Viking Vloženo 4. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2007 Zdravim, mam 1,2 - 40 kw z roku 2002. Pred nekolika tydny se objevily vibrace pri volnobeznych otackach. Nemuze je zpusobovat kryt motoru? Kdyz ho rukou pritlacim k motoru tak se mi zda ze se vibrace ztraci. Jestli nemuze byt nejak uklepanej, nebo ty gumy na kterych tusim drzi. V patek bylo auto na 150 000 km prohlidce a vse OK, zadna zavada, volnobezne otacky v poradku. Auto jezdi normalne, spotreba normalni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 4. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2007 Cítiš tie vibrácie alebo počuješ niečo? Myslím že ten kryt nieje taký ťažký aby spôsoboval vibrácie na kasni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viking Vloženo 6. Prosinec 2007 Autor Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2007 Je to dost cejtit, kdyz se sedi v aute. Mozna, ze tim pritalecnim krytu na motor jsem jakoby pritlacil celej motor a tim se vybrace trochu ztratili. Kamarad si mysli ze to bude spis nejake lozisko nebo tak neco. Mam strach aby se tam neco neposkodilo kdyz s tim budu jezdit. Nejhorsi, ze kdyz pocitac nepise zadnou zavadu, tak v servisu jsou liny to zkoumat a rikaj ze je vsechno OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luckymann Vloženo 6. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2007 Možná to je tady "mimo", ale mám dotaz k motoru 1,4MPi (50kW)... při volnoběhu je cítit jakoby nepravidelné otáčky motoru a s tím spojené vibrace. Někdo říkal, že u tohoto motoru je to normální (motor ze Škody 1000 MB + norma EU4 ) , ale mě se to moc nezdá... poradí někdo? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KAMIKADZE Vloženo 6. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2007 Možná to je tady "mimo", ale mám dotaz k motoru 1,4MPi (50kW)... při volnoběhu je cítit jakoby nepravidelné otáčky motoru a s tím spojené vibrace. Někdo říkal, že u tohoto motoru je to normální (motor ze Škody 1000 MB + norma EU4 ) , ale mě se to moc nezdá... poradí někdo? Díky Jo je to u těchto motorů vcelku normální a je to daň právě za tu normu.Dělá to řídicí jednotka ,aby se snížily emise při volnoběhu.Je to nepříjemné,ale neškodí to Dělaly to už i Feldy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 6. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2007 (editace) mne sa zda, ze po chipovani od Cimbu je ten volnobeh lepsi, aj ked nie je dokonaly. skus im napisat (info@cimbu.cz), lebo na stranke pisu iba o opravenej "diere" v plyne. volnobeh nespominaju. Editováno: 9. Prosinec 2007, autor: colins Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KAMIKADZE Vloženo 6. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2007 mne sa zda, ze po chipovani od Cimbu je ten volnobeh lepsi,aj ked nie je dokonaly. skus im napisat (info@cimbu.cz), lebo na stranke pisu iba o opravnej "diere" v plyne. volnobeh nespominaju. Mělo by to být lepší po tom chipnutí,ale od nikoho jsem zatím neslyšel,že by se toho nepravidelného volnoběhu zbavil dokonale. Jestli někdo ví jak tak ať se ozve,taky to rád uvítám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stehlino Vloženo 9. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2007 Mám stejný problém u 1.2htp vibrace při volnoběhu v autorizovaném servisu mi na to nic neřekly ale na STK řekly že by to mohlo být pružné uložení motoru ale to se mi nějak nezdá mám spíš obavy aby to nebyl vyvažovací hřídel co je v motoru který má tlumit vibrace způsobené absencí jednoho válce...no každopádně za 3měsíce jdu měnit olej a dám to ke známému do servisu pak dám vědět jak to dopadlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michaell Vloženo 9. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2007 o 40kW 3 válců bývá problém že air box proklepe dírku do plastové trubky na odvětrání skříně-přisává si to pak falešný vzduch a je to podtočený Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stehlino Vloženo 15. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2007 Tak sem to nevydržel a zajel sem si ke známému do servisu pač sem tady ve starších příspěvcích našel že někdo to měl zbůsobené podpálením ventilů. Nechal sem si změřit tlaky a všechny 3 OK No ale zjistil mi že cívka na prvním válci je skoro KO a taky porušená izolace na kabelech ke všem 3 cívkám nejspíš od nějakých potvor co tam chodí na dlabanec Ještě mi pro jistotu vyčistil škrtící klapku a můžu říct že s tím jezdím týden a po vibracích ani památky sem rád jak rádio že sem se toho zbavil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viking Vloženo 9. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 9. leden 2008 Tak ja stale nemam problem vyresen. Mam podezreni na silentblok co je pod baterkou, zkousely jsme se znamym rozhejbat motor opakovanym rychlym poustenim spojky do zaberu pri seslapunte brzde. Motor se dost rozhoupal. V servisu mi ale trvdej ze silentblok je v poradku. Rikaj at jezdim, ze se casem snad ukaze cim to je, ale to se mi moc nechce. Jeste jsem zkusil auto postavit dolu z prudkeho kopce a v tu chvili jsem zadne vybrace necitil. Je nejaky zpusob jak 100 % zjistit, ze je silentblok v haji? V servisu (neni to skoda servis) se asi bojej objednat silentblok za čtyřku, kdyby to nebylo ono. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bylzde Vloženo 9. leden 2008 Sdílet Vloženo 9. leden 2008 Ahoj mám stejný problém a na diagnostice mi to zjistilo chybu zaopalování na 3. válci...zkoušeli jsme cívky a svíčky a tím to nebylo..mám podezření na kabeláž...Tak do měsíce půjdu do servisu na garančku tak mi to budou zjišťovat,.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viking Vloženo 11. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 11. leden 2008 Nechal jsem zmerit emise. Nejdriv vsechny hodnoty perfektni - na volnobeh i v otackach. Pak jsme asi 5 minut diskutovaly o ty zavade. A kdyz to pak zkusil zmerit znovu tak na volnobeh bylo zvysene CO. Bylo 0,60 pricemz limit je 0,50 a motory 1,2 HTP mivaj 0,10. Nanapada nekoho neco ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
holy Vloženo 11. leden 2008 Sdílet Vloženo 11. leden 2008 (editace) jestli máš špatný emise, tak to blbě pálí....pokud to blbě pálí a zapalování a svíčky jsou OK, může to bejt nakoplá lambda, pokud to není nakoplá lambda, možná to saje falešnej vzduch okolo sacího potrubí ( zjistíš tak, že štětcem namočeným v benzínu postupně potíráš spoje...pokud to někde nasaje faleš, krátkodobě se změní ot. motoru....)mohlo by to dělat čidlo teploty nasávanýho vzduchu, pokud ne, zkus nechat změřit tlaky...může bejt prožraný těsnění pod hlavou, pokud ani to nepomůže, může to bejt kombinace dvou nebo tří závad a pak pomáhej svatej.... Editováno: 11. leden 2008, autor: holy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majký Vloženo 11. leden 2008 Sdílet Vloženo 11. leden 2008 taky mě napadá lambda a to cukání škrtící klapka - hejbou se otáčky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viking Vloženo 12. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 12. leden 2008 Otacky jsou na volnobeh stabilne tech cca 760. Otackomer se ani nehne. Tlaky jsem nechaval merit a jsou prej v poradku. Navic prej pokud je komprese v haji, z nejaky duvodu, tak na emisich vyleti HC treba na 1000 (bezne je treba 23). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David Stebel Vloženo 9. Únor 2008 Sdílet Vloženo 9. Únor 2008 S tim kepanim o tom krytu jak tady píšeš tak myslim že to bylo u 1.2 tedkom fakt nevim taky klepaly a jak se podíváš tak pod čelem je plastová hadice je to pro nasávání vzduchu a vede to pod vrchní kryt motoru až k filtru.A jak se podíváš a skusíš tak ta hadice v tom nasávacím čtverci má vúli a tím i klepe vyndej ji a obleb oboustrannou páskou a zastrč dovnitř pak už klepat nebude!Měl jsem už takové tři případy a všechny sem takdle řešil!Ale nevim přes net je to těžko říct!možná ti klepe uplně něco jiného! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
embik Vloženo 27. Květen 2010 Sdílet Vloženo 27. Květen 2010 Nejak mi začal (třepat) motor,pere to z celým autem. Nemate nekdo s timto nejakou zkusenost? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 27. Květen 2010 Sdílet Vloženo 27. Květen 2010 Takto sa prejavuje ked vynechava valec. Treba dať na VAG či to nerobi iba zap. cievka alebo odmerať tlaky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
embik Vloženo 27. Květen 2010 Sdílet Vloženo 27. Květen 2010 Takto sa prejavuje ked vynechava valec. Treba dať na VAG či to nerobi iba zap. cievka alebo odmerať tlaky. Na VAGu nic nezjistili, motor slape normalne na tri valce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 27. Květen 2010 Sdílet Vloženo 27. Květen 2010 Robi to na volnobehu za tela či za studena. To je divne že VAG nič nehlasi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabobo Vloženo 28. Květen 2010 Sdílet Vloženo 28. Květen 2010 A jaké máš volnoběžné otáčky ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
embik Vloženo 28. Květen 2010 Sdílet Vloženo 28. Květen 2010 Po startu to drnca vic, kdyz se to zahreje tak trochu min. otačky na volnobehu jsou OK. asi 750,ručička na ot.měru se na volnobehu ani nehne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin.s Vloženo 29. Květen 2010 Sdílet Vloženo 29. Květen 2010 Ak mas este model s EGR ventilom tak skus pozriet ten. Mne vzdy toto sposoboval EGR ventil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tadek.h Vloženo 2. Červen 2010 Sdílet Vloženo 2. Červen 2010 Taky mi to začlo dělat a typoval bych to na silenblok pod baterkou......Dělá to jen na volnoběh,,volnoběžné otáčky se ale ani nehnou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.