Publikováno Září 21, 200717 r Chlapi mozno bude vyzerat tato otazka stupidne, ale... Ked fabku po dlhsej jazde odstavim, tak dost praska vyfuk - ako sa ochladzuje... Ono by to mala byt normalna vec, ale na starej HTP to ani zdaleka nebolo take vyrazne. Tak sa chcem spytat ci to moze byt tym ze 74kW ma teplejsie spaliny - tym padom je tam vasci teplotny rozdiel, alebo moze byt pes zakopany niekde inde.... dik za odpoved
Září 21, 200717 r To nikto nema 74kW? mám stejný motor jako ty ale žádné praskání nepozuruji. Je to výrazný rozdíl přejít z HTP 47KW na 16V 74KW? Upraveno Září 21, 200717 r od Tonny
Září 21, 200717 r To nikto nema 74kW? mám stejný motor jako ty ale žádné praskání nepozuruji. Je to výrazný rozdíl přejít z HTP 47KW na 16V 74KW? Podle mně je praskání ve výfuku normální způsobuje to plech, jak chladne, asi záleží na výrobci a stavu výfuku.
Září 21, 200717 r Autor To nikto nema 74kW? mám stejný motor jako ty ale žádné praskání nepozuruji. Je to výrazný rozdíl přejít z HTP 47KW na 16V 74KW? tak podla mna to je nebe a dudy.... v nizkych otackach je to podobne, ale ked to rozkrutis od 3500 tak to krasne potiahne... takze porovnavat sa to fakt neda...
Září 21, 200717 r normalne mi vyfuk nic nerobi ale ked tomu trochu pretahas trubky tak pocut ako puka ked sa ochladzuje. urcite to nie je zavady, mozes byt v pohode. p.s.: gratulujem k lepsiemu prestupu a vitaj v klube 1,4 16V a porovnavat to nema zmysel 3 valce v zivote nemozu ist ako 4
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.