Přejít na obsah

2.0 FSI (110 kW)


DIAGNOSTIK

Doporučené příspěvky

Jen taková malá provokace - moje spotřeba na poslední tankování 5,7 l/100 lol

JJ, pokud má 1.6FSI dobré podmínky pro svoje výkonové možnosti (a schopného řidiče) je samozřejmě úspornější.Takovouto spotřebu, myslím s 2.0FSI nelze normálně dosáhnout.Já jsem měl nejlepší spotřebu s tímto dvoulitrem 6,6 ale to jsem se opravdu snažil, jinak je to spíše 7,1-7,6-na Michelinkách Energy 195/65 R15. Ale s mojí Okinkou 1.8TSI není problém dostat se na 5,6, samozřejmě za optimálních podmínem a veliké snaze o eko jízdu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak vás všechny vítám.Sleduji téma o FSI a opravdu je málo lidí kteří to mají.Čekám a scouta FSI a nežjsem ho objednal váhal jsem co za motor.Ale vidím že jsem se rozhodl dobrou cestou.Když reálně to bude mít spotřebu do 8 l (nejezdím město)tak budu spokojenej.

Vorlais: to je krásná spotřeba!!!!!ta by se mi líbila a jinak spokojenost se scoutem??? ;)

Editováno: , autor: řidič Lukyn
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj chlape... vítám tě do rodiny FSIčkařů ;)

jestli se nepletu, tak tu na fóru máme zatím skóre 3:2 pro TDI a s tvým příchodem FSI vyrovnává na 3:3 :palec2: ... bavíme-li se o Scoutech ;)

jinak s autem jsem opravdu spokojenej... je to prostě kočár no! :) mrkni na mojí recenzi Otesánka na moje.auto.cz ;)

jinak ta spotřeba je opravdu hodně na řidiči... budeš-li tomu šlapat na krk, tak to půjde nad deset... budeš-li jezdit pianko tak je reálná spotřeba někde kolem 7,2 - 7,8 l na sto.. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Výbava v podstatě základní + couváky.Barva šedá metla.Ano je to funglovka.Nechtěl jsem nic extra na to si vůbec nepotrpím protože využívám auto naplno a ne na krásu.Ne jezdím různě na ryby atd tak si dokážeš představit co to obnáší.Moc km nenajedu tak proto.Nejsem náročný a co všichni víme tak nejhorší investice je auto. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No četl jsem tvoji recenzi.Tak to vypadá že jsem neudělal chybu. :) Ještě jsem se tě chtěl zeptat co N95 tankoval to????je to rozdíl velký????Vím že se doporučuje 98 ale ptal jsem se ve Škodě a říkali že teda i 95 ale 98 je lepší.Má s tím někdo zkušenost?Díky ;)

vorlajz:jinak jsem měl vybranou stejnou barvu jako ty ale nějak se to potom zvrtlo. ;) barvu máš super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no díky za pochvalu... ;)

k těm otázkám... benzín tankuju jenom N98... N95 jsem nezkoušl a ani to nemám v úmyslu... aby motor FSI tak jak má, tak potřebuje N98... vrstvené spalování etc. :)

ad barva... já se rozhodoval mezi antracite, cappuccino a stříbrnou... nakonec jsem bral cappuccino... na té antracite ty plasty moc zaniknou, jinak kdybych kupoval klasiku, tak určo antracite... miluju šedou barvu! :)

měli bychom pak udělat Scoutí sraz! ;) hh

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zkušenosti mám zatím jenom dobré... jediný co mi na tom autě pije krev je takový to různý povrzávání v interiéru..., ale s tím toho asi moc nenadělám... :)

výkon motoru postačující, spotřeba adekvátní stylu jízdy, hlučnost velmi nízká... ve vyšší otáčkách šukézní :prc:

průchodnost "terénem" postačující, jízda na zasněženém poli super...

prostě je to dobrej auťák! :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak 7.7.v pondělí jdu přebírat auto.Nemůžu se dočkat. :) Měl jsem možnost krátké jízdy a byl jsem úplně nadšenej.Ten zvuk o proti TDI no nádhera prostě žádný traktor.(nechci se dotknout TDíčkařů byl jsem dosud taky)ale to prvotní nastartování a jenom šepot květin.No prostě už aby bylo pondělí lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo kamaráde, tak ty nebudeš do pondělí spát... to je tutovka :kol-98: jinak to Ticho s velkým T je fakt super! :) a když pak pojedeš fakt po kvalitním asfaltu, tak neuslyšíš nic... ;) já jel tuhle někde u Mostu po nový silnici cca 100 km/h... normálně úplný ticho... :palec2: ni hluk z motoru, ni hluk od kol! kol5

jinak takový postřech, dneska jsem jel delší trasu v tom hrozným slejváku, všude hafo vody... spotře + 0,8 l na sto ... brb

Editováno: , autor: vorlajz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vážený pane Vorlajz,

motory FSI ve vozidlech Octavia SCOUT a Octavia 4x4 jsou vybaveny

technologií vrstveného spalování.U ostatních motorů FSI je klasické

homogenní spalování.

S pozdravem

David Bareš | PST - Péče o zákazníka

ŠKODA AUTO a.s. | V. Klementa 869 | 293 60 Mladá Boleslav | Czech

Republic

tel: +420 326 8 16091 | fax: +420 326 8 16221 | eFax: +420 326 8 49269

David.Bares@skoda-auto.cz | www.skoda-auto.cz | www.skoda-auto.com

Škoda - Simply clever.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vorlík, keď sa vráti, tak ti bude hovoriť aky je vyborny :palec2:lol . Inač v piatok zistili aj to iba cez diagnostiku otcovmu kolegovi, že mu neide jeden chladiaci ventilator motora, a on chcel ísť na dlhšiu trasu, tak neviem ako by to dopadlo..... to tam nie je žiadna kontrolka? dosť ma to zarazilo :feve::help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...