Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

zdar,

mám poslední dobou problém s pal.napětím,tedy:mám měřič napětí na auto zapalovač, tak během jízdy mi dobíjí podle toho měřiče mezi 13,8 až 14,2 V .

Před startem(mám denní světla)mám zapnutý klíček,jinak je vše vypnuté a jak kdy to ukazuje mezi 10 až 11 V někdy i 12.3V,po startu je to hned 13,8 až 14,2 V,během jízdy vše O.K. jen se někdy stane že při bliknutí dálkovými mi vypne radio a bliknou světla,pak zkouším ve stoje jen se spuštěným motorem zapnout vše co jde a nic se neděje,normální napětí,pak to zase zablbne a zase nic.po vypnutí motoru mi světlo v kabině zeslabí úplně že svítí téměř oranžově,po zapnutí klíčku se rozsvítí jasně,vypnu a po chvilce znovu ztmavne.dnes mi k tomu poprvé během jízdy mžourala kontrolka ABS a po chvilce zhasla,při vypnutí motoru mi zakmitaly ručičky na budících jakoby zrychleně a asi v rozmezí 5 mm po dobu asi 3 sekund.kde může být problém??????

VAG nic nepíše!

děkuju!

Podíval bych se napřed na všechny pojistky a hlavně na ty na akumulátoru. Vyndat, vyčistit, promazat. To samé udělat s kabelama na akumulátoru a věřím, že to zabere. :palec2:

Tak tak. Taky mi to ukazuje na velký přechodový odpor.

a já bych řekl vypálenej S kontakt ve spínačce

  • Autor

ahoj,

delší dobu jsem tu na foru nebyl,tak děkuji všem za odpovědi,mrknu ted o víkendu na ty pojistky i když už jsem je jednou čistil kvůli kontrolce ABS která se mi občas během jízdy rozsvítila a zapískalo to,popřípadě mrknu na tu spínačku ale to je pak při výměně nutno vyměnit i klíček že?

jinak jsem s tím problém poslední dobou neměl je mi to divné!

když tak sem písnu kdyby se něco dělo,děkuju moc!

Hodně často taky zoxidují očka na kabelu mezi alternátorem a baterií (pojistkou). Stačí rozdělat, oškrábat a po zamontování přestříknout ochranným sprejem.

Tak takhle širokospekrálně blbě se projvuje jen jedna věc a to je špatná kostra. To znamená zle ukostřený mínus kontakt.Těžko odhadnout kde.....možná mínus z baterky na kostru, možná mezi altíkem a kostrou, možná mezi stabilizátorem a kostrou, možná přímo uvolněný či zarezlý mínus kontakt na baterce.... třeba hledat

  • Autor

tak jsem vyčistil ty pojistky a kokl na spínačku a nic se zatím neděje,jen se mi od vyjmutí pojistek asi po 40 km trvale rozsvítila kontrolka ABS,VAG není v dosahu,jsem zvědav co to bude,doufám že ne nějaké čidlo,ikdyž ABS funguje!

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.