THORIN Vloženo 4. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2008 Prostě jeden se povede a druhej ne. Doufám že patřím mezi ty šťastnější.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 4. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2008 Nevim co má serviska společnýho ze záruč.opravama...tam se jen zaznamenávaj udaje o pravidel.prohlídkách nic víc..... Já co měl třeba opravy na tom jednom 2.0TDI co jsem měl za cca 200.000km za zhruba 250.000kč,tak ani jednu z těchto oprav jsem neměl uvedenou v servisce,ale na garanč.fakturách které jsou ale EXTRA......takže serviska jako argumentace toho že se na něm nikdy nic neposralo je naprosto k ničemu a vůbec nic to nedokazuje....... To se nový majitel jednoho z mých 2.0TDI může teda taky chlubit jak má bezporuch.motor jak na něm nikdy nic nebylo děláno a jak jsem psal..bylo na něm vyměněno za 250.000kč....... Spoustě lidem nedávaj v servisech ani ty kopie garanč.faktur....jako třeba známému co má 2.0TDI v Superbu....tomu na garanci měnily celej motor(u Autokomplex Menšík) protože protože mu v 80.000km přestal mazat a nedostal do ruky vůbec nic.........když se jich ptal jestli dostane nějakej papír o výměně motoru,tak mu řekly že to je v záznamu v počítači a že nic nepotřebuje a tím končily veškerou debatu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 4. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2008 Tak já třeba některé zruční opravy v servisce mám, některé ale ne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemar Vloženo 5. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2008 Nevim co má serviska společnýho ze záruč.opravama...tam se jen zaznamenávaj udaje o pravidel.prohlídkách nic víc.....Já co měl třeba opravy na tom jednom 2.0TDI co jsem měl za cca 200.000km za zhruba 250.000kč,tak ani jednu z těchto oprav jsem neměl uvedenou v servisce,ale na garanč.fakturách které jsou ale EXTRA......takže serviska jako argumentace toho že se na něm nikdy nic neposralo je naprosto k ničemu a vůbec nic to nedokazuje....... To se nový majitel jednoho z mých 2.0TDI může teda taky chlubit jak má bezporuch.motor jak na něm nikdy nic nebylo děláno a jak jsem psal..bylo na něm vyměněno za 250.000kč....... Spoustě lidem nedávaj v servisech ani ty kopie garanč.faktur....jako třeba známému co má 2.0TDI v Superbu....tomu na garanci měnily celej motor(u Autokomplex Menšík) protože protože mu v 80.000km přestal mazat a nedostal do ruky vůbec nic.........když se jich ptal jestli dostane nějakej papír o výměně motoru,tak mu řekly že to je v záznamu v počítači a že nic nepotřebuje a tím končily veškerou debatu.. Ale tady jde o to ze s tim autem jezdim nekdy i ja a mluvil jsem s kamosem co dela spravce fleet aut a po dotazu na tohle konkretni auto mi rekl ze vse OK!!! Pouze ten setrvak na zaruku. Kdybych nevdel ze tomu nic nebylo tak to tam nepisu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
palmexman Vloženo 8. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2008 Ale tady jde o to ze s tim autem jezdim nekdy i ja a mluvil jsem s kamosem co dela spravce fleet aut a po dotazu na tohle konkretni auto mi rekl ze vse OK!!!Pouze ten setrvak na zaruku. Kdybych nevdel ze tomu nic nebylo tak to tam nepisu Je to super motor ten kroutak je treba na dalnici VYUZITELNEJ na max, pokud za*ebe levej pruh kamion tak jsou TDI prvni co zrychlujou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirkasss Vloženo 13. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2008 Ahojte kluci, nemáte někdo s tímto nějakou zkušenost? Z ničeho nic mi to začalo šíleně kouřit, ani nemůžu domýt zadní nárazník jak je hned černej :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 14. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2008 aby sis u toho zrychlování nevykroutil nohu nebo ruku anebo třeba voko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 14. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2008 Asi tak, to se lehko srovnává dvoulitr s nějakýma 1.4 nebo 1.6, benzínový dvoulitr by mu ujel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 14. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2008 no přeplňovanej určitě ano... ta moje "atmosféra", mno... to už by bylo těsnější... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 14. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2008 Však, přeplnovaná nafta vs. stejně velký přeplňovaný benzín A ne že to je jak o tři roky starší školáček co 3x propadl a tudíž přepere všechny ve své nové třídě... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 14. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2008 omg ty máš dost... ty kluku jeden ušatej.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 14. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2008 Ahojte kluci, nemáte někdo s tímto nějakou zkušenost? Z ničeho nic mi to začalo šíleně kouřit, ani nemůžu domýt zadní nárazník jak je hned černej :-( Protože nezmiňuješ žádné podrobnosti, těžko říc.Každý diesel po čase začíná víc kouřit je to dáno zvyšující se netěsností v hlavě kolem ventilů (taky pístní kroužky už nestírají olej za stěn jako dřív) a průsakem oleje do spalovacího prostoru.Asi ti to taky začalo více žrát olej, ne? Taky na to má vliv kvalita nafty , kterou kupuješ.Osobně bych navrhoval zkontrolovat hlavu motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wrccko Vloženo 14. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2008 a nemôže to byť, ak by mal DPF filter, nejaká porucha alebo tak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 14. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2008 Prosím Tě kterou verzi motoru máš? Rád bych to sloučil s příslušným tématem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wrccko Vloženo 14. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2008 Mischicka pridaj to k Škoda Octavia II, 2.0TDi PD, 103 kW, našiel som to v jeho vlákne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 14. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2008 Díky, hledal jsem a nenašel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 15. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2008 a nemôže to byť, ak by mal DPF filter, nejaká porucha alebo tak? No porucha filtru je signalizována.Tohle je asi spíš opotřebením nějaké části motoru.Jako rozumné bych viděl nechat přeměřit tlaky ve válcích a zkontrolovat tu hlavu, ve vstřikách to nejspíš nebude-to by se zvýšila i spotřeba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
uza Vloženo 20. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2008 Ahoj kdo máte DSG 103 kw naftičku kolik vám to papá????já jezdím pruměr 8 l a zdá se mě to dost.dálku jezdím mimo dálnici 6,9 jak je tam dálnice 7,5 kolik máte vy???? přijde mi že to dost bumbá.6ti kvalt ale ruční to samé a znamý má pruměr 6,2 a to ji honi:-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajaxe Vloženo 21. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2008 (editace) Jezdím hodně město a mám 6,8 a zdá se mi to taky hodně....jsou dny kdy jedu za 5,5 ( naprosto stejnou trasu za stejnyho provozu) a pak 6,5 - 6,8. Ted ji mám zrovna v servisu na garančce, protože se mi nějak nezdály studené starty ( auto se strašně třepalo), celkově průběh motoru( cukání mezi 1700-2000ot) a i ta spotřeba ( ještě dost houkalo turbo)...no a zatím mi volali, že přehráli soft a že by to mělo být OK a čekám už jen na vyjádření k turbu. Pak dám vědět zda to mělo vliv i na spotřebu.. Editováno: 21. Srpen 2008, autor: vorlajz citace předchozího příspěvku je PŘÍSNĚ ZAKÁZÁNA!!! :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 21. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2008 to TDI je zřejmě dobrý motor... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajaxe Vloženo 21. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2008 No kdyby nebyl za super cenu tak bych ho nebral.... měl jsem vyhlídlé 1,8 TSI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 22. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2008 škoda, páč to TSIčko by bylo asik lepší! ale snad své prolbémy s TDI vyřešíš a bude to šlapat tak jak má! good luck ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajaxe Vloženo 22. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2008 To určitě, ale jak jsem psal cena byla moc lákavá a DSG bylo taky rozhodující a mě max vyhovuje. Jinak servis musím max pochválit přístup na 1 *** a už se těším jak ji budu mít zpátky doma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 22. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2008 jo tak s DSG je to parádička, to zas jo! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petoza Vloženo 24. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2008 Při koupi měla najeto 79.000, ted uz jsem skoro na 90.000 a ceka me tedy vymena a servisni prohlidka, jelikoz auto uz neni v zaruce tak bych nerad platil velke penize ve skodovce.........udelam si servisni prohlidku sam...............bohuzel nevim jaky je nej. olej pro tento motor. Dalsi co by me zajimalo co mam podle vas jeste vymenit?? palivovej filtr? prachovej fitr??? atd Poradte prosim...diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.