jirkaK Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 Prosím tě , co to zase je. Kdyby jsi dal alespoň průměrnou a né momentální. průměrná je bez tý desetinný čárky ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 ale tady teď skutečně nejde o průměr... tady jde o to, že v takto nizké zátěži motoru to prostě žere malinko... bože! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bburago Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 ale tady teď skutečně nejde o průměr... tady jde o to, že v takto nizké zátěži motoru to prostě žere malinko... bože! To se nedá jen tak napsat. To musíš několikrát vyzkoušet a záleží to na situaci. Pokud jedeš z kopce tak ti to bude ukazovat klidně 1,0 .Vážně tu momentální bych ani neukazoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 nesouhlasím!!! za prvé, sleduju to dlouhodobě, za druhé bylo to na rovince (už jsem to psal), za třetí náhodou by bylo zajímavý tohle porovnat se stejným motorem ale ne s vrstveným spalování! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bburago Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 nesouhlasím!!! za prvé, sleduju to dlouhodobě, za druhé bylo to na rovince (už jsem to psal), za třetí náhodou by bylo zajímavý tohle porovnat se stejným motorem ale ne s vrstveným spalování! Pokud to bylo na rovnice , tak proč máš tedy ten průměr tak vysoký . Kdyby jsi takhle jezdil pořád tak se můžeš zúčastnit ECOmaratonu . Já ti pouze řeknu jediné , pro mě je důležitější průměrná než momentální spotřeba. A jedna věc jaké tam máš pneu . Já mám 225 a v tom bude asi další rozdíl víš. Ono to na té spotřebě je taky znát. Už se těším až je tam obuješ , to se budeš divit jak ti to stoupne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 Pokud to bylo na rovnice , tak proč máš tedy ten průměr tak vysoký . Kdyby jsi takhle jezdil pořád tak se můžeš zúčastnit ECOmaratonu . Já ti pouze řeknu jediné , pro mě je důležitější průměrná než momentální spotřeba. A jedna věc jaké tam máš pneu . Já mám 225 a v tom bude asi další rozdíl víš. Ono to na té spotřebě je taky znát. Už se těším až je tam obuješ , to se budeš divit jak ti to stoupne. je to možný... o tom se nehádám... a průměr nemám tak vysoký... uvědom si jaký mám motor a auto... myslím, že mám průměr naopak velmi dobrý! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bburago Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 je to možný... o tom se nehádám... a průměr nemám tak vysoký... uvědom si jaký mám motor a auto... myslím, že mám průměr naopak velmi dobrý! Na to jaký máš motor , tak máš průměrnou spotřebu u mě na jedničku s hvězdičkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lewis Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 Není to moc peněz za auto ale moc peněz pro mě... nebyl by problém prodat auto a doplatit to bych relativně dohromady dal ale je problém že auto je k prodeji hned a moje by trvalo než by se prodalo takže taaak jinak díky za info.... myslim že ibiza rok až dva ještě vydrží v baráku a pak pujdu bud do OII nebo Leona či nějakého Golfu.... nadchlo mě to jízdními vlastnostmi.... asi počkám na nějaký ten TSI motor... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 nesouhlasím!!! za prvé, sleduju to dlouhodobě, za druhé bylo to na rovince (už jsem to psal), za třetí náhodou by bylo zajímavý tohle porovnat se stejným motorem ale ne s vrstveným spalování! Myslím, že máš pravdu.Jezdím s dvojkolkou 2.0FSI s homog. spal. a myslím, že bych se na 3,5l za stejných podmínek nedostal-spíše bych byl na 3,8 až 4,2 l.Je ale dobře, že se učíš i tyto prvky ryze eco-jízdy, u tak velkého vozu je to jediná cesta, jak se dostat na solidní spotebu.V létě na pneu 225 to bude vyšší ale nemusí to být zase tak hrozné protože se dříve motor prohřeje včetně oleje a dokážeš zřejmě svoji spotřebu vůči zimní ještě trochu korigovat, takže vetší valivý odpor pneu nemusí mít drtivý dopad na spotřebu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 uvidíme, sám jsem na tu letní spotřebu zvědavej... každopádně teď je to solidní a pokud se udržím na stejné hodnotě i v létě, tak budu skutečně velmi spokojený! taky stále věřím..., že si ta spotřeba ještě malinko sedne! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Power156 Vloženo 7. leden 2008 Sdílet Vloženo 7. leden 2008 Nevim proč nejde nastartovat obcas jako by chtěl slíbit ale nic, nemáte s tim zkušenosti, co tam odchází?, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 7. leden 2008 Sdílet Vloženo 7. leden 2008 ale nakonec nastartuješ ne? teď vážně... chce to vysledovat kdy se to děje,... v mrazu? jeslti nemáš puštěný např. rádio, vyhřívání sedaček apod. anebo prostě zajet do servisu! mě to zatím startuje v pohodě, ale mám nový auto... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Power156 Vloženo 7. leden 2008 Sdílet Vloženo 7. leden 2008 nejde nastartovat jako aby běželo samo na volnoběh to ne, jen min se ted stane že jako by slíbí a zdechne. prostě nejede a nejede tlaky to má 10 bar, a má to najeto 63000km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 7. leden 2008 Sdílet Vloženo 7. leden 2008 Mám pocit, že startování je všeobecný problém škodováckých benzínových dvoulitrů - mé TFSI taky občas startuje řekněme nepřesvědčivě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 7. leden 2008 Sdílet Vloženo 7. leden 2008 no já občas musím přidržet kliček dýl než sem byl zvyklej z 1.6 MPI... ale vždycky nastartuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 7. leden 2008 Sdílet Vloženo 7. leden 2008 Mám pocit, že startování je všeobecný problém škodováckých benzínových dvoulitrů - mé TFSI taky občas startuje řekněme nepřesvědčivě. vidíš a já vždycky myslel, že to naopak dělá jen nafta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 7. leden 2008 Sdílet Vloženo 7. leden 2008 problémy se startováním mám jenom mischicka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 7. leden 2008 Sdílet Vloženo 7. leden 2008 Kluci vy mě překvapujete, ta naše firemní 2.0FSI už má najeto cca 185 000 a startuje dobře a co jsme měli ty dvě RS, tak na tohle si nikdo taky nestěžoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 7. leden 2008 Sdílet Vloženo 7. leden 2008 no já občas musím přidržet kliček dýl než sem byl zvyklej z 1.6 MPI... ale vždycky nastartuju Právě s F 1.4 MPI to porovnávám - jednou jedinkrát se mi stalo, že jsem startoval na podruhé, ale jinak vždy chytne, ale za dýl než 1.4. Možná to je dané konstrukcí motoru, nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 7. leden 2008 Sdílet Vloženo 7. leden 2008 ale jak říkáš, to je přesný... prostě dýl podržet a jeto... ze začátku než jsem si na to zvykl mi to parkrát nenastartovalo ale už to umím! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Power156 Vloženo 7. leden 2008 Sdílet Vloženo 7. leden 2008 možná jsem to nenapsal přesně ale já kdybych točil hodinu tak to nenaskočí .... prostě nejde nastartovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 7. leden 2008 Sdílet Vloženo 7. leden 2008 možná jsem to nenapsal přesně ale já kdybych točil hodinu tak to nenaskočí .... prostě nejde nastartovat servis! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 8. leden 2008 Sdílet Vloženo 8. leden 2008 Tak to muj benzínek zas chytá na brnknutí hned. I kdyz treba 10 dnu stoji v zime. Startovani je stejne at uz je auto promrznute a nebo zahrate na provozni teplotu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bburago Vloženo 8. leden 2008 Sdílet Vloženo 8. leden 2008 (editace) ale jak říkáš, to je přesný... prostě dýl podržet a jeto... ze začátku než jsem si na to zvykl mi to parkrát nenastartovalo ale už to umím! Ono s tou klikou v tom nárazníku musíš trošku pootočit a né jí jenom podržet v ruce. Editováno: 8. leden 2008, autor: Bburago Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 8. leden 2008 Sdílet Vloženo 8. leden 2008 Ono s tou klikou v tom nárazníku musíš trošku pootočit a né jí jenom podržet v ruce. no aspoň mě nemusí roztahovat traktor jako tebe!!! a asi bychom měli hovořit k tématu... tak sry za OT! udělám video, jak mi to chytá... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.