Vaša Vloženo 16. Červen 2008 Sdílet Vloženo 16. Červen 2008 odkud jsi ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djtwenty Vloženo 16. Červen 2008 Sdílet Vloženo 16. Červen 2008 Praha, resp. bydlim kousek za Prahou, ale jinak jezdim do práce na Strahov. Že by se mě někdo ujal? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djtwenty Vloženo 16. Červen 2008 Sdílet Vloženo 16. Červen 2008 (editace) Tak sem rozhodil sítě a zdá se, že mám možná rozuzlení.... Moje auto bude NeCAN a budíky budou 100% CAN To je situace....dá se stim něco dělat? I když, zase mě napadá, že kdybych neměl CAN, tak se budíky vůbec nerozsvítí... De o to, že jakmile jsou připojený, tak okamžitě shodí diagnostiku...bojim se aby třeba nebyl vadnej okruh s IMMO Pokud by z nich někdo dokázal přečíst IMMO kód, učinil by mě šťastným Editováno: 16. Červen 2008, autor: djtwenty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 16. Červen 2008 Sdílet Vloženo 16. Červen 2008 (editace) tim to nebude. Motor CAN se da dotahnout z RJ motoru nebo ABS. Ale jede to i bez motor CANu akorat se musi prekodovat CAN gateway, aby to nervalo. Spis ti nekdo odvaril ty novy budiky. Zapojeni je temer stejny, akora par vyvodu je jinak. Ja jsem pripojil budiky normalne a prepinoval konektory az potom. Budiky normalne jeli, akorat nesvitila kontrolka mlhovek a potkavacich Editováno: 16. Červen 2008, autor: dolezelk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djtwenty Vloženo 16. Červen 2008 Sdílet Vloženo 16. Červen 2008 (editace) tim to nebude. Motor CAN se da dotahnout z RJ motoru nebo ABS. Ale jede to i bez motor CANu akorat se musi prekodovat CAN gateway, aby to nervalo.Spis ti nekdo odvaril ty novy budiky. Zapojeni je temer stejny, akora par vyvodu je jinak. Ja jsem pripojil budiky normalne a prepinoval konektory az potom. Budiky normalne jeli, akorat nesvitila kontrolka mlhovek a potkavacich Díky za odpověď. Mám taky strach že už sou načatý S těma kontrlokama máš pravdu, když sem to zkoušel jen připíchnoput, nefungovala akorád pravá směrovka a nastaneví podsvícení budíků...taky sem si řikal, že by to možná šlo přepinovat. Editováno: 17. Červen 2008, autor: davon citace posl. prispevku neni nutna, je dokonce zakazana! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 16. Červen 2008 Sdílet Vloženo 16. Červen 2008 a nejde o rozdíl mezi AGU a ostatním ? motorovky AGU GIV a O I by měli být stejný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 16. Červen 2008 Sdílet Vloženo 16. Červen 2008 podle mě je někdo "spra(s)(v)il" CAN neCAN je jedno. by ses divil v čem všem jezdil můj maxidot a co všechno za budíky jezdilo v mojí octě od passata přes golfa po scharana jedna možnost je je poslat poštou že bych na ně mrkl jestli jdou vyléčit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djtwenty Vloženo 16. Červen 2008 Sdílet Vloženo 16. Červen 2008 (editace) Mno hele, ještě čekám na jednoho člověka, co mi řekne a kdyby to teda šlo, určitě ti je rád pošlu... Vim že se to takhle asi těžko odhaduje, ale poprosim o nějakou +/- kalkulaci, abych věděl z kolika korunama mám počítat... Jestli nemám radši ty budíky vyhodit do popelnice Pokud by se ti je povedlo opravit a přečíst, byl by si zlatej...už si připadám jak magor, každej totiž řiká něco jinýho, ale cesta zatim nikam nevede Editováno: 17. Červen 2008, autor: davon citace posl. prispevku neni nutna, je dokonce zakazana! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 16. Červen 2008 Sdílet Vloženo 16. Červen 2008 nad 500,- se s opravou nedostanu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djtwenty Vloženo 16. Červen 2008 Sdílet Vloženo 16. Červen 2008 (editace) Já ti je snad pošlu už zítra ráno ...mno super, asi už čekat nebudu na nikoho, buď se to podaří tobě, nebo budou na ozdobu. Když už je tedy budeš mít pravděpodobně na stole a povede se je rozhebat (snad ) poprosim přečíst i IMMO. Budíky sou od MAGNETI MARELLI, někdo řikal že prej od týdle firmy moc nevydržej, tak nevim.. Editováno: 17. Červen 2008, autor: davon citace posl. prispevku neni nutna, je dokonce zakazana! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 16. Červen 2008 Sdílet Vloženo 16. Červen 2008 magnety marelli v Octavii ??? měli by být VDO u G IV se objevují motometer no uvidím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djtwenty Vloženo 16. Červen 2008 Sdílet Vloženo 16. Červen 2008 (editace) Poslal sem ti mailýka, kterej lecos vysvětluje Myslim že nápis VDO je na nich z venku taky...musel bych se kouknout Editováno: 17. Červen 2008, autor: davon citace posl. prispevku neni nutna, je dokonce zakazana! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 16. Červen 2008 Sdílet Vloženo 16. Červen 2008 jo to kdyby me nekdo zmeril na oscaku vystup Spotreba a otacky z GIV bez canu, asi bych byl chytrejsi. Mozna , ze je fakt problem v AGU motorizaci. Jinak prevodnik mam uz skoro hotov, jeste par testu a za chvili vyzkousim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 17. Červen 2008 Sdílet Vloženo 17. Červen 2008 no AGU je problém 98 TDi bez problémů šla spotřeba jediný kde jsem musel měnit jednotku tak byla začátek 98 kde byla ještě stará váha vzduchu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 17. Červen 2008 Sdílet Vloženo 17. Červen 2008 no jo no. blba AGU potvora. Ted jsem nad tim stravil cca 6 hodin. Konecne jsem prisel na ten princip, jak je ten signal tvoren. frekvence = otacky motoru Strida = spotreba nulova spotreba = 0V , ale taky tim padem frekvence 0Hz. Proto se me to zdalo porad nejaky divny Uz jsem si na Atmelu nasel priklad, jak zjistit stidu pomoci atmegy64. Trochu to upravim , aby to jako vystup davalo prekvenci. Kdyz do toho Nemeckyho bazmeku pustim 16Hz signal tak to ukazuje spotrebu 1.2l/h, kdyz tam pustim 32Hz tak ukazuje 2.4l/h, atd... takze zjistit stridu, zmenim na frekvenci a bude to konecne fungovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 17. Červen 2008 Sdílet Vloženo 17. Červen 2008 frajer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan Vloženo 17. Červen 2008 Sdílet Vloženo 17. Červen 2008 Frajer je slabé slovo,sice používá hodně cizích slov ale věřim mu Byl by asi první kdo by na to kápnul. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 17. Červen 2008 Sdílet Vloženo 17. Červen 2008 hlavně že nekecá okolo na 10 stránkách, ale rovnou vezme fousy napíchne to a jde do toho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan Vloženo 17. Červen 2008 Sdílet Vloženo 17. Červen 2008 Taky mu hodně držím palce,vdyď víš že já na to šel trochu primitivně a z jiné strany. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 17. Červen 2008 Sdílet Vloženo 17. Červen 2008 jj, taky jsem to tak zkusil a výsledek nebyl podle mýho gusta a tak dlouho jsem ladil až maxidot řekl dost a nebylo kám pájet - takže jsem měl -1 maxidot a spotřeba nevyřešena Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 17. Červen 2008 Sdílet Vloženo 17. Červen 2008 -1 maxidot ) Ja uz jsem celkem blizko. Program na mereni stridy a prevod na frekvenci je pripraven. Jeste naprogramovat atmegu a melo by to chodit. Vecer budu vedet. Jeste , ze mam takovy ty blbinky jako avrstk500 a 501 + jtag-ice. S tim se to pekne odladuje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
škodovák Vloženo 17. Červen 2008 Sdílet Vloženo 17. Červen 2008 Klobouk dolu machři jětě existují.Člověče ty snad ani nespíš pořád něco pájíš,měříš ale blahopřeji další problém vyřešen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 18. Červen 2008 Sdílet Vloženo 18. Červen 2008 (editace) uz to jede Editováno: 18. Červen 2008, autor: dolezelk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 18. Červen 2008 Sdílet Vloženo 18. Červen 2008 (editace) Takze tady spotreba na volnobeh Tady se zapnutym climatronikem Tohle obrazek AVRSTK500 s modulem pro atmegu 128. (na tomhle to bezi) + ten Nemeckej bazmek Jeste sbalit tu testovaci desku, nejak to v aute pripojit na elektriku a trochu to projet, jestli to ukazuje spravne i pri jizde. Pak uz bude stacit nejaka atmega32 + par blbinek a mel by z toho byt funkcni produkt. Pak jeste planuju to cely predelat na jednu desku s pristupem na motorovy CAN a to by mohl byt finalni produkt k prodeji )) Jeste pro poradek fotka toho Nemeckyho interface. Editováno: 18. Červen 2008, autor: dolezelk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 18. Červen 2008 Sdílet Vloženo 18. Červen 2008 hmm (líbí se mi konstrukční prostředí , CD, dveřní jednotka-něco mi to strašně připomíná ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.