Přejít na obsah

1.9 TDI- olej před PP kolem


Hari

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny !

Dnes jsem objevil mastný flek před pravým předním kolem na dolní hraně blatníku-Octa 1.9 TDI 96kW. Motorový prostor je čistý a suchý; v pravé přední části je nějaký prevít co vypadá jako chladič ( je na tom umístěn snímač- dle moudré knihy p.Etzolda asi snímač tlaku a teploty nasávaného vzduchu) a jde to asi z něj, ale není pod něj vidět- budu muset asi sundat ten plast z podběhu, abych se k tomu dostal. Asi dost laický dotaz, nicméně se mi to vůbec nelíbí a očekávám problémy......Jinak auto jede jako ďas; v Chorvatsku na cca 3.000km ubylo na měrce max milimetr oleje- jiný problém jsem nezaznamenal. Setkal se s tím někdo ? Díky za rady !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny !

Dnes jsem objevil mastný flek před pravým předním kolem na dolní hraně blatníku-Octa 1.9 TDI 96kW. Motorový prostor je čistý a suchý; v pravé přední části je nějaký prevít co vypadá jako chladič ( je na tom umístěn snímač- dle moudré knihy p.Etzolda asi snímač tlaku a teploty nasávaného vzduchu) a jde to asi z něj, ale není pod něj vidět- budu muset asi sundat ten plast z podběhu, abych se k tomu dostal. Asi dost laický dotaz, nicméně se mi to vůbec nelíbí a očekávám problémy......Jinak auto jede jako ďas; v Chorvatsku na cca 3.000km ubylo na měrce max milimetr oleje- jiný problém jsem nezaznamenal. Setkal se s tím někdo ? Díky za rady !

To se jedna o olej co ti bere turbo a tlaci do intercooleru...Odvetrani motoru je v podstate taky napojeno na sani a taky to tam posila nakou mastmotu.Jestli se ti nejak vyrazne nestraci olej tak tohle je normalni jev hlavne po dlouhe jizde.Takze muzes byt v klidu.

Editováno: , autor: TDIfun
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za vaše příspěvky a rady. Zítra to porozebírám a skouknu; teď jsem se díval na cenu nového IC a jdou na mě mdloby......
To neni az tak pravda ze to je zarucenes tou prasklinou.To by prece rekl ze slysi syceni.Pokud mu to prolina mezi spoji tak to tak opradu je.Jan ja menil IC za vetsi a origo mi zustalo tak kdyby precejen byl v haji tak mam doma. Editováno: , autor: TDIfun
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže resumé: Žádné syčení jsem nepozoroval, nicméně po demontáži ten IC je fakt proklepaný (jedna lamena- dírka v řádech desetin mm) o tu plastovou kapsu, která k němu přivádí vzduch. Zase konstruktérská perlička..... Potřebuju jezdit, tak jsem udělal z kousku hliníku takovou příložku a přelepil přes tu díkru nějakým speciálním lepidlem od Locktite, co mi na to dal soused-kutil. Velké iluze si ale nedělám; budu muset poshánět jiný. Pokud někdo snad máte, tak rozhodně nabídněte; jen podotýkám že je to Octa 1.9 TDI 96kw- na 66kw je ten IC jiný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže resumé: Žádné syčení jsem nepozoroval, nicméně po demontáži ten IC je fakt proklepaný (jedna lamena- dírka v řádech desetin mm) o tu plastovou kapsu, která k němu přivádí vzduch. Zase konstruktérská perlička..... Potřebuju jezdit, tak jsem udělal z kousku hliníku takovou příložku a přelepil přes tu díkru nějakým speciálním lepidlem od Locktite, co mi na to dal soused-kutil. Velké iluze si ale nedělám; budu muset poshánět jiný. Pokud někdo snad máte, tak rozhodně nabídněte; jen podotýkám že je to Octa 1.9 TDI 96kw- na 66kw je ten IC jiný.

Hmm dobrej motor...ted jsem delel jeden 96kw chip do audi mel delany vyfuk,velke IC, cerpadlo nafty chladic nafty vetsi a takove ruzne hardwer upravy a po chipu 140kw.Ma tam 6 kvalyt a je nadseny ze klesla spotreba a zvedl se razantne vykon. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže resumé: Žádné syčení jsem nepozoroval, nicméně po demontáži ten IC je fakt proklepaný (jedna lamena- dírka v řádech desetin mm) o tu plastovou kapsu, která k němu přivádí vzduch. Zase konstruktérská perlička..... Potřebuju jezdit, tak jsem udělal z kousku hliníku takovou příložku a přelepil přes tu díkru nějakým speciálním lepidlem od Locktite, co mi na to dal soused-kutil. Velké iluze si ale nedělám; budu muset poshánět jiný. Pokud někdo snad máte, tak rozhodně nabídněte; jen podotýkám že je to Octa 1.9 TDI 96kw- na 66kw je ten IC jiný.

Takže po týdnu: Opravu jsem dělal dle dřívějšího popisu- očištění, přilepení příložky z hliníkového plechu ( lepil jsem to tímhle: http://www.loctite.as/?p=productsMore&...ove-lepidlo-HTA ), úprava té plastové kapsy tak, aby se opírala pouze v krajích IC a ne o lamely. Najeto 960km a zatím to super drží; nevím jak dlouho, ale vypadá to nadějně.......Možná inspirace pro někoho s podobným problémem. Jinak všem díky za odpovědi a názory.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...