Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím všechny !

Dnes jsem objevil mastný flek před pravým předním kolem na dolní hraně blatníku-Octa 1.9 TDI 96kW. Motorový prostor je čistý a suchý; v pravé přední části je nějaký prevít co vypadá jako chladič ( je na tom umístěn snímač- dle moudré knihy p.Etzolda asi snímač tlaku a teploty nasávaného vzduchu) a jde to asi z něj, ale není pod něj vidět- budu muset asi sundat ten plast z podběhu, abych se k tomu dostal. Asi dost laický dotaz, nicméně se mi to vůbec nelíbí a očekávám problémy......Jinak auto jede jako ďas; v Chorvatsku na cca 3.000km ubylo na měrce max milimetr oleje- jiný problém jsem nezaznamenal. Setkal se s tím někdo ? Díky za rady !

Zdravím všechny !

Dnes jsem objevil mastný flek před pravým předním kolem na dolní hraně blatníku-Octa 1.9 TDI 96kW. Motorový prostor je čistý a suchý; v pravé přední části je nějaký prevít co vypadá jako chladič ( je na tom umístěn snímač- dle moudré knihy p.Etzolda asi snímač tlaku a teploty nasávaného vzduchu) a jde to asi z něj, ale není pod něj vidět- budu muset asi sundat ten plast z podběhu, abych se k tomu dostal. Asi dost laický dotaz, nicméně se mi to vůbec nelíbí a očekávám problémy......Jinak auto jede jako ďas; v Chorvatsku na cca 3.000km ubylo na měrce max milimetr oleje- jiný problém jsem nezaznamenal. Setkal se s tím někdo ? Díky za rady !

To se jedna o olej co ti bere turbo a tlaci do intercooleru...Odvetrani motoru je v podstate taky napojeno na sani a taky to tam posila nakou mastmotu.Jestli se ti nejak vyrazne nestraci olej tak tohle je normalni jev hlavne po dlouhe jizde.Takze muzes byt v klidu.

Upraveno od TDIfun

Mas prasknuty(alebo predraty) IC

ja som mal presne to iste

  • Autor

Díky za vaše příspěvky a rady. Zítra to porozebírám a skouknu; teď jsem se díval na cenu nového IC a jdou na mě mdloby......

Díky za vaše příspěvky a rady. Zítra to porozebírám a skouknu; teď jsem se díval na cenu nového IC a jdou na mě mdloby......
To neni az tak pravda ze to je zarucenes tou prasklinou.To by prece rekl ze slysi syceni.Pokud mu to prolina mezi spoji tak to tak opradu je.Jan ja menil IC za vetsi a origo mi zustalo tak kdyby precejen byl v haji tak mam doma.

Upraveno od TDIfun

presne tak,to by sycelo,v kazdem pripade to musis vylejt,mas uz ho tam hodne,muze ti to nasat a pak pretocis motor

  • Autor

Takže resumé: Žádné syčení jsem nepozoroval, nicméně po demontáži ten IC je fakt proklepaný (jedna lamena- dírka v řádech desetin mm) o tu plastovou kapsu, která k němu přivádí vzduch. Zase konstruktérská perlička..... Potřebuju jezdit, tak jsem udělal z kousku hliníku takovou příložku a přelepil přes tu díkru nějakým speciálním lepidlem od Locktite, co mi na to dal soused-kutil. Velké iluze si ale nedělám; budu muset poshánět jiný. Pokud někdo snad máte, tak rozhodně nabídněte; jen podotýkám že je to Octa 1.9 TDI 96kw- na 66kw je ten IC jiný.

Takže resumé: Žádné syčení jsem nepozoroval, nicméně po demontáži ten IC je fakt proklepaný (jedna lamena- dírka v řádech desetin mm) o tu plastovou kapsu, která k němu přivádí vzduch. Zase konstruktérská perlička..... Potřebuju jezdit, tak jsem udělal z kousku hliníku takovou příložku a přelepil přes tu díkru nějakým speciálním lepidlem od Locktite, co mi na to dal soused-kutil. Velké iluze si ale nedělám; budu muset poshánět jiný. Pokud někdo snad máte, tak rozhodně nabídněte; jen podotýkám že je to Octa 1.9 TDI 96kw- na 66kw je ten IC jiný.

Hmm dobrej motor...ted jsem delel jeden 96kw chip do audi mel delany vyfuk,velke IC, cerpadlo nafty chladic nafty vetsi a takove ruzne hardwer upravy a po chipu 140kw.Ma tam 6 kvalyt a je nadseny ze klesla spotreba a zvedl se razantne vykon. ;)

Nechcem zakladat nove tema tak vyuzijem toto a chcem sa spytat ci staci do 1,9 TDI 66KW 4l oleja?

Oficialne je pisane 4,5l ale kamos hovori ze 4 l a je do stredu risky.

Co vy na to?

Nechcem zakladat nove tema tak vyuzijem toto a chcem sa spytat ci staci do 1,9 TDI 66KW 4l oleja?

Oficialne je pisane 4,5l ale kamos hovori ze 4 l a je do stredu risky.

Co vy na to?

Stačí 4l
  • Autor
Takže resumé: Žádné syčení jsem nepozoroval, nicméně po demontáži ten IC je fakt proklepaný (jedna lamena- dírka v řádech desetin mm) o tu plastovou kapsu, která k němu přivádí vzduch. Zase konstruktérská perlička..... Potřebuju jezdit, tak jsem udělal z kousku hliníku takovou příložku a přelepil přes tu díkru nějakým speciálním lepidlem od Locktite, co mi na to dal soused-kutil. Velké iluze si ale nedělám; budu muset poshánět jiný. Pokud někdo snad máte, tak rozhodně nabídněte; jen podotýkám že je to Octa 1.9 TDI 96kw- na 66kw je ten IC jiný.

Takže po týdnu: Opravu jsem dělal dle dřívějšího popisu- očištění, přilepení příložky z hliníkového plechu ( lepil jsem to tímhle: http://www.loctite.as/?p=productsMore&...ove-lepidlo-HTA ), úprava té plastové kapsy tak, aby se opírala pouze v krajích IC a ne o lamely. Najeto 960km a zatím to super drží; nevím jak dlouho, ale vypadá to nadějně.......Možná inspirace pro někoho s podobným problémem. Jinak všem díky za odpovědi a názory.

  • 1 měsíc později...

Měl sem ten samej problém,jen trochu víc těch dírek v lamelách IC,ten sem pořádně vyčistil,nechal zavařit dírky hliníkem a udělal sem takový vingle na tom plastu aby se to už o ty lamely neopíralo a taky O.K.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.