Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
Je to parádní auto. Audi mají svoje kouzlo, ale asi M5 bude M5..... Ale mít v garáži obě dvě tak ani neceknu :t

No s M5kou si takhle audinky vytre .... ;) Vis co ;) ?

no tak zase tak jednoznačně bych to neviděl...

BMW je skoro o 100 kg lehčí, na 100 jen o 0,1 s pomalejší a tak ji Audi udělá tak maximálně na sprint... na okruhu bych to viděl jednoznačně na BMW. Jinak jedná se o vrcholné modely, kde každý rok přinese mnoho novinek a současné BMW E 60 je na trhu již 3 roky a tak je celkem mimo ji porovnávat s vrcholnou AUDI, která ještě není ani na volném trhu...

Sorry, ale na okruhu je to snad uplne jasne kdo by vyhral ne ? Jestli myslis, ze bawo tak si opravdu naivni a to nemluvim ani o tom kdyz by trosku sprchlo ;)

Vloženo

měl jsem A6 2001, BMW 5 E39 1999 a ač byla A6 silnější (2,8 vs. 2,5) a mladší subjektivně byl její podvozek tak generaci za BMW... Audi nechtěla moc zatáčet, těžká na předek

Vloženo
měl jsem A6 2001, BMW 5 E39 1999 a ač byla A6 silnější (2,8 vs. 2,5) a mladší subjektivně byl její podvozek tak generaci za BMW... Audi nechtěla moc zatáčet, těžká na předek

To uz je davna historie ;)

Vloženo
bohužel není... mám k Audi blízko a hodně možností si je vyzkoušet... jejich jízdní vlastnosti se nedají s BMW srovnat...

No kamarad ma ve firme snad vsechny audinky od A3 vys vcetne A8 W12 a na dalnici sme nepotkali auto co by tomu konkurovalo. Bohuzel v bawu zadnem novem sem nejel takze nemuzu porovnat.

Kazdopadne muj nazor je, ze na okruhu by ta nova RS6ka diky 4x4 M5ku vyskolilo.

Vloženo

Tak ono je v celku jedno, kdo koho vyškolí v rychlosti ve sprintu, ale spíš je otázka jak spolehlivě bude všechno na tom autě fungovat.... a jestli to nebude pořád po servisech....

Vloženo
Tak ono je v celku jedno, kdo koho vyškolí v rychlosti ve sprintu, ale spíš je otázka jak spolehlivě bude všechno na tom autě fungovat.... a jestli to nebude pořád po servisech....

V tom případě doporučuju trabant... co v autě není to se neposere... :) a tam toho opravdu moc není... A propos 4x4 nemusí být vždy jen výhoda...

Vloženo
Tak ono je v celku jedno, kdo koho vyškolí v rychlosti ve sprintu, ale spíš je otázka jak spolehlivě bude všechno na tom autě fungovat.... a jestli to nebude pořád po servisech....

V tom případě doporučuju trabant... co v autě není to se neposere... :) a tam toho opravdu moc není... A propos 4x4 nemusí být vždy jen výhoda...

No vzdy to byt asi vyhoda nemusi, to mas pravdu ;) Tak rekneme, ze kdykoliv bude mokro, nebo snih, tak bude mit vzdycky navrch ;)

  • o 3 týdny později...
Vloženo
Tak ono je v celku jedno, kdo koho vyškolí v rychlosti ve sprintu, ale spíš je otázka jak spolehlivě bude všechno na tom autě fungovat.... a jestli to nebude pořád po servisech....

V tom případě doporučuju trabant... co v autě není to se neposere... :) a tam toho opravdu moc není... A propos 4x4 nemusí být vždy jen výhoda...

No vzdy to byt asi vyhoda nemusi, to mas pravdu ;) Tak rekneme, ze kdykoliv bude mokro, nebo snih, tak bude mit vzdycky navrch ;)

Tak s tím tvrzením bych si až tak nebyl jistej - neni totiž 4x4 jako 4x4. Ve firmě mame A6 quadro rok 2004 a pak novou A6 quadro rok 2007. Když je na cestě takova ta jemna sněhova sračka tak quadro se muže posrat. Je fakt že u nove A6 je to už o hodně lepši než u stare ale i tak. Automatika furt řadi jak šilena nevi co by s tim udělala, proto je třeba přepnout na "manual" jinak v zatačkach to jezdi do stran jak chce. Nejhorši je když předek v zadačce sedi a zadek najede to nějake sračky tak to pak ani slavne 4x4 nepomuže - prostě to začne ustřelovat zadek. A naopak - když jede zadek dobrou stopou a předek na něčem uklouzne tak taky člověk lita jak chce.

Když bych měl srovnat osobni skušenost na mokru z A6 quadro a BMW M5 s pouze pohaněnym zadkem tak musim říct že lépe jsem se citil v baworačku - v A6 se mi připada že při prujezdu zatačkou mi jede zadek vedle mě - prostě to auto je furt jakoby rovně..

Ba naopak na suchem povrchu na hrbolate silnici je A6 lepši - je fakt že baworakem na suche silnice jsem toho moc nenajel.

Ale všechno je stejně o subjektivním pocitu a o tom co se komu líbí.

Vloženo
Tak ono je v celku jedno, kdo koho vyškolí v rychlosti ve sprintu, ale spíš je otázka jak spolehlivě bude všechno na tom autě fungovat.... a jestli to nebude pořád po servisech....

V tom případě doporučuju trabant... co v autě není to se neposere... :) a tam toho opravdu moc není... A propos 4x4 nemusí být vždy jen výhoda...

No vzdy to byt asi vyhoda nemusi, to mas pravdu ;) Tak rekneme, ze kdykoliv bude mokro, nebo snih, tak bude mit vzdycky navrch ;)

Tak s tím tvrzením bych si až tak nebyl jistej - neni totiž 4x4 jako 4x4. Ve firmě mame A6 quadro rok 2004 a pak novou A6 quadro rok 2007. Když je na cestě takova ta jemna sněhova sračka tak quadro se muže posrat. Je fakt že u nove A6 je to už o hodně lepši než u stare ale i tak. Automatika furt řadi jak šilena nevi co by s tim udělala, proto je třeba přepnout na "manual" jinak v zatačkach to jezdi do stran jak chce. Nejhorši je když předek v zadačce sedi a zadek najede to nějake sračky tak to pak ani slavne 4x4 nepomuže - prostě to začne ustřelovat zadek. A naopak - když jede zadek dobrou stopou a předek na něčem uklouzne tak taky člověk lita jak chce.

Když bych měl srovnat osobni skušenost na mokru z A6 quadro a BMW M5 s pouze pohaněnym zadkem tak musim říct že lépe jsem se citil v baworačku - v A6 se mi připada že při prujezdu zatačkou mi jede zadek vedle mě - prostě to auto je furt jakoby rovně..

Ba naopak na suchem povrchu na hrbolate silnici je A6 lepši - je fakt že baworakem na suche silnice jsem toho moc nenajel.

Ale všechno je stejně o subjektivním pocitu a o tom co se komu líbí.

No tak prvne vyraz quadro slysim poprve ;) A co se tyce tech pocitu, tak u me je to naprosto naopak a co sem mel moznost se svezt v quattru na vode nebo snehu tak se to neda s predokolem ci zadokolem vubec srovnavat, ale to ti potvrdi kazdej kdo ma ctyrkolku ;)

Vloženo

no nevím co za BMW jste sedlali, ale já jezdil s 530 D E60, 535 D E61, 545 E60, a pokud je mokro tak bez asistentů možná na zábavu dobrý ale na jistou jízdu ani náhodou furt by zadek jel někam jinam,

a co se týče zimy tak bez dobrých zimních gum nemá cenu vyjíždět.

pokud má auto motor vpředu a náhon na zadek tak to nikdy nemůže být srovnatelný s 4x4

Vloženo

Se mi líbí, jak se to tu vždycky začne "mydlit", že lepší je to nebo ono, ale aspoň je co číst :D

Já osobně vozy této úrovně hodnotím jen a pouze po designové stránce, protože jednak na 99,9% se k nějakému objektivnímu srovnání nikdy nedopracuju a jednak i kdyby se stal zázrak a těch 0,1% by se splnilo, tak plné využití potenciálu výše zmiňovaných vozů je u nás (a myslím, že nejen u nás) utopie.

A po stránce vzhledu u mně mezi všemi prémiovými značkami a jejich ještě prémiovějšími modely vítězí právě

:palec2::palec2: RS6 :palec2::palec2:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...