Přejít na obsah

Pojistka na klimatizaci


Dragonetti

Doporučené příspěvky

Cus lidi. Chci se zeptat, setkal se nekdo s tim, ze se mu zahrivala pojistka od klimatizace, teda jestli je to normalni? Promeril jsem kabelaz, vymenil vetrak a i nosnik pojistek a vse je ok, ale ta pojistka je normalne varici, kdyz poutivam klimu. Uz jednou mi ta pojistka totalne spalila ten nosnik. Diky za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Treba premerať odber ampérmetrom .

To jsem taky delal a vse je OK. Je to pro me zahada.

asi velkej přechoď ák mezi pojistkou a spodkem..?

A to vyresim jak, kdyz uz jsem vsechno vymenil?

Melo by stacit ocistit kontakty na pojistce a na kontaktech na nosniku. Ve skodovce mi to pri prohlidce taky zjistili a rovnou aniz by se me ptali mi vymenili celej nosnik (4500Kč) pekne ze :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Treba premerať odber ampérmetrom .

To jsem taky delal a vse je OK. Je to pro me zahada.

asi velkej přechoď ák mezi pojistkou a spodkem..?

A to vyresim jak, kdyz uz jsem vsechno vymenil?

Melo by stacit ocistit kontakty na pojistce a na kontaktech na nosniku. Ve skodovce mi to pri prohlidce taky zjistili a rovnou aniz by se me ptali mi vymenili celej nosnik (4500Kč) pekne ze :-)

Hmm, tak to je libovka. Muzu to zkusit, ale vsechno jsem tam daval fungl novy (nosnik, vetrak i pojistku)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jedná sa o pomalo tavnú poistku a to znamená ,že sa môže nahriať ,ale k prepáleniu má ešte daleko.Tak je potrebné posúdiť či je správny odber,ale na moju otázku som nedostal odpoved.

Kolko Ampérov si tam nameral?????

Editováno: , autor: dedo.miki
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem stejný problém. Pojistka se přepálila a já nevěděl proč - pak jsem se na ni podíval do tchánovy octy ( stejný model , stejný ročník) a on jí tam měl o 10 A silnější, tak jsem jí vyměnil za silnější a od té doby v poho. Počítám, že se do toho předchozí majitel hrabal a dal tam co měl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dedo-miki: Tak to uz si nepamatuju kolik to bylo, to bych to musel udelat znova, ale autoelektrikar mi rikal, ze hodnota je v poho, to je jediny co si pamatuju.

Fido: Do toho nosniku patri 30 pojistka, ale ted jsem tam dal pojistku 15, abych zjistil co to bude delat po cele vymene. Jak jsem psal na zacatku, kdyz jsem nasel vyhorelej celej nosnik, tak tam byla pojistka 30 a ta byla na uhel, ale jen ta pojistka a ta cast, kam se pojistka dava, jinak vse ok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj lidi

tenhle problem jsem resil a odstranil

Takze jsem se pokusil ocistit vsechny kontaktni plochy jak v pojistkovem boxu tak na okach ktery jsou pridelany na kabelech

Vse ale marne,sice uz to bylo lepsi nez minule (ta pojistka se me i se steftama malem protavila k baterii) ale stale byla zhava jak prase

Nakonec rozdelano ocko co je namackle na kabelech jsoucich do boxu

Ocko radne vycisteno nansesena vrstvicka cinu

konec kabelu take ocisten,oskraban... postupne a pracne nanesena vrstva cinu pokud mozno mezi vsechny jednotlive male dratky...

Potom ocko nazpet zamacknu na kablik a vse radne zpajeno do kupy

Namontovano do bochu,vsechny stycne plochy namazany proti oxidaci vazelinou

Od te doby vse 1000% funkcni bez jakehokoliv zahrivani pojistky i pri pustene klimatizaci a bezicich obou vetracich

Jinak neci teorie o postupnem zahrivani a az pote k prepaleni pojistky je kravina,ja mel temer protaveny pojistkovy box a pojistka stal OK

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj lidi

tenhle problem jsem resil a odstranil

Takze jsem se pokusil ocistit vsechny kontaktni plochy jak v pojistkovem boxu tak na okach ktery jsou pridelany na kabelech

Vse ale marne,sice uz to bylo lepsi nez minule (ta pojistka se me i se steftama malem protavila k baterii) ale stale byla zhava jak prase

Nakonec rozdelano ocko co je namackle na kabelech jsoucich do boxu

Ocko radne vycisteno nansesena vrstvicka cinu

konec kabelu take ocisten,oskraban... postupne a pracne nanesena vrstva cinu pokud mozno mezi vsechny jednotlive male dratky...

Potom ocko nazpet zamacknu na kablik a vse radne zpajeno do kupy

Namontovano do bochu,vsechny stycne plochy namazany proti oxidaci vazelinou

Od te doby vse 1000% funkcni bez jakehokoliv zahrivani pojistky i pri pustene klimatizaci a bezicich obou vetracich

Jinak neci teorie o postupnem zahrivani a az pote k prepaleni pojistky je kravina,ja mel temer protaveny pojistkovy box a pojistka stal OK

Prosim te, myslis ty kabely, co vedou do nosniku a jak jsou na nich na konci v tech ockach ty matky na prichyceni k nosniku?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...