Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravym v poslední dobe mi začala zlobyt kára mam 1,2 40 kw .

Problém je v tom že my občas přestane táhnout,pokaždý to je v pásmu mezi 2000 a 3000 nejčastějc přesně na 2500.

Otáčky letej na horu minou 2000 apak najednou přestane zrychlovat-(ručička otáčkoměru zamrzne a auto nezrychluje) to trvá tak dvě vteříny a pak zase letí dál a bez problému se vytáčí.

Todle mi to dělá tak jednou do měsíce ale tendle tejden a hlavně dneska se mi to projevilo 3x po sobe během jedné minuty.pak byl zas klid.a je jedno co tam mam za kvalt.

Co myslíte co to spůsobuje jezdim zásadně s hladovým okem ....palivovej filtr,nebo bubliny v palivový liště asi to bude chtít na Vasila co?

Dík za odpovědi

chcelo by to uviest stav km, rocnik atd. lebo takto tazko odpovedat

  • Autor

NO TAKŽE MAM NAJETO 51 000 km.

A rok výroby je 2003. ještě něco chcete vjedět???

Upraveno od Roman Fabian

Tak natankuj plnou, ne? ...treba to mas nejake zavzdusnene.

...me hladove oko svitilo za 64000km jen 2x. ...poprve kdyz jsem auto koupil s prazdnou nadrzi, podruhe kdyz jsem pri cca 50tis zkousel jestli ta kontrolka funguje :D

  • Autor
Tak natankuj plnou, ne? ...treba to mas nejake zavzdusnene.

...me hladove oko svitilo za 64000km jen 2x. ...poprve kdyz jsem auto koupil s prazdnou nadrzi, podruhe kdyz jsem pri cca 50tis zkousel jestli ta kontrolka funguje :D

A dáš mi na tu plnou?

No možný to je že to nákej vzduch nasaje ale vod toho je na paliviví liště tan Bazmek co ty bubliny odpouští do sání.

Upraveno od Roman Fabian

Ted koupis plnou a pak nebudes muset dlouho tankovat. ....financne te to vyjde uplne stejne jako kdyz porad tankujes par litru.

  • Autor

No to by mě nenapadlo.ale když mam hodně benzínu tak na to moc šlapu a to hladový voko,je to-co mi tu nohu na plynu nadlehčuje.

Tak potom doporucuju nejaky kurs sebeovladani.

  • Autor

to je blbej nápad

To je dobry napad, pokud nedokazes jezdit s plnou nadrzi, tak mas nejakej problem :)

Financne to fakt vyjde stejne, kdyz vezmes 1x 40litru nebo 10x 4litry. ...a navic usetris spoustu casu.

  • Autor

Co takhle rovnou elektrošoky hm?

Co takhle rovnou elektrošoky hm?

no, třeba ... kup si tu hru "Vyděržaj pioněr" ;)-_- .

Hele já bych to tak neodsuzoval a zkusil bych to. Sice vyplázneš třeba 1200 za nádrž, ale buď se pozná že to tím je nebo max. nebudeš muset jet víckrát k benzince a budeš muset pátrat dál. Když zajedeš do servisu tak těch 1200 vyplázneš ani nevíš jak a záruku dobrého výsledku taky nemáš.

  • 2 roky později...

Já to dělám opačně - jedu k pumpě, naberu až po hrdlo a pak jezdím, jezdím, jezdím, dokud mě rafika na palivoměru (teď bargraf na displeji Drobka) nebo dokonce "Oko Prorokovo" (alias nejdražší kontrolka na světě vulgo hladová žárovka) nedonutí zajet k pumpě nanovo. Někde jsem četl, že stálým ježděním na hranici rezervy se kvůli většímu obsahu vzduchu v nádrži daleko více sráží v palivu voda - což je možná i jedna z příčin "zamrznutí výkonu" - prostě v palivu je tolik zkondenzované vlhkosti, že do vstřikování přijde bublina vody, která než se "vypráská" do válců, tak auto nejede - a vzápětí se zase "chytne". Nebo to může být i jiná nečistota. U staré karburátorové káry bych doporučil vyčistit "skleničku" a vyjet nádrž dosucha - načež opravdu raději tankovat do plné a nejezdit jen s pár litříky zoufale se hledajícími po dně nádrže. U dnešních palivových instalací si myslím, že se nevyhneš vypuštění a případně i výplachu celé nádrže + komplet vyčištění palivové instalace - vyjíždění "do sucha" je vysloveně nedoporučené už v návodech k autům z důvodu možnosti zadření podávacího čerpadla v nádrži.

  • 1 měsíc později...

Zdravym v poslední dobe mi začala zlobyt kára mam 1,2 40 kw .

Problém je v tom že my občas přestane táhnout,pokaždý to je v pásmu mezi 2000 a 3000 nejčastějc přesně na 2500.

Otáčky letej na horu minou 2000 apak najednou přestane zrychlovat-(ručička otáčkoměru zamrzne a auto nezrychluje) to trvá tak dvě vteříny a pak zase letí dál a bez problému se vytáčí.

Todle mi to dělá tak jednou do měsíce ale tendle tejden a hlavně dneska se mi to projevilo 3x po sobe během jedné minuty.pak byl zas klid.a je jedno co tam mam za kvalt.

Co myslíte co to spůsobuje jezdim zásadně s hladovým okem ....palivovej filtr,nebo bubliny v palivový liště asi to bude chtít na Vasila co?

Dík za odpovědi

Tady bych se podíval napřed na sondu otáček ted sem měl stejnou závadu a bylo to tím pry na Fabce často ráda odchází oprava cca 1000 kč

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.