Jump to content

Vypinac ASR (EDS)


Luka$
 Share

Recommended Posts

No jedine prerusit pojistku - je nad baterkou - je to pojistka na cerpadlo ABS - tim vyradis i EDS - ale to tlacitko original je pouze spinac, takze by jsi musel vzit tlacitko (vypinac) aspon na zapinani vyhrivani skla zadniho a predelat mu to vnejsi tlacitko s obrazkem vyhrivani za to ASR. Jinak myslim zapise se sporadicka zavada do pameti RJ brzd - ale to je fuk- myslim ze kontrolka ihned se vypne po zapojeni pojistky

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Nebo trochu lepší by možná bylo si přes vypínač rozpojovat snímač na ABS. Nevýhoda je, že si tímle vyřadíš z provozu ABS i EDS. Určitě by bylo zajímavější kdyby někdo přišel na to, jak vypnout pouze EDS.

Sdělíš nám jediný důvod proč vlastně EDS vypínat ?

Link to comment
Share on other sites

No jedine prerusit pojistku - je nad baterkou - je to pojistka na cerpadlo ABS - tim vyradis i EDS - ale to tlacitko original je pouze spinac, takze by jsi musel vzit tlacitko (vypinac) aspon na zapinani vyhrivani skla zadniho a predelat mu to vnejsi tlacitko s obrazkem vyhrivani za to ASR. Jinak myslim zapise se sporadicka zavada do pameti RJ brzd - ale to je fuk- myslim ze kontrolka ihned se vypne po zapojeni pojistky

Tohle vydim realne proveditelné

Link to comment
Share on other sites

Sdělíš nám jediný důvod proč vlastně EDS vypínat ?

Duvod?

Chtel jsem neco vytahnout na lane a auto si ani neskrablo. Rikal jsem si 4x4 to tam necham 4x diru pod kolama ale drzelo to (ASR or EDS) a spojka to drzela a nic :(

Zlata Š120 ta hrabala o106.

Nekde jsem videl ze maji kluci vypinac myslim ze na ASR tak jsem si rikal co kdybych to tam doinstaloval a trochu si "uzil" ? ;)

Link to comment
Share on other sites

Sdělíš nám jediný důvod proč vlastně EDS vypínat ?

Duvod?

Chtel jsem neco vytahnout na lane a auto si ani neskrablo. Rikal jsem si 4x4 to tam necham 4x diru pod kolama ale drzelo to (ASR or EDS) a spojka to drzela a nic :(

Zlata Š120 ta hrabala o106.

Nekde jsem videl ze maji kluci vypinac myslim ze na ASR tak jsem si rikal co kdybych to tam doinstaloval a trochu si "uzil" ? ;)

Tak jsem tahal jedno auto favorita - no coz oto EDS nejak furt chroustalo - ale hlavne smrdela spojka az to slo do kabiny a ja to nemohl vyvetrat mesic. Hruza

Link to comment
Share on other sites

Tak jsem tahal jedno auto favorita - no coz oto EDS nejak furt chroustalo - ale hlavne smrdela spojka az to slo do kabiny a ja to nemohl vyvetrat mesic. Hruza

Presne tak. ale jde to vyresit jinak? (vypinacem, sytemu?)

NE! Jen dodělat ASR (nebo tahat pojistku) a tam už vypínač je :)

Mimochodem, jsi si jistý že Haldex ti funguje dobře ? Už mockrát podemnou zůstali 4x stopy po zabírajících pneumatikách :) naposledy dnes na horách ;)

Link to comment
Share on other sites

NE! Jen dodělat ASR (nebo tahat pojistku) a tam už vypínač je :)

Mimochodem, jsi si jistý že Haldex ti funguje dobře ? Už mockrát podemnou zůstali 4x stopy po zabírajících pneumatikách :) naposledy dnes na horách ;)

Myslim ze na sterku to pri prutkem rozjezdu sepne. (jen skoda ze tam neni kontrolka 4x4 :D )

Link to comment
Share on other sites

Jenže on bude mít to stejné co já, základní variantu = ABS+EDS a tam je akorát tak kulový :( ASR je na 4x4 k prdu.

Mam toto:

Adresa 03 -------------------------------------------------------

Řídící jednotka: 1J0 907 379 AG

Díl: ABS/EDS 20 IE CAN V009

Kódování: 13504

0 závad nalezeno.

Link to comment
Share on other sites

Jenže on bude mít to stejné co já, základní variantu = ABS+EDS a tam je akorát tak kulový :( ASR je na 4x4 k prdu.

Mam toto:

Adresa 03 -------------------------------------------------------

Řídící jednotka: 1J0 907 379 AG

Díl: ABS/EDS 20 IE CAN V009

Kódování: 13504

0 závad nalezeno.

Jo máš to stejné co já. EDS můžeš vypnout pouze společně s ABS = vytáhnout pojistku. Pokud chceš mít vypínač, tak jedině překopat na ESP (ASR) = výměna několika klíčových dílů brzdového systému a rozborka auta.

Link to comment
Share on other sites

Jenže on bude mít to stejné co já, základní variantu = ABS+EDS a tam je akorát tak kulový :( ASR je na 4x4 k prdu.

Mam toto:

Adresa 03 -------------------------------------------------------

Řídící jednotka: 1J0 907 379 AG

Díl: ABS/EDS 20 IE CAN V009

Kódování: 13504

0 závad nalezeno.

Jo máš to stejné co já. EDS můžeš vypnout pouze společně s ABS = vytáhnout pojistku. Pokud chceš mít vypínač, tak jedině překopat na ESP (ASR) = výměna několika klíčových dílů brzdového systému a rozborka auta.

ASR je v pohodě, stačí dát jinou jednotku ABS/EDS/ASR, natáhnout dva dráty k vypínači + podsvětlení, vše nakódovat a je hotovo :palec2:

cena cca do 5tis

Link to comment
Share on other sites

Jenže on bude mít to stejné co já, základní variantu = ABS+EDS a tam je akorát tak kulový :( ASR je na 4x4 k prdu.

Mam toto:

Adresa 03 -------------------------------------------------------

Řídící jednotka: 1J0 907 379 AG

Díl: ABS/EDS 20 IE CAN V009

Kódování: 13504

0 závad nalezeno.

Jo máš to stejné co já. EDS můžeš vypnout pouze společně s ABS = vytáhnout pojistku. Pokud chceš mít vypínač, tak jedině překopat na ESP (ASR) = výměna několika klíčových dílů brzdového systému a rozborka auta.

ASR je v pohodě, stačí dát jinou jednotku ABS/EDS/ASR, natáhnout dva dráty k vypínači + podsvětlení, vše nakódovat a je hotovo :palec2:

cena cca do 5tis

Jo je to jak píšeš, ale pověz mi k čemu je na 4x4 ASR ? :palec2:

Link to comment
Share on other sites

Jo je to jak píšeš, ale pověz mi k čemu je na 4x4 ASR ? :palec2:

je dobrý tak do běžnýho provozu, pokud stím vyjedeš mimo cestu, je lepší to vypnout.

Do x4 bych spíš dodělal ESP v kombinaci s 4x4 je to síla, pokud máš dobrý pneu, tak to neurveš ze silnice ;)

Link to comment
Share on other sites

Hm, pokud vím, tak princip ASR je ve snížení otáček hnané (přední) nápravy pokud se na ní kola (pr)otáčejí rychleji než na zadní nápravě - u 4x4 to funguje tak, že při prokluzu předních kol sepne haldex zadní nápravu, proto žádná Octa 4x4 nemá ASR - prostě by to z principu nefungovalo :kol-139:

...to jen tak pro info :blush:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

pokud máš 4x4 tak asr nemáš, (nic ve zlým) máš ESP (stabilizaci), EDS (elektronickou uzávěrku), atd... ale ASR mít nemůžeš, protože tenhle systém by ve 4x4 prostě principielně nefungoval.

Princip ASR: při prokluzu hnané (přední) nápravy jsou sníženy otáčky motoru tak, aby se vyrovnaly otáčkám kol nápravy nepoháněné (zadní)

Princip 4x4 (haldex): při prokluzu hnané (přední) nápravy o 45° spíná spojka haldex pohon zadní nápravy (zjednodušeně řečeno)

A pokud tam máš na vypínači napsáno ASR, tak ti ho někdo vyměnil, původně tam určitě byl ESP ;)

Link to comment
Share on other sites

Pak je ale otázka, co se stane, když ti proklouznou všechny 4 kola. Když přední, tak se připojí zadek, když pak ale proklouznou všechny, tak musí zareagovat ASR, nemyslíte? Takže by to logiku mělo. ;)

Když ti kloužou všechny 4 kola - tak jsi v prdeli. A nepomůže ti ani svěcená voda.

Otázka do pranice, funguje EDS i se zadními koly?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...