Publikováno Listopad 20, 200717 r mam 5 rokov Fabiu 44 kw,nikdy sa nič nepokazilo,len raz som menil poistku,žiarovky.....dnes som normalne prisiel k autu že idem do mesta a otocim klucom a malo snahu nastartovat raz a potom nic,starter tocil,ale nastartovat neslo.....skusal som zo 6 krat.nic. starter tocil,nastartovat neslo. po 10 minutach som ledva ledva nastartoval,z vyfuku sa zakudlil tmavsi dym.predtym sa mi to nikdy nestalo. teraz sa mi zda ze tah motora je tazsi neviem ci nejde na 3 valce. sviecky som este nemenil,mam najazdene len 45 000 km. mozu to byt sviecky ? mam dat vymenit sviecky alebo rovno do znackoveho servisu na VAG ? dufam ze ma neosklbu aj o posledne.....
Listopad 20, 200717 r No jestli je to MPi-čko 44kW tak to nebudou rozvody.Vyměň ty svíčky a pak eventualně na VAG.
Listopad 20, 200717 r Autor No jestli je to MPi-čko 44kW tak to nebudou rozvody.Vyměň ty svíčky a pak eventualně na VAG. no zajtra idem na VAG.Pozre sa preco tomu zašibalo a pripadne dam vymeniť sviečky,tie tam mam už 5 rokov a už by si zaslúžili vymenu,aj ked mam najazdene len niečo cez 47.najviac chodím po meste a teda často štartujem a vypinam motor..sila je že dnes som nemal uplne ziadne problemy pri štartovani,na prvú šupu....nechapem prečo tomu včera zašibalo.
Listopad 20, 200717 r No jestli je to MPi-čko 44kW tak to nebudou rozvody.Vyměň ty svíčky a pak eventualně na VAG. no zajtra idem na VAG.Pozre sa preco tomu zašibalo a pripadne dam vymeniť sviečky,tie tam mam už 5 rokov a už by si zaslúžili vymenu,aj ked mam najazdene len niečo cez 47.najviac chodím po meste a teda často štartujem a vypinam motor..sila je že dnes som nemal uplne ziadne problemy pri štartovani,na prvú šupu....nechapem prečo tomu včera zašibalo. no mne toto urobila felda, štartér točil bezproblémov a nič (a samozrejme bol mrázasi 5-10stC), nakoniec to bolo baterkou... Vládala točiť štartérom ale napätie pokleslo natoľko, že RJ bola nefunkčná a vstrekovače nestriekali...
Listopad 20, 200717 r Autor No jestli je to MPi-čko 44kW tak to nebudou rozvody.Vyměň ty svíčky a pak eventualně na VAG. no zajtra idem na VAG.Pozre sa preco tomu zašibalo a pripadne dam vymeniť sviečky,tie tam mam už 5 rokov a už by si zaslúžili vymenu,aj ked mam najazdene len niečo cez 47.najviac chodím po meste a teda často štartujem a vypinam motor..sila je že dnes som nemal uplne ziadne problemy pri štartovani,na prvú šupu....nechapem prečo tomu včera zašibalo. no mne toto urobila felda, štartér točil bezproblémov a nič (a samozrejme bol mrázasi 5-10stC), nakoniec to bolo baterkou... Vládala točiť štartérom ale napätie pokleslo natoľko, že RJ bola nefunkčná a vstrekovače nestriekali... na bateriu to nevidim, vo februari som daval novu......a vcera nebola ani zima,fajne bolo,7 stupnov..
Listopad 20, 200717 r No jestli je to MPi-čko 44kW tak to nebudou rozvody.Vyměň ty svíčky a pak eventualně na VAG. no zajtra idem na VAG.Pozre sa preco tomu zašibalo a pripadne dam vymeniť sviečky,tie tam mam už 5 rokov a už by si zaslúžili vymenu,aj ked mam najazdene len niečo cez 47.najviac chodím po meste a teda často štartujem a vypinam motor..sila je že dnes som nemal uplne ziadne problemy pri štartovani,na prvú šupu....nechapem prečo tomu včera zašibalo. no mne toto urobila felda, štartér točil bezproblémov a nič (a samozrejme bol mrázasi 5-10stC), nakoniec to bolo baterkou... Vládala točiť štartérom ale napätie pokleslo natoľko, že RJ bola nefunkčná a vstrekovače nestriekali... na bateriu to nevidim, vo februari som daval novu......a vcera nebola ani zima,fajne bolo,7 stupnov.. Bateria mohla byť menena ale ak chodiš len krátke trasy je možné že sa nestíha dobiť. Na Felde 1.3 LXI to tiež urobilo. Zahádzalo sviečky a potom to už chytiť ani nemohlo.
Listopad 20, 200717 r Prvé čo by si mal urobiť dať to na VAG ten ti aspoň približne ukáže v ktorej skupine máš hladať! Ja som mal v sobotu podobný prípad motor začal triasť a nemal výkon.Mám kábel doma tak som to hneď napichol vypísalo závadu v okruhu vstrekov na 3 válci,tak som vymazal potvrdilo mi to znova 3 válec .Potom som prehodil vstreky medzi sebou 3na2 vymazal prebehol další zápís už na 2 válci a bolo jasno-vstrek v pr---i. potom som vo vivide zistil,že vstrekovač sa dá ohmicky premerať to bolo OK.Takže upchatý! Skočil som na najbliššiu pumpu kúpil čistič injektorov od STP nalial som celú flašu 250ml do pol nádrže ,prebehol som to asi 5km.Stále to cukalo a šlo na 3válce ráno som mal cestu asi 100km po pár km cukanie prestalo a viac sa ani neobjavilo kontrolka zhasla sama cca po 60km.Zatial je to OK. Ak by som to dal do ser. tak budú laborovať nabijú si vačky na môj učet vstrek stojí min.3000 a bude to tam tri dni!Ale toto ti píšem preto ,že i ten najednoduchší kabel sa oplatí doma mať úšetrí to kopu peňazí a času! A po tejto závade chcem vymeniť palivový filter!
Listopad 21, 200717 r kolko mas nabehane? kde a co zvycajne tankujes? hmm to nasere, ale poriesil si to skvele
Listopad 21, 200717 r 55t tankujem posledné 4 mesiace výhradne na fungl novej Avanti,ktorú mám pod oknami. No predtým skoro75% Jurki. Potom čo som prešiel na Avanti tak mi spotreba išla dole takmer o liter! Je možné aby ten nový benal rozpustil nejaké usadeniny s tých predchodzích plnení? S Jurky som nemal ani jeden problém za 5 rokov. Tak som z toho "zmätený".
Listopad 21, 200717 r 55t tankujem posledné 4 mesiace výhradne na fungl novej Avanti,ktorú mám pod oknami. No predtým skoro75% Jurki. Potom čo som prešiel na Avanti tak mi spotreba išla dole takmer o liter! Je možné aby ten nový benal rozpustil nejaké usadeniny s tých predchodzích plnení? S Jurky som nemal ani jeden problém za 5 rokov. Tak som z toho "zmätený". skor predpokladam ze sa spina uvolnila z pailoveho filtra (ci uz sama ci voplyvom aditivovaneho bezninu) a sposobila upchatie vstrekovaca
Listopad 22, 200717 r Autor pani,boli to sviečky.....po vymene chyta na prvu a motor reže ako píla..................
Listopad 23, 200717 r Už ho zháňam chcem ho vymeniť.Len je to dobrá pálka-vyše 800sk! to sa este da ....
Listopad 23, 200717 r pani,boli to sviečky.....po vymene chyta na prvu a motor reže ako píla.................. aspon vies ze ich musis menit skor, to je cele ... netreba setrit tam kde sa nema (zbytocne startosti a palivo sa Ti takto vratia) PS: mne vydrzali sviecky vyse 66tkm ... a potom som ich preventivne vymenil
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.