Přejít na obsah

Nové Audi RS6


MichalF

Doporučené příspěvky

Je to parádní auto. Audi mají svoje kouzlo, ale asi M5 bude M5..... Ale mít v garáži obě dvě tak ani neceknu :t

No s M5kou si takhle audinky vytre .... ;) Vis co ;) ?

no tak zase tak jednoznačně bych to neviděl...

BMW je skoro o 100 kg lehčí, na 100 jen o 0,1 s pomalejší a tak ji Audi udělá tak maximálně na sprint... na okruhu bych to viděl jednoznačně na BMW. Jinak jedná se o vrcholné modely, kde každý rok přinese mnoho novinek a současné BMW E 60 je na trhu již 3 roky a tak je celkem mimo ji porovnávat s vrcholnou AUDI, která ještě není ani na volném trhu...

Sorry, ale na okruhu je to snad uplne jasne kdo by vyhral ne ? Jestli myslis, ze bawo tak si opravdu naivni a to nemluvim ani o tom kdyz by trosku sprchlo ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bohužel není... mám k Audi blízko a hodně možností si je vyzkoušet... jejich jízdní vlastnosti se nedají s BMW srovnat...

No kamarad ma ve firme snad vsechny audinky od A3 vys vcetne A8 W12 a na dalnici sme nepotkali auto co by tomu konkurovalo. Bohuzel v bawu zadnem novem sem nejel takze nemuzu porovnat.

Kazdopadne muj nazor je, ze na okruhu by ta nova RS6ka diky 4x4 M5ku vyskolilo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ono je v celku jedno, kdo koho vyškolí v rychlosti ve sprintu, ale spíš je otázka jak spolehlivě bude všechno na tom autě fungovat.... a jestli to nebude pořád po servisech....

V tom případě doporučuju trabant... co v autě není to se neposere... :) a tam toho opravdu moc není... A propos 4x4 nemusí být vždy jen výhoda...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ono je v celku jedno, kdo koho vyškolí v rychlosti ve sprintu, ale spíš je otázka jak spolehlivě bude všechno na tom autě fungovat.... a jestli to nebude pořád po servisech....

V tom případě doporučuju trabant... co v autě není to se neposere... :) a tam toho opravdu moc není... A propos 4x4 nemusí být vždy jen výhoda...

No vzdy to byt asi vyhoda nemusi, to mas pravdu ;) Tak rekneme, ze kdykoliv bude mokro, nebo snih, tak bude mit vzdycky navrch ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
Tak ono je v celku jedno, kdo koho vyškolí v rychlosti ve sprintu, ale spíš je otázka jak spolehlivě bude všechno na tom autě fungovat.... a jestli to nebude pořád po servisech....

V tom případě doporučuju trabant... co v autě není to se neposere... :) a tam toho opravdu moc není... A propos 4x4 nemusí být vždy jen výhoda...

No vzdy to byt asi vyhoda nemusi, to mas pravdu ;) Tak rekneme, ze kdykoliv bude mokro, nebo snih, tak bude mit vzdycky navrch ;)

Tak s tím tvrzením bych si až tak nebyl jistej - neni totiž 4x4 jako 4x4. Ve firmě mame A6 quadro rok 2004 a pak novou A6 quadro rok 2007. Když je na cestě takova ta jemna sněhova sračka tak quadro se muže posrat. Je fakt že u nove A6 je to už o hodně lepši než u stare ale i tak. Automatika furt řadi jak šilena nevi co by s tim udělala, proto je třeba přepnout na "manual" jinak v zatačkach to jezdi do stran jak chce. Nejhorši je když předek v zadačce sedi a zadek najede to nějake sračky tak to pak ani slavne 4x4 nepomuže - prostě to začne ustřelovat zadek. A naopak - když jede zadek dobrou stopou a předek na něčem uklouzne tak taky člověk lita jak chce.

Když bych měl srovnat osobni skušenost na mokru z A6 quadro a BMW M5 s pouze pohaněnym zadkem tak musim říct že lépe jsem se citil v baworačku - v A6 se mi připada že při prujezdu zatačkou mi jede zadek vedle mě - prostě to auto je furt jakoby rovně..

Ba naopak na suchem povrchu na hrbolate silnici je A6 lepši - je fakt že baworakem na suche silnice jsem toho moc nenajel.

Ale všechno je stejně o subjektivním pocitu a o tom co se komu líbí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ono je v celku jedno, kdo koho vyškolí v rychlosti ve sprintu, ale spíš je otázka jak spolehlivě bude všechno na tom autě fungovat.... a jestli to nebude pořád po servisech....

V tom případě doporučuju trabant... co v autě není to se neposere... :) a tam toho opravdu moc není... A propos 4x4 nemusí být vždy jen výhoda...

No vzdy to byt asi vyhoda nemusi, to mas pravdu ;) Tak rekneme, ze kdykoliv bude mokro, nebo snih, tak bude mit vzdycky navrch ;)

Tak s tím tvrzením bych si až tak nebyl jistej - neni totiž 4x4 jako 4x4. Ve firmě mame A6 quadro rok 2004 a pak novou A6 quadro rok 2007. Když je na cestě takova ta jemna sněhova sračka tak quadro se muže posrat. Je fakt že u nove A6 je to už o hodně lepši než u stare ale i tak. Automatika furt řadi jak šilena nevi co by s tim udělala, proto je třeba přepnout na "manual" jinak v zatačkach to jezdi do stran jak chce. Nejhorši je když předek v zadačce sedi a zadek najede to nějake sračky tak to pak ani slavne 4x4 nepomuže - prostě to začne ustřelovat zadek. A naopak - když jede zadek dobrou stopou a předek na něčem uklouzne tak taky člověk lita jak chce.

Když bych měl srovnat osobni skušenost na mokru z A6 quadro a BMW M5 s pouze pohaněnym zadkem tak musim říct že lépe jsem se citil v baworačku - v A6 se mi připada že při prujezdu zatačkou mi jede zadek vedle mě - prostě to auto je furt jakoby rovně..

Ba naopak na suchem povrchu na hrbolate silnici je A6 lepši - je fakt že baworakem na suche silnice jsem toho moc nenajel.

Ale všechno je stejně o subjektivním pocitu a o tom co se komu líbí.

No tak prvne vyraz quadro slysim poprve ;) A co se tyce tech pocitu, tak u me je to naprosto naopak a co sem mel moznost se svezt v quattru na vode nebo snehu tak se to neda s predokolem ci zadokolem vubec srovnavat, ale to ti potvrdi kazdej kdo ma ctyrkolku ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no nevím co za BMW jste sedlali, ale já jezdil s 530 D E60, 535 D E61, 545 E60, a pokud je mokro tak bez asistentů možná na zábavu dobrý ale na jistou jízdu ani náhodou furt by zadek jel někam jinam,

a co se týče zimy tak bez dobrých zimních gum nemá cenu vyjíždět.

pokud má auto motor vpředu a náhon na zadek tak to nikdy nemůže být srovnatelný s 4x4

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Se mi líbí, jak se to tu vždycky začne "mydlit", že lepší je to nebo ono, ale aspoň je co číst :D

Já osobně vozy této úrovně hodnotím jen a pouze po designové stránce, protože jednak na 99,9% se k nějakému objektivnímu srovnání nikdy nedopracuju a jednak i kdyby se stal zázrak a těch 0,1% by se splnilo, tak plné využití potenciálu výše zmiňovaných vozů je u nás (a myslím, že nejen u nás) utopie.

A po stránce vzhledu u mně mezi všemi prémiovými značkami a jejich ještě prémiovějšími modely vítězí právě

:palec2::palec2: RS6 :palec2::palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...