Říjen 10, 20159 r ale tak ty vstřiky jsou takovej strašák, žejo, ale těch možností tam fakt moc nebude. Setrvák nebo vstřiky. What else ?
Říjen 10, 20159 r najeto 75, mjo, to je právě to, být či nebýt.... otázka, jestli někde se to neskamarádilo s naftou v ČR, nebo když mi to prákrát chcíplo při jedničce (manuál).... Autu jinak nic neni, tahne dobře, nevibruje nikdy jinak při jízdě, v tahu, nevydává to žádný zvuky.... Měnit dvouhmotu mi přijde jako fakt moc brzy...
Říjen 11, 20159 r takle bych to viděl, budu rád za jakýkoliv vhled, díky... Engine oil temperature Crankshaft speed (RPM) Engine speed Injection amount deviation cylinder 1 Injection amount deviation cylinder 2 Injection amount deviation cylinder 3 Injection amount deviation cylinder 4 Main_injection_quantity °C /min /min mg/stroke mg/stroke mg/stroke mg/stroke mg/stroke 24.4 879.5 881 0.41 -0.06 -0.04 -0.30 3.90 24.4 880.5 882 0.41 -0.07 -0.06 -0.29 3.86 25.7 1330.5 1332 0.05 0.03 -0.16 0.08 3.62 26.2 1628.0 1641 0.05 0.03 -0.19 0.09 4.44 26.6 1641.5 1643 0.10 0.06 -0.21 0.02 3.92 28.3 2250.0 2256 0.07 0.31 -0.35 -0.04 4.92 Upraveno Říjen 11, 20159 r od Kazimir80
Říjen 12, 20159 r Ahojte chlapci, mam otazku ohladom spotreby v meste. Presiel som z 1,9TDi plus Chip na RS125kW a velmi ma trapi spotreba v meste. Po nastartovani a rozbehu mi prvy udaj naskoci okolo 22l/100km (stara octavka s manualom tam mala okolo 13). Najhorsie je, ze ked sa rozbieham tak spotreba 22 neklesa ale niekedy aj stupa. Pri 1,9tke mi v podstate stale klesala na nejakych 7-9litrov kde sa to v meste ustalilo. No teraz bezne v meste mam 10-13 litrov a to sa snazim rozbiehat lahko. Tiez ked si dam na PP okamzitu spotrebu tak mam skoro stale pri rozbehu spotrebu 49,9 na jednotke, na takej dvojke okolo 30. Jednoducho na starom aute som taketo extremy nevidel. Jazdim rovnake trate, takze viem porovnat. Nechcem mat take hodnoty ako s 1,9 ale zda sa mi to velmi vela. Ake priemerky mate v meste povedzme v hustejsej premavke?Ake vám po nastartovani nabehne prva priemerna hodnota spotreby? PS: naivne som si myslel ze PP ukazuje mozno viac ako je real, no omyl. Dnes som na plnom tankovani a prejdeni 720km zistil spotrebu podla PP 7,2l a realna spotreba bola 7,5 Moze byt niekde chyba alebo je to len vlastnost DSG?
Říjen 13, 20159 r poslední je Main_injection_quantity v mg/stroke log csv jsem v excelu dal do tabulky a zarovnal doprava.
Říjen 13, 20159 r Na fakt sirokem monitoru to vypada dobre, jinak je to hrozne. Tady je screen... EDIT: Forum bohuzel takove obrazky przni, ale precist to jde... Upraveno Říjen 13, 20159 r od LucasCZE
Říjen 13, 20159 r sorry, mně nenapadlo, v práci mam 24" a na NTB mi to udělalo posuvník.... LukasCZE : díky Upraveno Říjen 13, 20159 r od Kazimir80
Říjen 21, 20159 r Ahojte chlapci, mam otazku ohladom spotreby v meste. Presiel som z 1,9TDi plus Chip na RS125kW a velmi ma trapi spotreba v meste. Po nastartovani a rozbehu mi prvy udaj naskoci okolo 22l/100km (stara octavka s manualom tam mala okolo 13). Najhorsie je, ze ked sa rozbieham tak spotreba 22 neklesa ale niekedy aj stupa. Pri 1,9tke mi v podstate stale klesala na nejakych 7-9litrov kde sa to v meste ustalilo. No teraz bezne v meste mam 10-13 litrov a to sa snazim rozbiehat lahko. Tiez ked si dam na PP okamzitu spotrebu tak mam skoro stale pri rozbehu spotrebu 49,9 na jednotke, na takej dvojke okolo 30. Jednoducho na starom aute som taketo extremy nevidel. Jazdim rovnake trate, takze viem porovnat. Nechcem mat take hodnoty ako s 1,9 ale zda sa mi to velmi vela. Ake priemerky mate v meste povedzme v hustejsej premavke? Ake vám po nastartovani nabehne prva priemerna hodnota spotreby? PS: naivne som si myslel ze PP ukazuje mozno viac ako je real, no omyl. Dnes som na plnom tankovani a prejdeni 720km zistil spotrebu podla PP 7,2l a realna spotreba bola 7,5 Moze byt niekde chyba alebo je to len vlastnost DSG? no DSG má na spotřebu oproti manuálu vliv tak + 0,5 litru. Nevím, jak moc na to šlapeš, ale přes 7 litrů je už poměrně dost. Já mám třeba dlouhodobou 6,5. ale z těch hodnot po městě bych závěry nedělal. Pokud budeš jezdit delší dobu, tak by se to mělo ustáli někde kolem 8 litrů, ale s lehkou nohou se dá i podstatně méně.
Srpen 31, 20169 r Zdravím, kolega z Prahy se na mě obrátil s následující pomocí: V servise mu diagnostikovali, že má nejspíše prasklou hlavu a opravu kolem 60-100k, což je u tak starého auta celkem dost a že si má sehnat na vrakovišti starou hlavu. Chtěl bych se zeptat, zda by nebyl někdo znalý a zručný v okolí Prahy, kdo by mohl na to kouknout, pomoct s opravou, nebo případně opravit? Má O2 kombi RS 2.0 TDi 125kW (najeto kolem 200k) Typ: 1Z Varianta: ACCEGAX01 Verze: NFM6 Kód motoru: CEGA Převodovka: manuální Díky za odpověď! Pavel
Prosinec 21, 20168 r za 120 tisíc může koupit kompletní motor nevím proč by měl chtít za 100 tisíc opravu hlavy, v servisu ho trollují at to dá jinam.
Červen 18, 20196 r Zdarec prosim chci se zeptat mam octavii rs po faceliftu 2010 je nový dpf egr ventil i chladič spalin a auto mi i na volnobeh kouří jak blazen a co teprve když přidám plyn . Auto má chip o 20% tak mě zajímá jestli to muže byt tím nebi čím. Je to hrozny smrad a kolikrát to jde cítit i v kabině. Diky za odpovědi .najeto 220tkm Upraveno Červen 18, 20196 r od Kocis123
Červen 28, 20205 r Mě to kouří jen, když mám zaplou regeneraci, a když jedu z kopce ale s plynem a pak kdyz chci zabrat, tak se ze me huli, ale za chvilku zase nic ... a regeneruje se dal ... co regenerace u tebe, daji se rozeznat? huli to pri nich vic? Navic mi jdou spaliny do kabiny (venkem, ne ventilaci), kdyz mam otacky pri ni mezi 2750-3000 ... jako kdyby to foukal od kol rovnou do prednich oken : ( ale dym zadny videt neni ...
Prosinec 31, 2024Pro 31 Neviem, ci to este zije, ale... Motor poctivych 405t km, 70% bolo jazdenych na dialnici. Auto vzdy dostalo co treba. EK preslo auto v pohode, ale myslim, ze pomaly ale isto doziva DPF - na vyfuku je vidno cierne sadze, uz proste nieje cisty. Inak nedymi a regeneracia stale funguje ok. Otazka znie, original novy DPF 3200€. Nahrady tam davat nechcem. Akoby ste to riesili vy?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.