Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdar všichni. Mám prosbu. Napíchnul jsem octu na vag a napsalo mi to tohle:

Adresa 01 -------------------------------------------------------

Řídící jednotka: 038 906 018 GM

Komponent: G200SG 2162

Kódování: 00002

Opravna #: WSC 31480

1 Nalezeny chyby:

01117 - Signal zatizeni pro svorku DF alternatoru

27-00 - nesmyslny signal

Readiness: N/A

Ve VISU jsem si našel, že to může bát zkrat, přerušené vedení, vadný alternátor nebo regulátor dobíjení. Jenže nedávno byl alternátor měněný, dráty zkontrolovaný, kontakty očištěný a celkově proměřený a vše ok. Nemáte někdo zkušenost, čím by to mohlo být? Eventuelně co je to ta svorka DF?

Vloženo

Svorka DF je výstup přímo z regulátoru (napětí podle kterého reguluje) a je spojena u tdi motorů s řj přímého vstřikování. Jeho plnou fci neznám. Je to ale častá závada. Většinou je problém v kabeláži (drát je hodně tenký a vytvoří se velký přechodový odpory) nebo v regulátoru či spojích okolo baterky a alternátoru. Proměř kostry a dobíjení.

Vloženo (editace)
Zdar všichni. Mám prosbu. Napíchnul jsem octu na vag a napsalo mi to tohle:

Adresa 01 -------------------------------------------------------

Řídící jednotka: 038 906 018 GM

Komponent: G200SG 2162

Kódování: 00002

Opravna #: WSC 31480

1 Nalezeny chyby:

01117 - Signal zatizeni pro svorku DF alternatoru

27-00 - nesmyslny signal

Readiness: N/A

Ve VISU jsem si našel, že to může bát zkrat, přerušené vedení, vadný alternátor nebo regulátor dobíjení. Jenže nedávno byl alternátor měněný, dráty zkontrolovaný, kontakty očištěný a celkově proměřený a vše ok. Nemáte někdo zkušenost, čím by to mohlo být? Eventuelně co je to ta svorka DF?

post-1028-1194472931_thumb.jpg

post-1028-1194473004_thumb.jpg

Editováno: , autor: Pepa007
Vloženo
Svorka DF je výstup přímo z regulátoru (napětí podle kterého reguluje) a je spojena u tdi motorů s řj přímého vstřikování. Jeho plnou fci neznám. Je to ale častá závada. Většinou je problém v kabeláži (drát je hodně tenký a vytvoří se velký přechodový odpory) nebo v regulátoru či spojích okolo baterky a alternátoru. Proměř kostry a dobíjení.

Diky moc, mrknu na to, jen musim mrknout do DP a najit řj přímého vstřikování

Vloženo
Svorka DF je výstup přímo z regulátoru (napětí podle kterého reguluje) a je spojena u tdi motorů s řj přímého vstřikování. Jeho plnou fci neznám. Je to ale častá závada. Většinou je problém v kabeláži (drát je hodně tenký a vytvoří se velký přechodový odpory) nebo v regulátoru či spojích okolo baterky a alternátoru. Proměř kostry a dobíjení.

Diky moc, mrknu na to, jen musim mrknout do DP a najit řj přímého vstřikování

Tak jak píše ace ventura může to být skrat,přerušené vedení,nějaká chyba na alternátoru nebo špatná regulace dobíjení zkus to proměřit abys věděl na co se zaměřit.
  • o 1 rok později...
Vloženo

Jedu, motor na trojku pod plnym plynem, najednou PííííííííííííííP a pres maxidot hlaska Alternator Workshop

Objevilo se to jen jediny moment a prozatim ne podruhe

Projel sem vsechny RJ VAGem, jedina chyba zapsana v RJ 03-ABS Brakes:

Control Module Part Number: 1C0 907 379 K

Component and/or Version: ASR FRONT MK60 0103

Software Coding: 0021505

Work Shop Code: WSC 31480

1 Fault Found:

00668 - Supply Voltage Terminal 30

008 - Implausible Signal - Intermittent

Moznych pricin zapsani teto chyby je hodne, maznul sem ji a stejne budu patrat sam.

Ale pokud nekdo vi, prosim poradi na co se zamerit?

Mohl by to byt drat zmineny v tomto tematu, spojeni s rele primeho vstrikovani?

Thx

  • o 5 měsíců později...
Vloženo (editace)

Stale jsem neprisel na to co zpusobuje problem

Jednou za cas se mne na maxidotu hlaska Alternator workshop (Alternator - do dilny) objevi

Stane se to skoro vzdy pri full gaz a je to jednou za par set km

Alternator ma najetych necelych 170t km, VAG nehlasi zadnou chybu

Mel sem nedavno sundany drazkovy remen a volnobezka alternatoru je ok

Nechapu jak to maxidot vi kdyz nikde neni zadna chyba?

A co by mohlo zpusobovat tento problem?

Poradi nekdo?

Edit: podle DP (Elektricka schemata.pdf, str. 46) existuje prime propojeni mezi budiky T32a12 a alternatorem, je mozne ze by to maxidot vedel po tomto dratu? Ale proc se nic nezapise do chyb?

Editováno: , autor: tucnak01

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...