Pawouk Vloženo 1. leden 2015 Sdílet Vloženo 1. leden 2015 A co na tom zkoumáš? Na autě smíš mít jen to, co je uvedeno v TP. Na tom není co vymýšlet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Effendi Vloženo 1. leden 2015 Sdílet Vloženo 1. leden 2015 (editace) Teoreticky: Disk 6Jx15 ET37 na kterej patří podle TP pneumatika 185/60 R14 82T ....Nemáš tam preklep ? Editováno: 1. leden 2015, autor: Effendi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 1. leden 2015 Sdílet Vloženo 1. leden 2015 Effendi. Pawouk- Zlatá Castrovo Kuba, tam je jedno, co tam je na autě za věci, Hlavně, že jim to jezdí a brzdí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 1. leden 2015 Sdílet Vloženo 1. leden 2015 No bratranec mě teď říkal že se na zalepené kolo nedá spolehnout že mě to může ve větší rychlosti rupnout. Myslíte že to je možný? Není to přeci jen malá díra ale asi 1cm široká a kámen je přes celých 8mm vzorku a ještě centimetr uvnitř pneu. V autodružstvu mě řekli jak sundali z disku pneu že to nejde zalepit že je třeba nové kolo. Ale přes telefon mě jeden v pneuservisu říkal že by to šlo nějak udělat že se na to zítra koukne. A kámoš říkal že takhle rupl kolo a servisák ho poslal pro duši do pneu a dal mu tam duši. Díru zalepil a bylo vystaráno. Já ty zimáky mám nové Continentál za 1400 nechci kupovat další .. mám je tak na 2-3 zimy pak jsou na výhoz. Jezdím docela svižně a často delší trasy tak jestli se na takové kolo dá spolehnout.. :/ Rezervu určitě koupím jen jsem se zajímal o to malé dojezdové kolečko co tolik neváží jako obrovské kolo v kufru. A je s ním snažší manipulace a sadu na opravu pneu vyhodím hnedka do popelnice... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 1. leden 2015 Sdílet Vloženo 1. leden 2015 Tak si to kolo dej na zadní nápravu kde když ujde tak to nebude zas tak nebezpečný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 1. leden 2015 Sdílet Vloženo 1. leden 2015 Ono je zadní právě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fezoj07 Vloženo 2. leden 2015 Sdílet Vloženo 2. leden 2015 Osobne by som išiel do novej pneu.Ked to rupne na snehu alebo lade je jedno či je v predu alebo v zadu . :-) ide hlavne o teba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Galvi Vloženo 2. leden 2015 Sdílet Vloženo 2. leden 2015 (editace) Petrkiler: Já pár dní zpátky také píchnul a bohužel také novou zimní gumu v místě, kde je absolutně nevhodné ji zalepit (roh mezi běhounem a bočnici díra cca 5 mm. Nicméně mě tady kluci poradili, že pokud je ta guma nová a nebude mi to vadit, mám tam nechat zkusit dát duši. Přijde mi to celkem chytré řešení, neuvažoval si o tomto? Mě v servise sice gumu zalepili ale říkali, že mi nedoporučují na tom jezdit, že se na pneu bude dělat boule, protože to již není v místě kde je zesílená a je možné, že to dříve či později opět začne ucházet. A dávat za další novou gumu bezmála 2000,- po měsíci ježdění se mi moc nechce Edit: A abych nebyl uplně od tématu, tak si osobně myslím, že mít rezervu v autě je celkem základ pro lidi, kteří nejezdí jenom po městě, protože tou opravnou sadou za prvé opravíš jen velmi malé díry a za druhé si tu gumu nastříkáním toho sajrajtu dovnitř zničíš. Já kdybych ted neměl v autě rezervu, těžko bych dojel zpátky (byl jsem asi 100 km od domu). Tu tenkou neplnohodnotnou jak píšeš bych ani neuvažoval, to už je jednodušší si počkat na odtah, než se plahočit 40 km/h rychlostí. Koupil bych klasický ráfek a nejlevnější gumu a máš klid. Editováno: 2. leden 2015, autor: Galvi 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jay Kay Vloženo 2. leden 2015 Sdílet Vloženo 2. leden 2015 (editace) Kluci k tozměru kola na autě a rozměru rezervy. Mám 17tky a rezervu 15ku (vše origo ŠA) když dostanu defekt ( na přední nápravě)tak jsem slyšel že se s tím nesmí jet nějak dlouho že bych si mohl zničit převodovku??? Editováno: 2. leden 2015, autor: Jay Kay Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 2. leden 2015 Sdílet Vloženo 2. leden 2015 To je nějaká blbost né? Proč by to mělo mít vliv na převodovku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jay Kay Vloženo 2. leden 2015 Sdílet Vloženo 2. leden 2015 No diferák nebo něco takového?? Jiný rozměr-velikost kola-rychlost otáčení?? Nevím? Nerozumím tomu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 2. leden 2015 Sdílet Vloženo 2. leden 2015 (editace) Akorát se ti kvůli rozdílu obvodů 15" a 17" kol budou při jízdě přímým směrem točit planetový kola v rozvodovce (diferenciálu) tak jako by jsi jel do mírný zatáčky. Pokud nebudeš jezdit na přední nápravě s 15ctkou a 17ctkou celej rok, tak by se nemělo nic stát. Mě by spíš zajímalo jestli to má nějakej vliv na ABS a ostatní systemy který pro svou činnost používají informace z čidla otáček kola. Jestli je nějak nezmagoří když se tři kola točí nějak a čtvrtý kolo jinak. Editováno: 2. leden 2015, autor: Mr.Pavka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 2. leden 2015 Sdílet Vloženo 2. leden 2015 (editace) Jay Kay-byls rychlejší Editováno: 2. leden 2015, autor: Mr.Pavka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 2. leden 2015 Sdílet Vloženo 2. leden 2015 Akorát se ti kvůli rozdílu obvodů 15" a 17" kol budou při jízdě přímým směrem točit planetový kola v rozvodovce (diferenciálu) tak jako by jsi jel do mírný zatáčky. Pokud nebudeš jezdit na přední nápravě s 15ctkou a 17ctkou celej rok, tak by se nemělo nic stát. Mě by spíš zajímalo jestli to má nějakej vliv na ABS a ostatní systemy který pro svou činnost používají informace z čidla otáček kola. Jestli je nějak nezmagoří když se tři kola točí nějak a čtvrtý kolo jinak. Jaký rozdíl obvodů ty jsou pořád stejné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 2. leden 2015 Sdílet Vloženo 2. leden 2015 Sedni si ke kalkulačce, vem si rozměry ráfků a pneumatik a pak si vypočítej obvod jednotlivých kol. Ju? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 2. leden 2015 Sdílet Vloženo 2. leden 2015 Sedl jsem si je to stejné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jay Kay Vloženo 2. leden 2015 Sdílet Vloženo 2. leden 2015 Díky. Je jasné že bych jel do nejbližšího pneuservisu,ale jen jsem chtěl vědět jak to je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 2. leden 2015 Sdílet Vloženo 2. leden 2015 (editace) Voice - Musim s tebou nesouhlasit. Já taky a tohle mi vyšlo. U kol s gumama 165/70 R14 a 185/60 R14 je to znát na pohled i na autě. Sice můj poslední výpočet končil na hodnotě půměru, ale při dalších kupeckých počtech se dobereš i k rozdílnýmu obvodu. Ty čísla jsou pro kola který mam předepsaný na svém autě. Jasný, že na to má taky vliv nahuštění kol a zatížení kola, ale při ideálních podmínkách nevidim důvod proč bych neměl mít pravdu. Editováno: 2. leden 2015, autor: Mr.Pavka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 2. leden 2015 Sdílet Vloženo 2. leden 2015 Ano při přesném změření ano, jinak je to zcela jedno, a nemůže to mít vliv na převodovku. Ty odchylky jsou zanedbatelné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 2. leden 2015 Sdílet Vloženo 2. leden 2015 Ale jsou tam. Aspon vzhledově u těch 14" kol jak mam já na autě je to docela rozdíl. Při pohledu zboku z deseti metrů na auto vypadaj kola k pneumatikama 165/70 tak nějak lépe než kola 185/60. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 2. leden 2015 Sdílet Vloženo 2. leden 2015 stejný nejsou, ale jsou dost podobný - rozdíl v obvodu do pěti procent. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 2. leden 2015 Sdílet Vloženo 2. leden 2015 Ale jsou tam. Aspon vzhledově u těch 14" kol jak mam já na autě je to docela rozdíl. Při pohledu zboku z deseti metrů na auto vypadaj kola k pneumatikama 165/70 tak nějak lépe než kola 185/60. to je ale opravdu hlavně optické - poměr ráfek/guma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 2. leden 2015 Sdílet Vloženo 2. leden 2015 jinak zde se to dá počítat i bez kalkulačky: http://www.e-pneu.cz/rozmery_pneu.php Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 2. leden 2015 Sdílet Vloženo 2. leden 2015 (editace) To nemá cenu. Proč na všechno co si pracně nasmolim na papír existujou prostě programy kde stačí jen dosadit čísla? Ale zas na druhou stranu, nejsem zas tak blbej a můj selskej postup výpočtu se liší s výsledkem o skoro nula nula nic. Editováno: 2. leden 2015, autor: Mr.Pavka 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 2. leden 2015 Sdílet Vloženo 2. leden 2015 takhle to máš se vším - v ranném středověku muselo na poli dřít 20 lidí, aby uživili nejen sebe, ale ze svých přebytků i jednoho vojáka, tedy neproduktivního člověka. Dnes k nasycení národa stačí, aby v zemědělství pracovalo 2 % lidí.... a my se tady mohli v klidu a v teple bavit o kravinách :-) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.