Přejít na obsah

Chyba na VAG


marvel

Doporučené příspěvky

Zdar všichni. Mám prosbu. Napíchnul jsem octu na vag a napsalo mi to tohle:

Adresa 01 -------------------------------------------------------

Řídící jednotka: 038 906 018 GM

Komponent: G200SG 2162

Kódování: 00002

Opravna #: WSC 31480

1 Nalezeny chyby:

01117 - Signal zatizeni pro svorku DF alternatoru

27-00 - nesmyslny signal

Readiness: N/A

Ve VISU jsem si našel, že to může bát zkrat, přerušené vedení, vadný alternátor nebo regulátor dobíjení. Jenže nedávno byl alternátor měněný, dráty zkontrolovaný, kontakty očištěný a celkově proměřený a vše ok. Nemáte někdo zkušenost, čím by to mohlo být? Eventuelně co je to ta svorka DF?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Svorka DF je výstup přímo z regulátoru (napětí podle kterého reguluje) a je spojena u tdi motorů s řj přímého vstřikování. Jeho plnou fci neznám. Je to ale častá závada. Většinou je problém v kabeláži (drát je hodně tenký a vytvoří se velký přechodový odpory) nebo v regulátoru či spojích okolo baterky a alternátoru. Proměř kostry a dobíjení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar všichni. Mám prosbu. Napíchnul jsem octu na vag a napsalo mi to tohle:

Adresa 01 -------------------------------------------------------

Řídící jednotka: 038 906 018 GM

Komponent: G200SG 2162

Kódování: 00002

Opravna #: WSC 31480

1 Nalezeny chyby:

01117 - Signal zatizeni pro svorku DF alternatoru

27-00 - nesmyslny signal

Readiness: N/A

Ve VISU jsem si našel, že to může bát zkrat, přerušené vedení, vadný alternátor nebo regulátor dobíjení. Jenže nedávno byl alternátor měněný, dráty zkontrolovaný, kontakty očištěný a celkově proměřený a vše ok. Nemáte někdo zkušenost, čím by to mohlo být? Eventuelně co je to ta svorka DF?

post-1028-1194472931_thumb.jpg

post-1028-1194473004_thumb.jpg

Editováno: , autor: Pepa007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Svorka DF je výstup přímo z regulátoru (napětí podle kterého reguluje) a je spojena u tdi motorů s řj přímého vstřikování. Jeho plnou fci neznám. Je to ale častá závada. Většinou je problém v kabeláži (drát je hodně tenký a vytvoří se velký přechodový odpory) nebo v regulátoru či spojích okolo baterky a alternátoru. Proměř kostry a dobíjení.

Diky moc, mrknu na to, jen musim mrknout do DP a najit řj přímého vstřikování

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Svorka DF je výstup přímo z regulátoru (napětí podle kterého reguluje) a je spojena u tdi motorů s řj přímého vstřikování. Jeho plnou fci neznám. Je to ale častá závada. Většinou je problém v kabeláži (drát je hodně tenký a vytvoří se velký přechodový odpory) nebo v regulátoru či spojích okolo baterky a alternátoru. Proměř kostry a dobíjení.

Diky moc, mrknu na to, jen musim mrknout do DP a najit řj přímého vstřikování

Tak jak píše ace ventura může to být skrat,přerušené vedení,nějaká chyba na alternátoru nebo špatná regulace dobíjení zkus to proměřit abys věděl na co se zaměřit.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Jedu, motor na trojku pod plnym plynem, najednou PííííííííííííííP a pres maxidot hlaska Alternator Workshop

Objevilo se to jen jediny moment a prozatim ne podruhe

Projel sem vsechny RJ VAGem, jedina chyba zapsana v RJ 03-ABS Brakes:

Control Module Part Number: 1C0 907 379 K

Component and/or Version: ASR FRONT MK60 0103

Software Coding: 0021505

Work Shop Code: WSC 31480

1 Fault Found:

00668 - Supply Voltage Terminal 30

008 - Implausible Signal - Intermittent

Moznych pricin zapsani teto chyby je hodne, maznul sem ji a stejne budu patrat sam.

Ale pokud nekdo vi, prosim poradi na co se zamerit?

Mohl by to byt drat zmineny v tomto tematu, spojeni s rele primeho vstrikovani?

Thx

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Stale jsem neprisel na to co zpusobuje problem

Jednou za cas se mne na maxidotu hlaska Alternator workshop (Alternator - do dilny) objevi

Stane se to skoro vzdy pri full gaz a je to jednou za par set km

Alternator ma najetych necelych 170t km, VAG nehlasi zadnou chybu

Mel sem nedavno sundany drazkovy remen a volnobezka alternatoru je ok

Nechapu jak to maxidot vi kdyz nikde neni zadna chyba?

A co by mohlo zpusobovat tento problem?

Poradi nekdo?

Edit: podle DP (Elektricka schemata.pdf, str. 46) existuje prime propojeni mezi budiky T32a12 a alternatorem, je mozne ze by to maxidot vedel po tomto dratu? Ale proc se nic nezapise do chyb?

Editováno: , autor: tucnak01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...