Přejít na obsah

2.0 FSI (110 kW)


DIAGNOSTIK

Doporučené příspěvky

Tak to muj benzínek zas chytá na brnknutí hned. I kdyz treba 10 dnu stoji v zime. Startovani je stejne at uz je auto promrznute a nebo zahrate na provozni teplotu.

Tak, tak, mám to samé bez sebemenších problémů. Akorát jednou auto stálo delší dobu cca 10 dní v mrazu a po nastartování svítila kontrolka kontroly výfukových plynů - po zahřátí motoru zhasla.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to muj benzínek zas chytá na brnknutí hned. I kdyz treba 10 dnu stoji v zime. Startovani je stejne at uz je auto promrznute a nebo zahrate na provozni teplotu.

1.6 je menší motor a tedy má i menší odpory při startu, to může mít také vliv na rychlost nastartování.Přeci jen 2.0 už má ty odpory větší.Já se starty s 1.6 ve Feldě a s 1.8 v Okině taky nemám žádné problémy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hele, jakej máš v tom Touranu kód motoru? máš taky vrstvený spalování jako já nebo stále homogenní? to by mě docela zajímalo... páč mám pocit, že do VW byly vrstvený... díky

dej už pokoj. Vrstvený - homogenní ?! Já sem rád, že to vůbec hoří.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no a je to škoda, je to úplně něco jinýho než MPI a TDI... ale to by ses v tom musel svézt! ;)

Ja bych to zas jako "něco úplně jinýho" neviděl určitě to je ´DOST jiný než TDI, ale mezi MPI a FSI už to tolik jiný není ;)

Editováno: , autor: Marios
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to je taky jiná kávička... hh.

tímhle, možná to tak nemyslíš, ale vyznívá to vychloubačně.

omyl, já tu nejsem furt, učim se na státnice a je to pěknej vopruz, takže vždycky tak 1x za hodku uteču ke kompu :)

jo a maxik to co píšeš umí, ted z paměti ti nepovim jak, ale lze to...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nezapomeň, že máš 1.6, já mám "dvoulitr" :) to je taky jiná kávička... hh... :) svezl ses někdy tím 2.0 FSI???

Ne v 2.0 FSI jsem nejel ale poradne jsem se svezl s 2.0 TFSI a tam to byla opravdu jiná kávička i vuci 2.0 FSI, nicmene uznavam ze pokud jsi to myslel co se tyce vykonu, tak se 1.6 a 2.0 FSI nedaji moc srovnavat, ja ale myslel, ze srovnavas tak celkove vyhodu a nevyhody benzinaku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jasný, no problém!!! :palec2: vyznělo to trochu jinak.... ale to je fuk! :) jinak věřím, že TFSI je opravdu někde jinde... to Turbo je znát...!!! :) kdyby ho dávali do Scouta, tak bych neváhal, jenže oni ho tam nedávali, tak jsem bral 2.0 FSI. no a vzhledem k tomu, že nepatřím mezi závodníky na našich silnicích, tak mi ten můj motor velmi vyhovuje ;) další fakt je ten, že Scout není auto na závodění, ale na pohodlné ježdění a občasné zdolávání zasněžených luk a polí! a v tom je prostě moje jednička! :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne v 2.0 FSI jsem nejel ale poradne jsem se svezl s 2.0 TFSI a tam to byla opravdu jiná kávička i vuci 2.0 FSI, nicmene uznavam ze pokud jsi to myslel co se tyce vykonu, tak se 1.6 a 2.0 FSI nedaji moc srovnavat, ja ale myslel, ze srovnavas tak celkove vyhodu a nevyhody benzinaku.

No Mariosi ty máš v podstatě pravdu, já jsem před koupí své 1.8 intenzívně zkoušel i 1.6FSI a 2.0FSI a máš pravdu, že na rovině do cca 3000 ot nemáš pocit nějakého rozdílu.Ten ale přichází citelně do kopce, 1.6 musíš mít rozhodně víc vytočenou i do menšího kopečku-nemá dost kroutícího momentu.Hlavně u kombíku je to znát ale jen do kopce, na rovině to tak znatelné v nižších otáčkách není. 1.8TSI je na tom lépe protože ji dopuje turbo a má max. krouťák již v 1750 ot, tomu samozřejmě nemohou atmosférické motory konkurovat,Na druhou stranu ale ruku na srdce, v normálním provozu se ten rozdíl celkem ztratí s 1.8TSI jsem jen dříve připraven předjíždět.Jako opravdu rozdíl bych viděl RS 2.0 TFSI tam je znát vyšší kubatura a i větší práce turba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...