Přejít na obsah

Cukavý rozjezd s 1,9TDi


tomina

Doporučené příspěvky

Po 6letech co mam svoji octavku 1,9TDi 81kW, jsem si nedvano vsiml, ze kdyz se rozjizdim na jednicku a plyn seslapnu na podlahu (ale tak abych nehrabal), je rozjezd dost cukavy. Pri cca 2000ot zabere turbo a motor zacne poradne tahnout (coz je asi normalni turboefekt) ale tesne pred 3000ot prestane mit silu snizi se akcelerace, ale pri nejakych 3200ot zase tahne mnohem vic a pomalu prestava coz je taky normalni. Jen nevim co ma znamenat ta "dira" kolem 3000ot, kdy auto znatelne prestava tahnout. Motor neni cipovany a nikdy pred tim sem si tohodle jevu nevsim :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po 6letech co mam svoji octavku 1,9TDi 81kW, jsem si nedvano vsiml, ze kdyz se rozjizdim na jednicku a plyn seslapnu na podlahu (ale tak abych nehrabal), je rozjezd dost cukavy. Pri cca 2000ot zabere turbo a motor zacne poradne tahnout (coz je asi normalni turboefekt) ale tesne pred 3000ot prestane mit silu snizi se akcelerace, ale pri nejakych 3200ot zase tahne mnohem vic a pomalu prestava coz je taky normalni. Jen nevim co ma znamenat ta "dira" kolem 3000ot, kdy auto znatelne prestava tahnout. Motor neni cipovany a nikdy pred tim sem si tohodle jevu nevsim :-(
Jedina diagnoze je napichnout a zmerit.Muze byt probel s regulaci.Jednoduche...Ve 3000 otackach turbo dosahuje sveho nejvyssiho tlaku nastaveneho jednotkou. samozrejme tlak s e zveda a cidlo vyhodnocuje a dava impulz ze se ma turbo zacit regulovat tak aby zacyly plyny obtikat pryc a turbo prestalo tlacit.Pokud uz ale ventil regulace N75 dosluhuje a pretahne tu odezvu na pozadavek tak tlak padne vice nez ma a potom samozrejme opet dava jednotka impuls pridat tak se zase presouva nahoru.Takze bud se ti pridira pomalu regulace anebo odchazi ventil N75.Samozrejme tohle je jen hypoteza, mohu se plest.Bez logovani se to nedovime.Kazdopadne rozjizdet se s plynem na podlaze to je opravdu masakr.Takhle jsem rozlomil jednu poloosu.Velka adheze, 17 kola,vada materialu a poradny kroutak dokonaly zkazu.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To co tady popisuju v zadnym pripade nedelam bezne. Co si tak vzpominam tak sem se takhle rozjel poprve nedavno jen kvuli tomu ze jsem potreboval zmizet ze krizovatky hodne rychle se zarazenou jednickou a prekvapilo me jak motor cuka. Mam diagnosticky kabel spis na hrani ale myslim ze zjistit jak jaky je plnici tlak turba pri ruznych otackach zvladnu...tak se na to mrknu..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...