Červenec 8, 200817 r no tak to je podla mna blud, predstav si, že by bol niekde v zahraniči na dialnici a odrazu prehriaty motor a motor bol predtym "v poriadku", ale on isiel celu cestu s jednym ventilatorom , nie je to prave najprijemnejsie...
Červenec 8, 200817 r Na dálnici ten ventilátor vůbec nejede, maximálně v zácpě...to by spíš zahřál někde ve městě, ale i to je možná nepravděpodobné, přecijenom je to koncipováno na maximální zátěž, tudíž v běžném režimu to ten jeden v poho uchladí...navíc by to bylo už dávno před krizovým bodem vidět na teploměru, že něco není OK a mohl by se podle toho člověk zařídit...já bych to zase tak nehrotil, ono to není až tak zásadní, aby to posádku přímo ohrožovalo
Červenec 8, 200817 r no hej vzduch to vychladi, ale predstav si žeby to nezistili ani "odbornici" na diagnotike a jazdil by s tym dlhsie. Ked má niečo raz ísť súčasne, tak nech to ide Mohlo by to potom vyvolať nejakú ďalšiu poruchu...
Červenec 8, 200817 r Tak to je jasný, proto taky člověk chodí pravidelně na servisky a doufá, že mu celý auto zkontrolujou a dají zase dohromady...ale když někdy vidím, kdo všechno dneska dělá v servisech, tak tomu ani sám nevěřím...tady na fóru se člověk dozví víc, než kolik toho zná mechanik
Červenec 13, 200817 r Tak motor se mi zdá být velmi ,velmi dobrý.Krásně to táhne (zatím jsem jenom zkoušel) do 6500 otáček.No nádhera krásný zátah od začátku až do červeného .Je to prostě úplně zase něco jinačí než nafta.
Červenec 13, 200817 r tak do 6500 jsem mu nakládal až po nějakých 3 tis. km... ale co, odvážnému štěstí přeje...
Červenec 13, 200817 r Nedávno sem se bavil s dealerem a říkal, že mají zkušenost u svých aut takovou, že u benzinu je lepší svižnější záběh, jen chvílu to brát lehounce a potom to začít hned s citem protahovat...sice mají prej asi o půl litru až litr větší spotřebu než ti, co zajíždí dlouho důchodcovským stylem, ale líp to jezdí a míň se to sere...sice sme mluvili konkrétně o 1.4ce, ale tak asi to bude všude stejný
Červenec 13, 200817 r tak já jsem se s tím celkově moc nemazlil, ale po 250 km jsem tomu fakt nedával "plnou"
Červenec 13, 200817 r Tak to je jasný, ona ŘJ si to stejně hlídá částečně sama, takže to ani nejde to hned drtit naplno...a těch prvních 1500km to samozřejmě chce jemnější přístup...jinak Vorlajzi, je mi jasný, že využíváš potenciál toho motoru, to ani jinak nejde, ten zvuk je návykovej
Červenec 14, 200817 r Tak já jsem to udělal jenom jednou jinak jezdím úplně v normě.Střídavě ekonomicky a potom trošku rychleji.Jo jinak takový jeden pocit z 100otanu z Benziny.Zdá se mi že to jede daleko lehčeji a krásně to reaguje na plyn.Před tím jsem tankoval 98 Jet.Nevím co vy ale zdá se mi to opravdu lepší. ;)No a včera jak jsem tankoval tak jsem se díval na víčko a tam je napsané min.95 oktanů.Zkoušel někdo 95?????? Upraveno Červenec 14, 200817 r od řidič Lukyn
Červenec 14, 200817 r N95 jsem nikdy nezkoušel a ani to nemám v plánu... tankuju na JETu N98 a jede to super.... když jsem dal do prázdný nádrže plnou Vervy 100, tak to jelo pocitově úplně stejně, akortá ten benál stojí o 3 kč na litr víc... stejnou zkušenost mám i s Carrerou 100 a V-Power racing... taky plánuju vyzkoušet N98 z Agipu, ale tam teď stojí o 2,50 víc jak na JETce, takže na to seru... stejnak to bude stejný 2 Lukyn... odkud jsi?
Červenec 14, 200817 r Od Zlína tady totiš je problém natankovat 98. 95 a nebo 100.Ještě se musím podívat na Agip ale mám pocit že tam není.Moc možností nebude.Jo a mám pocit že je u Makra (98) ale zaslechl jsem že údajně je tam špatná kvalita.Hlavně nafty.Tak nevím nevím.
Červenec 14, 200817 r no já mám kousek od baráku JETu s N98... teď se bude JETka měnit v LukOil, tak doufám, že nechaj stejný sortiment pohon. hm.
Červenec 14, 200817 r u nás na Agipu mají N98 a jede to s ním stejně jako s N98 od Globusu. žadnou jinou 98 jsem jinak nzekoušel než od tĚchto dvou benzinek, nicméně parkŕat jsem byl donucen vzít N95 a je to znát, sakra znát (ale v negativním významu)
Červenec 14, 200817 r Kúra to si trefil vorlajzíku, jsem nemohl ten večer skoro usnout když jsem zjistil, že mi ten N95 zvedl dlouhodobku o 0,2 l/100km :
Červenec 14, 200817 r Tak průzkum trhu s benzínem v okolí a Agip má 98 (35,20Kč) ale drahou tak to vidím na Benzinu 100oktan (34,90 Kč)
Červenec 15, 200817 r by mě zajímalo, proč má ten Agip tu 98 tak drahou... u nás je to podobné.... jinak ta Verva 100 ... nevím, ještě ho zkusím, ale přijde mi to fakt stejný jak N98 ... Upraveno Červenec 15, 200817 r od vorlajz
Červenec 15, 200817 r No uvidíš mně se to zdálo být opravdu lepší.Nehledě k tomu že já mám asi tankování trošku vyřešeno.
Červenec 21, 200817 r Zdravim vsechny, procetl jsem vas topic a krome hadky s TDIckari celkem zajimave pocteni. Mam FSI kratce (mel jsem turbodiesel), ale zatim z motoru jen pozitivni dojmy: - kultivovany, tichy - prijemna dynamika - rozsah pouzitelnych otacek - rozumna spotreba Mejte se.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.