ajaxe Vloženo 26. Duben 2009 Sdílet Vloženo 26. Duben 2009 Takže už jsem i po čipu a po důkladné diagnostice od TDIfuna ( vřelé díky a doporučuji ). Jak jsme psal o tom drobném cukání tak je to vyřešeno - problém byl s váhou vzduchu a TDIfun jako jediný vyřešil. Konečně po dlouho době můžu říci, že jsem opravdu spokojený jak s výkonem tak i celkově s chováním motoru . Jediný co mě brání dát 1 s * jsou ty vibrace na volnoběh, ale to překousnu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karel21 Vloženo 27. Duben 2009 Sdílet Vloženo 27. Duben 2009 Mám OII 2.0 TDI MR 06 a mám problém s klapkou sání motoru - ulámaly se mi tam zuby na plastovém kolečku, takže klapka nazavírá. Nová stojí cca 6L, mám ale starou z 1,9 TDI MR 04. NEvíte někdo, jestli je zaměnitelná? Z 2.0 má číslo 038 128 063 L. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemar Vloženo 27. Duben 2009 Sdílet Vloženo 27. Duben 2009 Mám OII 2.0 TDI MR 06 a mám problém s klapkou sání motoru - ulámaly se mi tam zuby na plastovém kolečku, takže klapka nazavírá. Nová stojí cca 6L, mám ale starou z 1,9 TDI MR 04. NEvíte někdo, jestli je zaměnitelná? Z 2.0 má číslo 038 128 063 L. Díky. Myslim ze je na 99% jina 1,9 a 2,0TDi pro 2,0TDi zacina cislo dilu 3G0 ... ... . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karel21 Vloženo 27. Duben 2009 Sdílet Vloženo 27. Duben 2009 No právě že to číslo jsem opsal z 2.0 TDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 27. Duben 2009 Sdílet Vloženo 27. Duben 2009 už se mi ani nechce psát ty story o 2.0 TDI pořád dokola, tak snad jen, že systém PD je neštěstí, který nemělo spatřit světlo světa. Doufám, že jsem s CR nešlápnul opět do hovna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 27. Duben 2009 Sdílet Vloženo 27. Duben 2009 Jenom blazen by kupoval DPF :-) ne Vážně naco ??? kvůli přírodě? To bys musel být velký aktivista zelených. DPF má jenom nevýhody (zanáší se, když je trošku ucpané je menší výkon atd... jediné plus = TDi nekouří a nejde do ovzduší tolik splodin (a za to ještě připlácíš dle ceníku nemalou částku.Když to ještě jde tak koupit jedině bez DPF (ušetříš peníze a starosti) řešit TDi 16v a 8v je tudíž bezpředmětné. Bohužel EU brzo vyjimky zruší a už bude vše jedině nově se dát koupit s DPF. Ale až to bude tak to budou už všude nasazené CR TDi :-))) No asi nevíš o čem mluvíš.Já mám DPF a nevím o něm.Taky moji kolegové.Výhodou je,že DPF motory 2,0 TDi jsou jednovačky,takže tam neodchází hlavy-nejsou děravé jak cedník jako má 2,0 16V. Dnes už auto bez DPF prakticky nekoupíš(nové) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Res5ekt Vloženo 28. Duben 2009 Sdílet Vloženo 28. Duben 2009 už se mi ani nechce psát ty story o 2.0 TDI pořád dokola, tak snad jen, že systém PD je neštěstí, který nemělo spatřit světlo světa. Doufám, že jsem s CR nešlápnul opět do hovna. Dobrý chápu averzi kvůli 2.0Tdi (také tu nechci zmiňovat a opakovat) ale PD jako systém byl ve své době uvedení v roce 1998, kdy nahradil stary TDi 81kw opravdu dobrý (výkony šly nahoru, ale točivý moment šel skokem kupředu) příklad špička mezi 1.9TDi 81kw 235Nm nahrazen 1.9TDi PD 85kw 280Nm později 96kw(110kw Rs verze) 310Nm A tyto motory byly dobré. Samozřejmě konkurence kolem roku 2004 začla pomalu dotahovat Comonraily 1 2 a dnes již 3generace a jak se ukázalo je CR prostě lepší klidnější úspornější a stejně výkonný. Ale v letech 1998 - 2004 (kdy nastoupilo PD bylo špička a kvalitní do roku 2004) konkurence tehdy výkonostně neměla šanci. výkony VW TDi Passaty 1996-1998 1.9TDi 81kw 235Nm 1998-1999 1.9 TDI PD 85kw 280Nm 2000-2004 1.9 TDI PD 96kw 310Nm ---- zde byla asi spička VW Tdi PD dál už to šlo z kopce a měl nastoupit CR bohužel nastoupil až v roce 2008 2004-2008 2.0TDI PD 103kw 320Nm (125kw 350Nm) 2008- až do dneška 2.0TDI CR 103kw 320Nm (125kw 350Nm) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Res5ekt Vloženo 28. Duben 2009 Sdílet Vloženo 28. Duben 2009 No asi nevíš o čem mluvíš.Já mám DPF a nevím o něm.Taky moji kolegové.Výhodou je,že DPF motory 2,0 TDi jsou jednovačky,takže tam neodchází hlavy-nejsou děravé jak cedník jako má 2,0 16V.Dnes už auto bez DPF prakticky nekoupíš(nové) Koupíš a zrovna nejprodávanější Octavie stále jde objednávat i po faceliftu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 28. Duben 2009 Sdílet Vloženo 28. Duben 2009 ale já taky nespochybňuju výborný parametry těch motorů, ale mluvím o všech těch jejich bolístkách přes poruchovost, hlučnost, žravost oleje atd. Ale to už pro mně začíná být mrtvá kapitola. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DEZENT Vloženo 28. Duben 2009 Sdílet Vloženo 28. Duben 2009 (editace) No sice nemám 2,0 tdi ,ale 1,9 tdi 77kw, ale z vrchu toho víčka nemám ten odvodnovací šroubek. Tak nevím zda se to odvodnuje nějak jinak ? Prosím kdo ví poradte. Editováno: 28. Duben 2009, autor: DEZENT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tonys Vloženo 30. Duben 2009 Sdílet Vloženo 30. Duben 2009 Tak zrovna nedavno v mem velice blizkem okoli odeslo castecne jedno 2,0Tdi DPF do vecnych lovist. Najeto 103tis km, stari 2 roky. Praskla hlava, turbo, vstriky. Otazka je, zda to nebylo zpusobeno chovanim uzivatele, ale zas takovy zavodnik to neni. CO se tyce oleje, tak longlife, bezne do stejneho TDI dolevam. Cca 1l na 10-15tis km. Jezdim z 90% dlouhe trasy od 100km nahoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 30. Duben 2009 Sdílet Vloženo 30. Duben 2009 ale já taky nespochybňuju výborný parametry těch motorů, ale mluvím o všech těch jejich bolístkách přes poruchovost, hlučnost, žravost oleje atd. Ale to už pro mně začíná být mrtvá kapitola. O tom oleji jsem to psal v jiném vláknu v motorech - podle některých zdrojů turbo motory kvůli své konstrukci musí při provozu v otáčkách 3400 - 4000/min spotřebovat 1l oleje na 10000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 30. Duben 2009 Sdílet Vloženo 30. Duben 2009 Snad ti to trochu pomůže 1,9 stejné jako 2,0 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DEZENT Vloženo 30. Duben 2009 Sdílet Vloženo 30. Duben 2009 Díky , super obrázek na kterém zrovna bod 4 odvodnovací šroub nemám na svém tdi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 30. Duben 2009 Sdílet Vloženo 30. Duben 2009 DEZENT: OC 1 TDI,SDI , maju odvodnovaci-odkalovaci srob zo spodku filtra. biela plastova matica. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DEZENT Vloženo 30. Duben 2009 Sdílet Vloženo 30. Duben 2009 No ona je to octavia II rok 2005 77kw a ze spod nic není , ale díky za snahu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DEZENT Vloženo 30. Duben 2009 Sdílet Vloženo 30. Duben 2009 Napadá mě tedy ještě jedna vec je to totiž bazarovka od skoda auto nějaký referent. Tak jestli nebyl nějaký problém s tím původním víčkem , který ten šroub měl. A oni tam dali to z té Octavky I jen to víčko a víc neřešili. Ale jestli by pasovalo to nevím jen má teorie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 30. Duben 2009 Sdílet Vloženo 30. Duben 2009 Napadá mě tedy ještě jedna vec je to totiž bazarovka od skoda auto nějaký referent. Tak jestli nebyl nějaký problém s tím původním víčkem , který ten šroub měl. A oni tam dali to z té Octavky I jen to víčko a víc neřešili. Ale jestli by pasovalo to nevím jen má teorie. Na OC1 sa vymiena cely filter. Na OC2 sa meni len vlozka do naftoveho filtra. Nedaju sa pouzit-zamenit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 30. Duben 2009 Sdílet Vloženo 30. Duben 2009 to je deci na 1000 km, což je úplná sranda, jenže ono si to obvykle říká i o mnohem víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
THORIN Vloženo 1. Květen 2009 Sdílet Vloženo 1. Květen 2009 Do OCII se montují dva druhy palivového filtru na naftu. První typ byl s odsávacím šroubkem a s odděleným držákem filtru, montoval se do 8/05. Ten novější již nemá odsávací šroubek a má integrovaný držák filtru. Vložka je pro oba typy stejná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Res5ekt Vloženo 4. Květen 2009 Sdílet Vloženo 4. Květen 2009 (editace) Tak jsem po delsi dobe mel mozno o vikendu projizdet naseho draka 2.0Tdi103kw a zjistil nemilou vec. nekolikrat se mi stalo, ze sem se nemile presvedcil o velkych turbo dirach u tohoto motoru. Zvlast v mestskem provozu Místo : mesto, Rychlosti 50-58km/h = pred vami je semafor (blika oranzova) a chcete projed Priklad jedu mestem, kdyz je volno a neni zacpa 58 km/h coz je bezpecna rychlost i proti zmereni radarem na 4°stupen je krize a je potreba vyrazit (bez sance) ! Jedu mestem na 3°stupen kolem 50 km/h = vyrazit rychle take bez sance!! otacky jsou kolem 1600 Jet mestem 58km/h na 3° je zase spatne na spotrebu. Pritom neni to jen semafor (jedete ve dvojpruhu ) ve vasem pruhu nekdo odbocuje a chcete rychle vjed do vedlejsiho atd.. 3°stupen poradne zabira az kolem 60km/h a radit 2° v 50km/h je síla. Jaké máte Vy zkušenost? Editováno: 4. Květen 2009, autor: Res5ekt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RaKa Vloženo 4. Květen 2009 Sdílet Vloženo 4. Květen 2009 Já jsem si při akceleraci všimnul prodlevy mezi sešlápnutím plynu a reakcí motoru (bych odhadnul několik desetin vteřiny). Je pravda, že motor začne pořádně táhnout až od 2500. Uvidíme jestli se to zlepší po čipu. Když srovnám O1 74kW+čip a O2 103kW co se akcelerace týče tak u mě vyhrává O1, kde akcelerace byla okamžitá. Takže to chce čip a trochu přidat v nižších otáčkách! A pak rozjezdy, to je taky bída. Už několikrát se mi stalo, že jsem chtěl vyrazit od semaforu a místo toho mi chcípnul motor. Prostě si musím hodně dávat bacha na spojku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kvido27 Vloženo 4. Květen 2009 Sdílet Vloženo 4. Květen 2009 Kdy jdeš na čip? Kolik máš nejeto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RemyZero Vloženo 4. Květen 2009 Sdílet Vloženo 4. Květen 2009 Zdravim všechny ...před týdnem jsem si koupil O2 2.0TDI, s jízdními vlastnostmi jsem celkem spokojen, ale zlobí mi něco jiného. Když nastartuju poprvé auto, tak po chvilce na volnoběh se z něj ozývají takové prapodivné zvuky (jako klepání), když zařadim a kousek popojedu, tak to přestane... Dělá to vždycky po prvním nastartování ve dni. Když už jsem nastartoval auto ráno a jdu ho nastartovat večer, tak už to nedělá. Motor má najeto 99 tisíc km, nic uvolněno sem nenašel, když otevřu kapotu, tak nic není slyšet přes ten motor, nejvíce je to slyšet když se naklaním k přednímu kolu. Tak opravdu nevím co by to mohlo dělat, napište mi prosím jestli jste se s tím někdo někdy setkal a co by to mohlo dělat. Díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RaKa Vloženo 4. Květen 2009 Sdílet Vloženo 4. Květen 2009 Kdy jdeš na čip? Kolik máš nejeto? Najeto 30tis. Na čip zatím nejsem domluvenej jen proto, že jsem stále nedořešil vyšší spotřebu (už jsem to tu psal). Nechám ještě v servise přeflešnout origo SW, ale moc si od toho neslibuji vzhledem k stáří vozu (1R) a původu (referenčka škody auto). Prostě to mám ještě v záruce a v okamžiku kdy půjdu do čipu tak hrozí, že už nic nevyreklamuju. Na druhou stranu by při čipování mohli zjistit důvod vyšší spotřeby. Přeci jen "diagnostika" v origo škodováckém servisu, kterou mi jak tvrdili udělali při vypnutém motoru toho fakt moc neřekne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.