Nick0077 Vloženo 16. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2007 Předesílám, že jsem laik, takže moje případná neznalost vyplývá z toho. Je ale normální, že když Fabie stojí během zimy týden v garáží, že se jí potom netočí zadní kola táhne je za sebou a až po chvíli se "odbrzdí"? Díky za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
joujou Vloženo 16. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2007 Předesílám, že jsem laik, takže moje případná neznalost vyplývá z toho. Je ale normální, že když Fabie stojí během zimy týden v garáží, že se jí potom netočí zadní kola táhne je za sebou a až po chvíli se "odbrzdí"? Díky za odpověď. měl si zatáhlou ručku?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 16. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2007 No velmi pravdepodobne zatazenou rucku mel. To je pak vcelku normalni jev. Je nezbytne nutne, abys mel v garazi zatazenou rucku? Nestacilo by zarazdit treba jednicku nebo zpatecku??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 16. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2007 Nikdy nenechavej celou vahu auta jen na rucni brzde. To plati jak pro zadni bubnovou napravu, tak pro kotoucovou. Vzdy zarad rychlost, pust brzdy a pak rucku zatahni jen lehce, ne tzv. na krev. Zvlast u bubnu se stava, ze zustanou viset a pak je musis "utrhnout" aby pustily... Zvlast kdyz uz maji neco najeto.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
joujou Vloženo 16. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2007 přesně jak říkají pánové není co dodat, brzdy akorát zalehnout a pak jsou tyhle problémy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...