Přejít na obsah

2.0 FSI (110 kW)


DIAGNOSTIK

Doporučené příspěvky

chorvatsko s plným autem za 7 je hodně slušný na benzín

Tak ono to má 3 příčiny:

1.Dodržování rychlosti

2.Přítomnost 6. rych. stupně

3. To, co tady výstižně popsal Rosta1.8: "...Po překročení 4000 ot je dobré trochu plynu ubrat(jen malinko) a motor se rozeběhne o poznání rychleji..." Dalším důsledkem tohohle ubrání je pokles spotřeby.

Ale nijak to nepřeceňuju, dalo by se jet ještě levněji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

12litrů je fakt hodně, nicméně já zas nechápu, jakto, že když tomu šlapeš na krk tak jedeš jenom 110km/h :)

mylsím, že víš jak to myslím... ;) spousta aut v těch kopcích se zatáčkama má co dělat, aby udrželi 80 km... mám ti to dál vysvětlovat? :Dlol v podstatě v zimě a po dnešním sněžení tam nejde jezdit rychleji... zase nepojedu na hranici svých možností.. nerad bych strávil svátky v nemocnic... ;)

jinak, co ty si představuješ pod pojmem šlapat na krk? jet maximálkou? díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čau chlapci... o víkendu jsem najel kolem 200 km... vesměs okresky... průměrná spotřeba 7,7 l / 100 km... (jen připomínám, že mám Scouta - větší odpor vzduchu, 4x4) ... celkovou průměrnou za těch 2500 co mám najeto mám zatím 9,2 l... bohužel jedzím hlavně hodně ve městě, kde mám obvykle spotřebu kolem 10,5 - 11,5 l... každopádně dnes jsem tomu skutečně šlapal na krk... neříkám, že jsem valil na devadesátce 130 to né, ale takový ty kopečky, který přejždím jsem jel kolem 110 km na 5. stupeň... tam ta spotřeba taky rostla... z toho plyne, že kdybych asi chtěl jet úsporněji, tak by to určitě ještě dalo nějaký deci dolů...

jinak souhlasím s Rosťou v tom, jak motor reaguje na přidání plynu... reakce jsou teda okamžité... rozhodně je lepší takové to plynulé zrychlení... i to dokáže lehce zarazit do sedačky, ale samozřejmě to není jako turbo. jinak auto zrychluje velmi plynule a ten motor prostě neztrácí sílu... furt "táhne"... maximální výkon je udáván v 6 tis. ot... já jsem zatím točil max kolem 4,8 tis. ot... až najedu trochu víc... tak mu přidám...

krátce k vrstvennému spalovní u FSI 4x4... skutečně, když jedu konstatní rychlostí v otáčkách kolem 1,5 - 1,9 tis. ot. a rychlsti dle rychloměru cca 55 km/h, tak mi to žere v rozmezí 3,8 - 5,0 l... samozřejmě mluvím o jízdě na rovince... ;)

co se mi na tom motoru líbí, že zvukový projev je prostě i v těch vyšších otáčkách příjemně tlumenej... spíš je ten zvuk takový sportovnější... ale tohle asi každý vnínáme trochu jinak... jinak musím říct, že tu spotřebu moc neřeším... neříkám, že chci každý týden tankovat plnou (vzhledem k mým km) ... ale prostě když potřeubuju natankovat, tak jedu na pumpu... dřív jsem v autě neměl žádný palubní počítáč a nikdy jsem spotřebu nepočítal... takže jestli mě tehdá jezdila Felda 1.3 50 kW za 7,5 l na 100 a já teď jezdím jednou tak těžkým Scoutem s 4x4 jenom o 1,5 víc... tak si nemůžu stěžovat... nehledě na komfrot svezení, dynamiku motoru... atd.

jinak dost dobře nechápu, jak může někdo jezdit s tímto motorem trvale za 12 litrů... to je prostě bud vadnej kus anebo řidič na h.... ;)

Jo to bude řidičem....musím se vyměnit :):):) . No jinak Luke tady naráží na 110 km/h a 12 litrů - tak nějak si myslím, že pokud je to průměrná rychlost za cestu tak to sedí. Jinak jsem u tohodle tématu nezažil nikdy takový cvrkot. Mnozí to berou moc srdečně....a někomu už je to srdečně jedno... :):):)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

už samotnej fakt, že to je 4x4 znamená vyšší spotřebu, to je jasný.

A za uši už mu nandej, co se do něj vejde. Já vždycky, když jsem koupil nový auto (a už jich teda pár bylo), tak jsem si sliboval, jak to budu opatrně zajíždět a šetřit. No, vydrželo mi to tak max. 1 000 km a už jsem to brousil hlava nehlava. A motoru jsem nikdy tímhle neublížil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo po záruce už budu tlačit jen konec leasingu.... :):):) . A když se něco vysype, opravím, strčím do garáže a bude tam ten krám stát až do konce leasingu a já budu jezdit mámy Peugeotem....Těch pár měsíců to vydržím. Nikdo mi nechce věřit, že se na mém autě řešilo třeba i klepající benzínové potrubí... No koupí si ho servis a s pozdravem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

už samotnej fakt, že to je 4x4 znamená vyšší spotřebu, to je jasný.

A za uši už mu nandej, co se do něj vejde. Já vždycky, když jsem koupil nový auto (a už jich teda pár bylo), tak jsem si sliboval, jak to budu opatrně zajíždět a šetřit. No, vydrželo mi to tak max. 1 000 km a už jsem to brousil hlava nehlava. A motoru jsem nikdy tímhle neublížil.

hh... ok... dám mu trochu víc do těla....

2 all: nechytejte mě prosím za každý slovíčko... prostě já když jedu 110 km/h do kopce plnýho zatáček, tak tomu prostě šlapu na krk! :Dlol

jedu na nákup... věčer čiaos! ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hh... ok... dám mu trochu víc do těla....

2 all: nechytejte mě prosím za každý slovíčko... prostě já když jedu 110 km/h do kopce plnýho zatáček, tak tomu prostě šlapu na krk! :Dlol

jedu na nákup... věčer čiaos! ;)

tak mu pořádně šlápni na krk :)

jasně, že jsem to pochopil.

ferdo, splet jsi jabko s hruškou, já nenarážel na 12l při 110km/h

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no po záruce je lepší to už nezkoumat. Jestli to má "za pár" do konce leasingu, tak už to nějak doklepe.

Mám-li to aplikovat na sebe, tak jsem vlastně teď s tím autem velice spokojenej. V záruce se pojebkalo, co mohlo, po záruce ještě spojka a snad už mám vybráno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak mu pořádně šlápni na krk :)

jasně, že jsem to pochopil.

ferdo, splet jsi jabko s hruškou, já nenarážel na 12l při 110km/h

No vidíš člověk se furt učí....já mám v klidu i 30 litrů třeba na 50 km/h pak na 90 km/h ....atd. :):):) . Pánové co říkáte na naftu dražší než N95??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No vidíš člověk se furt učí....já mám v klidu i 30 litrů třeba na 50 km/h pak na 90 km/h ....atd. :):):) . Pánové co říkáte na naftu dražší než N95??

Už to tu bylo tak 2x dražší nafta než benzín,uvidíme jak to bude dále.

Je to tak týden max.dva byl v TV nějakej borec co řekl že toto je jen slabší odvar,největší zdražení má přijít prý na sezónu 2008,to bude běžná cena Naturálu nad 35kč/L a tyto ceny by se už měli držet stabilně.

Mohlo by to být jak v Holandsku,tam Natural v přepočtu 40,90 a Nafta 27-29kč,tam je skok mezi benzínem a naftou největší.Za to taková Anglie,Francie apod.tam je běžné že nafta je v průměru o 2-4kč na litru dražší pořád.

A úplně nej.by se tu tankovalo jako v Dubaji,nevim přesné ceny v přepočtu na litr,ale můj bratranec který tam 2.roky pracoval a měl tam služební Audi A6 řikal že ho do A6 vyšla vždy plná nádrž v přepočtu mezi 600-700kč,to by se tankovalo jedna radost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...