Listopad 9, 200717 r těm 70 000 tisícům bych nevěřil, podle toho jak se dnes stáčí (a stáčí se čím dál víc) bych to viděl minimálně na 140 000. Klidně to mohla být normální bouračka. Cena takového auta byla v té době minimálně 400 000 tisíc, takže dejme tomu, že na tuto částku to bylo i pojištěné. Nový skelet dnes stojí 80 - 90 tisíc (kolik stál tenkrát netuším). Takže si dokážu představit, že pojišťovna raději zaplatila výměnu karoserie než likvidaci celého auta. Zálaží, jak to bylo nabourané.
Listopad 10, 200717 r Autor těm 70 000 tisícům bych nevěřil, podle toho jak se dnes stáčí (a stáčí se čím dál víc) bych to viděl minimálně na 140 000. Klidně to mohla být normální bouračka. Cena takového auta byla v té době minimálně 400 000 tisíc, takže dejme tomu, že na tuto částku to bylo i pojištěné. Nový skelet dnes stojí 80 - 90 tisíc (kolik stál tenkrát netuším). Takže si dokážu představit, že pojišťovna raději zaplatila výměnu karoserie než likvidaci celého auta. Zálaží, jak to bylo nabourané. Ale asi se shodnem v jednom,ž tady něco hodně smrdí a normální důvod na tu výměnu neexistuje...
Listopad 10, 200717 r Tipuju bazar ve Vítkovicích Rád uvítám jakekoliv poznatky nebo informace, máte s něma podobnou zkušenost? Myslím si, že by to ten bazar opravdu mohl být. Pravdu mi nikdy sice neřeknou, protože nedokáží přiznat, že to celé "prosr*li" Otec tam koupil taky kombíka (1,4/74kw) (je to bazar vedle servisu škoda, jméno už nevím). Skoro to samé v TP, 2002, provoz Praha, karoserie vyměněna po 6 měsících, "najeto" to mělo 75tisíc...no po 10tisíc provozu byly vyměněny jenom spínač na otevírání okna a spínač brzdových světel a samozřejmě na začátku provozní náplně...a jinak jezdí dobře
Listopad 10, 200717 r Autor Tipuju bazar ve Vítkovicích Rád uvítám jakekoliv poznatky nebo informace, máte s něma podobnou zkušenost? Myslím si, že by to ten bazar opravdu mohl být. Pravdu mi nikdy sice neřeknou, protože nedokáží přiznat, že to celé "prosr*li" Otec tam koupil taky kombíka (1,4/74kw) (je to bazar vedle servisu škoda, jméno už nevím). Skoro to samé v TP, 2002, provoz Praha, karoserie vyměněna po 6 měsících, "najeto" to mělo 75tisíc...no po 10tisíc provozu byly vyměněny jenom spínač na otevírání okna a spínač brzdových světel a samozřejmě na začátku provozní náplně...a jinak jezdí dobře No a Vám nevadí,že jste zřejmě taky koupili podezřelé auto s velkou pravděpodobností totálku nebo čorku??? Nechali jste si prověřit auto přes cebiu nebo policajty? Pro výměnu kastle v 6 měsíci není jediný logický důvod (pokud vynecháme že auto šlo přes boudu nebo o legalizaci čorky)
Listopad 10, 200717 r totálku s vyměněnou kastlí bych si klidně koupil. Třeba brácha si přivezl totálku z Německa, jeden známý (výborný karosář) mu tam přivařil zadek z jiné totálky a auto mu už tři roky naprosto bez problémů slouží. Pointa je v tom, že tenkrát za 150 tisíc pořídil dva roky starou Octávii 1,9 TDI v maximální výbavě.
Listopad 10, 200717 r Jen me to zajima byl to autobazar Superauta???? zajimam se tam o fabii tak at vim
Listopad 11, 200717 r Autor Pokud by se jednalo o kompletní výměnu celé karosérie tak jak je z fabriky tak dejme tomu (když vynechám klamání o tom,že to auto prý nebylo havarované). Ale jezdit auto svařené ze dvou vraků,tak od toho ruce pryč cena necena (vozit svoje nejdražší v takovém vraku bych prostě nemohl),ale každý má své city a pocity někde jinde... Pokud je vyměněna kastle z důvodu totálky,tak tam už nikdy není jistota co ten zbytek auta (bagy,brzdy,řízení atd atd)... Upraveno Listopad 11, 200717 r od poka
Listopad 11, 200717 r totálku s vyměněnou kastlí bych si klidně koupil. Třeba brácha si přivezl totálku z Německa, jeden známý (výborný karosář) mu tam přivařil zadek z jiné totálky a auto mu už tři roky naprosto bez problémů slouží. Pointa je v tom, že tenkrát za 150 tisíc pořídil dva roky starou Octávii 1,9 TDI v maximální výbavě. tak o tom jak je to vpohode tu napis az bude mit s tim autem vaznejsi bouracku.. ovsem obavam se ze to nebude nic veseleho.. o takto svarovanejch aut neni nebezpeci v beznem provozu, ale prave v tom, jak se auto bude chovat pri dopravni nehode
Listopad 11, 200717 r Nevidím nic špatného na tom, když se z bouračky postaví znova auto. Pokud se to umí dobře udělat a máš na to známý, tak to je srovnatelný s novým autem, který sjelo z výroby.. Co se týče bagů, tak ty se musej dávat nový, protože pokud je auto na totálku, tak bagy určitě vystřelily... Mám kámoše co opravuje bouračky a dělá to fakt poctivě, že nikdo nepozná jestli to auto bylo bouraný - jenže on to dělá pro známý na zakázku, takže ten kdo to auto koupí, ví moc dobře jak bylo bouraný..
Listopad 11, 200717 r No projeli jsme VIN kódy, nový i starý a číslo motoru, v odcizených vozidlech se to nenašlo, takže dál už to neřešíme
Listopad 11, 200717 r Autor Nevidím nic špatného na tom, když se z bouračky postaví znova auto. Pokud se to umí dobře udělat a máš na to známý, tak to je srovnatelný s novým autem, který sjelo z výroby.. Co se týče bagů, tak ty se musej dávat nový, protože pokud je auto na totálku, tak bagy určitě vystřelily... Mám kámoše co opravuje bouračky a dělá to fakt poctivě, že nikdo nepozná jestli to auto bylo bouraný - jenže on to dělá pro známý na zakázku, takže ten kdo to auto koupí, ví moc dobře jak bylo bouraný.. Svařované jakkoliv sebelépe se NIKDY NEBUDE chovat stejně jako nové z fabriky... Ten Váš kámoš je MOŽNÁ vyjímka, znám desítky případů kdy se svařované vraky prodávaly jako nebourané... Bagy pouze zaslepené s napojenými drátky aby nesvítila kontrolka na přístrojovce... Na téma svařovaných vraků se již nemíním bavit a nesouvisí to s tímto tématem... Každopádně v tom,že někdo vymění kastli u skoro nového auta je zatajená totálka nebo čorka o tom žádná... Kdyby vyměnili motor tak to by šlo ukecat na zmetek z výroby a jeho výměnu, kastle se mění když je zničená nebo kradená ( nebo žeby zmetek z výroby=špatný lak ) buďte realisti a dívejte se na to logicky... Upraveno Listopad 11, 200717 r od poka
Listopad 11, 200717 r jasný, jen sem musel reagovat na ty bouračky jinak s tebou naprosto souhlasím, že výměna kastle je docela podivná záležitost.. a co se týká toho koupit auto, aniž bys viděl velký TP - blááázni!!! Tohle není věc za pár korun, to je auto za desítky tisíc navíc když se v dnešní době s autama tolik kšeftuje - čorky, bouračky (ano, taky sem narazil na dost bouraček, co měly visačku - nebouráno ...), atd. atd...
Listopad 11, 200717 r Autor No projeli jsme VIN kódy, nový i starý a číslo motoru, v odcizených vozidlech se to nenašlo, takže dál už to neřešíme Ještě tady zbývá že jste snad taky kupovali auto bez předložení originálního velkého TP a začnu se bavit Přece není možné aby byli lidi takoví najivní blázni... Nechte si zkontrolovaz zda tam vůbec máte funkční bagy pokud je tam vůbec máte a další případnou elektroniku... Bazarníci právě na takové lidi spoléhají , jezdí to tak to nebudeme řešit
Listopad 11, 200717 r Jen me to zajima byl to autobazar Superauta???? zajimam se tam o fabii tak at vim U nás jde o autobazar Plus na Ruské ulici ve Vítkovicích
Listopad 11, 200717 r Nevidím nic špatného na tom, když se z bouračky postaví znova auto. Pokud se to umí dobře udělat a máš na to známý, tak to je srovnatelný s novým autem, který sjelo z výroby.. Co se týče bagů, tak ty se musej dávat nový, protože pokud je auto na totálku, tak bagy určitě vystřelily... Mám kámoše co opravuje bouračky a dělá to fakt poctivě, že nikdo nepozná jestli to auto bylo bouraný - jenže on to dělá pro známý na zakázku, takže ten kdo to auto koupí, ví moc dobře jak bylo bouraný.. Svařované jakkoliv sebelépe se NIKDY NEBUDE chovat stejně jako nové z fabriky... to je pravda, vyvařované auto vykazuje vyšší tuhost karoserie oproti seriovce . Podmínkou ovšem je, že dotyčný to umí a hlavně se to kvůli kšeftu nesnaží udělat co v nejkratší době. To ale jen tak naokraj, aby nedocházelo k šíření bludů. Realita je však taková, že se to ve většině případů jen v rychlosti "přismrká" a veškerá energie se věnuje jen tomu, aby to nebylo vidět (jinak to přeci nikdo nekoupí). Určitě tady spousta lidí takové auto má a nemá o tom ani tušení. Ale to jsme zase u toho, že bazarníci jsou banda podvodníků.
Listopad 11, 200717 r Autor Zeptám se kde "to" taky koupili, bylo mi řečeno že nějaký bazar u Ostravy. Jezdí s tím teď často do Brna, tak doufám že nezůstane někde na dálnici trčet Každopádně je zajímavé,že je těch případů více a kdoví kolik jich ještě bude
Listopad 11, 200717 r Autor Nevidím nic špatného na tom, když se z bouračky postaví znova auto. Pokud se to umí dobře udělat a máš na to známý, tak to je srovnatelný s novým autem, který sjelo z výroby.. Co se týče bagů, tak ty se musej dávat nový, protože pokud je auto na totálku, tak bagy určitě vystřelily... Mám kámoše co opravuje bouračky a dělá to fakt poctivě, že nikdo nepozná jestli to auto bylo bouraný - jenže on to dělá pro známý na zakázku, takže ten kdo to auto koupí, ví moc dobře jak bylo bouraný.. Svařované jakkoliv sebelépe se NIKDY NEBUDE chovat stejně jako nové z fabriky... to je pravda, vyvařované auto vykazuje vyšší tuhost karoserie oproti seriovce . Podmínkou ovšem je, že dotyčný to umí a hlavně se to kvůli kšeftu nesnaží udělat co v nejkratší době. To ale jen tak naokraj, aby nedocházelo k šíření bludů. Realita je však taková, že se to ve většině případů jen v rychlosti "přismrká" a veškerá energie se věnuje jen tomu, aby to nebylo vidět (jinak to přeci nikdo nekoupí). Určitě tady spousta lidí takové auto má a nemá o tom ani tušení. Ale to jsme zase u toho, že bazarníci jsou banda podvodníků. Ufff, už jsem se lekl,že místní profi přispěvovatel bude obhajovat svařované totálky... No naštěstí jsi mě nesklamal
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.