Jump to content

1.9 TDI- olej před PP kolem


Hari
 Share

Recommended Posts

Zdravím všechny !

Dnes jsem objevil mastný flek před pravým předním kolem na dolní hraně blatníku-Octa 1.9 TDI 96kW. Motorový prostor je čistý a suchý; v pravé přední části je nějaký prevít co vypadá jako chladič ( je na tom umístěn snímač- dle moudré knihy p.Etzolda asi snímač tlaku a teploty nasávaného vzduchu) a jde to asi z něj, ale není pod něj vidět- budu muset asi sundat ten plast z podběhu, abych se k tomu dostal. Asi dost laický dotaz, nicméně se mi to vůbec nelíbí a očekávám problémy......Jinak auto jede jako ďas; v Chorvatsku na cca 3.000km ubylo na měrce max milimetr oleje- jiný problém jsem nezaznamenal. Setkal se s tím někdo ? Díky za rady !

Link to comment
Share on other sites

Zdravím všechny !

Dnes jsem objevil mastný flek před pravým předním kolem na dolní hraně blatníku-Octa 1.9 TDI 96kW. Motorový prostor je čistý a suchý; v pravé přední části je nějaký prevít co vypadá jako chladič ( je na tom umístěn snímač- dle moudré knihy p.Etzolda asi snímač tlaku a teploty nasávaného vzduchu) a jde to asi z něj, ale není pod něj vidět- budu muset asi sundat ten plast z podběhu, abych se k tomu dostal. Asi dost laický dotaz, nicméně se mi to vůbec nelíbí a očekávám problémy......Jinak auto jede jako ďas; v Chorvatsku na cca 3.000km ubylo na měrce max milimetr oleje- jiný problém jsem nezaznamenal. Setkal se s tím někdo ? Díky za rady !

To se jedna o olej co ti bere turbo a tlaci do intercooleru...Odvetrani motoru je v podstate taky napojeno na sani a taky to tam posila nakou mastmotu.Jestli se ti nejak vyrazne nestraci olej tak tohle je normalni jev hlavne po dlouhe jizde.Takze muzes byt v klidu.

Edited by TDIfun
Link to comment
Share on other sites

Díky za vaše příspěvky a rady. Zítra to porozebírám a skouknu; teď jsem se díval na cenu nového IC a jdou na mě mdloby......
To neni az tak pravda ze to je zarucenes tou prasklinou.To by prece rekl ze slysi syceni.Pokud mu to prolina mezi spoji tak to tak opradu je.Jan ja menil IC za vetsi a origo mi zustalo tak kdyby precejen byl v haji tak mam doma. Edited by TDIfun
Link to comment
Share on other sites

Takže resumé: Žádné syčení jsem nepozoroval, nicméně po demontáži ten IC je fakt proklepaný (jedna lamena- dírka v řádech desetin mm) o tu plastovou kapsu, která k němu přivádí vzduch. Zase konstruktérská perlička..... Potřebuju jezdit, tak jsem udělal z kousku hliníku takovou příložku a přelepil přes tu díkru nějakým speciálním lepidlem od Locktite, co mi na to dal soused-kutil. Velké iluze si ale nedělám; budu muset poshánět jiný. Pokud někdo snad máte, tak rozhodně nabídněte; jen podotýkám že je to Octa 1.9 TDI 96kw- na 66kw je ten IC jiný.

Link to comment
Share on other sites

Takže resumé: Žádné syčení jsem nepozoroval, nicméně po demontáži ten IC je fakt proklepaný (jedna lamena- dírka v řádech desetin mm) o tu plastovou kapsu, která k němu přivádí vzduch. Zase konstruktérská perlička..... Potřebuju jezdit, tak jsem udělal z kousku hliníku takovou příložku a přelepil přes tu díkru nějakým speciálním lepidlem od Locktite, co mi na to dal soused-kutil. Velké iluze si ale nedělám; budu muset poshánět jiný. Pokud někdo snad máte, tak rozhodně nabídněte; jen podotýkám že je to Octa 1.9 TDI 96kw- na 66kw je ten IC jiný.

Hmm dobrej motor...ted jsem delel jeden 96kw chip do audi mel delany vyfuk,velke IC, cerpadlo nafty chladic nafty vetsi a takove ruzne hardwer upravy a po chipu 140kw.Ma tam 6 kvalyt a je nadseny ze klesla spotreba a zvedl se razantne vykon. ;)

Link to comment
Share on other sites

Takže resumé: Žádné syčení jsem nepozoroval, nicméně po demontáži ten IC je fakt proklepaný (jedna lamena- dírka v řádech desetin mm) o tu plastovou kapsu, která k němu přivádí vzduch. Zase konstruktérská perlička..... Potřebuju jezdit, tak jsem udělal z kousku hliníku takovou příložku a přelepil přes tu díkru nějakým speciálním lepidlem od Locktite, co mi na to dal soused-kutil. Velké iluze si ale nedělám; budu muset poshánět jiný. Pokud někdo snad máte, tak rozhodně nabídněte; jen podotýkám že je to Octa 1.9 TDI 96kw- na 66kw je ten IC jiný.

Takže po týdnu: Opravu jsem dělal dle dřívějšího popisu- očištění, přilepení příložky z hliníkového plechu ( lepil jsem to tímhle: http://www.loctite.as/?p=productsMore&...ove-lepidlo-HTA ), úprava té plastové kapsy tak, aby se opírala pouze v krajích IC a ne o lamely. Najeto 960km a zatím to super drží; nevím jak dlouho, ale vypadá to nadějně.......Možná inspirace pro někoho s podobným problémem. Jinak všem díky za odpovědi a názory.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...