Přejít na obsah

2.0 TDI PD (103 kW)


Ludvíček

Doporučené příspěvky

  • o 3 měsíce později...

Caute chlapy mam vyhliadnutu oktáviu 2 rok výroby 2007 motor 2.0tdi poctivých 160000km ale moja otázka znie čo tá týka kódov motora ktorým sa vyvarovať a ktoré sú spoľahlivé v tomto roku boli asi tri a to AZV , BKD , BMM vedel by mi niekto vysvetlit aký je medzi nimi rozdiel ? Spoľahlivosť ? Spotreba ? Čo je pri nich CR (zrejme common Rail ?l ) DPF (filter pevných častíc )? a tak ďalej ďakujem za info veľmi mi to pomôže nemam momentálne prehľad v týchto motoroch ďakujem viem len povrchne info čo som počul

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odpovím jen z části.

DPF je filtr pevných částic a ten se montoval od 2007 už do všech aut tuším bez rozdílu typu motoru (ale nejsem si úplně jistý)

CR jsi napsal správně

BMM je 8v s DPF a říká se že je spolehlivější než BKD což je 16v bez DPF a u něho údajně praskaly hlavy a brzo odcházely vstřiky. Já osobně mám BKD a mám cca 250t km a vstriky i hlava původní, takže tohle je třeba brát s rezervou.

AZV je jako BKD ale je tam rozdíl ve výkonu a to AZV 100kw a BKD 103 kW, u BMM je taktéž 103 kw.

Víc toho o těch motorech nevím.

Každopádně záleží na tom,jak předchozí majitel pečoval o to auto a jak s ním jezdil. Odejít může i papírové sebelepší motor... [emoji6]

Editováno: , autor: Stringo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

My máme taky BKD asi rok a teda zatím (tuk tuk tuk) si nemůžeme stěžovat na nic- spotřeba super, motor přede, je fakt, že s hlavou si předchozí majitel hrál, no ale pokud má ta Tvoje vyhlídnutá 160 000, tak bych to neřešila, údajně s nima začínají problémy na 250 000, no ale to záleží na tom, jak se k tomu předchozí majitel choval... Ale to máš u každýho auta. U nás teda paradoxně méně problémový vůz, než kamarádova 1.9 77 kw, což má být prostě top motor :-) Za mně tudíž BKD no problem :kol-24:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odpovím jen z části.
DPF je filtr pevných částic a ten se montoval od 2007 už do všech aut tuším bez rozdílu typu motoru (ale nejsem si úplně jistý)

- povinnost montovat DPF vznikla až v roce 2010, proto existují BKD a BXE i po FL.
CR jsi napsal správně

- ale žádný z uvedených CR není, to jsou až motory s 4 písmeny a s C na začátku, první byl CEGA v RS 2008
BMM je 8v s DPF a říká se že je spolehlivější než BKD což je 16v bez DPF a u něho údajně praskaly hlavy a brzo odcházely vstřiky. Já osobně mám BKD a mám cca 250t km a vstriky i hlava původní, takže tohle je třeba brát s rezervou.

- Na praskání hlav trpěly auta z roků 2004 - 2006, novější auta mají jinou revizi hlavy, ale nejlepší je to na místě zkontrolovat (poslední bylo C) a naopak BKD má vstřiky jak z náklaďáku a uložení na 2 šrouby, bohužel kov na kov, ale dá se opravovat.
AZV je jako BKD ale je tam rozdíl ve výkonu a to AZV 100kw a BKD 103 kW, u BMM je taktéž 103 kw.

- AZV byl legislativně podtočen pro Belgii a spol.
 

Mám BKD, najeto od roku 2008, 220 tkm a leju naftu a olej (po 15 tkm);)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No psalo, ale když jsem to řekl u nás v servisu, tak si nevědí rady jak to mají udělat... Tu diagnostiku mají asi na parádu... Ale tak je to vesnický servis a mám to vedle baráku, tak zatím jim to trpím...

Když budu vědět jak to zkontrolovat, tak to udělají, zase se mi nechce jet do autoritami, protože tam řeknou hned s tím nájezdem km že je vymění jenom aby měli kšeft...

Editováno: , autor: Stringo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mel auto od skoda plus octavku 2011 a hruza. Auto ciste motor take ale nez sem dojel domu. Cca 100 km. Tak tekl chladic oleje. Po ujeti cca 500 km. Zjisteno ze auto bere olej a to dost. Takze nove turbo. A to by sem mohl pokracovat. Treba menil jsem park. Cidla vzadu, a zjistilo se ze auto bylo bourane.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...