Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
Tak to muj benzínek zas chytá na brnknutí hned. I kdyz treba 10 dnu stoji v zime. Startovani je stejne at uz je auto promrznute a nebo zahrate na provozni teplotu.

Tak, tak, mám to samé bez sebemenších problémů. Akorát jednou auto stálo delší dobu cca 10 dní v mrazu a po nastartování svítila kontrolka kontroly výfukových plynů - po zahřátí motoru zhasla.

Vloženo

možná to vyznělo, že mě to chytá špatně... abych to uvedl na pravou míru... chytá mi to dobře, akorát mě přijde, že musím klíček dýl podržet otočenej... než u bývalýho MPI :) ufff

Vloženo
Tak to muj benzínek zas chytá na brnknutí hned. I kdyz treba 10 dnu stoji v zime. Startovani je stejne at uz je auto promrznute a nebo zahrate na provozni teplotu.

1.6 je menší motor a tedy má i menší odpory při startu, to může mít také vliv na rychlost nastartování.Přeci jen 2.0 už má ty odpory větší.Já se starty s 1.6 ve Feldě a s 1.8 v Okině taky nemám žádné problémy.

Vloženo

Taky musím většinou klíček držet déle, než to chytne. A vydává to i škaredé zvuky, jak se všechna ta kolečka trápí a přemlouvají motor, ať chytne.

Vloženo
Taky musím většinou klíček držet déle, než to chytne.

hele, jakej máš v tom Touranu kód motoru? máš taky vrstvený spalování jako já nebo stále homogenní? to by mě docela zajímalo... páč mám pocit, že do VW byly vrstvený... díky

Vloženo
hele, jakej máš v tom Touranu kód motoru? máš taky vrstvený spalování jako já nebo stále homogenní? to by mě docela zajímalo... páč mám pocit, že do VW byly vrstvený... díky

dej už pokoj. Vrstvený - homogenní ?! Já sem rád, že to vůbec hoří.

Vloženo (editace)
no a je to škoda, je to úplně něco jinýho než MPI a TDI... ale to by ses v tom musel svézt! ;)

Ja bych to zas jako "něco úplně jinýho" neviděl určitě to je ´DOST jiný než TDI, ale mezi MPI a FSI už to tolik jiný není ;)

Editováno: , autor: Marios
Vloženo
řekl bych, že si zase zaděláváš na průser

hahaha :D proč myslíš?

btw. ty seš tady taky furt co? :) hele, nevíš náhodou, umí Maxík v O II. zobrazovat místo hodin třeba přehrávanou stanici na rádiu? asi ne co?

Vloženo
to je taky jiná kávička... hh.

tímhle, možná to tak nemyslíš, ale vyznívá to vychloubačně.

omyl, já tu nejsem furt, učim se na státnice a je to pěknej vopruz, takže vždycky tak 1x za hodku uteču ke kompu :)

jo a maxik to co píšeš umí, ted z paměti ti nepovim jak, ale lze to...

Vloženo

určitě to nemylsím vychloubačně... to ne!!! nejsem takový!!! ale to by mě tu ty lidi museli znát osobně... to je jasný...

k tomu Maxíkovi, kdybys mi to dokázal zjistit, byl bych ti moc vděčný!!! ;) prosííím....

Vloženo

do auta se dostaneš určitě dřív než já:) a mam pocit, že FM je volba hned v uvodu toho podmenu maxidotu, ale pak zmizí všechno ostatní, je tam prostě jenom stanice nebo cd track a km, nic víc

Vloženo

no tak todle jo... to je mi jasný... já myslel, jestli jde změnit jenom ten horní řádek z hodin na to rádio... a to nejde :) chtělo by to nějakej přehled, co všechno se da v maxíku nastavit.... nevíš o něčem?

Vloženo
nezapomeň, že máš 1.6, já mám "dvoulitr" :) to je taky jiná kávička... hh... :) svezl ses někdy tím 2.0 FSI???

Ne v 2.0 FSI jsem nejel ale poradne jsem se svezl s 2.0 TFSI a tam to byla opravdu jiná kávička i vuci 2.0 FSI, nicmene uznavam ze pokud jsi to myslel co se tyce vykonu, tak se 1.6 a 2.0 FSI nedaji moc srovnavat, ja ale myslel, ze srovnavas tak celkove vyhodu a nevyhody benzinaku.

Vloženo

jasný, no problém!!! :palec2: vyznělo to trochu jinak.... ale to je fuk! :) jinak věřím, že TFSI je opravdu někde jinde... to Turbo je znát...!!! :) kdyby ho dávali do Scouta, tak bych neváhal, jenže oni ho tam nedávali, tak jsem bral 2.0 FSI. no a vzhledem k tomu, že nepatřím mezi závodníky na našich silnicích, tak mi ten můj motor velmi vyhovuje ;) další fakt je ten, že Scout není auto na závodění, ale na pohodlné ježdění a občasné zdolávání zasněžených luk a polí! a v tom je prostě moje jednička! :palec2:

Vloženo
Ne v 2.0 FSI jsem nejel ale poradne jsem se svezl s 2.0 TFSI a tam to byla opravdu jiná kávička i vuci 2.0 FSI, nicmene uznavam ze pokud jsi to myslel co se tyce vykonu, tak se 1.6 a 2.0 FSI nedaji moc srovnavat, ja ale myslel, ze srovnavas tak celkove vyhodu a nevyhody benzinaku.

No Mariosi ty máš v podstatě pravdu, já jsem před koupí své 1.8 intenzívně zkoušel i 1.6FSI a 2.0FSI a máš pravdu, že na rovině do cca 3000 ot nemáš pocit nějakého rozdílu.Ten ale přichází citelně do kopce, 1.6 musíš mít rozhodně víc vytočenou i do menšího kopečku-nemá dost kroutícího momentu.Hlavně u kombíku je to znát ale jen do kopce, na rovině to tak znatelné v nižších otáčkách není. 1.8TSI je na tom lépe protože ji dopuje turbo a má max. krouťák již v 1750 ot, tomu samozřejmě nemohou atmosférické motory konkurovat,Na druhou stranu ale ruku na srdce, v normálním provozu se ten rozdíl celkem ztratí s 1.8TSI jsem jen dříve připraven předjíždět.Jako opravdu rozdíl bych viděl RS 2.0 TFSI tam je znát vyšší kubatura a i větší práce turba.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...