Hans1980 Vloženo 3. Září 2007 Sdílet Vloženo 3. Září 2007 Ahoj vsem, chtel bych vas poprosit o radu. minuly tyden jsem si koupil O1 rv.99 TDI 110PS. Prvni vikend jsem mel radost z noveho auta a tak jsem ho sel hned pekne vyzkouset. Auto jsem koupil v patek vecer a jezdil vesele celou sobotu az do nedele vecer kdy jsem zustal stat s plnou nadrzi na pumpe a uz jsem neodjej. auto startovalo ale nechytlo. behem vikendu se stalo ze nechtela chytit ale pak si dala rict ale ted konecna. auto se odtahlo do skodovky a tam nasli zavadu. vadne cidlo na otacky. tak jsem si rikal to je v poho to se stava a mel radost ze uz mam auto zpatky. To mi jeste servisak rekl ze tech 130 co ma natoceno na tachometru nema ale ma urcite vic a ze se mu jeste nezda turbo ze vic piska. kdyz jsem mel auto asi pul hod tak najednou jedu a prestalo tahnout. volam do bazaru a tam mi rekli po delsich dohadech ze to bude asi vaha vzduchu at to privezu. otacky ale nekolisaly. auto se tam odvezlo vaha vymenena ale uz po ceste domu se to projevilo zase a auto se vezlo dalsi den zpatky do bazaru.Znamej mi to napojil na pocitac a hlasilo to vadnou vahu vzduchu po tom co byla vymenena za jinou a neco s tlakem v sacim potrubi. Pokud se chcipne motor a nastartuje tak to zase jede. ale po ceste tak 100km se to musi tak 10x chcipnout aby to zase jelo. Plus jeste jeden problem s elektrikou uvnitr. schcipnu motor jdou stahovat okna ale pootevru jedny dvere jedno jake a uz to nejde ani kdyz je zavru a musim dat klicek znova do polohy kde zhavy a pak to zas jde pokud neotevru dvere, taky se mi i stalo ze klicek byl venku ze zapalovani a okna jdou stahovat. plus jeste nekdy blbne palubni poc, mam danou okamzitou spotrebu jedu dam neutral zastavim a mam treba okamzitou spotrebu 10L zkratka tu co tam byla nez zastavim, nekdy to ukazuje normalne 0.9 az 1.2 Koupil jsem si auto s tim jak jsou octavky spolehlive ale ta moje bohuzel ne. Jinak muj stary zrezly escort 1.8d me vozi vesele dal kdyz oktavka nejede. poradte prosim cim to muze byt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Garnet Vloženo 3. Září 2007 Sdílet Vloženo 3. Září 2007 Měl jsem podobnej problém, že mi octávka jezdila skoro pořád v nouzovým režimu, když to napíchli na počítač, tak jim to nahlásilo chybu plnícího talku, nakonec jsem vyměnil senzor plnícího tlaku a je to O.K. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviaman Vloženo 3. Září 2007 Sdílet Vloženo 3. Září 2007 s tím stahováním oken to tak je,dokud neotevřeš dveře,tak po vypnutí klíčku ještě několik sekund nebo minut,lze manipulovat s okny,s tím související proud v zásuvce zapalovače - pokud zamáčkneš u řidiče na dveřích pojistku proti otevření zadních oken tak zapalovač nejde a zadní okna otevřeš pouze u sebe.S tím výkonem - zkus ventil N75,překontroluj hadičky jestli není někde díra,naklápění lopatek - sáhneš zvrchu na turbo a máčkneš na tu osičku co je tam nad tou plechovkou,musí jít pohnout asi tak 1,5 až 2 cm jde to trochu ztouž ale ne úplně ztuha.S tou spotřbou - pokud brzdíš motorem tak pc ukazuje nulu,pokud vyřadíš tak ti to ukazuje spotřebu v litrech za hodinu,to je ale dáno jízdou před tím než si vyřadil,např.jedeš 70 km/h,máš kvalt a brzdíš motorem,jsou na pc nuly,nech to co nejvíc dobrzdit motorem a pak vykvaltuj a ukáže ti to např. 1,8 l,po chvilce stání se to pomalu zvedá,bud ale v klidu jízdou se vše srovná,celková spotřeba dlouhodobá to je ta poloha 2 ta ale stagnuje a má s tím málo společného,tam se to vyhodnocuje na ujetí 100 km a zvyšuje se a snižuje v spíše dcl.záleží jak jezdíš,dá se jezdit i kolem 4 l/100km,záleží na ujetých vzdálenostech a na průměrné rychlosti.pokud jezdíš krátké trasy jako já - mám prům.rychlost 38/km/h(spíš krátké)mám spotřebu 5,3 až 5.5.počítač ale není 100%,někde jsem tu četl že tolerance + - půl až litr je normální. další ti tu poradí možná víc než já,napiš sz třeba TDIfun a tak pod.,budou mít lepší znalosti. nevěš hlavu,zkoumej,čti,oktávky jsou dobrý auta a toto forum ti hodně pomůže ve věcech který neznáš,jsou tu dobří a zkušení rádci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 4. Září 2007 Sdílet Vloženo 4. Září 2007 (editace) Ahoj vsem,chtel bych vas poprosit o radu. minuly tyden jsem si koupil O1 rv.99 TDI 110PS. Prvni vikend jsem mel radost z noveho auta a tak jsem ho sel hned pekne vyzkouset. Auto jsem koupil v patek vecer a jezdil vesele celou sobotu az do nedele vecer kdy jsem zustal stat s plnou nadrzi na pumpe a uz jsem neodjej. auto startovalo ale nechytlo. behem vikendu se stalo ze nechtela chytit ale pak si dala rict ale ted konecna. auto se odtahlo do skodovky a tam nasli zavadu. vadne cidlo na otacky. tak jsem si rikal to je v poho to se stava a mel radost ze uz mam auto zpatky. To mi jeste servisak rekl ze tech 130 co ma natoceno na tachometru nema ale ma urcite vic a ze se mu jeste nezda turbo ze vic piska. kdyz jsem mel auto asi pul hod tak najednou jedu a prestalo tahnout. volam do bazaru a tam mi rekli po delsich dohadech ze to bude asi vaha vzduchu at to privezu. otacky ale nekolisaly. auto se tam odvezlo vaha vymenena ale uz po ceste domu se to projevilo zase a auto se vezlo dalsi den zpatky do bazaru.Znamej mi to napojil na pocitac a hlasilo to vadnou vahu vzduchu po tom co byla vymenena za jinou a neco s tlakem v sacim potrubi. Pokud se chcipne motor a nastartuje tak to zase jede. ale po ceste tak 100km se to musi tak 10x chcipnout aby to zase jelo. Plus jeste jeden problem s elektrikou uvnitr. schcipnu motor jdou stahovat okna ale pootevru jedny dvere jedno jake a uz to nejde ani kdyz je zavru a musim dat klicek znova do polohy kde zhavy a pak to zas jde pokud neotevru dvere, taky se mi i stalo ze klicek byl venku ze zapalovani a okna jdou stahovat. plus jeste nekdy blbne palubni poc, mam danou okamzitou spotrebu jedu dam neutral zastavim a mam treba okamzitou spotrebu 10L zkratka tu co tam byla nez zastavim, nekdy to ukazuje normalne 0.9 az 1.2 Koupil jsem si auto s tim jak jsou octavky spolehlive ale ta moje bohuzel ne. Jinak muj stary zrezly escort 1.8d me vozi vesele dal kdyz oktavka nejede. poradte prosim cim to muze byt Panejo - to auto si dela co chce. No ja mam doma jeste 105 pokud by Octavka nejela. Ale zatim drzi, ale casem bude vice pribejvat zavad a dost elektroniky to ma a ta az zacne na me delat ha ha ha tak ja zase ty ty ty Editováno: 4. Září 2007, autor: Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hans1980 Vloženo 5. Září 2007 Autor Sdílet Vloženo 5. Září 2007 Jeste tak ctyri hod a dozvim se jestli si dneska zajedu pro auto. tak dam pak vedet cim to bylo. porad se mi ale nejak nezda to stahovani oken. kdyz vypnete motor a klicek mate vlastne jednu polohu pred rozsvicenim kontrolek a zhaveni tak si myslim ze by okna mely jit normalne stahovat. me to jde dokud neotevru dvere u ridice nebo spolujezdce. pak uz to nejde a jedno jakym tlacitkem to zkousim jestli u ridice nebo spolujezdce a muzu mit ty dvere pak zavreny a stejne nejde a kdyz si chci pak stahnout okno nebo sibr tak musim zase otocit klickem a nazhavit. jeste by me zajimalo kdyz zamykam auto a drzim klicek porad v poloze zamykani tak se mi aotomaticky zavrou okna a zajimalo by me jestli se ma zatahnout i stresni okno. to zustava porad otevrene. Tak bych chtel vedet jestli je to normalni nebo je to nejaka chyba treba komfortky nebo neceho jineho, diky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 5. Září 2007 Sdílet Vloženo 5. Září 2007 Odpoj hadicku EGR tu zaslep srouubkem a uber vagem v kanalu na 33768 .Prehod mezi sebou ventili N18 a N75 a tim vyloucis problem ventilu.Dale nakopni auto na volnobeh a sleduj zda se tycka na turbu zatahne na doraz.Prozkoumej regulacni vedeni jestli neni nekde dira otestuj pusou bilo cerny zpetny ventil zda propousti v jednom smeru.jinak podtlak v regulaci na volnobeh -0.7 bar pak jedine naklapeni turba muze zatuhnout.Zkus s tim pohybat az na doraz a pekne to ohrej na provozni teplotu a snaz se to parkrat protahnou na podlahu aby turbo nastavilo maximalni pozadovany tlak.Chtelo by to sledovat vagem co to dela.Pokud se to zlepsi tak to orpavdu chce obcas protahovat ten motor a nejezdit s tim v nizkych porad.A hlavne dobrou kvalitni naftu.Na tom neusteris. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sakin Vloženo 5. Září 2007 Sdílet Vloženo 5. Září 2007 Ohledne toho zamykání klíčem,když klíčem zamkneš a necháš ho pootočený tak se ti zavřou okna ale musíš dál držet klíč otočený a pak se ti zavře i střešní okno. Ovládaní oken po otevření nekterých dveří z vytáhlým klíčem ze zapalování se automaticky odpojí,takže tvúj "problém" je normální záležitost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hans1980 Vloženo 6. Září 2007 Autor Sdílet Vloženo 6. Září 2007 jak jsem psal o tom stahovani a ze kdyz otevru dvere tak uz to nejde tak mam klicek porad v zapalovani a ne venku. vcera jeste vic zacalo blbnout stahovani. u ridice stahuju vypanacem dolu a nekdy okno popojelo kousek dolu nekdy nahoru a nekdy se zatahlo i kdyz melo jit dolu. zavadu na tom motoru uz odstranily. pry to bylo nakonec turbo. jet to teda zase jede ale dela to zase neco co nedelalo. kdyz jedu treba na tri a lehce solicham plyn a udruzuji spis rychlost a mirne pridavam tak auto poskubava to predtim nebylo a turbo si piska vic nahlas ale kdyz mu vic slapnu tak uz to nedela ani nepiska ani neskube. nemam sice jeste vymeneny vzduchovy ani naftovy filtr tak nevim jestli to muze byt tim ale pred tim nez to menili to nedelalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hans1980 Vloženo 9. Září 2007 Autor Sdílet Vloženo 9. Září 2007 jak jsem psal o tom stahovani a ze kdyz otevru dvere tak uz to nejde tak mam klicek porad v zapalovani a ne venku. vcera jeste vic zacalo blbnout stahovani. u ridice stahuju vypanacem dolu a nekdy okno popojelo kousek dolu nekdy nahoru a nekdy se zatahlo i kdyz melo jit dolu. zavadu na tom motoru uz odstranily. pry to bylo nakonec turbo. jet to teda zase jede ale dela to zase neco co nedelalo. kdyz jedu treba na tri a lehce solicham plyn a udruzuji spis rychlost a mirne pridavam tak auto poskubava to predtim nebylo a turbo si piska vic nahlas ale kdyz mu vic slapnu tak uz to nedela ani nepiska ani neskube. nemam sice jeste vymeneny vzduchovy ani naftovy filtr tak nevim jestli to muze byt tim ale pred tim nez to menili to nedelalo jeste k tomu turbu a poskubavani. nekdy neskube vubec a nekdy jen trochu. vzdy jen kdyz udrzuju rychlost nebo trochu pridavam. a k memu prekvapeni se mi jeste podle PP zvysila spotreba. s tim starym turbem jsem jezdil prvni vikend docela svizne a prumerna spotreba 5,7 ted po vymene turba to poskubava a spotrebu pri klidne jizde mam 6,5. myslim si ze by mela byt treba od 4,5 do 5L ale 6,5?? poradte cim by to mohlo byt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hans1980 Vloženo 9. Září 2007 Autor Sdílet Vloženo 9. Září 2007 to turbo neni nove ale snad bych nemel takovou smulu zr by bylo zase v haj... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 9. Září 2007 Sdílet Vloženo 9. Září 2007 to turbo neni nove ale snad bych nemel takovou smulu zr by bylo zase v haj... Kdo to opravoval??servis nebo naky garazovy??Je to turbo dobre poskladane??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hans1980 Vloženo 9. Září 2007 Autor Sdílet Vloženo 9. Září 2007 vubec netusim. kdyz jsem si prijel pro auto tak rekli ze to bylo turbo a ze je tam jiny. ale od te doby to poskubava a ma to vetsi spotrebu i kdyz to nezenu. poskubava jen pri mirnem pridavani, kdyz mu slapnu tak jede ale nevim jestli tahne na 100procent zdalo se mi ze to predtim tahlo vic ale mozna jsem si uz jen na ten zatah zvyknul. koukal jsem ze hadicky co tam vodou k turbu jsou uz docela poniceny ale jeste jsem nenasel nejakou diru a predtim to nedelalo ani s tema hadickama. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hans1980 Vloženo 9. Září 2007 Autor Sdílet Vloženo 9. Září 2007 opravoval to bazar kde sem to kupoval. od ty doby co mam to auto tak porad neco aclovek akorat jezdi dvema autama 130km tam a 130 zpatky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 9. Září 2007 Sdílet Vloženo 9. Září 2007 opravoval to bazar kde sem to kupoval. od ty doby co mam to auto tak porad neco aclovek akorat jezdi dvema autama 130km tam a 130 zpatky To je potom tezka prace.Pochybuji ze bazar do toho bude investovat nake silene finance.Takze tam beztak soupli turbo z vrakace a hotovo.Nevim jak ti poradit, tohle je spise na podrobnejsi prostudovabni auta, logovani a snad i dalsi demotaz turba.Nemas nekoho ve svem okoli co by ti mohl pomoct?? Jedina tvoje moznost je najit nekoho kdo tomu rozumi a nerekne ti hned kup si nove turbo.Treba to pujde opravit ale chce to prijit na ten problem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hans1980 Vloženo 9. Září 2007 Autor Sdílet Vloženo 9. Září 2007 nemohlo by to delat treba to EGR? zas do toho tolik nevidim ale nekde jsem vycetl ze mam zkusit zaslepit hadicku co tam vede Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 9. Září 2007 Sdílet Vloženo 9. Září 2007 nemohlo by to delat treba to EGR? zas do toho tolik nevidim ale nekde jsem vycetl ze mam zkusit zaslepit hadicku co tam vede No to jsem ti psal ja.Vytahni tu hadicku podtlakovou a narvi do ni nejaky sroub,proste ji ucpi.A mrkni dovnit do egr zda neni egr seklej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hans1980 Vloženo 9. Září 2007 Autor Sdílet Vloženo 9. Září 2007 ok a jaka je to hadicka? od te doby co to menili i hur startuje ohrata. rano kdyz je studenej motor tak na cvnknuti ale kdyz se ohreje tak tocim treba 4 vteriny, cidlo na otacky byla moje prvni zavada po dvou dnech tak tu mam ze skodovky novou. ma to EGR i vliv na spotrebu a muzu jezdit porad s tou zaslepenou hadickou kdyz to pomuze? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 9. Září 2007 Sdílet Vloženo 9. Září 2007 ok a jaka je to hadicka? od te doby co to menili i hur startuje ohrata. rano kdyz je studenej motor tak na cvnknuti ale kdyz se ohreje tak tocim treba 4 vteriny, cidlo na otacky byla moje prvni zavada po dvou dnech tak tu mam ze skodovky novou. ma to EGR i vliv na spotrebu a muzu jezdit porad s tou zaslepenou hadickou kdyz to pomuze? Kdyz to startuje spatne za tepla tak je to cerpadlo.Da se to [poladit vagem.Zvednes startovaci davku.Podle tehle priznaku to auto musi mit najeto snad 300 000km.Jinak hadicka to je ta co vede do takoveho stribrneho klobouku.Jak otevres kapotu tak je to vzadu vlevo.Vede do nej hadice ze sani.Muzes s tim jezdit porad.Ja treba trubku egr nemam v aute vubec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.