creck Vloženo 19. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2007 zdarec , mam takovy maly problem , v bazaru kde jsem auto koupil (asi na me chteli zapusobit) mi prodejce vehementne tvrdil ze tenhle motor ma 16 ventilu , coz po prolezeni snad uplne vsech knizek o tomhle typu jsem vyloucil jako blbost , jenze kamen urazu je v tom ze i kdyz procitate vsechno mozny nikde tam o ventilech neni ani pismenko ,tak bych se chtel zeptat jestli nevite o nejakem podrobnem popisu tohohle motoru ,diky a kdyz uz zakladam topic , jen mala rada jaky olej by jste mi doporucili do tohodle motoru (budu za chvili samozrejme menit) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 19. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2007 1.6 75Kw - 8V a olej 5W40 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
camron Vloženo 19. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2007 Jojo, Octavia 8V. 16V dávali do GIV a pak to mělo snad 77KW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
creck Vloženo 19. Říjen 2007 Autor Sdílet Vloženo 19. Říjen 2007 (editace) no ale kde to zjistit , opravdu jsem nenasel zadnou dokumentaci kde by byl pocet ventilu a k tomu oleji , stane se neco kdyz dam 10w40 ?? kdyz to tak ctu na foru co davaji 5w40 maji velkou spotrebu oleje a chci davat polosynteticky ne plnou syntetiku Editováno: 19. Říjen 2007, autor: creck Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
camron Vloženo 19. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2007 (editace) no ale kde to zjistit , opravdu jsem nenasel zadnou dokumentaci kde by byl pocet ventilua k tomu oleji , stane se neco kdyz dam 10w40 ?? kdyz to tak ctu na foru co davaji 5w40 maji velkou spotrebu oleje a chci davat polosynteticky ne plnou syntetiku A co chceš zjišťovat?! Prostě octavia 1.6-75KW má 2 ventily na válec. Jestli se potřebuješ mermomocí přesvědčit, tak sundej hlavu z motoru, ale je to fakt zbytečná práce. Měl jsem taky tento motor a olej mi nežral a to měl najeto kolem 120tis.km , dával jsem mu plnou syntetiku 5W40 (jo a ne každý olej specifikace 5W40 tvářící se jako plná syntetika je skutečně plnou synt., ale to je na delší povídání). Jinak mu dej takový olej, který měl dosud, experimenty se moc nevyplácí. Editováno: 19. Říjen 2007, autor: camron Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
creck Vloženo 20. Říjen 2007 Autor Sdílet Vloženo 20. Říjen 2007 bohuzel jsem to ted koupil v bazaru, bez identifikace oleje , takze musim jit do experimentu, proto se ptam jestli je lepsi tam fouknout plnou syntetiku nebo staci polo syntetika, ta polo mi pripada jako mensi zlo , Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kony Vloženo 20. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2007 bohuzel jsem to ted koupil v bazaru, bez identifikace oleje , takze musim jit do experimentu, proto se ptam jestli je lepsi tam fouknout plnou syntetiku nebo staci polo syntetika, ta polo mi pripada jako mensi zlo , Tak já mám 74 kw a najeto 170 tisíc a odjakživa 10W - 40 a bez problémů, dal bych klidně drachží a lepší, ale bojím se aby nežral a když je zvyklý na todle od začátku tak mu ho dávám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jir-ka Vloženo 20. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2007 Každopádně je lepší teď na zimu 5W - 40. Přechod, pokud tam je 10W není problém, těžko tam bude minerál. Ale pokud chceš mít jistotu, dej lehkoběžný 10W - 40 a příště plnou syntetiku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davon Vloženo 20. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2007 O oleji je tu vazne dosti napsano, mrkni se, cely topic se zacina stacet k diskuzi o oleji. Mel by se zachovat servisni interval takovy, s jakym se auto narodili. To same bych rekl o oleji, jaky se daval, pokracoval bych v nem, pokud by moc zralo, zkusit jinou viskozitu... Jinak to ze je to MPI, neznamena ze to ma 16V. Prodejce toho vi asi az moc o tomto motoru kdyz mu jednou tolik pridal. Ze to ma 150kW netvrdil??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
creck Vloženo 20. Říjen 2007 Autor Sdílet Vloženo 20. Říjen 2007 zkus projet internet a nabidku octavia 1.6 16V a uvidis kolik bazaru ji nabizi jen podotykam , hodne jsem o octavii precet a nikde jsem nevycet ze by nektera krom FSI mela 16V , tak jsem si z toho taky delal srandu kdyz mi to ten v bazaru vehementne tvrdil ze to tolik ventilu ma ,ale na druhou stranu opravdu nebajdes jediny dokument o poctu ventilu v motoru 1.6 75KW SR, takze to nejde ani nijak vyvratit (krom testu rozeber pul motoru ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 21. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2007 zkus projet internet a nabidku octavia 1.6 16V a uvidis kolik bazaru ji nabizi jen podotykam , hodne jsem o octavii precet a nikde jsem nevycet ze by nektera krom FSI mela 16V , tak jsem si z toho taky delal srandu kdyz mi to ten v bazaru vehementne tvrdil ze to tolik ventilu ma ,ale na druhou stranu opravdu nebajdes jediny dokument o poctu ventilu v motoru 1.6 75KW SR, takze to nejde ani nijak vyvratit (krom testu rozeber pul motoru ) Podívej se na číslo motoru a porovnej si ho s tím co máš v OTP.Pro motor 1.6 MPI 75 kW mušíš mít kód AVU nebo BFQ.Pokud má motor jiný kod, předchozí majitel tam skutečně nacpal motor z VW a to by byl průšvih.Nebo by o tom musela být OTP zmínka jako o přestavbě s nějakými razítky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 21. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2007 V této rubrice se ptá LACI na spojku svého Golfa IV 1.6 SR!!! Doporučuji ti ho kontaktovat a opravdu důkladně prozkoumat svoji OI,pokud tam skutečně ten motor máš bez zapsání v OTP vrať do ihned do bazaru.S tím vozem bys měl veliké potíže na STK možnost homologace je minimální. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.