptat jak se projevuje špátná škrtící klapka.Zatím žádné problém nemám,ale abych věděl do budoucna. Pokud se ti posere ta klapka tak to urcite poznas. U me se to projevovalo cvakanim jakoby "eletro jistice" pri vypnuti motoru. Me to delalo pouze pri vypnuti motoru, je to dosti hlasite a rychle cvakani (jako kdyby jste si vrazili kus plisku do spejli na favoritce a jeli co to da ) takze jde slyset i kdyz sedite v aute. Zajimave na tom je ze je to casove ruzne. Nekdy to cvakalo nez se dotocil motor, jindy motor uz davno stal a klapka cvakala jeste tak 5-8 vterin pote. Je to dos neprijemny zvuk, zvlaste kdyz nekoho vezete. Kazdopadne na jizdni vlastnosti to nemelo zaden vliv, auto tahlo porad stejne, za jizdy zadne neprijemne zvuky, akorat palubni pristroj porad hlasil servis, vlastne i predtim nez to zacalo cvakat. Dycky mi v servise vymazali to hlaseni s tim ze za cca 2 dny zacal servis svitit znovu. Kdyz zacalo cvakani jezdil jsem stim jeste cca tyden. V servise me zdupali ze mi muze odejit katalyzator . Nez jsem odstavil auto v servise, tak asi den predtim cvakani prestalo . Kazdopadne klapku menili a zatahla to skodovka kolem 14500,-(2mesice po zaruce vozu), ale musel jsem krapatko pritlacit na servis, puvodne po me chteli zaplatit 30% z ceny soucastky - odmitl jsem. Platil jsem jen praci cca 1200kc. Me osobne by zase zajimalo jak je to s temi klapkami do budoucna, jestli to byly nejake vadne kusy z vyroby a nebo je to poruchovy mechanizmus??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 5. Únor 2008 Sdílet Vloženo 5. Únor 2008 a uděláš přes kabel i Siemens PPD?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.