Přejít na obsah

2.0 FSI (110 kW)


DIAGNOSTIK

Doporučené příspěvky

ale tady teď skutečně nejde o průměr... tady jde o to, že v takto nizké zátěži motoru to prostě žere malinko... bože! lol

To se nedá jen tak napsat. To musíš několikrát vyzkoušet a záleží to na situaci. Pokud jedeš z kopce tak ti to bude ukazovat klidně 1,0 .Vážně tu momentální bych ani neukazoval.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nesouhlasím!!! za prvé, sleduju to dlouhodobě, za druhé bylo to na rovince (už jsem to psal), za třetí náhodou by bylo zajímavý tohle porovnat se stejným motorem ale ne s vrstveným spalování!

Pokud to bylo na rovnice , tak proč máš tedy ten průměr tak vysoký . Kdyby jsi takhle jezdil pořád tak se můžeš zúčastnit ECOmaratonu . Já ti pouze řeknu jediné , pro mě je důležitější průměrná než momentální spotřeba. A jedna věc jaké tam máš pneu . Já mám 225 a v tom bude asi další rozdíl víš. Ono to na té spotřebě je taky znát. Už se těším až je tam obuješ , to se budeš divit jak ti to stoupne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud to bylo na rovnice , tak proč máš tedy ten průměr tak vysoký . Kdyby jsi takhle jezdil pořád tak se můžeš zúčastnit ECOmaratonu . Já ti pouze řeknu jediné , pro mě je důležitější průměrná než momentální spotřeba. A jedna věc jaké tam máš pneu . Já mám 225 a v tom bude asi další rozdíl víš. Ono to na té spotřebě je taky znát. Už se těším až je tam obuješ , to se budeš divit jak ti to stoupne.

je to možný... o tom se nehádám... :) a průměr nemám tak vysoký... uvědom si jaký mám motor a auto... myslím, že mám průměr naopak velmi dobrý! ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Není to moc peněz za auto ale moc peněz pro mě... nebyl by problém prodat auto a doplatit to bych relativně dohromady dal ale je problém že auto je k prodeji hned a moje by trvalo než by se prodalo takže taaak jinak díky za info.... myslim že ibiza rok až dva ještě vydrží v baráku a pak pujdu bud do OII nebo Leona či nějakého Golfu.... nadchlo mě to jízdními vlastnostmi.... asi počkám na nějaký ten TSI motor...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nesouhlasím!!! za prvé, sleduju to dlouhodobě, za druhé bylo to na rovince (už jsem to psal), za třetí náhodou by bylo zajímavý tohle porovnat se stejným motorem ale ne s vrstveným spalování!

Myslím, že máš pravdu.Jezdím s dvojkolkou 2.0FSI s homog. spal. a myslím, že bych se na 3,5l za stejných podmínek nedostal-spíše bych byl na 3,8 až 4,2 l.Je ale dobře, že se učíš i tyto prvky ryze eco-jízdy, u tak velkého vozu je to jediná cesta, jak se dostat na solidní spotebu.V létě na pneu 225 to bude vyšší ale nemusí to být zase tak hrozné protože se dříve motor prohřeje včetně oleje a dokážeš zřejmě svoji spotřebu vůči zimní ještě trochu korigovat, takže vetší valivý odpor pneu nemusí mít drtivý dopad na spotřebu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no já občas musím přidržet kliček dýl než sem byl zvyklej z 1.6 MPI... ale vždycky nastartuju :)

Právě s F 1.4 MPI to porovnávám - jednou jedinkrát se mi stalo, že jsem startoval na podruhé, ale jinak vždy chytne, ale za dýl než 1.4. Možná to je dané konstrukcí motoru, nevím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale jak říkáš, to je přesný... prostě dýl podržet a jeto... ze začátku než jsem si na to zvykl mi to parkrát nenastartovalo :) ale už to umím! :palec2:

Ono s tou klikou v tom nárazníku musíš trošku pootočit a né jí jenom podržet v ruce.

Editováno: , autor: Bburago
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...