Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

no tak to je podla mna blud, predstav si, že by bol niekde v zahraniči na dialnici a odrazu prehriaty motor a motor bol predtym "v poriadku", ale on isiel celu cestu s jednym ventilatorom :feve:, nie je to prave najprijemnejsie...

Vloženo

Na dálnici ten ventilátor vůbec nejede, maximálně v zácpě...to by spíš zahřál někde ve městě, ale i to je možná nepravděpodobné, přecijenom je to koncipováno na maximální zátěž, tudíž v běžném režimu to ten jeden v poho uchladí...navíc by to bylo už dávno před krizovým bodem vidět na teploměru, že něco není OK a mohl by se podle toho člověk zařídit...já bych to zase tak nehrotil, ono to není až tak zásadní, aby to posádku přímo ohrožovalo ;)

Vloženo

no hej vzduch to vychladi, ale predstav si žeby to nezistili ani "odbornici" lol na diagnotike a jazdil by s tym dlhsie. Ked má niečo raz ísť súčasne, tak nech to ide ;) Mohlo by to potom vyvolať nejakú ďalšiu poruchu...

Vloženo

Tak to je jasný, proto taky člověk chodí pravidelně na servisky a doufá, že mu celý auto zkontrolujou a dají zase dohromady...ale když někdy vidím, kdo všechno dneska dělá v servisech, tak tomu ani sám nevěřím...tady na fóru se člověk dozví víc, než kolik toho zná mechanik ;)

Vloženo

Nedávno sem se bavil s dealerem a říkal, že mají zkušenost u svých aut takovou, že u benzinu je lepší svižnější záběh, jen chvílu to brát lehounce a potom to začít hned s citem protahovat...sice mají prej asi o půl litru až litr větší spotřebu než ti, co zajíždí dlouho důchodcovským stylem, ale líp to jezdí a míň se to sere...sice sme mluvili konkrétně o 1.4ce, ale tak asi to bude všude stejný ;)

Vloženo

Tak to je jasný, ona ŘJ si to stejně hlídá částečně sama, takže to ani nejde to hned drtit naplno...a těch prvních 1500km to samozřejmě chce jemnější přístup...jinak Vorlajzi, je mi jasný, že využíváš potenciál toho motoru, to ani jinak nejde, ten zvuk je návykovej :p

Vloženo (editace)

Tak já jsem to udělal jenom jednou jinak jezdím úplně v normě.Střídavě ekonomicky a potom trošku rychleji.Jo jinak takový jeden pocit z 100otanu z Benziny.Zdá se mi že to jede daleko lehčeji a krásně to reaguje na plyn.Před tím jsem tankoval 98 Jet.Nevím co vy ale zdá se mi to opravdu lepší. ;)No a včera jak jsem tankoval tak jsem se díval na víčko a tam je napsané min.95 oktanů.Zkoušel někdo 95??????

Editováno: , autor: řidič Lukyn
Vloženo

N95 jsem nikdy nezkoušel a ani to nemám v plánu... ;) tankuju na JETu N98 a jede to super.... když jsem dal do prázdný nádrže plnou Vervy 100, tak to jelo pocitově úplně stejně, akortá ten benál stojí o 3 kč na litr víc... stejnou zkušenost mám i s Carrerou 100 a V-Power racing... taky plánuju vyzkoušet N98 z Agipu, ale tam teď stojí o 2,50 víc jak na JETce, takže na to seru... :) stejnak to bude stejný ;)

2 Lukyn... odkud jsi?

Vloženo

Od Zlína tady totiš je problém natankovat 98. :feve:

95 a nebo 100.Ještě se musím podívat na Agip ale mám pocit že tam není.Moc možností nebude.Jo a mám pocit že je u Makra (98) ale zaslechl jsem že údajně je tam špatná kvalita.Hlavně nafty.Tak nevím nevím.

Vloženo

u nás na Agipu mají N98 a jede to s ním stejně jako s N98 od Globusu. žadnou jinou 98 jsem jinak nzekoušel než od tĚchto dvou benzinek, nicméně parkŕat jsem byl donucen vzít N95 a je to znát, sakra znát (ale v negativním významu)

Vloženo (editace)

by mě zajímalo, proč má ten Agip tu 98 tak drahou... u nás je to podobné.... jinak ta Verva 100 ... nevím, ještě ho zkusím, ale přijde mi to fakt stejný jak N98 ...

Editováno: , autor: vorlajz
Vloženo

Zdravim vsechny,

procetl jsem vas topic a krome hadky s TDIckari celkem zajimave pocteni.

Mam FSI kratce (mel jsem turbodiesel), ale zatim z motoru jen pozitivni dojmy:

- kultivovany, tichy

- prijemna dynamika

- rozsah pouzitelnych otacek

- rozumna spotreba

Mejte se.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...