stink Vloženo 21. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2007 Zdravim, ospravedlnujem sa za pripadnu duplicitu, ale nenasiel som zatial nic k mojmu problemu. Pri studenom starte (ale iba rano, ked je chladno, aj to len obcas, ale v poslednej dobe je to uz velmi casto) motor sice naskoci, ale zacne nenormalne "skubat", klepat a otacky postupne klesaju az na nulu, ale normalne to celym autom klepe pri tom zdochinani. Akoby to slo na 3 valce, aj to strasne nepravidelne. Mozem aj pridavat plyn, ale pride mi to strasne trapenie motora, trva to tak 10-20 sekund dokym sa to neustali (pri slapani na plyn, inak to skape) ale popri tom zacne blikat kontrolka - neviem presne ktora - je to zlte, tusim cerpadlo, v manuale som zistil ze to indikuje daco s exhalatmi, ak si dobre pamatam. Tak to riesim tak, ze motor hned vypnem ked vidim ze ide skapat, pockam minutu, skusim zas - vacsinou to na druhy pokus naskoci uplne normalne, niekedy az na treti pokus. Potom uz ziadne kontrolky ani nic nesvietia, motor ide uplne v pohode. Dnes ale sa mi stala taka vec, ze akoby starter uz nevladal, nastartoval som to az po cca 15 minutach (samozrejme s velkymi prestavkami), tipujem ze baterka nestiha - je to mozne, ze by tym (odchadzajucou baterkou) boli sposobovane aj vyssie popisane problemy? Inak v priebehu dna to motor uz nikdy nerobi, aj ked pol dna prestoji... Sviecky boli nedavno menene, tusim aj precistena klapka. Teplotne cidlo je nove. Ma to najazdene dakych 60 000 km, a stare to bude 5 rokov. Motor je 1,4 benzin 50 kW. Napada vas nieco? Moze to byt len tou baterkou napriklad? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
edadavids Vloženo 21. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2007 co VAG hlásí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stink Vloženo 21. Srpen 2007 Autor Sdílet Vloženo 21. Srpen 2007 co VAG hlásí? Popravde ani neviem co to je VAG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
multipas Vloženo 21. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2007 Tak mam podobnu skusenost, 1,2 40kw 4-5 rocne. V poslednom obdobi som si vsimol ked nastartujem hned ako nabehne motor pokles otacok ale taky ze skoro skape motor, par krat sa stalo ze pokles bol az skoro fatalny ze nenabehol. Skusil som zo sluzobnej fabie vymenit baterku a tento efekt sa stratil, tak zatial to prisudzujem slabej baterke, objednal som novu, dnes by mala prist tak dam vediet ci to problem vyriesilo. Nie som elektrikar, ale laicky to prisudzujem tomu ze baterka startom oslabne a motor zatazi alternator a to teoreticky sposoby pokles otacok. skusim dam vediet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
edadavids Vloženo 21. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2007 při startování zkus změřit napětí na baterce jestli neklesne pod 12V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stink Vloženo 21. Srpen 2007 Autor Sdílet Vloženo 21. Srpen 2007 při startování zkus změřit napětí na baterce jestli neklesne pod 12V OK, to mozem skusit. V tom pripade je po baterke, tipujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maťo M. Vloženo 21. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2007 V momente keď točí štartér môže napätie klesnúť aj hlboko pod 12V. Ja som mal zapojenu na baterku len 21W žiarovku a baterka mala 11,31V auto potom dva dni stalo otvaral sa kufor a dvere a bez najmenšich problemov chytilo, ale napätie po štarte by malo mať viac ako 12V. Keď je alternator viac zaťaženy motor by si mal sam pridať asi tak ako keď sa zapne klima Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stink Vloženo 22. Srpen 2007 Autor Sdílet Vloženo 22. Srpen 2007 při startování zkus změřit napětí na baterce jestli neklesne pod 12V OK, to mozem skusit. V tom pripade je po baterke, tipujem. Tak som to vyskusal, pred startom (uplne v klude) - 12,1V, po otoceni kluca 11,9V, pri startovani nejakych 10V a potom na volnobehu cca 14V. Ako na potvoru dneska rano nabehol motor uplne ukazkovo :-) Starter OK, aj motor vobec neskapinal. Ale tipujem ze zajtra sa to zas pos.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stink Vloženo 22. Srpen 2007 Autor Sdílet Vloženo 22. Srpen 2007 (editace) Tak pani, poradte co dalej. Dnes som kupil novu baterku dokonca s lepsimi parametrami, bola aj premerana a vysledok uplne OK. Poobede som auto odparkoval, pred chilou som musel ist len na otocku do mesta (cize stalo to par hodin) - a - motor tradicne po nastartovani klasickym sposobom v strasnych krcoch skapal. Ziadne kontrolky sa nerozsvietili, len ked motor zastavil tak sa rozsvietila baterka. Pockal som cca 1 minutu a naskocil zas ukazkovo a uz isiel normalne. Co s tym? ? ? Este k prvej otazke, ze co hlasi VAG - je mozne si takuto diagnostiku zadovazit, ak hej tak ako a co priblizne to vyjde? Sorry za taku blbu otazku, ale akosi som na to nenasiel este odpoved... Diiik. Editováno: 22. Srpen 2007, autor: stink Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
multipas Vloženo 22. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2007 podobna skusenost, aj ked motor neskape ale otacky stahuje stale. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
edadavids Vloženo 22. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2007 VAG diagnostika,Třeba kabel obd II a PC s programem .Je toho tady mraky,číst a číst a nebo to dej do servisu a nic nevědět. Jinak by to chtělo zjistit co to háže za chybu,když to začne škubat,klepat atd.Já ti to schrnu. Některé věci jsou v motoru mezi sebou propojený kablíkem k řídící jednotce motoru .Toto propojení se jmenuje CAN-BUS . A ty snima mužeš komunikovat přes zásuvku která je u řidiče ,schovaná za vyklápěcím kastlíkem u kolena levé nohy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stink Vloženo 23. Srpen 2007 Autor Sdílet Vloženo 23. Srpen 2007 VAG diagnostika,Třeba kabel obd II a PC s programem .Je toho tady mraky,číst a číst a nebo to dej do servisu a nic nevědět. Jinak by to chtělo zjistit co to háže za chybu,když to začne škubat,klepat atd.Já ti to schrnu. Některé věci jsou v motoru mezi sebou propojený kablíkem k řídící jednotce motoru .Toto propojení se jmenuje CAN-BUS . A ty snima mužeš komunikovat přes zásuvku která je u řidiče ,schovaná za vyklápěcím kastlíkem u kolena levé nohy. Diky za info. Nechcem robit reklamu, ale napr. tento (potrebujem USB, notebook nema RS232) kabel je na spominany ucel vhodny? Mimochodom rano bol start zas zaujimavy :-D Najprv to naskocilo asi len na dva valce, hned som to aj vypol, potom po minute cakania to uz bolo lepsie - asi 3 valce, normalne by to asi ani neskapalo, ale bolo citit ze to klepe motorom kvalitne, tak som to zas vypol, no a az na treti pokus, zas po minute sa motor rozbehol normalne. To je taka klasika v poslednej dobe a leze to na nervy :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
edadavids Vloženo 23. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2007 to je on kablik ,ale mam ho od kullyho a jede krásně i na oktavce I .najed do sekce prodej atd.Je to fakt divný, to co ti to dělá.Neco se vtřikama měly by mít ,když je odpojíš od kontaktu 15-20 OHMU Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ceannu Vloženo 23. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2007 (editace) Caute, tak nieco podobne riesim momentalne ja!!! Tiez sa auto sprava podobne a tak som sa rozhodol trochu experimentovat. Mne ako tak pomohlo (pravdepodobne) vycistenie konektorov lambda sond a vymena vzduchoveho filtra. Po par diskusiach tu zhrniem veci na ktore sa v takychto problemoch treba zamerat: - filter (vzduchovy, palivovy) - skrtiaca klapka - sviecky a zapalovacie cievky - lamba sonda (zalezi od motora ci su dve) - je pri studenom stave predhrievana a ked nema napajanie tak dava RJ nespravnu informaciu a to ma za vysledok zlu zmes - kabelaz k RJ (casto sa stava ze sa vypoji hadicka zadneho ostrekovaca a kvapalina potom strieka rovno na kablove zvazky - tie postupne hniju!!!) - vstrekovacie ventily znecistenie Co sa tyka tej baterky tak do istej miery to moze byt sposobene aj tym ale skor len pri starte. Toz moje poznatky k podobnemu problemu. Editováno: 23. Srpen 2007, autor: ceannu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stink Vloženo 1. Říjen 2007 Autor Sdílet Vloženo 1. Říjen 2007 Tak po dlhej dobe este pridam dalsi vyvoj situacie. Dlho auto jazdilo ako ma, ale je pravda, ze som nadrz mal vzdy viac ako do polky plnu. Teraz som sa trosku zabudol, je tam povedzme 30-40% paliva, a motor zas skapinal... Z toho mi vychadza logicky len to, ze ked je menej benzinu tak palivo sa nedostava poriadne pri starte tam, kde ma... Teda asi nizky tlak to ma svedomi... Inak si to neviem vysvetlit. Este v servise ma s takou teoriou uplne vysmiali. Budem asi jazdit s plnou nadrzou ako blbec, az do nejakej dalsej navstevy servisu, ale nasere. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dieselpwr RS Vloženo 1. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2007 nevím jak radili ostatní, ale mám na Fbce r.v.2000 1.4 50KW stejný problém a musela se přehrát ŘJ.a je to ok. při studeném motoru špatně vyhodnocovala údaje od čidel atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stink Vloženo 3. Říjen 2007 Autor Sdílet Vloženo 3. Říjen 2007 nevím jak radili ostatní, ale mám na Fbce r.v.2000 1.4 50KW stejný problém a musela se přehrát ŘJ.a je to ok. při studeném motoru špatně vyhodnocovala údaje od čidel atd. A jak si dosiel na to, ze je chybna RJ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petercd Vloženo 6. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2008 Mne to robí to isté. Pomáha mi štartovanie so zošliapnutým plynom (čo nie je bohviečo). Z okolia mi nikto nevie pomôcť. Ak to už niekto vyriešil , dajte vedieť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.