vorlajz Vloženo 11. Únor 2009 Sdílet Vloženo 11. Únor 2009 Viki, to zase prrrrrrr.... i když to maš načipovaný, tak mě se prostě budeš koukat na záda... a už o tom nebudeme diskutovat!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alexas Vloženo 11. Únor 2009 Sdílet Vloženo 11. Únor 2009 No je vidět, že zas bude potřeba udělat nějakou Mimoň. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 11. Únor 2009 Sdílet Vloženo 11. Únor 2009 vorlajz: v Mimoni určitě Alexas: není špatnej nápad Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 11. Únor 2009 Sdílet Vloženo 11. Únor 2009 asi to taky nechám pičnout... 120 kW zní už docela pěkně! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 11. Únor 2009 Sdílet Vloženo 11. Únor 2009 Ve sportmotoru mi říkali, že 2.0 FSI po chipu jede hodně pěkně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wrccko Vloženo 11. Únor 2009 Sdílet Vloženo 11. Únor 2009 Viktor, presne to sa mi páči na dieseli, že nemusíš podraďovať ale benzín je benzín nevýhoda je fakt tá spotreba ak jazdíš mnoho km... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 11. Únor 2009 Sdílet Vloženo 11. Únor 2009 Ve sportmotoru mi říkali, že 2.0 FSI po chipu jede hodně pěkně nehecuj ... je to dost peněz! mě ten výkon auta stačí, spíš by mě zajímal ten rozdíl... ale za ty prachy??? ani nápad! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wrccko Vloženo 11. Únor 2009 Sdílet Vloženo 11. Únor 2009 how much? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 11. Únor 2009 Sdílet Vloženo 11. Únor 2009 tuším, že kolem 8 táců... nějak tak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 11. Únor 2009 Sdílet Vloženo 11. Únor 2009 Viki, to zase prrrrrrr.... i když to maš načipovaný, tak mě se prostě budeš koukat na záda... a už o tom nebudeme diskutovat!!! To mi připomnělo zlaté pravidlo diktátu - nehádej se o něčem, čemu nerozumíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Daniel Knopp Vloženo 11. Únor 2009 Sdílet Vloženo 11. Únor 2009 nehecuj ... je to dost peněz! mě ten výkon auta stačí, spíš by mě zajímal ten rozdíl... ale za ty prachy??? ani nápad! Mě napsali z Bitpoweru tohle (ale potřeboval bych ten rozdíl poznat na vlastní kůži před tím než bych do toho šel): Dobrý den, na základě Vašeho požadavku Vám zasíláme informace o možnostech úpravy vašeho automobilu. Veškeré podrobnosti naleznete na následující adrese: http://www.bitpower.cz/scripts/show-detail...IA-II_5601_6373 Poznámky technika: na základě poptávky Vám posíláme přehledovou tabulku s orientačními hodnotami před a po úpravě software řídící jednotky BOSCH MED9.1/5/4420.01 za účelem zvýšení výkonu motoru vozidla SKODA OCTAVIA II (2.0 FSI - 150CV) - r.v.9. Záruka dva roky a po dobu šesti měsíců poskytujeme technickou podporu, kde je mj. možno úpravu doladit, dle představy jednotlivého zákazníka, v rámci možnosti daného systému. Realizace je možná na základě objednávky, emailu, nebo telefonické a doba úpravy je cca 60 – 90 min. Po úpravě doporučujeme dbát na pravidelné servisní intervaly a dodržovat olejový servis. Tzn. pravidelné výměny oleje a jeho zahřívání před vytáčením motoru do vyšších otáček. Zrychlení z 0-100 je cca o 1.0-0.5sekundy lepší. O problematice spotřeby se můžete dočíst v následujícím odkaze http://www.bitpower.cz/index.php?module=cl...-obecně(snížení spotřeby bych ovšem u této motorizace nepředpokládal - odvíjí se především od jízdního stylu samotného řidiče). Cena úpravy software řídící jednotky motoru je 9.990,- (uvedena bez 19%DPH). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 11. Únor 2009 Sdílet Vloženo 11. Únor 2009 To by mě hrozně zajímalo, když člověk přesedne ze sériovky do toho chipu, jestli to vůbec nějak pozná...papírově IMHO rozdíl spíš v odchylce měření a "vyhodit" deset táců za placebo...rozhodně by bylo moc zajímavý srovnání Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CorradoVR6 Vloženo 11. Únor 2009 Sdílet Vloženo 11. Únor 2009 hmm tak 10litrov za par konikov a par nm...neviem neviem..keby sa aspon o neco razantnejsie znizila spotreba(1-1,5l) tak je to o niecom inom..to by sa ti aspon vratilo..ale takto...myslim ze ten motor je dost silny..a ja osobne by som nemal dovod ho cipovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 11. Únor 2009 Sdílet Vloženo 11. Únor 2009 ten chip by byl zajímavý, kdyby stal tak tři tisíce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CorradoVR6 Vloženo 11. Únor 2009 Sdílet Vloženo 11. Únor 2009 (editace) po znamosti sa da setko ... Editováno: 11. Únor 2009, autor: CorradoVR6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 11. Únor 2009 Sdílet Vloženo 11. Únor 2009 co to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Daniel Knopp Vloženo 11. Únor 2009 Sdílet Vloženo 11. Únor 2009 po znamosti sa da setko ... Bych to asi tak viděl,pokus se jedná pouze o přehrátí firmwaru.Myslím,že by pro začátek stačilo sehnat ten firmware se správnými hodnotami a zbytek by se už nějak doladil.Ale svoje auto jako "pokusné " bych asi nedal.Ta cena je vysoká jen kvůli té záruce(která se beztak nevztahuje na nic když by na to došlo-záruka nezáruka ). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Muratcan Vloženo 11. Únor 2009 Sdílet Vloženo 11. Únor 2009 nevermind 2.0-fsi its just 150hp... look at the 2.0-T-fsi its 200hp Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorMPI Vloženo 11. Únor 2009 Sdílet Vloženo 11. Únor 2009 To by mě hrozně zajímalo, když člověk přesedne ze sériovky do toho chipu, jestli to vůbec nějak pozná...papírově IMHO rozdíl spíš v odchylce měření a "vyhodit" deset táců za placebo...rozhodně by bylo moc zajímavý srovnání To mi připomnělo zlaté pravidlo diktátu - nehádej se o něčem, čemu nerozumíš - to sedí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 11. Únor 2009 Sdílet Vloženo 11. Únor 2009 2 murat: really??? I cant believe it!!! omg tell me why??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 12. Únor 2009 Sdílet Vloženo 12. Únor 2009 Hlavně čipovat atmosférický benzín je jako házet perly prasatům Tam prostě není kde brát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 12. Únor 2009 Sdílet Vloženo 12. Únor 2009 Viktor je jiného názoru... Chtělo by to porovnat jeho čipnuté MPI s něcipnutým MPI za stejných podmínek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 12. Únor 2009 Sdílet Vloženo 12. Únor 2009 Možná je tam malá rezerva, ale v řádech koní. To možná když ještě vymění výfuk a sání, tak se přiblíží k 10k celkem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 12. Únor 2009 Sdílet Vloženo 12. Únor 2009 Ono ještě záleží, jak je motor nastaven v sérii...pokud je uměle přiškrcen (jako např. slabší HTPčko), kdy defaultně neotvírá naplno škrtící klapku, tak se dá úpravou získat dost, respektive využít celý potenciál...ale pakliže je využit již z výroby, pak holt smolík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 12. Únor 2009 Sdílet Vloženo 12. Únor 2009 No já bych řekl že ta MPI je už v serii docela vyhnaná k maximu. Samozřejmě by to skouslo 10 nebo 15 kW navíc, ale co na to výdrž určitých komponent motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.