rolbař Vloženo 9. Červen 2008 Sdílet Vloženo 9. Červen 2008 jediné, jak to udělat bez budíků je použít komfortku 799F akorát má do sebe dva dráty navíc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 9. Červen 2008 Sdílet Vloženo 9. Červen 2008 Takze vse je hotovo a funkcni. Jeste jsem jeden studenak na zamku spolujezdce Diky za perfektni navod na maxidot, 3 gen komfort a zamky. 100% spokojenost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 9. Červen 2008 Sdílet Vloženo 9. Červen 2008 jak budeš mít ten CAN převodník tak dej vědět jestli funguje i na spotřebu nebo ti jde spotřeba už ted ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 9. Červen 2008 Sdílet Vloženo 9. Červen 2008 ne spotreba 0 asi perpetum mobile .... Jakmile prijde, dam vedet. Uz se tesim. Nic slozityho to asi nebude. Na jednom nemeckym foru jsem nasel jakej CAN message, ktery se tyka spotreby, takze v nejhorsim ho udelam sam. ( nejakej atmega + CAN driver ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bak Vloženo 10. Červen 2008 Sdílet Vloženo 10. Červen 2008 Pak tam připojíš ještě toto a bude to luxus maxik Odkaz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 10. Červen 2008 Sdílet Vloženo 10. Červen 2008 hmmm 300 Euro, ted nevim mozna az pristi mesic po vyplate. Vypada to hodne dobre. Otazka jestli to plne podporuje oktavku. Zeptam se. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bak Vloženo 10. Červen 2008 Sdílet Vloženo 10. Červen 2008 jinak takhle to vypadá když je to namontovaný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 10. Červen 2008 Sdílet Vloženo 10. Červen 2008 Mooc pekny, ale ta akcelerace ... to snad ani neni mozny. To je uplne jako kamosuv M3 Baval ) Jinak jsem zaplatil za ten prevodnik 94.50 Euro a ta ZKUR.... banka mi hned nauctovala poplatek 750 Kc za prevod do Nemecka .... svine Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 13. Červen 2008 Sdílet Vloženo 13. Červen 2008 takze 'krabicka' na konverzi spotreby z analogu na CAN dnes prisla, vecer budu montovat. Dam vedet jestli to funguje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 13. Červen 2008 Sdílet Vloženo 13. Červen 2008 takze ta vecicka z Nemecka vyresila problem s ukazatelem spotreby u motoru AGU mr99 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 13. Červen 2008 Sdílet Vloženo 13. Červen 2008 tak to je luxus jak se zobrazuje ? normálně jak u ostatních ? jen přibide položka v prostřední třetině ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 14. Červen 2008 Sdílet Vloženo 14. Červen 2008 (editace) Zobrazuje to tak jak to ma byt, tzn. uprostred nad teplotou. (predtim tam byla 0) Akorat tak spotreba je nejaka divna. na volnobeh 2.5 l/h Pri jizde cim vyssi rychlost a vyssi rychl stupen tim nizsi spotreba. Na petku seslapnu az na podlahu spotreba porad 8.5l/100km . Pri sundani nohy z plynu 0. Musim projit zapojeni, neco je spatne. Zkusim jeste CAN gateway reset a prekodovat budiky. Jinak je tam ATMEL S8515, nejakej me neznamej CAN procesor a 25C250 can driver, a trocha bizuterie. Zkusim toho atmela precist, treba se to da ubastlit. Mozna , ze neni locknutej. Primo to prevadi signaly z analogu na CAN message Editováno: 14. Červen 2008, autor: dolezelk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 14. Červen 2008 Sdílet Vloženo 14. Červen 2008 (editace) hmmm. zda se , ze signaly jsem prpojil dobre. Zitra to zkusim jeste na osciloskopu. Nevite nekdo jakej to ma mit spravnej prubeh signalu ? Stejnej jako signal na analogovej otackomer ? Jestli to ale treba nekurvi budiky .... hmmm... pak jeste kouknu na motorovej CAN, jestli tam nechodi nejaky bludy Jeste me napadla jeste takova blbost. Na schematu jsem videl, ze na puvodnich budicich je jakysi "vystup signalu rychlosti 2" , kterej vede na climatronic a motor. Nemuze to byt tim, ze by si motor myslel , ze auto stoji ? RJ motoru ma ale si vystupi primo z cidla ? Jo jinak ten interface simuluje CAN komunikaci airbagovky, takze na gateway se musi nastavit AIRBAG jinak hlasi spatny kodovani. Editováno: 14. Červen 2008, autor: dolezelk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 14. Červen 2008 Sdílet Vloženo 14. Červen 2008 (editace) ten výstup rychlosti je jen výstup pro rádio a climatronik na spotřebu nebude mít vliv, ale je dobrý propojit z modrá svorkovnice jinak climatron a rádio nemají signál rychlosti ad korekce spotřeby: zkus nakódovat poslední číslo na třeba 3 (na jinou motorizaci) Editováno: 14. Červen 2008, autor: Vaša Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 14. Červen 2008 Sdílet Vloženo 14. Červen 2008 ok propojim to. Nakodovani na jinou motorizaci jsem zkousel. na volnobehu porad 2.5l/h. Jeste to projedu, co to bude ukazovat Zajimavy pri jizde bylo to, ze pri rychlosti 50km/h jsem dal za 3, spotreba 12l/100km at uz jsem plyn jakkoliv seslaplej pri 60km/h za 4 , spotreba 9l/100km .... To stejny jedu 60 km/h vyradim a podle toho kolik mam otacek, tak podle toho byla i spotreba. Jako by to spis ukazovalo pomer mezi otackami motoru / rychlosti , nez spotrebu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 14. Červen 2008 Sdílet Vloženo 14. Červen 2008 (editace) zkusil jsem pripojit na vstup spotreby signal pro otacky motoru. porad to ukazuje 2.5l/h na volnobeh..... naprosto stejny..... jako kdyz je tam singal pro spotrebu ... Asi nekde bude zahadnej problem ..... mozna , ze ten interface je vadny, nebo se to hada s CAN-BUSEM motoru? Editováno: 14. Červen 2008, autor: dolezelk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 14. Červen 2008 Sdílet Vloženo 14. Červen 2008 a měřil jsi signál o spotřebě osciloskopem co je to zač ? velikost napětí a nebo digi signál (velikost/střída) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 14. Červen 2008 Sdílet Vloženo 14. Červen 2008 zatim jsem pripojil citac a meril pouze frekvence. zapnu klimu, vyssi frekvence. pridam otacky, taky vyssi frekvence. cca 50 Hz ~ 80 Hz Osciloskop musim vzit z domu do garaze. Vecer to zmerim. Taky vezmu programator atmelu a zkusim precist Flash. Podle me ta Atmega co je na desce meri pocet period za cas a podle toho posila message na CAN. Na AD4 je zapojen vystup ze spotreby a AD5 vystup z otackomeru. samozrejme obe upraveny pres jednotranzistorovej zesilovat (2 uplne stejny zapojeni) Chtelo by to asi ale jeste funkcni generator Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 14. Červen 2008 Sdílet Vloženo 14. Červen 2008 (editace) takze otacky: na 99% ok Spotreba - volnobeh - nejaky ruseni 50Hz Spotreba - 3000rpm - spis to vypada jako sum Spatnej kabel ??? Nejakej divnej signal. Asi projedu celou cestu na RJ motoru Jeste jedna divna vec. Kdyz odpojim budiky, mam zamceny auto tak kdyz na ovladaci otevru kufr, otevre se kufr, kdyz jsou tam budiky tak se otevrou i dvere ridice a po otevreni kufru se uz nezamce..... neco je tady spatne ..... Taky mi na budikach obcas lehounce problikne kontrolka mlhovek, zejmena, kdyz mam zapnutej blinkr Editováno: 14. Červen 2008, autor: dolezelk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 14. Červen 2008 Sdílet Vloženo 14. Červen 2008 v budících je gateway (CAN centrum) když nemáš budíky vše co jde po CAN nefunguje (centrál, el okna) , zadní kufr jde analog máš přepojený kontrolky mlhovky a potkávacích ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 14. Červen 2008 Sdílet Vloženo 14. Červen 2008 Bez palubky nefungovali akorat zrcatka, jinak vse jede: okna, central... atd jo kontrolky mam prepojeny. V podstate vse uz je na svych mistech, presne podle navodu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 16. Červen 2008 Sdílet Vloženo 16. Červen 2008 tak jse asi prisel v cem je problem. Golf pouziva PWM na signalu spotreby. Octavia pouziva PFM, takze bud prevodnik mezi PFM na PWM (napr. nejaky Atmel MCU), nebo jinej interface. Ono je to taky videt na tech obrazcich z Osciloskopu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djtwenty Vloženo 16. Červen 2008 Sdílet Vloženo 16. Červen 2008 Zdravim a sem to opět s prosbou Podařilo se mi získat budíky s MiniDotem, takže celej nadrženej sem se těšil až budou v autě. Budíky sou z r.v. 2001, já mám r. '97, takže sem věděl že budou problémy s IMMO a že bude potřeba budíky přizpůsobit. Navíc sem počítal s dodělávánim přepínací páčky, bo moje auto jí nemá... Když připojim budíky na auto, normálně se rozsvítí, ukazujou otevřený dveře teplotu vzduchu atd....akorát řve senzor oleje, ale co sem se dozvěděl, je to běžnej problém, kterej se dá vyřešit... Ale o co mi de... Auto i s budíkama sem odvez do jedný firmy, kde to dohod kamarád co dělá autoelektriku, aby mi z nich přečetli kód pro pozdější přizpůsobení na auto. Když sme budíky připojili, tak najednou nešla načíst ani jedna hodnota přes zástrčku v autě ..natož pak aby se povedo zjistit kód... Pak když sme připojili starý budíky zpátky, začal soft. kterej na to měli normálně komunikovat s autem..... Tak se chci zeptat jestli náhodou někdo nevíte, kde by moh být problém....mám strach aby nebyly vadný nějak budíky co sem sehnal...ale zase displaye sou funkční.. Předem díky za každou radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 16. Červen 2008 Sdílet Vloženo 16. Červen 2008 Videl som na felde spravene zobrazovanie zaradeneho prevodoveho stupna tak, ze dal okolo paky pole fototranzistorov a lediek.Keby mal pristup k infoskam ako jeneburg, moze spravit komunikaciu a "emulovat" RJ automatickej prevodovky. Na druhej strane, chcem vidiet, ako to niekto dotiahne do zdarneho konca, nie je to malo prace... když se chce jde všechno ale, když si přečteš jeho příspěvky tak z mýho pohledu o elektrice neví vůbec nic, a jen ho něco napadlo tak to ventiloval takže to nemá cenu rozebírat Zdravim a sem to opět s prosbou Podařilo se mi získat budíky s MiniDotem, takže celej nadrženej sem se těšil až budou v autě. Budíky sou z r.v. 2001, já mám r. '97, takže sem věděl že budou problémy s IMMO a že bude potřeba budíky přizpůsobit. Navíc sem počítal s dodělávánim přepínací páčky, bo moje auto jí nemá... Když připojim budíky na auto, normálně se rozsvítí, ukazujou otevřený dveře teplotu vzduchu atd....akorát řve senzor oleje, ale co sem se dozvěděl, je to běžnej problém, kterej se dá vyřešit... Ale o co mi de... Auto i s budíkama sem odvez do jedný firmy, kde to dohod kamarád co dělá autoelektriku, aby mi z nich přečetli kód pro pozdější přizpůsobení na auto. Když sme budíky připojili, tak najednou nešla načíst ani jedna hodnota přes zástrčku v autě ..natož pak aby se povedo zjistit kód... Pak když sme připojili starý budíky zpátky, začal soft. kterej na to měli normálně komunikovat s autem..... Tak se chci zeptat jestli náhodou někdo nevíte, kde by moh být problém....mám strach aby nebyly vadný nějak budíky co sem sehnal...ale zase displaye sou funkční.. Předem díky za každou radu jestli ten kamarád co dělá autoelektriku něco nepokazil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djtwenty Vloženo 16. Červen 2008 Sdílet Vloženo 16. Červen 2008 když se chce jde všechnoale, když si přečteš jeho příspěvky tak z mýho pohledu o elektrice neví vůbec nic, a jen ho něco napadlo tak to ventiloval takže to nemá cenu rozebírat jestli ten kamarád co dělá autoelektriku něco nepokazil Myslíš?...mno my sme se spíš ani nikam nedostali.. Normálně sem přijel s autem se starejma budíkama, vytáhli sme je, napojili nový a přišel tech chlap z toho servisu s noťasem, napojil do zástrčky a zařvalo mu to něco jako "jednotka nenalezena", tak to zkoušej ještě víc krát, ale nedostal se do žádný z nabídek u toho softu. Tak sme tam práskli starý budíky a ejhle, na jednou všechno šlapalo....ale nikdo nevěděl proč, prej že možná špatný budíky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.