Přejít na obsah

2.0 FSI (110 kW)


DIAGNOSTIK

Doporučené příspěvky

to já si un ás na serveru zajezdím parádně... jak teď jezdím v týdnu na chalupu, tak tam není skoro žádnej provoz... ať už je to ráno nebo večer... fakt super! :) to FSIčko ve 4x4 jede fakt luxusně... ;) chtěl bycht o někdy na stejné trase porovnat s klasickým FSI, to jiný zpřevodování musí být znát, což? :)

No s tím zpřevodováním je to tak, že tvůj motor točí o 300 ot víc než předokolka na stejnou rychlost ale při normální jízdě nemám pocit, nějakého rozdílu ale je fakt, že s 4x4 FSI jezdím jen opravdu málo, s předokolkou víc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no já s tou předokolkou nejel nikdy :) jo, ještě jsem chtěl říct, že jak jsem teď začal víc jezdit meziměsto, tak mi krásně začala klesat celková průměrná spotřeba... :) myslím, že je reálné jezdit s tímto autem v rozmezí od 8 - 9 l na sto... což mi přijde fakt super! kol5

Editováno: , autor: vorlajz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

myslím v tomhle tématu bylo něco o odcházení cívek po umytí motoru, nenašel jsem můžete mi to někdo osvětlit pls?

nechal jsem si ve škoda servisu mj. odborně umýt motor a hle po převzetí problém auto nejede cuká se, vrazim jim to tam zpátky a teď telefonát, že ODEŠLA cívka :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No s mytím motoru se u 2.0FSI (a asi i u 1.8TSI a 2.0 TFSI) musí dávat bacha na elektřinu, kabely u cívek nemají žádnou ochranu proti stříkající vodě, či vodní mlze a někdy to cívka odnese.V tvém případě je to ale vysloveně způsobeno nepozorností obsluhy při mytí-tuto náchylnost na vodu by měli v servisu znát.Někdy to může zlobit i za silného deště a je dobré mít pod motorem ten krycí plech.Ale není to zase až tak častá závada-naše Okinka v práci má s tímto motorem naběháno okolo 200 000 km a stalo se nám to za celou dobu jen dvakrát - kolegové to utopili po průjezdu hlubokou kaluží a jeli rychle.

Editováno: , autor: vorlajz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj už je to vyřešeno, po diskusi mi cívku vyměnili..., ale nevím jestli jsem si pomohl bo mi svítí diagnostika motoru a najednou mám prej chybu na termostatu. náhodička. to jsem tam teď byl vyměnit AGR ventil a opravit signalizaci pásů. no chtěl bych se živit autoservisem škoda

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no, "lepší" bude určitě silnější motor, takže 2.0 FSI... ale bude smoazřejmě žíznivější... takže fakt záleží na pořizovací ceně a tvém ročním nájezdu km... ;)

jinak k té spotřebě... Marios s 1.6 FSI jezdí za 5,5 l na sto :D a já s 2.0 FSI 4x4 za 9,4 l na sto ... ;) ale předokolka s dvoulitrem bude brát určitě míň! ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdar

Má někdo z vás v Octavii II motor 2.0 FSI, jestli ano jak je s ním spokojen či nespokojen atd. Prolezl jsem celkem dost diskuzí ale všude je to samá nafta. Ale o benzínu tu toho moc nepadlo. Dík za příspěvky

Servus,ted jsem na to narazil tak odpovídám.Mám 3 r. starou ale v automatu,takže o spokojenosti nic moc,první oprava to ještě v záruce 160.000,díky bohu,ale půl roku nervy že na to není spolech a že na tonemůžou přijít čím to je,ted zase problém,umyl jsem motor po těch třech letech a zase stojím,ne a ne nastartovat.Zkrátka o spokojenosti nemůžu mluvit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdarec lidičkove potřebuju poradit za kolik se da jezdit s tímto motorem ??uvažuji o koupi but 1,6 fsi nebo 2,0 fsi co je lepši ?? :help:

já mám spotřebu 8-12l dle stylu jízdy, rád využívám potenciál auta. onehdá jsem vezl rodinku na výlet a velmi klidnou jízdou po okreskách jsem měl průměrnou 6,8 dle PP. s autem se dá jezdit úsporně pokud se chce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdarec lidičkove potřebuju poradit za kolik se da jezdit s tímto motorem ??uvažuji o koupi but 1,6 fsi nebo 2,0 fsi co je lepši ?? :help:

.... 1.8 TSI.... jediná správná volba do OII! Nad 2.0 FSI pokud nechceš za každou cenu automat tak ani neuvažuj a 1.6 FSI je dobrej motor, ale jelikož je to TSIčko tak tady taky nevidím nějakou výhodu.... možná pokud máš lehkou nohu, tak se ti ta 1.6 FSI odvděčí nízkou spotřebou jakl psal Vorlajz...

Ja s tímto motorem jezdím na 17" kolech za cca. 5,3 - 5,6 l/100 dlouhodobě. Pouze občasné přesuny po dálnici mi spotřebu zvednou na 6,5 l/100 (ustálená rychlost 150 km/h)

Nicméně i s tím TSI se určitě dá jezdit úsporně, tipnu si, že když teď jezdím s FSI za 5,5 l/100 tak s TSI při stejném stylu by to bylo tak za 5,7 - 5,8 l/100 což je taky mooc hezké.

Jinak ještě pokud nechceš tu 1.8 TSI tak bych počkal na FL, ve kterém by 1.6 FSI měl vystřídat 1.4 TSI (92kW, 200Nm) který bude jezdít o něco lépe než to FSI

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vorlajz: Tož to on ale nikde nepsal, že chce kupovat ojetinu... To je potom jiná...

S ojetin to je u obou motorizaci možná trošku problém narazit na slušný kousek, protože jich moc není, jen samé TDI a občas MPI, nicméně doporučil bych koupit pokud nejsi vyloženě pirát silnic jak teď pořád nazývají řidiče na iDnes tak 1.6 FSI, jezdi to hezky, spotřeba fajn a po třech letech provozu nebyl s motorem jedinný problém a ani jsem o žádném problému s 1.6 FSI neslyšel, to už víc těch problémů má ta 2.0 FSI, ale to neznamená že to je špatnej motor, možná jen těch pár lidí se k tomu motoru neumí chovat a nebo to byly výrobní vady... U 2.0 FSI mluví ve prospěch 6° převodovka, u 1.6 FSI by se mi na dálnice hodila taky...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdarec lidičkove potřebuju poradit za kolik se da jezdit s tímto motorem ??uvažuji o koupi but 1,6 fsi nebo 2,0 fsi co je lepši ?? :help:

Já bych jen doplnil kolegy-záleží jakým stylem hodláš jezdit. 2.0FSI ve vyšších ot. má slušný výkon ale něco slupne ale oproti 1.6 FSI má lepší krouťák takže jede líp v kopcích a jako ojetina se dá sehnat i za solidní cenu.1.6FSI tolik po silnicích neběhá a tak se hůř schání.U 1.6 FSI ale počítej s nutností tankovat jen N98/100 na Natural N95 ti nepojede.2.0FSI tak vybíravý není, tam stačí tankokovat na dvě-tři nádrže N95, jednu nádrž N98/100. Já jezdím na Shell Power Raicing 100 a nyní stojí okolo 37,50 Kč/l -aby ti pak cena benzínu nekazila náladu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych bral rozhodně ten dvoulitr, protože rozdíl je to znatelný a dneska se každý kilowat hodí...navíc pokud budeš s tím dvoulitrem jezdit jako s tou jedna-šestkou, tak dosáhneš -+ stejnou spotřebu...a že se to prostě nedá nepřišlápnout , to už je věc jiná lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...