Přejít na obsah

Zlobí mrška


Roman Fabian

Doporučené příspěvky

Zdravym v poslední dobe mi začala zlobyt kára mam 1,2 40 kw .

Problém je v tom že my občas přestane táhnout,pokaždý to je v pásmu mezi 2000 a 3000 nejčastějc přesně na 2500.

Otáčky letej na horu minou 2000 apak najednou přestane zrychlovat-(ručička otáčkoměru zamrzne a auto nezrychluje) to trvá tak dvě vteříny a pak zase letí dál a bez problému se vytáčí.

Todle mi to dělá tak jednou do měsíce ale tendle tejden a hlavně dneska se mi to projevilo 3x po sobe během jedné minuty.pak byl zas klid.a je jedno co tam mam za kvalt.

Co myslíte co to spůsobuje jezdim zásadně s hladovým okem ....palivovej filtr,nebo bubliny v palivový liště asi to bude chtít na Vasila co?

Dík za odpovědi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak natankuj plnou, ne? ...treba to mas nejake zavzdusnene.

...me hladove oko svitilo za 64000km jen 2x. ...poprve kdyz jsem auto koupil s prazdnou nadrzi, podruhe kdyz jsem pri cca 50tis zkousel jestli ta kontrolka funguje :D

A dáš mi na tu plnou?

No možný to je že to nákej vzduch nasaje ale vod toho je na paliviví liště tan Bazmek co ty bubliny odpouští do sání.

Editováno: , autor: Roman Fabian
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co takhle rovnou elektrošoky hm?

no, třeba ... kup si tu hru "Vyděržaj pioněr" ;)-_- .

Hele já bych to tak neodsuzoval a zkusil bych to. Sice vyplázneš třeba 1200 za nádrž, ale buď se pozná že to tím je nebo max. nebudeš muset jet víckrát k benzince a budeš muset pátrat dál. Když zajedeš do servisu tak těch 1200 vyplázneš ani nevíš jak a záruku dobrého výsledku taky nemáš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Já to dělám opačně - jedu k pumpě, naberu až po hrdlo a pak jezdím, jezdím, jezdím, dokud mě rafika na palivoměru (teď bargraf na displeji Drobka) nebo dokonce "Oko Prorokovo" (alias nejdražší kontrolka na světě vulgo hladová žárovka) nedonutí zajet k pumpě nanovo. Někde jsem četl, že stálým ježděním na hranici rezervy se kvůli většímu obsahu vzduchu v nádrži daleko více sráží v palivu voda - což je možná i jedna z příčin "zamrznutí výkonu" - prostě v palivu je tolik zkondenzované vlhkosti, že do vstřikování přijde bublina vody, která než se "vypráská" do válců, tak auto nejede - a vzápětí se zase "chytne". Nebo to může být i jiná nečistota. U staré karburátorové káry bych doporučil vyčistit "skleničku" a vyjet nádrž dosucha - načež opravdu raději tankovat do plné a nejezdit jen s pár litříky zoufale se hledajícími po dně nádrže. U dnešních palivových instalací si myslím, že se nevyhneš vypuštění a případně i výplachu celé nádrže + komplet vyčištění palivové instalace - vyjíždění "do sucha" je vysloveně nedoporučené už v návodech k autům z důvodu možnosti zadření podávacího čerpadla v nádrži.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravym v poslední dobe mi začala zlobyt kára mam 1,2 40 kw .

Problém je v tom že my občas přestane táhnout,pokaždý to je v pásmu mezi 2000 a 3000 nejčastějc přesně na 2500.

Otáčky letej na horu minou 2000 apak najednou přestane zrychlovat-(ručička otáčkoměru zamrzne a auto nezrychluje) to trvá tak dvě vteříny a pak zase letí dál a bez problému se vytáčí.

Todle mi to dělá tak jednou do měsíce ale tendle tejden a hlavně dneska se mi to projevilo 3x po sobe během jedné minuty.pak byl zas klid.a je jedno co tam mam za kvalt.

Co myslíte co to spůsobuje jezdim zásadně s hladovým okem ....palivovej filtr,nebo bubliny v palivový liště asi to bude chtít na Vasila co?

Dík za odpovědi

Tady bych se podíval napřed na sondu otáček ted sem měl stejnou závadu a bylo to tím pry na Fabce často ráda odchází oprava cca 1000 kč

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...