Thomson Vloženo 8. leden 2008 Sdílet Vloženo 8. leden 2008 Tak to muj benzínek zas chytá na brnknutí hned. I kdyz treba 10 dnu stoji v zime. Startovani je stejne at uz je auto promrznute a nebo zahrate na provozni teplotu. Tak, tak, mám to samé bez sebemenších problémů. Akorát jednou auto stálo delší dobu cca 10 dní v mrazu a po nastartování svítila kontrolka kontroly výfukových plynů - po zahřátí motoru zhasla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 8. leden 2008 Sdílet Vloženo 8. leden 2008 možná to vyznělo, že mě to chytá špatně... abych to uvedl na pravou míru... chytá mi to dobře, akorát mě přijde, že musím klíček dýl podržet otočenej... než u bývalýho MPI ufff Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 8. leden 2008 Sdílet Vloženo 8. leden 2008 nastartovaní studeného motoru 2.0 FSI --> zde enjoy! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 9. leden 2008 Sdílet Vloženo 9. leden 2008 Tak to muj benzínek zas chytá na brnknutí hned. I kdyz treba 10 dnu stoji v zime. Startovani je stejne at uz je auto promrznute a nebo zahrate na provozni teplotu. 1.6 je menší motor a tedy má i menší odpory při startu, to může mít také vliv na rychlost nastartování.Přeci jen 2.0 už má ty odpory větší.Já se starty s 1.6 ve Feldě a s 1.8 v Okině taky nemám žádné problémy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
salam01 Vloženo 9. leden 2008 Sdílet Vloženo 9. leden 2008 Taky musím většinou klíček držet déle, než to chytne. A vydává to i škaredé zvuky, jak se všechna ta kolečka trápí a přemlouvají motor, ať chytne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 9. leden 2008 Sdílet Vloženo 9. leden 2008 Taky musím většinou klíček držet déle, než to chytne. hele, jakej máš v tom Touranu kód motoru? máš taky vrstvený spalování jako já nebo stále homogenní? to by mě docela zajímalo... páč mám pocit, že do VW byly vrstvený... díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
salam01 Vloženo 10. leden 2008 Sdílet Vloženo 10. leden 2008 Kód je BVY, jestli se dívám na správné místo na štítku v servisce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 10. leden 2008 Sdílet Vloženo 10. leden 2008 tak už tu není nikdo, kdo by se s námi podělil o své zažitky s O II. 2.0 FSI? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 10. leden 2008 Sdílet Vloženo 10. leden 2008 hele, jakej máš v tom Touranu kód motoru? máš taky vrstvený spalování jako já nebo stále homogenní? to by mě docela zajímalo... páč mám pocit, že do VW byly vrstvený... díky dej už pokoj. Vrstvený - homogenní ?! Já sem rád, že to vůbec hoří. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 10. leden 2008 Sdílet Vloženo 10. leden 2008 fňuk... ale můžu se snad zeptat ne? a nepruď, my moc dobře víme, že máš TDÍÍÍÍ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 10. leden 2008 Sdílet Vloženo 10. leden 2008 tak už tu není nikdo, kdo by se s námi podělil o své zažitky s O II. 2.0 FSI? njn., vono se to asi moc neprodává nebo co. Co ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 10. leden 2008 Sdílet Vloženo 10. leden 2008 no a je to škoda, je to úplně něco jinýho než MPI a TDI... ale to by ses v tom musel svézt! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 11. leden 2008 Sdílet Vloženo 11. leden 2008 (editace) no a je to škoda, je to úplně něco jinýho než MPI a TDI... ale to by ses v tom musel svézt! Ja bych to zas jako "něco úplně jinýho" neviděl určitě to je ´DOST jiný než TDI, ale mezi MPI a FSI už to tolik jiný není Editováno: 11. leden 2008, autor: Marios Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 11. leden 2008 Sdílet Vloženo 11. leden 2008 nezapomeň, že máš 1.6, já mám "dvoulitr" to je taky jiná kávička... hh... svezl ses někdy tím 2.0 FSI??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 11. leden 2008 Sdílet Vloženo 11. leden 2008 řekl bych, že si zase zaděláváš na průser Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 11. leden 2008 Sdílet Vloženo 11. leden 2008 řekl bych, že si zase zaděláváš na průser hahaha proč myslíš? btw. ty seš tady taky furt co? hele, nevíš náhodou, umí Maxík v O II. zobrazovat místo hodin třeba přehrávanou stanici na rádiu? asi ne co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 11. leden 2008 Sdílet Vloženo 11. leden 2008 to je taky jiná kávička... hh. tímhle, možná to tak nemyslíš, ale vyznívá to vychloubačně. omyl, já tu nejsem furt, učim se na státnice a je to pěknej vopruz, takže vždycky tak 1x za hodku uteču ke kompu jo a maxik to co píšeš umí, ted z paměti ti nepovim jak, ale lze to... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 11. leden 2008 Sdílet Vloženo 11. leden 2008 určitě to nemylsím vychloubačně... to ne!!! nejsem takový!!! ale to by mě tu ty lidi museli znát osobně... to je jasný... k tomu Maxíkovi, kdybys mi to dokázal zjistit, byl bych ti moc vděčný!!! prosííím.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 11. leden 2008 Sdílet Vloženo 11. leden 2008 do auta se dostaneš určitě dřív než já a mam pocit, že FM je volba hned v uvodu toho podmenu maxidotu, ale pak zmizí všechno ostatní, je tam prostě jenom stanice nebo cd track a km, nic víc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 11. leden 2008 Sdílet Vloženo 11. leden 2008 no tak todle jo... to je mi jasný... já myslel, jestli jde změnit jenom ten horní řádek z hodin na to rádio... a to nejde chtělo by to nějakej přehled, co všechno se da v maxíku nastavit.... nevíš o něčem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 11. leden 2008 Sdílet Vloženo 11. leden 2008 tak to nevím a mám pocit, že to asi nejde. to bys musel asi sehnat nějakýho hackera, co by to přeprogramoval Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 11. leden 2008 Sdílet Vloženo 11. leden 2008 to nevadí už asi magořím a vymýšlím ptákoviny! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 14. leden 2008 Sdílet Vloženo 14. leden 2008 nezapomeň, že máš 1.6, já mám "dvoulitr" to je taky jiná kávička... hh... svezl ses někdy tím 2.0 FSI??? Ne v 2.0 FSI jsem nejel ale poradne jsem se svezl s 2.0 TFSI a tam to byla opravdu jiná kávička i vuci 2.0 FSI, nicmene uznavam ze pokud jsi to myslel co se tyce vykonu, tak se 1.6 a 2.0 FSI nedaji moc srovnavat, ja ale myslel, ze srovnavas tak celkove vyhodu a nevyhody benzinaku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 14. leden 2008 Sdílet Vloženo 14. leden 2008 jasný, no problém!!! vyznělo to trochu jinak.... ale to je fuk! jinak věřím, že TFSI je opravdu někde jinde... to Turbo je znát...!!! kdyby ho dávali do Scouta, tak bych neváhal, jenže oni ho tam nedávali, tak jsem bral 2.0 FSI. no a vzhledem k tomu, že nepatřím mezi závodníky na našich silnicích, tak mi ten můj motor velmi vyhovuje další fakt je ten, že Scout není auto na závodění, ale na pohodlné ježdění a občasné zdolávání zasněžených luk a polí! a v tom je prostě moje jednička! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 14. leden 2008 Sdílet Vloženo 14. leden 2008 Ne v 2.0 FSI jsem nejel ale poradne jsem se svezl s 2.0 TFSI a tam to byla opravdu jiná kávička i vuci 2.0 FSI, nicmene uznavam ze pokud jsi to myslel co se tyce vykonu, tak se 1.6 a 2.0 FSI nedaji moc srovnavat, ja ale myslel, ze srovnavas tak celkove vyhodu a nevyhody benzinaku. No Mariosi ty máš v podstatě pravdu, já jsem před koupí své 1.8 intenzívně zkoušel i 1.6FSI a 2.0FSI a máš pravdu, že na rovině do cca 3000 ot nemáš pocit nějakého rozdílu.Ten ale přichází citelně do kopce, 1.6 musíš mít rozhodně víc vytočenou i do menšího kopečku-nemá dost kroutícího momentu.Hlavně u kombíku je to znát ale jen do kopce, na rovině to tak znatelné v nižších otáčkách není. 1.8TSI je na tom lépe protože ji dopuje turbo a má max. krouťák již v 1750 ot, tomu samozřejmě nemohou atmosférické motory konkurovat,Na druhou stranu ale ruku na srdce, v normálním provozu se ten rozdíl celkem ztratí s 1.8TSI jsem jen dříve připraven předjíždět.Jako opravdu rozdíl bych viděl RS 2.0 TFSI tam je znát vyšší kubatura a i větší práce turba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.