Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

@Gabuska - díky za popis. Kouknu na to.

 

Jinak jsem byl v servise, tak mi řekli, že to vzali od nuly, tzn. elektronicky dle dílenské příručky světla naštelovali (ukazoval mi i nějaký papír, který jsem si nakonec nevzal - stáhli si to při placení 🤦‍♂️ ), pak to vzali na regloskop, a prý už je to dobrý ... čočka se podle mě nehnula, ale levé světlo jako takové mi přijde že svítí konečně víc doprava (viditelně to oslňuje méně), ale ještě pořád ne dostatečně 😤 - dost lidí na mě bliká v pravotočivé zatáčce, když mi vjedou do kuželu naplno, i když je otázka, jestli už si nevymýšlím, nejsem odborník ... 

 

Uvidíme, zkusím jim ještě ukázat rozdíl live mezi čočkami oktávek, které jsem viděl u nich na dvoře a mou, je to prostě vidět. Za nějakou dobu půjde Octa na olej, tak to zkusím znovu ... 

 

Ještě se zeptám, na takhle nově namontovaná světla by měla být nějaká záruka že jo? Taky dva roky?

 

@Martin_Dolezal - opět předesílám, že nejsem odborník, ale podle mě je to v pořádku, teda aspoň z logiky věci, světla by měla být orientovaná více doprava. Navíc ten tvar "S" či "Z" má mít nižší lajnu do protisměru a vyšší za krajnici vpravo ... 

ALE - zkoušel jsem ten světlomet v rámci mé "aféry" také nastavovat stranově a přesně jako tobě mi přišlo, že se to do stran vůbec nehýbe ... a to jsem byl 2,5 metru od zdi, takže pohyb byť o malinký kousek je dost vidět ... výškově ano, ale stranově jsem ten pohyb neviděl ... zvláštní ...

 

před 10 hodinami, ajkpark napsal:

@Gabuska - díky za popis. Kouknu na to.

 

Jinak jsem byl v servise, tak mi řekli, že to vzali od nuly, tzn. elektronicky dle dílenské příručky světla naštelovali (ukazoval mi i nějaký papír, který jsem si nakonec nevzal - stáhli si to při placení 🤦‍♂️ ), pak to vzali na regloskop, a prý už je to dobrý ... čočka se podle mě nehnula, ale levé světlo jako takové mi přijde že svítí konečně víc doprava (viditelně to oslňuje méně), ale ještě pořád ne dostatečně 😤 - dost lidí na mě bliká v pravotočivé zatáčce, když mi vjedou do kuželu naplno, i když je otázka, jestli už si nevymýšlím, nejsem odborník ... 

 

Uvidíme, zkusím jim ještě ukázat rozdíl live mezi čočkami oktávek, které jsem viděl u nich na dvoře a mou, je to prostě vidět. Za nějakou dobu půjde Octa na olej, tak to zkusím znovu ... 

 

Ještě se zeptám, na takhle nově namontovaná světla by měla být nějaká záruka že jo? Taky dva roky?

 

@Martin_Dolezal - opět předesílám, že nejsem odborník, ale podle mě je to v pořádku, teda aspoň z logiky věci, světla by měla být orientovaná více doprava. Navíc ten tvar "S" či "Z" má mít nižší lajnu do protisměru a vyšší za krajnici vpravo ... 

ALE - zkoušel jsem ten světlomet v rámci mé "aféry" také nastavovat stranově a přesně jako tobě mi přišlo, že se to do stran vůbec nehýbe ... a to jsem byl 2,5 metru od zdi, takže pohyb byť o malinký kousek je dost vidět ... výškově ano, ale stranově jsem ten pohyb neviděl ... zvláštní ...

 

To máš pravdu, že nemá oslňovat protijedoucí vozidla, ale přijde mi, že ty “Z”tka mám moc blízko u sebe a levé světlo chce lehce doleva. Z pohledu řidiče, by měl být lom toho Z přímo naproti, kděžto mě se to láme nahoru to Z někde uprostřed auta/skoro u spolujezde. 
Jak jsem zde našel, který čím nastavuje, tak i předtím, jsem se vším točil, tak se to furt nastavovalo nahoru a dolů, přitom AFS (nebo co to je za zkratku adaptivních světel) mám a funguje. 

Jen přátelské upozornění, bezprostředně předchozí odpověď se necituje :) ... dostal jsem za to od správce napomenutí ;) ... 

 

A teď k věci - to vypadá, že ty máš zase extrém na druhou stranu, než já. Opticky ti přijde čočka OK proti té druhé, "zdravé"? Mě to zase svítí do protisměru, i když teď už míň.

Ale když se dívám na ty tvoje fotky, tak bych řekl, že to máš správně, ten nižší zlom začíná zhruba v tvé úrovni, což si myslím, že by mělo být, toho se snažím dosáhnout :). Upřímně, když pak přesednu do Fabie s klasickými světly, tak teprve pak mi přijde, že světla svítí dost dolů a ty zlomy jsou také blíž u sebe ... proto taky pořád šlapu po tom servise, že tam není něco v pořádku.

 

Já bych měl návrh, pojďme ještě sehnat někoho s xenony, kdo je má "zdravě" nastavené, a dáme si někde spich, nakreslíme značky na zem a budeme srovnávat jedno auto po druhém :)

 

Ale jak psala @Gabuska, zkusím ještě jiný servis. BTW, byl jsi s tím v servise na regloskopu?

Upraveno od ajkpark

V 23. 11. 2020 na 11:10, ajkpark napsal:

Jen přátelské upozornění, bezprostředně předchozí odpověď se necituje :) ... dostal jsem za to od správce napomenutí ;) ... 

 

A teď k věci - to vypadá, že ty máš zase extrém na druhou stranu, než já. Opticky ti přijde čočka OK proti té druhé, "zdravé"? Mě to zase svítí do protisměru, i když teď už míň.

Ale když se dívám na ty tvoje fotky, tak bych řekl, že to máš správně, ten nižší zlom začíná zhruba v tvé úrovni, což si myslím, že by mělo být, toho se snažím dosáhnout :). Upřímně, když pak přesednu do Fabie s klasickými světly, tak teprve pak mi přijde, že světla svítí dost dolů a ty zlomy jsou také blíž u sebe ... proto taky pořád šlapu po tom servise, že tam není něco v pořádku.

 

Já bych měl návrh, pojďme ještě sehnat někoho s xenony, kdo je má "zdravě" nastavené, a dáme si někde spich, nakreslíme značky na zem a budeme srovnávat jedno auto po druhém :)

 

Ale jak psala @Gabuska, zkusím ještě jiný servis. BTW, byl jsi s tím v servise na regloskopu?

Ahoj. 
Přišel jsem na princip, ale asi jsem si brutálně rozladil světla. 😂

na obrázku, který tu již byl - zelený špuntík na seřízení stran. Ano zdá se, že jde pouze nahoru a dolů ale když tím zelený šroubuješ světlo “dolů” a vyrovnáš ho červený zpět nahoru, tak ti svítí světlo víc do boku. 
Je to stejné na L i P straně. Zeleným “dolu” a svítí víc od středu do stran a červeným srovnat výšku. 
Doufám, že to bude užitečný, já si jdu hrát s nastavením výšky zas, pač to teď mám těma zkouškama celý zprasený 😂

21DE4C34-A413-424A-B5BC-31876C0E43F8.jpeg

  • 1 měsíc později...

Ja nejsem zadnej vseznalec ale co uz jsem se taky docetl protoze i ja mam ted ten problem protoze sem srazil srnku tak leve by melo byt o trosku niz aby jsi neoslnoval protijedouci auta .... prave dal aby jsi dobre videl .... to si myslim ja 

  • 1 rok později...

Vlakno jsem precetl cele, ale presny postup pro stelovani svetel jsem nepochytil. Mam sice s2 pred fl,ale ty moje bixenony jsou shodne s bixenony o2 fl. Proto dotaz zde.

 

Mohl by mi, prosim, nekdo popsat postup kroku po kroku pro stelovani svetel? A to i s popisem jestli a pri jakem kroku ma byt nastartovano? Nejde mi o schema na zdi, tomu rozumim a neni to problem. Vcds mam.

Moc dik!

  • 3 měsíce později...

@koudy_123 Ahoj, nějak nevím, co přesně máš na mysli tím štelungem, ale pokud chápeš schema, jde ti asi o popsání kroků, tak tedy zkusím :)

  • musíš vědět, co který špunt dělá - viz dva příspěvky víše od @Martin_Dolezal.
  • Pořiď si tuším 6ku imbus ((možná 7) kdyžtak mě opravte, nepamatuji si přesně)), postav si auto proti zdi, podle schemat, dostatečně daleko a můžeš seřizovat :) a minimálně celou dobu se zapnutým zapalováním v 1.poloze, abys logicky mohl rozsvítit světla :) motor startuješ jen tehdy, když to máš nastavené a můžeš zkontrolovat, jestli se ti xenony na začátku nastaví - dolů, do stran ven , zase zpět a nahoru ... 

... ale mám takový pocit, že tohle si vědět nepotřeboval :) bohužel víc ti poradit neumím.

 

  • 2 měsíce později...

Dik za reakci. Uz jsem na webu nasel postup. Ve zkratce:

1.  Nastaveni svetel do zakladni polohy pomoci vcds

2. Mechanicky seridit, nevypinat svetla ani zapalovani

3. Zapamatovat polohu svetel pomoci vcds.

Vse pri vypnutem motoru, ale zapnutem zapalovani. Asi by to slo i pri zapnutem motoru. Postup pro moje bixeniny s ASF.

Upraveno od koudy_123

  • 2 měsíce později...

Tak jsem se konecne dokopal k serizeni mych bi-xenon  svetel.

A narazil jsem na problem,.

V chytrych navodech na webu jsem vycetl nasledujici postup.

1. Zakladni nastaveni polohy svetel : Ve vcds 55- heaflight settings > 4 basuc settings > block 001 > go

2. Manualne seridit svetla

3. Zapamatovani nove polohy svetel : 55- heaflight settings > 4 basuc settings > block 002 > go

 

Ale block 002 mi vubec nejde, resp. se mi napise cervene not activated nebo tak nejak uz si nepamatuji. A navic v blocku 001 pokud  zmacknu go, tak se nic nedeje. Jeste jsem si vsiml, ze v bloku 001 mam tlacitko on/off  basic settings.

Nakonec jsem vzdy v pozadovanem kroku 1 a 3 pouzil bolk 001 a vzdy zmackl tlacitko on/off a zda se, ze se poloha zapamatovala. 

Nevi nekdo zkusenejsi, jak to ve vcds vlastne ma byt? Mam VCDS tusim 18.2. sice klon, ale vzdy mi v nem vse fungovalo.

 

  • 1 měsíc později...

To, co jsi napsal je postup bez  AFS. Pro xenony s AFS platí postup: 

Screenshot_20221129-150848_Samsung Internet.jpg

Aha, takže u bixenonů s ASF (což je můj případ. Sice mám S2, ale to bude u O2 shodné.) se pracuje jen se skupinou 1? Což jsem vlastně dělal.

 

  • 3 týdny později...

Zdar lidičky,

 

jen cítím morální povinnost Vám tady sdělit výsledek mých rozladěných svetel, resp. světla. Nakonec jsem s tím jezdil tak, že jsem levé měl prostě níž a pravé podle regloskopu, neviděl jsem moc na tu levoustranu za čáru, ale alespoň jsem neoslňoval. No a letos v březnu jsem trefil srnku, které přesně přecházel z leva doprava, takže přesně se schovala díky tomu sníženýmu paprsku až do poslední chvíle, a pak už byla přímo přede mnou, bez nároku na reakci :(, rychlost při kolizi cca 70-75km/hod.

 

 

Dopadlo to tak, že jsem musel vyměnit haubnu, obě světla :), nějaké drobnosti okolo masky, nová haubna, levý blatník, nárazník, a světe div se, nová světla svítí na první dobrou přesně tak, jak jsem popisoval výše. Zlom se děje nyní na středové čáře, takže proti neoslňuju a vidím dostatečně před sebe :) Takže kdybych nebyl takovej ťuňťa, a nenachl se v servisu odradit, tak jsem jim to hodil na hlavu a reklamoval to. Takhle se to vlastně vyřešilo "samo", byť za spoluúčast ... :(

 

Tak všem hodně zdaru a srnky ať před Vámi prchají ... ;)

IMG_20220327_015345.jpg

  • 1 rok později...

Ahojte, viete mi prosím poradiť. Nejdú mi nastaviť D1S xenóny, neviete prosím ako funguje mechanizmus od tých 2 imbusov, ktorým sa nastavuje parabola? Mal som svetlo rozobraté ale nerozumiem ako to funguje. V takom kovovom husom krku je natiahnutý bovden, točím tými imbusmi a parabola sa ani nehne. Motorčeky sú OK lebo cez VCDS dokážem vyvolať zmenu pohybu paraboly hore a dole. Ďakujem za rady.

A1.jpg

A2.jpg

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.