Přejít na obsah

2.0 TDI CR DPF (125 kW)


George Couser

Doporučené příspěvky

najeto 75, mjo, to je právě to, být či nebýt....

 

otázka, jestli někde se to neskamarádilo s naftou v ČR, nebo když mi to prákrát chcíplo při jedničce (manuál)....

 

Autu jinak nic neni, tahne dobře, nevibruje nikdy jinak při jízdě, v tahu, nevydává to žádný zvuky.... Měnit dvouhmotu mi přijde jako fakt moc brzy...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takle bych to viděl, budu rád za jakýkoliv vhled, díky...

Engine oil temperature	Crankshaft speed (RPM)	Engine speed	Injection amount deviation cylinder 1	Injection amount deviation cylinder 2	Injection amount deviation cylinder 3	Injection amount deviation cylinder 4	Main_injection_quantity
                    °C             	 /min           /min	                            mg/stroke                               mg/stroke	                            mg/stroke	                            mg/stroke	              mg/stroke
                  24.4	                879.5	         881	                                 0.41	                                -0.06	                                -0.04	                                -0.30	                   3.90
                  24.4	                880.5   	 882	                                 0.41	                                -0.07	                                -0.06	                                -0.29	                   3.86
                  25.7	               1330.5   	1332                              	 0.05	                                 0.03	                                -0.16	                                 0.08	                   3.62
                  26.2	               1628.0 	        1641	                                 0.05	                                 0.03	                                -0.19	                                 0.09	                   4.44
                  26.6	               1641.5  	        1643	                                 0.10	                                 0.06	                                -0.21	                                 0.02	                   3.92
                  28.3	               2250.0 	        2256	                                 0.07	                                 0.31	                                -0.35	                                -0.04	                   4.92
Editováno: , autor: Kazimir80
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte chlapci, 

 

mam otazku ohladom spotreby v meste. Presiel som z 1,9TDi plus Chip na RS125kW a velmi ma trapi spotreba v meste. Po nastartovani a rozbehu mi prvy udaj naskoci okolo 22l/100km (stara octavka s manualom tam mala okolo 13).

Najhorsie je, ze ked sa rozbieham tak spotreba 22 neklesa ale niekedy aj stupa. Pri 1,9tke mi v podstate stale klesala na nejakych 7-9litrov kde sa to v meste ustalilo. No teraz bezne v meste mam 10-13 litrov a to sa snazim rozbiehat lahko. Tiez ked si dam na PP okamzitu spotrebu tak mam skoro stale pri rozbehu spotrebu 49,9  na jednotke, na takej dvojke okolo 30.  Jednoducho na starom aute som taketo extremy nevidel. 

Jazdim rovnake trate, takze viem porovnat. Nechcem mat take hodnoty ako s 1,9 ale zda sa mi to velmi vela. 

 

Ake priemerky mate v meste povedzme v hustejsej premavke?
Ake vám po nastartovani nabehne prva priemerna hodnota spotreby?

PS: naivne som si myslel ze PP ukazuje mozno viac ako je real, no omyl. Dnes som na plnom tankovani a prejdeni 720km zistil spotrebu podla PP  7,2l a realna spotreba bola 7,5

 

Moze byt niekde chyba alebo je to len vlastnost DSG?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte chlapci, 

 

mam otazku ohladom spotreby v meste. Presiel som z 1,9TDi plus Chip na RS125kW a velmi ma trapi spotreba v meste. Po nastartovani a rozbehu mi prvy udaj naskoci okolo 22l/100km (stara octavka s manualom tam mala okolo 13).

Najhorsie je, ze ked sa rozbieham tak spotreba 22 neklesa ale niekedy aj stupa. Pri 1,9tke mi v podstate stale klesala na nejakych 7-9litrov kde sa to v meste ustalilo. No teraz bezne v meste mam 10-13 litrov a to sa snazim rozbiehat lahko. Tiez ked si dam na PP okamzitu spotrebu tak mam skoro stale pri rozbehu spotrebu 49,9  na jednotke, na takej dvojke okolo 30.  Jednoducho na starom aute som taketo extremy nevidel. 

Jazdim rovnake trate, takze viem porovnat. Nechcem mat take hodnoty ako s 1,9 ale zda sa mi to velmi vela. 

 

Ake priemerky mate v meste povedzme v hustejsej premavke?

Ake vám po nastartovani nabehne prva priemerna hodnota spotreby?

PS: naivne som si myslel ze PP ukazuje mozno viac ako je real, no omyl. Dnes som na plnom tankovani a prejdeni 720km zistil spotrebu podla PP  7,2l a realna spotreba bola 7,5

 

Moze byt niekde chyba alebo je to len vlastnost DSG?

no DSG má na spotřebu oproti manuálu vliv tak + 0,5 litru. Nevím, jak moc na to šlapeš, ale přes 7 litrů je už poměrně dost. Já mám třeba dlouhodobou 6,5. ale z těch hodnot po městě bych závěry nedělal. Pokud budeš jezdit delší dobu, tak by se to mělo  ustáli někde kolem 8 litrů, ale s lehkou nohou se dá i podstatně méně. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

Zdravím, kolega z Prahy se na mě obrátil s následující pomocí:

V servise mu diagnostikovali, že má nejspíše prasklou hlavu a opravu kolem 60-100k, což je u tak starého auta celkem dost a že si má sehnat na vrakovišti starou hlavu.

Chtěl bych se zeptat, zda by nebyl někdo znalý a zručný v okolí Prahy, kdo by mohl na to kouknout, pomoct s opravou, nebo případně opravit?

Má O2 kombi RS 2.0 TDi 125kW (najeto kolem 200k) 

Typ: 1Z

Varianta: ACCEGAX01

Verze: NFM6

Kód motoru: CEGA

Převodovka: manuální

Díky za odpověď!

Pavel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 2 roky později...

Zdarec prosim chci se zeptat mam octavii rs po faceliftu 2010 je nový  dpf egr ventil i chladič spalin a auto mi i na volnobeh kouří jak blazen a co teprve když přidám plyn . Auto má chip o 20% tak mě zajímá jestli to muže byt tím nebi čím. Je to hrozny smrad a kolikrát to jde cítit i v kabině. Diky za odpovědi .najeto 220tkm

Editováno: , autor: Kocis123
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Mě to kouří jen, když mám zaplou regeneraci, a když jedu z kopce ale s plynem a pak kdyz chci zabrat, tak se ze me huli, ale za chvilku zase nic ... a regeneruje se dal ... co regenerace u tebe, daji se rozeznat? huli to pri nich vic? Navic mi jdou spaliny do kabiny (venkem, ne ventilaci), kdyz mam otacky pri ni mezi 2750-3000 ... jako kdyby to foukal od kol rovnou do prednich oken : (  ale dym zadny videt neni ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...