TomDym Vloženo 18. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2011 (editace) Ahoj hoši, moc díky za vaši diskusi, taky mam octavii I TDI 81kW a rad bych u ni nejakym zpusobem snizil otacky. Ne ze bych jezdil kdo vi jak rychle, ale spis s ohledem na setreni paliva. Libi se mi ten napad s tou Ibizou. Pokud bys sehnal primo nejaky kod nebo blizsi specifikaci o jakou Ibizu jde (predpokladam ze ze neni jeden univerzalni typ prevodovek na vsechny ibizy) tak bych za to byl vdecny. Na jinem foru jsem jeste cetl jiny nazor a to dat tam " dlouhej 5ti kvalt ATD, kde vyjde skříň na cca 4000". Priznam se, ze vubec netusim, co to znamena ATD. Muzete tu nekdo ty dve varianty porovnat? Moc diky EDIT: Jo, ted jsem dosel na to, ze mam motor ASV, jaka prevodovka by se k tomu dala nakombinovat aby mela pokud mozno nejdelší 5? Editováno: 19. Prosinec 2011, autor: Wojnar Edituj oříspěvky!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 19. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2011 Kolik km najezdíš po dálnici na 5-ku v poměru k ostatním cestám a převod. stupním a jak "delší" by ta 5-ka oproti originálu měla být, že se Ti vyplatí se v tom vrtat. Kolik myslíš, že pak budeš mít nižší spotřebu? Nebudou vynaložené náklady větší než náledná úspora? Nebudeš pak dřív podřazovat na 4-ku, bo 5-ka už to v některých situacích "neutáhne"? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.