juicy51 Vloženo 28. Říjen 2007 Vloženo 28. Říjen 2007 Takze chcem sa vas opytat ako startujete svojho milacika. Ak mate neutral s rucnou brzdou tak spojku zosliapnut alebo nie?Jeden moj znami sa so mnou hada ze ju mam zosliapnut aj ked som na neutrali,ale nevidim v tom zmysel. A dalej sa chcem opytat ako parkovat? Nechavat auto na rucnej alebo tam dat aj 1.stupen pripadne len ten 1.stupen bez rucnej? DAKUJEM Citovat
century Vloženo 28. Říjen 2007 Vloženo 28. Říjen 2007 Vždy když startuješ tak sešlápnout spojku a když parkuješ tak na rovině klidně jedničku zařadit, ale kde je drobet kopec tak ručku.... Citovat
domino666 Vloženo 28. Říjen 2007 Vloženo 28. Říjen 2007 (editace) Vždy když startuješ tak sešlápnout spojku a když parkuješ tak na rovině klidně jedničku zařadit, ale kde je drobet kopec tak ručku.... presne ... ked parkujem na kopci dam 1 aj rucku. Editováno: 28. Říjen 2007, autor: domino666 Citovat
Maverick Vloženo 28. Říjen 2007 Vloženo 28. Říjen 2007 Startovani urcite se spojkou. Ulehcis tak baterce a potazmo i starteru. Citovat
dbaly.s Vloženo 28. Říjen 2007 Vloženo 28. Říjen 2007 Takze chcem sa vas opytat ako startujete svojho milacika. Ak mate neutral s rucnou brzdou tak spojku zosliapnut alebo nie?Jeden moj znami sa so mnou hada ze ju mam zosliapnut aj ked som na neutrali,ale nevidim v tom zmysel. A dalej sa chcem opytat ako parkovat? Nechavat auto na rucnej alebo tam dat aj 1.stupen pripadne len ten 1.stupen bez rucnej? DAKUJEM Nechci být za blázna, ale i když nás učili v autoškole, že startování se provádí hlavně se sešlápnutou spojkou aby se odlehčilo starteru, tak někde jsem četl, že jsme jedinej stát kdo to dělá. Jinak já osobně při startu spojku vyšlapuji vždy a rychlost při parkování taky řadím automaticky. Z kopce navíc zatahuji ručku a v zimě pokud to jde opři auto kolama o obrubník a brzdu nezatahuj aby Ti ručka nezamrzla. Citovat
houmr Vloženo 29. Říjen 2007 Vloženo 29. Říjen 2007 (editace) auto sa zasadne nacuvava k obrubniku pri parkovani a radim spiatocku + rucna. ( spiatocka lebo mam defend lock). startovanie vymacknut spojku. Editováno: 29. Říjen 2007, autor: houmr Citovat
fabka2004 Vloženo 29. Říjen 2007 Vloženo 29. Říjen 2007 startujem so stisnutou spojkou co sa tyka stania, rucku skoro vobec nepouzivam, davam spatecku a zamykam. v miernych kopcoch detto to iste + vytocene kolesa spravnym smerom v prudsich kopcoch detto to iste + rucka + vytocene kolesa spravnym smerom + podlozenie kolies Citovat
Wassermann Vloženo 30. Říjen 2007 Vloženo 30. Říjen 2007 (editace) Jak psali kolegové, startovat vždy se sešlápnutou spojkou, u parkování vždy zařazená rychlost, je-li to v kopci, tak navíc i zatažená ručka Jen bych doplnil, že k parkování v prudkých kopcích se doporučuje zařadit vždy opačný kvalt než jak stojíme v kopci, jinak řečeno, stojím-li v prudkém kopci čumákem z kopce, zařadím při parkování zpátečku, stojím-li do kopce, pak jedničku. A samo sebou pokud to jde, tak vytočit pro sichr kola tak, aby byla zapřena o obrubník... Editováno: 30. Říjen 2007, autor: Wassermann Citovat
Syky Vloženo 31. Říjen 2007 Vloženo 31. Říjen 2007 Vymacknutie spojky nielen odlahci baterku pri startovani, hlavne v chladnom obdobi - starter nemusi tocit okrem motora aj prevodovku, ale je to dobre aj z bezpectnostneho hladiska. Videl som pripady, ked auto pri startovani skocilo, pretoze vodic zabudol, ze ma zaradeny rychlostny stupen. Citovat
MELLO Vloženo 31. Říjen 2007 Vloženo 31. Říjen 2007 Spojku vymačkávám vždy při startování a ruční brzdu dávám při parkování jen zcela vyjímečně v prudkém kopci, jinak jen za I. Citovat
pafel Vloženo 1. Listopad 2007 Vloženo 1. Listopad 2007 Start jedině se spojkou. Bez spojky se startuje náklaďák když mu uteče vzduch. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.