Stringo Vloženo 5. Září 2015 Sdílet Vloženo 5. Září 2015 No já mám cca 250t a vstřiky pořád původní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kusaj888 Vloženo 9. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2015 Caute chlapy mam vyhliadnutu oktáviu 2 rok výroby 2007 motor 2.0tdi poctivých 160000km ale moja otázka znie čo tá týka kódov motora ktorým sa vyvarovať a ktoré sú spoľahlivé v tomto roku boli asi tri a to AZV , BKD , BMM vedel by mi niekto vysvetlit aký je medzi nimi rozdiel ? Spoľahlivosť ? Spotreba ? Čo je pri nich CR (zrejme common Rail ?l ) DPF (filter pevných častíc )? a tak ďalej ďakujem za info veľmi mi to pomôže nemam momentálne prehľad v týchto motoroch ďakujem viem len povrchne info čo som počul Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 9. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2015 (editace) Odpovím jen z části. DPF je filtr pevných částic a ten se montoval od 2007 už do všech aut tuším bez rozdílu typu motoru (ale nejsem si úplně jistý) CR jsi napsal správně BMM je 8v s DPF a říká se že je spolehlivější než BKD což je 16v bez DPF a u něho údajně praskaly hlavy a brzo odcházely vstřiky. Já osobně mám BKD a mám cca 250t km a vstriky i hlava původní, takže tohle je třeba brát s rezervou. AZV je jako BKD ale je tam rozdíl ve výkonu a to AZV 100kw a BKD 103 kW, u BMM je taktéž 103 kw. Víc toho o těch motorech nevím. Každopádně záleží na tom,jak předchozí majitel pečoval o to auto a jak s ním jezdil. Odejít může i papírové sebelepší motor... [emoji6] Editováno: 9. Prosinec 2015, autor: Stringo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sheerlise Vloženo 9. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2015 My máme taky BKD asi rok a teda zatím (tuk tuk tuk) si nemůžeme stěžovat na nic- spotřeba super, motor přede, je fakt, že s hlavou si předchozí majitel hrál, no ale pokud má ta Tvoje vyhlídnutá 160 000, tak bych to neřešila, údajně s nima začínají problémy na 250 000, no ale to záleží na tom, jak se k tomu předchozí majitel choval... Ale to máš u každýho auta. U nás teda paradoxně méně problémový vůz, než kamarádova 1.9 77 kw, což má být prostě top motor :-) Za mně tudíž BKD no problem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ka_r_los Vloženo 10. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2015 Odpovím jen z části.DPF je filtr pevných částic a ten se montoval od 2007 už do všech aut tuším bez rozdílu typu motoru (ale nejsem si úplně jistý) - povinnost montovat DPF vznikla až v roce 2010, proto existují BKD a BXE i po FL.CR jsi napsal správně - ale žádný z uvedených CR není, to jsou až motory s 4 písmeny a s C na začátku, první byl CEGA v RS 2008BMM je 8v s DPF a říká se že je spolehlivější než BKD což je 16v bez DPF a u něho údajně praskaly hlavy a brzo odcházely vstřiky. Já osobně mám BKD a mám cca 250t km a vstriky i hlava původní, takže tohle je třeba brát s rezervou. - Na praskání hlav trpěly auta z roků 2004 - 2006, novější auta mají jinou revizi hlavy, ale nejlepší je to na místě zkontrolovat (poslední bylo C) a naopak BKD má vstřiky jak z náklaďáku a uložení na 2 šrouby, bohužel kov na kov, ale dá se opravovat.AZV je jako BKD ale je tam rozdíl ve výkonu a to AZV 100kw a BKD 103 kW, u BMM je taktéž 103 kw. - AZV byl legislativně podtočen pro Belgii a spol. Mám BKD, najeto od roku 2008, 220 tkm a leju naftu a olej (po 15 tkm) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barosmilan Vloženo 10. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2015 Mozna otazka uplne mimo, ale kde najdu revizi hlavy motoru? Dle ruznych popisu jsem to hledal ale nikde jsem nenasel na hlave zadne z uvedenych pismen, tak uz nevim kde hledat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sheerlise Vloženo 10. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2015 To Ti neporadím, nám na to přišel mechanik... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ka_r_los Vloženo 10. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2015 (editace) po sundání krytu motoru je to uvedené na pravé straně pod vedením nafty (od držáku doleva)... jinak je na OC i návod s obrázkem;) Editováno: 10. Prosinec 2015, autor: ka_r_los Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barosmilan Vloženo 10. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2015 Asi mam uplne jiny motor protoze to tam nikde neni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ka_r_los Vloženo 10. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2015 jaký máš kód motoru? je to na malém TP. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barosmilan Vloženo 10. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2015 Ten je BMM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ka_r_los Vloženo 10. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2015 tj 8V a toho se praskání hlav netýká Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 10. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2015 To už jsme tu ale psali, že praskající hlavy a vstriky jsou nejvíce u BKD 16V [emoji6] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 10. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2015 treba to omielať dookola 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 10. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2015 Mě by spíš zajímalo, jak se dají zkontrolovat vstřiky. Nebo jak se jejich konec životnosti projevuje při běžném provozu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 11. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2015 To uz se tady taky psalo, ne? Korekce jednotlivych vstriku na diagnostice. Ale muze to ukazovat i na treba horsi kompresi valce a rovnomerne opotrebene vstriky se takto nepoznaji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 11. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2015 (editace) No psalo, ale když jsem to řekl u nás v servisu, tak si nevědí rady jak to mají udělat... Tu diagnostiku mají asi na parádu... Ale tak je to vesnický servis a mám to vedle baráku, tak zatím jim to trpím... Když budu vědět jak to zkontrolovat, tak to udělají, zase se mi nechce jet do autoritami, protože tam řeknou hned s tím nájezdem km že je vymění jenom aby měli kšeft... Editováno: 11. Prosinec 2015, autor: Stringo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virten Vloženo 17. leden 2016 Sdílet Vloženo 17. leden 2016 Podle čeho zjistím, zda jde o ten správný neporuchový typ motoru u tohoto auta? http://www.skodaplus.cz/Car/875372/skoda-octavia-combi-tdi-2-0-tdi-103-kw-elegance?query=%26priceFrom%3D90000%26priceTo%3D170000%26inOperationFrom%3D2006%26inOperationTo%3D0%26speedometerFrom%3D0%26mark%5B%5D%3D32%26model%5B%5D%3D404%26fuel%5B2%5D%3D2%26fulltext%3D%26searchOrigin%3Dhomepage Nikde tam není uvedený typ motoru, tak to asi nezjistím co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. leden 2016 Sdílet Vloženo 17. leden 2016 Zítra jim zavolej, ať ti řeknou kód motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virten Vloženo 17. leden 2016 Sdílet Vloženo 17. leden 2016 A když to bude BMM tak se to vyplatí vzít? Přece jen škodaplus by měla být trošku záruka že to nebude nějaká bouraná stočenina ne? A ten nájezd je taky docela v pohodě, nebo se pletu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 17. leden 2016 Sdílet Vloženo 17. leden 2016 Kupuješ ojetinu, tam je vždy nutné být ve střehu. A je jedno od koho, nebo kde ji kupuješ. Nejsem expert přes diesely, však on se někdo vyjádří. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 17. leden 2016 Sdílet Vloženo 17. leden 2016 to bude spíš BKD. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomas89 Vloženo 17. leden 2016 Sdílet Vloženo 17. leden 2016 Ja mel auto od skoda plus octavku 2011 a hruza. Auto ciste motor take ale nez sem dojel domu. Cca 100 km. Tak tekl chladic oleje. Po ujeti cca 500 km. Zjisteno ze auto bere olej a to dost. Takze nove turbo. A to by sem mohl pokracovat. Treba menil jsem park. Cidla vzadu, a zjistilo se ze auto bylo bourane. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
virten Vloženo 17. leden 2016 Sdílet Vloženo 17. leden 2016 Fakt? A to jsem si myslel, že zrovna ze škodaplus je nejmenší riziko bouraný stočeniny apod. Tak asi to pravda není Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomas89 Vloženo 17. leden 2016 Sdílet Vloženo 17. leden 2016 Taky sem si to myslel. Rikam skodaplus prvni majitel. Ale bohuzel. A to sem dostal papir. Ze turbo bylo meneno.. treba sem mel smulu. Nechci te odrazovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.