Návštěvník Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 (editace) no u starsich vozu co maji mech. ovladanou klapku nepujde dodelat ASR - tam se el. upravuje krok pedalu. Jinak jak jsem psal vejs - ta pojistka - zapise to sice sporadickou, ale casem se smazne a kontrolka zhasne ihned po nasazeni pojistky zpet. Tam vidim ze by to slo, jen ze prijdes i o ABS, ale kdyz chces vytahnout nejake to auto tak aby ti chudinka prevodovka ci tady asi spise pri EDS ten diferak neodesel - vytahnout tu pojistku Editováno: 6. leden 2008, autor: Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 Nevim proc by nemelo fungovat ASR spolecne s 4x4. Ja mam ASR na predohrabu, kdyz hrabou predni kola tak se zpomali otacky predni napravy a kola tak maji vetsi sanci chytit se podkladu a zabrat. Pokud budou na 4x4 hrabat vsechny 4 kola tak se zpomali otacky vsech 4kol a taky budou mit vetsi sanci se chytit. ASR se u ctyrkolky bude aktivovat malokdy, ale i kdyz selze pohon 4x4 tak by ubrani plynu (tedy ASR) pomoct mohlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidSK Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 Už sa to tu neraz rozoberalo, údajne neexistuje 4x4 len s ASR, buď ABS +EDS, alebo plná verzia ABS+EDS+ESP. Ale ako píše tomina, teoreticky by to skoro aj mohlo tak fungovať, len dalšia vec je Haldex sa zopne, keď je preklz predných kolies a ASR by tomu mohlo brániť, tak z princípu, by to nemohlo dobre fugovať. To by musel Haldex zapínať ako zapína a ASR by reagovalo na preklz nie predných ale zadných kolies. A ako to vlastne funguje pri ESP ( nie vyrovnanie stabilizácie ale práve preklz všetkých štyroch koliez)? ASR je súčasťou ESP. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jurre Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 A jak chcete zjistit prokluz všech kol,když to nemá žádný radar,nebo jiné čidlo snímající rychlost auta nezávisle na otáčkách kol? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 A jak chcete zjistit prokluz všech kol,když to nemá žádný radar,nebo jiné čidlo snímající rychlost auta nezávisle na otáčkách kol? Dobrá otázka!!! Tak to ASR a 4x4 bude fakt asi blbost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidSK Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 A jak chcete zjistit prokluz všech kol,když to nemá žádný radar,nebo jiné čidlo snímající rychlost auta nezávisle na otáčkách kol? A načo by sme ho zisťovali? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 ja bych to uzavrel proste mam esp a to urcite ma v sobe nejakou funkci podobnou asr jak se psal,priklad:zastavil se v prudkem kopci asi v pulce chtel sem se rozjet auto vahalo otacky me to snizovalo az me to zdechlo pri plnym plynu,vypnul sem esp plny plyn vsechny kola frabali jak dive a normalne sem se z tama vyhrabal takze esp si myslim myslim za musi nejakym zpusobem suplovat ASR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 No dneska jsem premyslel a razil bez te pojistecky ve predu nad baterkou -myslim ze je to 2 z prava. No jak jsem si zvykl na to ABS tak nechtel bych jezdit uz bez nej a jeste doplnim - pokud mate EDS tak se vam tedy stridaji kolecka ve predu a zadny prudce nehrabe - cumak vam na stranu neujizdi pri rozjezdu i kdyz je silnice klopena a kdyz jste v uzke ulicce tak je ten system moc dobry a nesjizdite do prikopu nebo k plotu. Docela me to auto hodne zamestnavalo a zapotilo to semnou, tak jsem si rekl proc to nepujcit pritelkyni a at si zkusi rozdil, automaticky jsem byl odmitnut pri techto ukazkach Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 Když ti kloužou všechny 4 kola - tak jsi v prdeli. A nepomůže ti ani svěcená voda.Otázka do pranice, funguje EDS i se zadními koly? No všechny otázky do pranice ,že.... co jsem viděl tak ESP jen u benzínové 4X4 ... jinak má 3 známé co mají 4X4 tdi a samo ASR nemají... myslím ,že by asi bylo na draka.. Jinak 4X4 i bez ASR má čidlo příčného zrychlení ...což zase trochu pomáhá při funkci EDS a haldex... jinak bych řekl ,že EDS tak trochu pracuje ze zadnímy koly... jednou jsem totiš měnil ABS - EDS na nějaké octě a omylem jsem koupil na vraku pro 4X4 ... a bylo mi na draka musel jsem ho vrátit .. psalo to milion chyb a nešlo překodovat ... musí to vidět haldex,čidlo zrychlení a komunikovat s řídící jednotkou motoru takže docela voprus... Jo a ještě jedna věc .. když u 4X4 zatáhnete ručku na jeden zub jen tak aby sepnula kontrolka .. tak vyřadíte haldex a auto jede jen na předek ... to pro nikoho kdo je nasranej ,že to nehrabe .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 to je dobry poznatek zitra to vyzkousim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidSK Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 Aj ja to vyskúšam. A zažili ste už jazdu na 4x4 na zaradenom prevodovom stupni dolu kopcom po čistom ľade? To auto nevedelo, čo má robiť... neviem či EDS alebo Haldex (ESP nemám) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidSK Vloženo 7. leden 2008 Sdílet Vloženo 7. leden 2008 No všechny otázky do pranice ,že.... co jsem viděl tak ESP jen u benzínové 4X4 ... jinak má 3 známé co mají 4X4 tdi a samo ASR nemají... myslím ,že by asi bylo na draka.. Jinak 4X4 i bez ASR má čidlo příčného zrychlení ...což zase trochu pomáhá při funkci EDS a haldex... jinak bych řekl ,že EDS tak trochu pracuje ze zadnímy koly... jednou jsem totiš měnil ABS - EDS na nějaké octě a omylem jsem koupil na vraku pro 4X4 ... a bylo mi na draka musel jsem ho vrátit .. psalo to milion chyb a nešlo překodovat ... musí to vidět haldex,čidlo zrychlení a komunikovat s řídící jednotkou motoru takže docela voprus... Jo a ještě jedna věc .. když u 4X4 zatáhnete ručku na jeden zub jen tak aby sepnula kontrolka .. tak vyřadíte haldex a auto jede jen na předek ... to pro nikoho kdo je nasranej ,že to nehrabe .... Mne zapína zadok (Haldex) s ručnou brzdou, či na jeden zub tak aj na 4 zuby Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 7. leden 2008 Sdílet Vloženo 7. leden 2008 tak sem to zkousel na jeden zub aby svitila kontrolka a zadek se nepripojuje ale abych si zahrabal sem musel vypnout ESP pak to gumovalo jak dive,skoda ze pristrojovka porad rve ze je zatazena brzda-hrozny zvuk,bych si to dal na prepinac Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidSK Vloženo 7. leden 2008 Sdílet Vloženo 7. leden 2008 tak sem to zkousel na jeden zub aby svitila kontrolka a zadek se nepripojuje ale abych si zahrabal sem musel vypnout ESP pak to gumovalo jak dive,skoda ze pristrojovka porad rve ze je zatazena brzda-hrozny zvuk,bych si to dal na prepinac Kua, čo ja mám nejaký iný haldex? (O1 4x4 PD TDI r.v.2002 bez ESP) Mne sa zadok pripája rovnako, či mám alebo nemám pribrzdenú ručnú a taktiež mi píše na Dote "Zatížená ruč. brzda" a pípa to jak o život. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 8. leden 2008 Sdílet Vloženo 8. leden 2008 Kua, čo ja mám nejaký iný haldex? (O1 4x4 PD TDI r.v.2002 bez ESP) Mne sa zadok pripája rovnako, či mám alebo nemám pribrzdenú ručnú a taktiež mi píše na Dote "Zatížená ruč. brzda" a pípa to jak o život. seš si opravdu jistej, že se ti připojuje zadek?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidSK Vloženo 8. leden 2008 Sdílet Vloženo 8. leden 2008 seš si opravdu jistej, že se ti připojuje zadek?? Skušal som to dva krát. Určite dobre všetci vieme, ako je cítiť keď hrabe len pred alebo obidve nápravy a ešte som si zavolal kolegu, nech sa pozrie, či skutočne zadok zahrabe, zučná bola hore... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 8. leden 2008 Sdílet Vloženo 8. leden 2008 Tak asi uhnily dráty... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 8. leden 2008 Sdílet Vloženo 8. leden 2008 Ale stále mi tu nikdo neřekl jestli EDS kompenzuje prokluzující kola i vzadu? Tzn. přibrzdí rychleji otáčející se kolo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 8. leden 2008 Sdílet Vloženo 8. leden 2008 Ale stále mi tu nikdo neřekl jestli EDS kompenzuje prokluzující kola i vzadu? Tzn. přibrzdí rychleji otáčející se kolo. ano, u 4x4 je to tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidSK Vloženo 8. leden 2008 Sdílet Vloženo 8. leden 2008 Tak asi uhnily dráty... Aký drôt mi mohol byť odtrhnutý? Ostatne všetko šlape ako má aj EDS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 8. leden 2008 Sdílet Vloženo 8. leden 2008 ano, u 4x4 je to tak Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidSK Vloženo 9. leden 2008 Sdílet Vloženo 9. leden 2008 Takže žiadny zhnilý ani odtrhnutý drôt. Neviem , či aj vám tak vypína Haldex, pri zatiahnutej ručnej brzde. Keď stojím a zatiahnem brzdu, tak pri rozbehu mi haldex nevypne ani vo väčšej rýchlosti, ale keď ručnú zatiahnem počas jazdy, tak vtedy mi haldex vypne a následne po odbrzdení ručnej sa okamžite haldex pripojí. Zaujímavé, že to reaguje len počas jazdy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 9. leden 2008 Sdílet Vloženo 9. leden 2008 Takže žiadny zhnilý ani odtrhnutý drôt. Neviem , či aj vám tak vypína Haldex, pri zatiahnutej ručnej brzde.Keď stojím a zatiahnem brzdu, tak pri rozbehu mi haldex nevypne ani vo väčšej rýchlosti, ale keď ručnú zatiahnem počas jazdy, tak vtedy mi haldex vypne a následne po odbrzdení ručnej sa okamžite haldex pripojí. Zaujímavé, že to reaguje len počas jazdy... ano, takto to má skutečně fungovat, jde o to, aby se zamezilo zničení soukolí haldexu tím, že najednou zabrzdíš zadní nápravu ručkou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidSK Vloženo 9. leden 2008 Sdílet Vloženo 9. leden 2008 Tak je to v poriadku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.