Přejít na obsah

2.0 FSI (110 kW)


DIAGNOSTIK

Doporučené příspěvky

Jirka3 : Je jasné že 2.0 FSI pojede už vcelku pěkně, ale i ta 1.6 FSI na tom není špatně, ale je jasné že s 1.6 MPI to bude skoro nastejno. Přeci jen do cca. 4000 ot./min jsou výkonově oba motory skoro shodné a převodové poměry jsou úplně shodné u obou motorizaci kromě pětky, kde má FSI trochu delší převod než MPI, čili je jasné že FSI MPI nějak neujede. Jediné co je tam trošku odlišné je kroutící moment, který je v celém sspektru otáček u FSI asi o 10 až 15 Nm větší než MPI, ale také to nestačí. Bavím se samozřejmě o parametrech s N98, s N95 to bude ještě vyrovnanější.

Nicméně si myslím, že mezi atmosférama o objemu 1.6 litru je FSI na tom hodně dobře a moc lepších jednašestek nenajdeš.

PS: 1.8 TSI věřím že musí být super, chystám se s ní projet u prodejce, tak pak napíšu své dojmy. Hlavně jsem zvědaví na tu převodovku, která je u tehle motorizace v O2 celkem hóóódně do těžka zpřevodovaná...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a) Nicméně si myslím, že mezi atmosférama o objemu 1.6 litru je FSI na tom hodně dobře a moc lepších jednašestek nenajdeš.

B) 1.8 TSI věřím že musí být super, Hlavně jsem zvědaví na tu převodovku, která je u tehle motorizace v O2 celkem hóóódně do těžka zpřevodovaná...

a) určitě je tvoje FSI srovnatelné s konkurencí a je to dobrý motor, v tom máš pravdu.

B) 1.8TSI jede pěkně- s tím super bych byl možná opatrnější ale jede to fakt dobře.Převodovka si s motorem rozumí velice dobře-je to asi dáno velkým krouťákem už z nízkých otáček.Samozřejmě 2.0TFSI je ve zrychlení lepší-je to dané jednak větším objemem a i větším výkonem turba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nevím co tím přesně myslíš, ale jestli ti něco vadí, tak sem nelez! lol my si tady povídáme s Mariosem :Dkol5

Hele mě nic nevadí,akorát si myslím,že tady proti FSI nemůže nikdo říct ani slovo,aniž byste ho vy,majitelé těchto motorů neodsoudili.Prostě můj názor je ten,že FSI je docela nepovedenej motor.....by mě zajímalo,proč ho nahrazují 1,8 TSI a 1,4 TSI když je to tak špičkový motor lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele mě nic nevadí,akorát si myslím,že tady proti FSI nemůže nikdo říct ani slovo,aniž byste ho vy,majitelé těchto motorů neodsoudili.

co to zase povídáš? já už to tu nechci opakovat... tvůj názor znám... a je mi to jedno... já jsem velmi spokojeným majitelem 2.0 FSI... co máš ty pod kapotou je mi taky jedno... ;) každopádně tady s Mariosem jsme nikoho neodsoudili kvůli jeho názoru!!! jen mě mrzí, že se svezeš 10 km s autem a hned máš jasno... a proč se ten motor nahrazuje? no jestli to nebude tím, že se všechno tak nějak vyvíjí a prostě zlepšuje... co myslíš? třeba takový TDI PD, který se nahradí TDI CR... atd. atd. atd. :)

každopádně mě už fakt nebaví, aby se tu do mě naváželi TDIčkáři... já si vás kurva nevšímám, tak sem nelezte, když nemáte nic k tématu... do prdele už... paka! lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co to zase povídáš? já už to tu nechci opakovat... tvůj názor znám... a je mi to jedno... já jsem velmi spokojeným majitelem 2.0 FSI... co máš ty pod kapotou je mi taky jedno... ;) každopádně tady s Mariosem jsme nikoho neodsoudili kvůli jeho názoru!!! jen mě mrzí, že se svezeš 10 km s autem a hned máš jasno... a proč se ten motor nahrazuje? no jestli to nebude tím, že se všechno tak nějak vyvíjí a prostě zlepšuje... co myslíš? třeba takový TDI PD, který se nahradí TDI CR... atd. atd. atd. :)

každopádně mě už fakt nebaví, aby se tu do mě naváželi TDIčkáři... já si vás kurva nevšímám, tak sem nelezte, když nemáte nic k tématu... do prdele už... paka! lol

Prosím tě,a jak si zase přišel na to,že jsem TDíčkař,jezdím jak benzínem tak naftou a samozřejmě vše má své pro a proti.Kdybych kupoval OII,tak s motorem 1,8 TSI nebo 2,0 TFSI.A pokud vím,ptal jsi se na názor na tvůj motor,o ničem jiném jsem nepsal.Jen mě fakt připadáš jak malej Jarda,kterýmu když někdo řekne,že jeho hračka není tak dobrá,jak on sám si myslí,tak je u tebe hned debil a TDíčkář,kterej v tomhle tématu nemá co dělat.Asi bude fakt nejlepší,když si tu budete s Mariosem notovat,že máte nej motory.Pak se tady ale ostatních neptej na jejich názory

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele mě nic nevadí,akorát si myslím,že tady proti FSI nemůže nikdo říct ani slovo,aniž byste ho vy,majitelé těchto motorů neodsoudili.Prostě můj názor je ten,že FSI je docela nepovedenej motor.....by mě zajímalo,proč ho nahrazují 1,8 TSI a 1,4 TSI když je to tak špičkový motor lol

Možná je to malinko složitější. 1.6FSi už zřejmě dál nelze výkonově upravovat především kvůli emisím a z marketingového pohledu všechny významější automobilky začaly dělat i benzíny přeplňované a tedy ani VW si nemohl dovolit nejít touto cestou.Blok 1.8TSi je prakticky stejný jako 2.0TFSI jen má jiné vrtání a tedy osadit ho menším turbem nebyl tak drahý vývoj.U bloku 1.6 by osazení turbem bylo zřejmě nákladnější a proto padla nakonec volba na úpravu bloku 1.4 a to jednak z důvodu dosažení emisního limitu a také v Německu je 1.4 v levnější pojistné sazbě než 1.6 a tak je to i marketingový tah.Čistě po technické stránce by přeplňovaná 1.6 byla výkonově perfektní (BMW to jasně předvedlo) ale tady asi zasáhli ekonomové VW a rozkázali jít levnějšími cestami s větším předpokladem na prodejní úspěch hlavně ve vlastní zemi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele mě nic nevadí,akorát si myslím,že tady proti FSI nemůže nikdo říct ani slovo,aniž byste ho vy,majitelé těchto motorů neodsoudili.Prostě můj názor je ten,že FSI je docela nepovedenej motor.....by mě zajímalo,proč ho nahrazují 1,8 TSI a 1,4 TSI když je to tak špičkový motor lol

Jirko ja nikoho a nic neodsuzuji, jen jsem odpověděl na tvůj přispěvek. Nic proti tobě nebo TDIčkařum v něm nebylo, tak nevím proč taková reakce. Sice Vorlajz je trochu šťoural a občas reaguje možná až moc "přecitlivěle" když se začne probírat FSI, tak ho ber z rezervou...

Jinak jak psal rosta důvody obměny motoru 2.0 FSI a 1.6 FSI tak k tomu ještě dodám, že podle toho jejich "downsizingu" se skoro všechny jejich motory budou obsahově zmenšovat a doplňovat turby, kvuli podělané EU. Rozhodně ty motory nevyměňují kvůli tomu, že by byli špatné, nespolehlivé...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozhodně ty motory nevyměňují kvůli tomu, že by byli špatné, nespolehlivé...

:palec2:

Vorlajz je trochu šťoural a občas reaguje možná až moc "přecitlivěle" když se začne probírat FSI, tak ho ber z rezervou...

tak s rezervou se musí brát na netu asi každej... ;), ale o co mi jde... nesouhlasím s tím, že bych byl šťoural... tenhle topic jsem založil s tím, abychom se tu bavili o FSI a za celou tu dobu, se tu nikdo, kromě snad Rosti nezajímal o to, jak to vlastně jede... na druhou stranu s těmito motory maj vlastně všichni bohaté zkušenosti... kilometrově vyjádřeno... 10... předváěčka po městě... prostě všichni tu akorát kritizujou to co ani pořádně neznaj..., tak se mi nedivte, když se naštvu po reakcích typu: zase ta diskuze o tom nepovedeným motoru atd... někteří jedinci prostě melou nesmysly a já si to nenechám líbit... ;) češi nejsou přejicný lidi... nejsou... teď bych si dovolil použít takový krátký, ale výstižný verš:

Mám FSI a komu se to nelíbí, ať mi prdel políbí! :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:palec2:

tak s rezervou se musí brát na netu asi každej... ;), ale o co mi jde... nesouhlasím s tím, že bych byl šťoural... tenhle topic jsem založil s tím, abychom se tu bavili o FSI a za celou tu dobu, se tu nikdo, kromě snad Rosti nezajímal o to, jak to vlastně jede... na druhou stranu s těmito motory maj vlastně všichni bohaté zkušenosti... kilometrově vyjádřeno... 10... předváěčka po městě... prostě všichni tu akorát kritizujou to co ani pořádně neznaj..., tak se mi nedivte, když se naštvu po reakcích typu: zase ta diskuze o tom nepovedeným motoru atd... někteří jedinci prostě melou nesmysly a já si to nenechám líbit... ;) češi nejsou přejicný lidi... nejsou... teď bych si dovolil použít takový krátký, ale výstižný verš:

Mám FSI a komu se to nelíbí, ať mi prdel políbí! :D

Mě se to nelíbí,kdy mám přijet abych ti políbil prdel? lol lol lol

Nééé,dělám si srandu,tady tě přece nikdo neodsuzuje za to,že sis koupil FSI,je to tvoje rozhodnutí a určitě si k tomu měl svoje důvody.Já osobně jsem napsal pouze názor na tenhle motor,nic ví,nic míň....no a hned jsem byl nazvanej kokotem a TDíčkářem....čím jsem si to zasloužil :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jenom k tý 1.6 FSI, jak jste psali, že je jedna z nejlepších v kategorii 1.6. tak třeba taková honda se svým VVTI nebo jak se tomu říká dávala už do o dvě generace staršího civica 1.4ku co měla lehce přes 100koní mám pocit... to samý prastarý CRX, to mělo 1.6ky vyhoněný taky na hodně slušný výkony

to jen takový konstatování, nechtějte tu po mně abych hledal další 1.6ky nebo tak něco a nenadávejte mi jo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jenom k tý 1.6 FSI, jak jste psali, že je jedna z nejlepších v kategorii 1.6. tak třeba taková honda se svým VVTI nebo jak se tomu říká dávala už do o dvě generace staršího civica 1.4ku co měla lehce přes 100koní mám pocit... to samý prastarý CRX, to mělo 1.6ky vyhoněný taky na hodně slušný výkony

to jen takový konstatování, nechtějte tu po mně abych hledal další 1.6ky nebo tak něco a nenadávejte mi jo?

Ale jo Honda patří k absolutní špičce kdežto 1.6FSI patří těm krůček za ní ale jsou další 1.6 co jsou zase o krok za FSI.Ale asi nemá smysl nad tím hluboce bádat.Je ale fakt, že u 1.6FSI si vývojáři mohli více vyhrát s naladěním a průběhem krouťáku.KW má motor celkem dobrý ale Nm by mohlo být malinko lepší.To ale nic nemění na faktu, že je to po technické stránce pěkný motor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale jsou další 1.6 co jsou zase o krok za FSI

to samozřejmě, spíš mi není jasný, když psal Marios, že díky jinýmu zpřevodování se rozdíl mezi MPI a FSI víceméně smaže, proč teda ty dvě verze vůbec existujou současně...

Editováno: , autor: Luke288
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to samozřejmě, spíš mi není jasný, když psal Marios, že díky jinýmu zpřevodování se rozdíl mezi MPI a FSI víceméně smaže, proč teda ty dvě verze vůbec existujou současně...

No možná je to i kapacitními možnostmi motorárny, FSI se dávají hlavně do Audin a lepších verzí Golfů v kombinaci se 6.ti stupňovou převodovkou (manual i automat), MPI jdou jen do Golfů a Pol s 5.ti stup. manuálem.V Okině není ten šestikvalt a je to škoda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No Nejak se mi to nechce cist cele. Ale napisu vam sem jak to opravduje.

Motor 1,6 FSi je konstrukce VW. Nema s motory 1,8-2,0 (T)FSi nic spolecneho.

Motory 1,8 a 2,0 jsou koncepce Audi. Motor 1,8 TSi co nedavno nabehl je jiny od soucasneho 2,0 TFSi co se momentalne dava do RS. 1,8 je dalsi vyvojovy stupen motoru. Jiste bude nasledovat i nova 2,0 TFSi. Uz pro zakladni predstavu se staci podivat na motor. Jiny koncept saciho potrubi. Centralni saci filtr v kdytu prorti klasickemu filtru v boxu.

Jsou tam rozdily i ve vlastni kontrukci ale tim vas nebudu zatezovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...