Rosta1.8 Vloženo 27. Květen 2008 Sdílet Vloženo 27. Květen 2008 to já si un ás na serveru zajezdím parádně... jak teď jezdím v týdnu na chalupu, tak tam není skoro žádnej provoz... ať už je to ráno nebo večer... fakt super! to FSIčko ve 4x4 jede fakt luxusně... chtěl bycht o někdy na stejné trase porovnat s klasickým FSI, to jiný zpřevodování musí být znát, což? No s tím zpřevodováním je to tak, že tvůj motor točí o 300 ot víc než předokolka na stejnou rychlost ale při normální jízdě nemám pocit, nějakého rozdílu ale je fakt, že s 4x4 FSI jezdím jen opravdu málo, s předokolkou víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 28. Květen 2008 Sdílet Vloženo 28. Květen 2008 (editace) no já s tou předokolkou nejel nikdy jo, ještě jsem chtěl říct, že jak jsem teď začal víc jezdit meziměsto, tak mi krásně začala klesat celková průměrná spotřeba... myslím, že je reálné jezdit s tímto autem v rozmezí od 8 - 9 l na sto... což mi přijde fakt super! Editováno: 8. Červen 2008, autor: vorlajz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
markus m Vloženo 5. Červen 2008 Sdílet Vloženo 5. Červen 2008 myslím v tomhle tématu bylo něco o odcházení cívek po umytí motoru, nenašel jsem můžete mi to někdo osvětlit pls? nechal jsem si ve škoda servisu mj. odborně umýt motor a hle po převzetí problém auto nejede cuká se, vrazim jim to tam zpátky a teď telefonát, že ODEŠLA cívka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 7. Červen 2008 Sdílet Vloženo 7. Červen 2008 (editace) No s mytím motoru se u 2.0FSI (a asi i u 1.8TSI a 2.0 TFSI) musí dávat bacha na elektřinu, kabely u cívek nemají žádnou ochranu proti stříkající vodě, či vodní mlze a někdy to cívka odnese.V tvém případě je to ale vysloveně způsobeno nepozorností obsluhy při mytí-tuto náchylnost na vodu by měli v servisu znát.Někdy to může zlobit i za silného deště a je dobré mít pod motorem ten krycí plech.Ale není to zase až tak častá závada-naše Okinka v práci má s tímto motorem naběháno okolo 200 000 km a stalo se nám to za celou dobu jen dvakrát - kolegové to utopili po průjezdu hlubokou kaluží a jeli rychle. Editováno: 8. Červen 2008, autor: vorlajz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
markus m Vloženo 7. Červen 2008 Sdílet Vloženo 7. Červen 2008 jj už je to vyřešeno, po diskusi mi cívku vyměnili..., ale nevím jestli jsem si pomohl bo mi svítí diagnostika motoru a najednou mám prej chybu na termostatu. náhodička. to jsem tam teď byl vyměnit AGR ventil a opravit signalizaci pásů. no chtěl bych se živit autoservisem škoda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
x.luky Vloženo 8. Červen 2008 Sdílet Vloženo 8. Červen 2008 zdarec lidičkove potřebuju poradit za kolik se da jezdit s tímto motorem ??uvažuji o koupi but 1,6 fsi nebo 2,0 fsi co je lepši ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 8. Červen 2008 Sdílet Vloženo 8. Červen 2008 no, "lepší" bude určitě silnější motor, takže 2.0 FSI... ale bude smoazřejmě žíznivější... takže fakt záleží na pořizovací ceně a tvém ročním nájezdu km... jinak k té spotřebě... Marios s 1.6 FSI jezdí za 5,5 l na sto a já s 2.0 FSI 4x4 za 9,4 l na sto ... ale předokolka s dvoulitrem bude brát určitě míň! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
seger Vloženo 8. Červen 2008 Sdílet Vloženo 8. Červen 2008 NazdarMá někdo z vás v Octavii II motor 2.0 FSI, jestli ano jak je s ním spokojen či nespokojen atd. Prolezl jsem celkem dost diskuzí ale všude je to samá nafta. Ale o benzínu tu toho moc nepadlo. Dík za příspěvky Servus,ted jsem na to narazil tak odpovídám.Mám 3 r. starou ale v automatu,takže o spokojenosti nic moc,první oprava to ještě v záruce 160.000,díky bohu,ale půl roku nervy že na to není spolech a že na tonemůžou přijít čím to je,ted zase problém,umyl jsem motor po těch třech letech a zase stojím,ne a ne nastartovat.Zkrátka o spokojenosti nemůžu mluvit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 8. Červen 2008 Sdílet Vloženo 8. Červen 2008 mohl by jsi napsat o jakou se jednlao závadu? taky by mě zajímala tvá spotřeba s tím automatem... díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
markus m Vloženo 8. Červen 2008 Sdílet Vloženo 8. Červen 2008 zdarec lidičkove potřebuju poradit za kolik se da jezdit s tímto motorem ??uvažuji o koupi but 1,6 fsi nebo 2,0 fsi co je lepši ?? já mám spotřebu 8-12l dle stylu jízdy, rád využívám potenciál auta. onehdá jsem vezl rodinku na výlet a velmi klidnou jízdou po okreskách jsem měl průměrnou 6,8 dle PP. s autem se dá jezdit úsporně pokud se chce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 8. Červen 2008 Sdílet Vloženo 8. Červen 2008 je to prostě dobrej motůrek! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 9. Červen 2008 Sdílet Vloženo 9. Červen 2008 zdarec lidičkove potřebuju poradit za kolik se da jezdit s tímto motorem ??uvažuji o koupi but 1,6 fsi nebo 2,0 fsi co je lepši ?? .... 1.8 TSI.... jediná správná volba do OII! Nad 2.0 FSI pokud nechceš za každou cenu automat tak ani neuvažuj a 1.6 FSI je dobrej motor, ale jelikož je to TSIčko tak tady taky nevidím nějakou výhodu.... možná pokud máš lehkou nohu, tak se ti ta 1.6 FSI odvděčí nízkou spotřebou jakl psal Vorlajz... Ja s tímto motorem jezdím na 17" kolech za cca. 5,3 - 5,6 l/100 dlouhodobě. Pouze občasné přesuny po dálnici mi spotřebu zvednou na 6,5 l/100 (ustálená rychlost 150 km/h) Nicméně i s tím TSI se určitě dá jezdit úsporně, tipnu si, že když teď jezdím s FSI za 5,5 l/100 tak s TSI při stejném stylu by to bylo tak za 5,7 - 5,8 l/100 což je taky mooc hezké. Jinak ještě pokud nechceš tu 1.8 TSI tak bych počkal na FL, ve kterém by 1.6 FSI měl vystřídat 1.4 TSI (92kW, 200Nm) který bude jezdít o něco lépe než to FSI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 9. Červen 2008 Sdílet Vloženo 9. Červen 2008 on mluví ale o ojetem autě... ne o novém... do nových se 2.0 FSI dává už jenom s automatem... ad spotřeba... u tebe je Mariosku extrémně nízká... normální člověk se bude v průměru pohybovat + 1,5 l na sto... minimálně! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 9. Červen 2008 Sdílet Vloženo 9. Červen 2008 Vorlajz: Tož to on ale nikde nepsal, že chce kupovat ojetinu... To je potom jiná... S ojetin to je u obou motorizaci možná trošku problém narazit na slušný kousek, protože jich moc není, jen samé TDI a občas MPI, nicméně doporučil bych koupit pokud nejsi vyloženě pirát silnic jak teď pořád nazývají řidiče na iDnes tak 1.6 FSI, jezdi to hezky, spotřeba fajn a po třech letech provozu nebyl s motorem jedinný problém a ani jsem o žádném problému s 1.6 FSI neslyšel, to už víc těch problémů má ta 2.0 FSI, ale to neznamená že to je špatnej motor, možná jen těch pár lidí se k tomu motoru neumí chovat a nebo to byly výrobní vady... U 2.0 FSI mluví ve prospěch 6° převodovka, u 1.6 FSI by se mi na dálnice hodila taky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 9. Červen 2008 Sdílet Vloženo 9. Červen 2008 zdarec lidičkove potřebuju poradit za kolik se da jezdit s tímto motorem ??uvažuji o koupi but 1,6 fsi nebo 2,0 fsi co je lepši ?? Já bych jen doplnil kolegy-záleží jakým stylem hodláš jezdit. 2.0FSI ve vyšších ot. má slušný výkon ale něco slupne ale oproti 1.6 FSI má lepší krouťák takže jede líp v kopcích a jako ojetina se dá sehnat i za solidní cenu.1.6FSI tolik po silnicích neběhá a tak se hůř schání.U 1.6 FSI ale počítej s nutností tankovat jen N98/100 na Natural N95 ti nepojede.2.0FSI tak vybíravý není, tam stačí tankokovat na dvě-tři nádrže N95, jednu nádrž N98/100. Já jezdím na Shell Power Raicing 100 a nyní stojí okolo 37,50 Kč/l -aby ti pak cena benzínu nekazila náladu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
markus m Vloženo 9. Červen 2008 Sdílet Vloženo 9. Červen 2008 jezdím téměř stále na N95, i tak se dá :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 10. Červen 2008 Sdílet Vloženo 10. Červen 2008 Ja jezdim pouze na N98. Důvod? Nižší spotřeba jak s N95 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 10. Červen 2008 Sdílet Vloženo 10. Červen 2008 no já jezdím na N98 a N95 do toho tankovat nikdy nebudu... důvod? spotřeba, malý rozdíl v ceně a vrstvené spalování u 4x4... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 10. Červen 2008 Sdílet Vloženo 10. Červen 2008 ad ta spotřeba... dneska jsem jel z chalupy... celkem sem tomu šlapal na krk... a výsledek byl na palubním poči 7,5 l na sto... v autě dvě dospělé osoby, dítě, pes... kufr cca 80 kg... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
x.luky Vloženo 12. Červen 2008 Sdílet Vloženo 12. Červen 2008 nejraději bych vzal 2.0 fsi. ale tatik furt knučí že chce 1,6 fsi .protože prej je velka spotřeba u 2,0 ja bych ho kopnul asi . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
x.luky Vloženo 12. Červen 2008 Sdílet Vloženo 12. Červen 2008 zatim diky za nazory . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 12. Červen 2008 Sdílet Vloženo 12. Červen 2008 Já bych bral rozhodně ten dvoulitr, protože rozdíl je to znatelný a dneska se každý kilowat hodí...navíc pokud budeš s tím dvoulitrem jezdit jako s tou jedna-šestkou, tak dosáhneš -+ stejnou spotřebu...a že se to prostě nedá nepřišlápnout , to už je věc jiná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 13. Červen 2008 Sdílet Vloženo 13. Červen 2008 dle mě se s tím dvoulitrem dá jezdit do 7,5 v kombinovaným provozu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 13. Červen 2008 Sdílet Vloženo 13. Červen 2008 dle mě se s tím dvoulitrem dá jezdit do 7,5 v kombinovaným provozu... JJ, chce to ale cit a lehkou nohu.Ale jde to.Osobně se služební 2.0FSI (Combi) jezdím mezi 7,2-7,6l. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 16. Červen 2008 Sdílet Vloženo 16. Červen 2008 za 7,2 jsem jel včera z chalupy... ale byla to pianko jízda... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.