Saboter Fabia 1.4 16V 55kW Vloženo 31. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2006 Na tento motor je hodně dobrých ohlasů i v testech se o něm píše v dobrém světle. Až budu kupovat oktávku tak pravděpodobně budu brát tenhle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host waleri Vloženo 2. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2006 Já mám něco přes rok 2.0 FSI a jsem s ní spokojenej. Tankuju většinou 98 oktanovej benzín a žádný klepání a podobně neslyším. V recenzích tenhle motor docela vychválili a já jim dávám za pravdu. Jasně že když do takovýhleho auta sedne řidič odkojenej naftou, bude se mu zdát, že je to líný. Já měl vždycky jen benzín, přešel jsem z 1.6 GLX OCT I 74 kW a jsem s výkonem spokojenej. Pokud jsi závodník, asi ti to bude málo. V tom případě jdi do RS. Taky jsem RS chtěl, ale nakonec jsem nečekal a koupil tuhle. V tý době byl 2.0 FSI nejvýkonější motor Škody.V dnešní době bodovýho systému bych už jí asi ale nechtěl, protože bych nevyužil ten potencial. Všichni jezdí jak posraný a když to napálíš, koleduješ si o malér. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host waleri Vloženo 2. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2006 RE: V tý době byl 2.0 FSI nejvýkonější motor Škody. Samozřejmě tím myslím OCT II Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host waleri Vloženo 2. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2006 A ještě ke spotřebě. Já tomu soukromě říkám motor dvou tváří. Dá se s ním jezdit za 6 - 6,5 l (přítelkyně, nevím jak to dělá), ale taky za 10 l (já). Průměrně si bere (většinou řídím já) těch 8,5 - 9 l, ale to při svižné jízdě. Cestu do Chorvatska do Splitu cestou přes Plitvice jsem měl průměrně za 7,3 l, zpátky prakticky celou cestu po dálnici za 8,0 l. Ale to při rychlosti 170 - 200 km/h. 6 rychl. stupněm sice ostatní ohromíš, ale jinak je krom dálnice k ničemu. Prakticky ti jen sníží spotřebu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Saboter Fabia 1.4 16V 55kW Vloženo 2. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2006 tak díky za informace zase jsem o něco chytřejší, myslím že tenhle motor by mi mohl vyhovovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepe II Vloženo 4. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2006 Mam 2.0 FSi pul roku a spokojenost (najeto 7000 km). Zadnej divoch to neni, ma to takovej klidnej, rovnomernej tah az do pomerne vysokych otacek (do cca 6000). Spotreba silnice 6.5-7.2 podle nalozeni, dalnice 7.8-8.5. Je pomerne znat kdyz natankujes N95 a N98. Zvuk to ma v nizsich otackach opravdu specifickej - jakoby to hvizda a cvrlika. Zatim zadny problem (tuk, tuk), narozdil od vseho ostatniho co ma co docineni s elektronikou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Saboter Fabia 1.4 16V 55kW Vloženo 4. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2006 no k tomu používánému benzínu u FSI: mám tu nový prospekt, u 1.6 je tam napsaný jako základní N95 a alternativa N98 a 2.0 je to opačně s tím že při používání N95 dojde k mírnému snížení výkonu což nikdo nepozná, takže je fuk jaký benzín tam tankujete. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
waleri Vloženo 4. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2006 Nijak zvlášť to poznat opravdu není. Nejvíc se to dá vysledovat u akcelerace, při vyšší rychlosti už není poznat nic. Já tam dokonce jeden čas dával 100 oktanovej V Power Racing od Shellu, pak jsem ale zjistil, že mě to pomalu finančně ruinuje, tak jsem přešel na N98. Malá nevýhoda pro závodníky je, že to nemá cenu čipovat, anžto to nemá turbo a výsledný efekt by neodpovídal vynaloženým finančním prostředkům. Spousta mých známých si radši koupí TDI, čipnou to a rázem mají 200 koní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
waleri Vloženo 4. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2006 A jakou barvu jsi vybral? Já můžu doporučit tu zlatou, myslim že se jmenuje Sahara. Absolutně na ní není vidět špína. Jsem taková hračička a někdy mě to až sere, že nemám co mejt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FISHkaa Vloženo 4. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2006 k tomu 2.5 common rail - odchazi tam cerpadlo, nevim jestli to zlepsili u novejch ale starsi sou stejne "spolehlive" jako cidlo na servu od fabie ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 4. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2006 založil jsem tohle vlákno s jinou přezdívkou u které jsem zapomněl heslo - to jen tak pro informaci to waleri: no uvažoval jsem na bílou, nebo šedou stone ještě nevím to má čas jinak s motorem jsi spokojen? to FISHkaa: nevím jestli to jsem zrovna patří Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 5. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2006 jak psal Cosby, TDI PD je odhlucneny blbe, ale za tech 60tis km uz jsem si zvyk. a 2.5TDI je taky gut... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 6. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2006 waleri - Sahara sa už nevyrába. Nahradilo ju Cappucino. Viď foto, Cappucino vľavo, Sahara vpravo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 6. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2006 to Diamant: máš pravdu je to i v katalogu, zajímavé že jsem si toho nevšiml jinak mě se celkem líbí ta island metalíza a asi jich ani moc není Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 6. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2006 jo ještě něco jseš si jistý že je to fakt ona ta capuccino, protože v tom katalogu to vypadá jinak ale real býva někdy odlišný, jen jestli to víš na 100% Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 6. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2006 Áno, je to cappuccino. Pridávam ďaľšie foto, to veľké zrdkalo je cappuccino, ostatné je sahara. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 6. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2006 Jasne, že je to na 100% Cappucino. Na Roomstera sa ani iná podobná farba nedáva. V praxi je to taká farba, ako keby zmiešali Saharu a šedú Graphite dokopy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 6. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2006 Ok, chlapci podali jste nezvratné důkazy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 6. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2006 Ale vráťme sa k téme. Koľko je tu ľudí, čo majú 2,0 FSI? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 6. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2006 no to by mně taky zajímalo, ale asi jich moc nebude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
waleri Vloženo 6. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2006 Moc jich nebude. Každej si představuje kolik to nežere a pak tu pojistku. Kolem nás tady 3 sousedi si koupili taky OCT II, ale všichni dojednoho 1.6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
waleri Vloženo 6. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2006 waleri - Sahara sa už nevyrába. Nahradilo ju Cappucino.Viď foto, Cappucino vľavo, Sahara vpravo. Dík za info, to jsem nevěděl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 10. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2006 díval jsem se na vozy ihned k dodání a tenhle motor je 2x v celé republice, takže moc asi neletí ale to už tu padlo-tak jenom for fun Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rabbyt Vloženo 22. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2006 ja mel kombik OII s 2.0 FSI jeden den pujcenej... rekl bych, ze se to vyznacovalo onim "klidnym tahem" v sirsim spektru otacek, jak uz tu nekdo psal. chod motoru mi prisel kultivovany, ale zas tolik jsem to za ten jeden den pozorovat nestihl. co se spotreby tyce, tak jsem pri hratkach dosahl taky nejakych 12l/100km, ale to se zas neni cemu divit, kdyz jsem to trapil. pokud se ale nekdo dokaze udrzet a ma lehkou nohu, tak se s tim myslim da jedzit treba i za 6,5l. zadny zihadlo to neni, ale me by takovy motor nevadil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 22. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2006 Povedal by som, že ako 2,0 TFSI, tak aj 2,0 FSI sa vyznačujú tým, že vďaka lineárnemu ťahu na prvý pohľad nepôsobia nejako extra dynamicky, ale ak sa človek pozerá na tachometer, tak zistí, že to rozhodne nie je pomalé. Ja som s TFSI tiež nemal prvý dojem, že je to extra silné, ale teraz, keď už jazdím na svojom, tak som si na to zvykol a už ten výkon začínam vnímať podstatne viacej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.