Nick0077 Posted November 16, 2007 Share Posted November 16, 2007 Předesílám, že jsem laik, takže moje případná neznalost vyplývá z toho. Je ale normální, že když Fabie stojí během zimy týden v garáží, že se jí potom netočí zadní kola táhne je za sebou a až po chvíli se "odbrzdí"? Díky za odpověď. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joujou Posted November 16, 2007 Share Posted November 16, 2007 Předesílám, že jsem laik, takže moje případná neznalost vyplývá z toho. Je ale normální, že když Fabie stojí během zimy týden v garáží, že se jí potom netočí zadní kola táhne je za sebou a až po chvíli se "odbrzdí"? Díky za odpověď. měl si zatáhlou ručku?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maverick Posted November 16, 2007 Share Posted November 16, 2007 No velmi pravdepodobne zatazenou rucku mel. To je pak vcelku normalni jev. Je nezbytne nutne, abys mel v garazi zatazenou rucku? Nestacilo by zarazdit treba jednicku nebo zpatecku??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martinoslav Posted November 16, 2007 Share Posted November 16, 2007 Nikdy nenechavej celou vahu auta jen na rucni brzde. To plati jak pro zadni bubnovou napravu, tak pro kotoucovou. Vzdy zarad rychlost, pust brzdy a pak rucku zatahni jen lehce, ne tzv. na krev. Zvlast u bubnu se stava, ze zustanou viset a pak je musis "utrhnout" aby pustily... Zvlast kdyz uz maji neco najeto.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joujou Posted November 16, 2007 Share Posted November 16, 2007 přesně jak říkají pánové není co dodat, brzdy akorát zalehnout a pak jsou tyhle problémy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kutil_Tim Posted November 16, 2007 Share Posted November 16, 2007 ted jak to tak ctu tak si rikam ze jsem blbec ze venku mrzne a ja dneska zatahl rucku:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...