Publikováno Listopad 23, 200717 r S jakou motorizací mam autí koupit, abych nebyl zklamán a nechal za sebou všechny "rádoby" závodníky? Díky za odpovědi?
Listopad 23, 200717 r tak jestli jezdíš s TDI 66kW, tak určitě nebudeš zklamanej ani s jedním z těch dvou motorů. Spíš budeš mít dojem, že jsi v letadle. Ale z čeho bys moh být zklamanej, pokud bys koupil TFSI, je určitě spotřeba. V tom směru by tě ale mohla zklamat i ta TDI, protože za tak málo, jako jezdíš teď, už nikdy jezdit nebudeš. S tím se smiř.
Listopad 23, 200717 r S jakou motorizací mam autí koupit, abych nebyl zklamán a nechal za sebou všechny "rádoby" závodníky? Díky za odpovědi? Jak píše Jirka ani jeden z motorů tě výkonově nezklame, protože jsi do teď jezdil v ropáku, bude ti asi bližší než benzín.
Listopad 23, 200717 r tak jestli jezdíš s TDI 66kW, tak určitě nebudeš zklamanej ani s jedním z těch dvou motorů. Spíš budeš mít dojem, že jsi v letadle. Ale z čeho bys moh být zklamanej, pokud bys koupil TFSI, je určitě spotřeba. V tom směru by tě ale mohla zklamat i ta TDI, protože za tak málo, jako jezdíš teď, už nikdy jezdit nebudeš. S tím se smiř. Určitě u 2,0 TDi nebudeš dosahovat spotřeby pod 6 litrů jako jsi měl u 66 KW. V dnešní době je nafta dražší než benzín , což hodně lidí odradí od koupě TDi , ale benzín bude od nového roku zase dražší než nafta. Já jsem pro naftu , zatím mám najeto přes 6.000 km , takže nemůžu soudit. Ale doufám ,že to co se píše o tomto motoru ,že je nespolehlivý nebude v mém případě pravda. TFSi je výbornej motor ,ale budeš muset řešit spotřebu . Pokud ti nejde o spotřebu ,ale o výkon tak to neřeš u kup TFSi . Pokud ti jde o spotřebu kup TDi.
Listopad 24, 200717 r tak jestli jezdíš s TDI 66kW, tak určitě nebudeš zklamanej ani s jedním z těch dvou motorů. Spíš budeš mít dojem, že jsi v letadle. Ale z čeho bys moh být zklamanej, pokud bys koupil TFSI, je určitě spotřeba. V tom směru by tě ale mohla zklamat i ta TDI, protože za tak málo, jako jezdíš teď, už nikdy jezdit nebudeš. S tím se smiř. Určitě u 2,0 TDi nebudeš dosahovat spotřeby pod 6 litrů jako jsi měl u 66 KW. V dnešní době je nafta dražší než benzín , což hodně lidí odradí od koupě TDi , ale benzín bude od nového roku zase dražší než nafta. Já jsem pro naftu , zatím mám najeto přes 6.000 km , takže nemůžu soudit. Ale doufám ,že to co se píše o tomto motoru ,že je nespolehlivý nebude v mém případě pravda. TFSi je výbornej motor ,ale budeš muset řešit spotřebu . Pokud ti nejde o spotřebu ,ale o výkon tak to neřeš u kup TFSi . Pokud ti jde o spotřebu kup TDi. Asi tak...
Listopad 24, 200717 r Asi tak... Děkuju za podporu Mischichko. Chtěl jsem jet dneska na besídku , ale bohužel nemám čas. Příště mě ,ale určitě už poznáte.
Listopad 24, 200717 r a nechal za sebou všechny "rádoby" závodníky? Díky za odpovědi? no, abys nebyl překvapenej
Listopad 24, 200717 r a nechal za sebou všechny "rádoby" závodníky? Díky za odpovědi? no, abys nebyl překvapenej Nerad bych tu zas rozpoutal never ending debatu o tom jak je diesel lepší než benzín, ale asi takhle. I v pružném zrychlení TDi s krouťákem o 70 Nm/min větším neměl šanci, a tak to je i na silnici, sejdou-li se dva stejně zdatní řidiči.
Listopad 24, 200717 r S jakou motorizací mam autí koupit, abych nebyl zklamán a nechal za sebou všechny "rádoby" závodníky? Díky za odpovědi? V Auto Jarov nabízí bílou RS Combi TDI za 725 000,- v dobré výbavě, cca 30 000 najeto.V bazarech není hned jen tak k vidění. Jsou tam taky v podobném stavu 4ks TFSI Combi po 650 000,-
Listopad 24, 200717 r V Auto Jarov nabízí bílou RS Combi TDI za 725 000,- v dobré výbavě, cca 30 000 najeto.V bazarech není hned jen tak k vidění. Jsou tam taky v podobném stavu 4ks TFSI Combi po 650 000,- Jo jo na Jarově mají největší výběr zánovních vozů Škoda .
Listopad 24, 200717 r S jakou motorizací mam autí koupit, abych nebyl zklamán a nechal za sebou všechny "rádoby" závodníky? Díky za odpovědi? Pokud to mas jako pracovni auto, a budes s tim hodne casto jezdit, tak ber diesel. Pokud na obcasne jezdeni, tak TFSI.
Listopad 24, 200717 r S jakou motorizací mam autí koupit, abych nebyl zklamán a nechal za sebou všechny "rádoby" závodníky? Díky za odpovědi? Pokud to mas jako pracovni auto, a budes s tim hodne casto jezdit, tak ber diesel. Pokud na obcasne jezdeni, tak TFSI. Přesně tak jak říká Doli.
Listopad 24, 200717 r S jakou motorizací mam autí koupit, abych nebyl zklamán a nechal za sebou všechny "rádoby" závodníky? Díky za odpovědi? Přesně jak se tady píše...Musíš vědět sám, jestli ti je jedno za kolik jezdiš. Pak ten výběr nebude tak složitý
Listopad 24, 200717 r a nechal za sebou všechny "rádoby" závodníky? Díky za odpovědi? no, abys nebyl překvapenej Tak nějak, 90% aut střední třídy ti snadno ukáže kufr, tedy pokud se řidičům bude chtít závodit. RSko je jen nejrychlejší Škodovka, nikoliv nejrychlejší auto ve své třídě Upraveno Listopad 24, 200717 r od Trocken
Listopad 25, 200717 r ja mam naftu v OII ale ked som pocul Mischickovu TFSI, tak som hned pochopil co by som volil pri RS...
Listopad 25, 200717 r a nechal za sebou všechny "rádoby" závodníky? Díky za odpovědi? no, abys nebyl překvapenej Tak nějak, 90% aut střední třídy ti snadno ukáže kufr, tedy pokud se řidičům bude chtít závodit. RSko je jen nejrychlejší Škodovka, nikoliv nejrychlejší auto ve své třídě Střední třída: rychlejší - passaty 3.2FSI, a chystané R36(a těch u nás jezdí pěkně málo, většina je 2.0TDI), ford možná tak focus ST a mondeo ST, opel...možná jejich šestiválce a OPC (ještě jsem je na cestě skoro neviděl) audi - většina 3.0TDI....srovnatelné s TFSI, BMW jsou rychlejší od jejich benzínových tří-litrů. MB...většina jich u nás jezdí s motorem 220CDi..a těch rychlejších je u nás poskrovnu..takže říkat, že ti ukáže kufr 90% aut střední třídy je myslím - u nás - hodně nepřesná informace..bavím se tedy o TFSI... Upraveno Listopad 25, 200717 r od Stepa
Listopad 25, 200717 r a nechal za sebou všechny "rádoby" závodníky? Díky za odpovědi? no, abys nebyl překvapenej Tak nějak, 90% aut střední třídy ti snadno ukáže kufr, tedy pokud se řidičům bude chtít závodit. RSko je jen nejrychlejší Škodovka, nikoliv nejrychlejší auto ve své třídě asi by to chtělo specifikovat, o jaké třídě mluvíš... protože jestli se nepletu, tak O II. nepatří do střední třídy! a ještě jedna poznámka... na silnicíh se NEZÁVODÍ!!! takže pro kupce je důležité, zda se mu auto líbí, jak se v něm jede, jak silný má motor a cena!!! silný auta jsou dobrý akorát na předjíždění , i HTPčko jede 160 km/h. každopádně bych se někdy chtěl svézt s TFSI... protože co jsem viděl na videu, tak se mě to zdá jako super motor! a jak už jsem psal, dávat naftu do RS? podle mě blbost... benzín je benzín!
Listopad 25, 200717 r IMHO pokud se někdo nedokáže rozhodnout, jestli chce TFSI nebo TDI, tak bych mu radil vzít benzín a nemůže být zklamán, protože to je prakticky dokonalej motor. Kdo bere naftu, tak ví proč to dělá a taky ví, co od ní může čekat...takže je to člověk, který jezdí mraky kilometrů denně a využije jedinou výhodu ropáku - spotřebu
Listopad 25, 200717 r IMHO pokud se někdo nedokáže rozhodnout, jestli chce TFSI nebo TDI, tak bych mu radil vzít benzín a nemůže být zklamán, protože to je prakticky dokonalej motor. Kdo bere naftu, tak ví proč to dělá a taky ví, co od ní může čekat...takže je to člověk, který jezdí mraky kilometrů denně a využije jedinou výhodu ropáku - spotřebu Asi,tak.
Listopad 25, 200717 r a nechal za sebou všechny "rádoby" závodníky? Díky za odpovědi? no, abys nebyl překvapenej Tak nějak, 90% aut střední třídy ti snadno ukáže kufr, tedy pokud se řidičům bude chtít závodit. RSko je jen nejrychlejší Škodovka, nikoliv nejrychlejší auto ve své třídě asi by to chtělo specifikovat, o jaké třídě mluvíš... protože jestli se nepletu, tak O II. nepatří do střední třídy! a ještě jedna poznámka... na silnicíh se NEZÁVODÍ!!! takže pro kupce je důležité, zda se mu auto líbí, jak se v něm jede, jak silný má motor a cena!!! silný auta jsou dobrý akorát na předjíždění , i HTPčko jede 160 km/h. každopádně bych se někdy chtěl svézt s TFSI... protože co jsem viděl na videu, tak se mě to zdá jako super motor! a jak už jsem psal, dávat naftu do RS? podle mě blbost... benzín je benzín! Jasně že se na cestě nezávodí...to přece všichni víme!! ale někdy si taky člověk může zajet do Německa, nebo může využít zrychlení apod...No, zajímalo by mě, do jaké třídy tedy octavia patří? když ne do střední...
Listopad 25, 200717 r a nechal za sebou všechny "rádoby" závodníky? Díky za odpovědi? no, abys nebyl překvapenej Tak nějak, 90% aut střední třídy ti snadno ukáže kufr, tedy pokud se řidičům bude chtít závodit. RSko je jen nejrychlejší Škodovka, nikoliv nejrychlejší auto ve své třídě asi by to chtělo specifikovat, o jaké třídě mluvíš... protože jestli se nepletu, tak O II. nepatří do střední třídy! a ještě jedna poznámka... na silnicíh se NEZÁVODÍ!!! takže pro kupce je důležité, zda se mu auto líbí, jak se v něm jede, jak silný má motor a cena!!! silný auta jsou dobrý akorát na předjíždění , i HTPčko jede 160 km/h. každopádně bych se někdy chtěl svézt s TFSI... protože co jsem viděl na videu, tak se mě to zdá jako super motor! a jak už jsem psal, dávat naftu do RS? podle mě blbost... benzín je benzín! Jasně že se na cestě nezávodí...to přece všichni víme!! ale někdy si taky člověk může zajet do Německa, nebo může využít zrychlení apod...No, zajímalo by mě, do jaké třídy tedy octavia patří? když ne do střední... nižší střední.... ale dalo by se říct, že je O II. na rozmezí nižší střední a střední! ale např. Passat je opravdu o třídu výš!
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.