Hari Vloženo 1. Září 2007 Sdílet Vloženo 1. Září 2007 Zdravím všechny ! Dnes jsem objevil mastný flek před pravým předním kolem na dolní hraně blatníku-Octa 1.9 TDI 96kW. Motorový prostor je čistý a suchý; v pravé přední části je nějaký prevít co vypadá jako chladič ( je na tom umístěn snímač- dle moudré knihy p.Etzolda asi snímač tlaku a teploty nasávaného vzduchu) a jde to asi z něj, ale není pod něj vidět- budu muset asi sundat ten plast z podběhu, abych se k tomu dostal. Asi dost laický dotaz, nicméně se mi to vůbec nelíbí a očekávám problémy......Jinak auto jede jako ďas; v Chorvatsku na cca 3.000km ubylo na měrce max milimetr oleje- jiný problém jsem nezaznamenal. Setkal se s tím někdo ? Díky za rady ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 1. Září 2007 Sdílet Vloženo 1. Září 2007 (editace) Zdravím všechny !Dnes jsem objevil mastný flek před pravým předním kolem na dolní hraně blatníku-Octa 1.9 TDI 96kW. Motorový prostor je čistý a suchý; v pravé přední části je nějaký prevít co vypadá jako chladič ( je na tom umístěn snímač- dle moudré knihy p.Etzolda asi snímač tlaku a teploty nasávaného vzduchu) a jde to asi z něj, ale není pod něj vidět- budu muset asi sundat ten plast z podběhu, abych se k tomu dostal. Asi dost laický dotaz, nicméně se mi to vůbec nelíbí a očekávám problémy......Jinak auto jede jako ďas; v Chorvatsku na cca 3.000km ubylo na měrce max milimetr oleje- jiný problém jsem nezaznamenal. Setkal se s tím někdo ? Díky za rady ! To se jedna o olej co ti bere turbo a tlaci do intercooleru...Odvetrani motoru je v podstate taky napojeno na sani a taky to tam posila nakou mastmotu.Jestli se ti nejak vyrazne nestraci olej tak tohle je normalni jev hlavne po dlouhe jizde.Takze muzes byt v klidu. Editováno: 1. Září 2007, autor: TDIfun Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Byrto Vloženo 1. Září 2007 Sdílet Vloženo 1. Září 2007 Mas prasknuty(alebo predraty) IC ja som mal presne to iste Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hari Vloženo 1. Září 2007 Autor Sdílet Vloženo 1. Září 2007 Díky za vaše příspěvky a rady. Zítra to porozebírám a skouknu; teď jsem se díval na cenu nového IC a jdou na mě mdloby...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 2. Září 2007 Sdílet Vloženo 2. Září 2007 (editace) Díky za vaše příspěvky a rady. Zítra to porozebírám a skouknu; teď jsem se díval na cenu nového IC a jdou na mě mdloby......To neni az tak pravda ze to je zarucenes tou prasklinou.To by prece rekl ze slysi syceni.Pokud mu to prolina mezi spoji tak to tak opradu je.Jan ja menil IC za vetsi a origo mi zustalo tak kdyby precejen byl v haji tak mam doma. Editováno: 2. Září 2007, autor: TDIfun Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavie81 Vloženo 2. Září 2007 Sdílet Vloženo 2. Září 2007 presne tak,to by sycelo,v kazdem pripade to musis vylejt,mas uz ho tam hodne,muze ti to nasat a pak pretocis motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hari Vloženo 2. Září 2007 Autor Sdílet Vloženo 2. Září 2007 Takže resumé: Žádné syčení jsem nepozoroval, nicméně po demontáži ten IC je fakt proklepaný (jedna lamena- dírka v řádech desetin mm) o tu plastovou kapsu, která k němu přivádí vzduch. Zase konstruktérská perlička..... Potřebuju jezdit, tak jsem udělal z kousku hliníku takovou příložku a přelepil přes tu díkru nějakým speciálním lepidlem od Locktite, co mi na to dal soused-kutil. Velké iluze si ale nedělám; budu muset poshánět jiný. Pokud někdo snad máte, tak rozhodně nabídněte; jen podotýkám že je to Octa 1.9 TDI 96kw- na 66kw je ten IC jiný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 2. Září 2007 Sdílet Vloženo 2. Září 2007 Takže resumé: Žádné syčení jsem nepozoroval, nicméně po demontáži ten IC je fakt proklepaný (jedna lamena- dírka v řádech desetin mm) o tu plastovou kapsu, která k němu přivádí vzduch. Zase konstruktérská perlička..... Potřebuju jezdit, tak jsem udělal z kousku hliníku takovou příložku a přelepil přes tu díkru nějakým speciálním lepidlem od Locktite, co mi na to dal soused-kutil. Velké iluze si ale nedělám; budu muset poshánět jiný. Pokud někdo snad máte, tak rozhodně nabídněte; jen podotýkám že je to Octa 1.9 TDI 96kw- na 66kw je ten IC jiný. Hmm dobrej motor...ted jsem delel jeden 96kw chip do audi mel delany vyfuk,velke IC, cerpadlo nafty chladic nafty vetsi a takove ruzne hardwer upravy a po chipu 140kw.Ma tam 6 kvalyt a je nadseny ze klesla spotreba a zvedl se razantne vykon. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
makov Vloženo 3. Září 2007 Sdílet Vloženo 3. Září 2007 Nechcem zakladat nove tema tak vyuzijem toto a chcem sa spytat ci staci do 1,9 TDI 66KW 4l oleja? Oficialne je pisane 4,5l ale kamos hovori ze 4 l a je do stredu risky. Co vy na to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavie81 Vloženo 3. Září 2007 Sdílet Vloženo 3. Září 2007 Nechcem zakladat nove tema tak vyuzijem toto a chcem sa spytat ci staci do 1,9 TDI 66KW 4l oleja?Oficialne je pisane 4,5l ale kamos hovori ze 4 l a je do stredu risky. Co vy na to? Stačí 4l Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hari Vloženo 7. Září 2007 Autor Sdílet Vloženo 7. Září 2007 Takže resumé: Žádné syčení jsem nepozoroval, nicméně po demontáži ten IC je fakt proklepaný (jedna lamena- dírka v řádech desetin mm) o tu plastovou kapsu, která k němu přivádí vzduch. Zase konstruktérská perlička..... Potřebuju jezdit, tak jsem udělal z kousku hliníku takovou příložku a přelepil přes tu díkru nějakým speciálním lepidlem od Locktite, co mi na to dal soused-kutil. Velké iluze si ale nedělám; budu muset poshánět jiný. Pokud někdo snad máte, tak rozhodně nabídněte; jen podotýkám že je to Octa 1.9 TDI 96kw- na 66kw je ten IC jiný. Takže po týdnu: Opravu jsem dělal dle dřívějšího popisu- očištění, přilepení příložky z hliníkového plechu ( lepil jsem to tímhle: http://www.loctite.as/?p=productsMore&...ove-lepidlo-HTA ), úprava té plastové kapsy tak, aby se opírala pouze v krajích IC a ne o lamely. Najeto 960km a zatím to super drží; nevím jak dlouho, ale vypadá to nadějně.......Možná inspirace pro někoho s podobným problémem. Jinak všem díky za odpovědi a názory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
esař Vloženo 17. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2007 Měl sem ten samej problém,jen trochu víc těch dírek v lamelách IC,ten sem pořádně vyčistil,nechal zavařit dírky hliníkem a udělal sem takový vingle na tom plastu aby se to už o ty lamely neopíralo a taky O.K. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.