marvel Vloženo 7. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2007 Zdar všichni. Mám prosbu. Napíchnul jsem octu na vag a napsalo mi to tohle: Adresa 01 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 038 906 018 GM Komponent: G200SG 2162 Kódování: 00002 Opravna #: WSC 31480 1 Nalezeny chyby: 01117 - Signal zatizeni pro svorku DF alternatoru 27-00 - nesmyslny signal Readiness: N/A Ve VISU jsem si našel, že to může bát zkrat, přerušené vedení, vadný alternátor nebo regulátor dobíjení. Jenže nedávno byl alternátor měněný, dráty zkontrolovaný, kontakty očištěný a celkově proměřený a vše ok. Nemáte někdo zkušenost, čím by to mohlo být? Eventuelně co je to ta svorka DF? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ace ventura Vloženo 7. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2007 Svorka DF je výstup přímo z regulátoru (napětí podle kterého reguluje) a je spojena u tdi motorů s řj přímého vstřikování. Jeho plnou fci neznám. Je to ale častá závada. Většinou je problém v kabeláži (drát je hodně tenký a vytvoří se velký přechodový odpory) nebo v regulátoru či spojích okolo baterky a alternátoru. Proměř kostry a dobíjení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 7. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2007 (editace) Zdar všichni. Mám prosbu. Napíchnul jsem octu na vag a napsalo mi to tohle:Adresa 01 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 038 906 018 GM Komponent: G200SG 2162 Kódování: 00002 Opravna #: WSC 31480 1 Nalezeny chyby: 01117 - Signal zatizeni pro svorku DF alternatoru 27-00 - nesmyslny signal Readiness: N/A Ve VISU jsem si našel, že to může bát zkrat, přerušené vedení, vadný alternátor nebo regulátor dobíjení. Jenže nedávno byl alternátor měněný, dráty zkontrolovaný, kontakty očištěný a celkově proměřený a vše ok. Nemáte někdo zkušenost, čím by to mohlo být? Eventuelně co je to ta svorka DF? Editováno: 7. Listopad 2007, autor: Pepa007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvel Vloženo 9. Listopad 2007 Autor Sdílet Vloženo 9. Listopad 2007 Svorka DF je výstup přímo z regulátoru (napětí podle kterého reguluje) a je spojena u tdi motorů s řj přímého vstřikování. Jeho plnou fci neznám. Je to ale častá závada. Většinou je problém v kabeláži (drát je hodně tenký a vytvoří se velký přechodový odpory) nebo v regulátoru či spojích okolo baterky a alternátoru. Proměř kostry a dobíjení. Diky moc, mrknu na to, jen musim mrknout do DP a najit řj přímého vstřikování Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
škodovák Vloženo 10. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2007 Svorka DF je výstup přímo z regulátoru (napětí podle kterého reguluje) a je spojena u tdi motorů s řj přímého vstřikování. Jeho plnou fci neznám. Je to ale častá závada. Většinou je problém v kabeláži (drát je hodně tenký a vytvoří se velký přechodový odpory) nebo v regulátoru či spojích okolo baterky a alternátoru. Proměř kostry a dobíjení. Diky moc, mrknu na to, jen musim mrknout do DP a najit řj přímého vstřikování Tak jak píše ace ventura může to být skrat,přerušené vedení,nějaká chyba na alternátoru nebo špatná regulace dobíjení zkus to proměřit abys věděl na co se zaměřit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tucnak01 Vloženo 29. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2009 Jedu, motor na trojku pod plnym plynem, najednou PííííííííííííííP a pres maxidot hlaska Alternator Workshop Objevilo se to jen jediny moment a prozatim ne podruhe Projel sem vsechny RJ VAGem, jedina chyba zapsana v RJ 03-ABS Brakes: Control Module Part Number: 1C0 907 379 K Component and/or Version: ASR FRONT MK60 0103 Software Coding: 0021505 Work Shop Code: WSC 31480 1 Fault Found: 00668 - Supply Voltage Terminal 30 008 - Implausible Signal - Intermittent Moznych pricin zapsani teto chyby je hodne, maznul sem ji a stejne budu patrat sam. Ale pokud nekdo vi, prosim poradi na co se zamerit? Mohl by to byt drat zmineny v tomto tematu, spojeni s rele primeho vstrikovani? Thx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tucnak01 Vloženo 9. Duben 2010 Sdílet Vloženo 9. Duben 2010 (editace) Stale jsem neprisel na to co zpusobuje problem Jednou za cas se mne na maxidotu hlaska Alternator workshop (Alternator - do dilny) objevi Stane se to skoro vzdy pri full gaz a je to jednou za par set km Alternator ma najetych necelych 170t km, VAG nehlasi zadnou chybu Mel sem nedavno sundany drazkovy remen a volnobezka alternatoru je ok Nechapu jak to maxidot vi kdyz nikde neni zadna chyba? A co by mohlo zpusobovat tento problem? Poradi nekdo? Edit: podle DP (Elektricka schemata.pdf, str. 46) existuje prime propojeni mezi budiky T32a12 a alternatorem, je mozne ze by to maxidot vedel po tomto dratu? Ale proc se nic nezapise do chyb? Editováno: 9. Duben 2010, autor: tucnak01 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 10. Duben 2010 Sdílet Vloženo 10. Duben 2010 alternátor to nehlídá jen to rozpozná pokles napětí a nebo chce to načíst motor a v blokách naměřených hodnot kouknout kolik Ti to dobíjí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tucnak01 Vloženo 11. Duben 2010 Sdílet Vloženo 11. Duben 2010 Notobi: V blocich merenych hodnot motoru neco takoveho jako dobijeni je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 11. Duben 2010 Sdílet Vloženo 11. Duben 2010 jo je nevim z hlavy kde přesně ale zobrazuje se tam napětí pokud to dobíjí je tam kolem 14V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.