Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Viki, to zase prrrrrrr.... i když to maš načipovaný, tak mě se prostě budeš koukat na záda... a už o tom nebudeme diskutovat!!! lol

No je vidět, že zas bude potřeba udělat nějakou Mimoň. :D

vorlajz: v Mimoni určitě :D

Alexas: není špatnej nápad ;)

asi to taky nechám pičnout... 120 kW zní už docela pěkně! :palec2:

Ve sportmotoru mi říkali, že 2.0 FSI po chipu jede hodně pěkně ;)

Viktor, presne to sa mi páči na dieseli, že nemusíš podraďovať ;) ale benzín je benzín :rolleyes: nevýhoda je fakt tá spotreba ak jazdíš mnoho km... :ph34r:

Ve sportmotoru mi říkali, že 2.0 FSI po chipu jede hodně pěkně ;)

nehecuj :D ... je to dost peněz! :( mě ten výkon auta stačí, spíš by mě zajímal ten rozdíl... ale za ty prachy??? ani nápad! :)

how much? :help:

tuším, že kolem 8 táců... nějak tak...

Viki, to zase prrrrrrr.... i když to maš načipovaný, tak mě se prostě budeš koukat na záda... a už o tom nebudeme diskutovat!!! lol

To mi připomnělo zlaté pravidlo diktátu - nehádej se o něčem, čemu nerozumíš lol

nehecuj :D ... je to dost peněz! :( mě ten výkon auta stačí, spíš by mě zajímal ten rozdíl... ale za ty prachy??? ani nápad! :)

Mě napsali z Bitpoweru tohle (ale potřeboval bych ten rozdíl poznat na vlastní kůži před tím než bych do toho šel):

Dobrý den,

na základě Vašeho požadavku Vám zasíláme informace o možnostech úpravy vašeho

automobilu. Veškeré podrobnosti naleznete na následující adrese:

http://www.bitpower.cz/scripts/show-detail...IA-II_5601_6373

Poznámky technika:

na základě poptávky Vám posíláme přehledovou tabulku s orientačními hodnotami před a po úpravě software řídící jednotky BOSCH MED9.1/5/4420.01 za účelem zvýšení výkonu motoru vozidla SKODA OCTAVIA II (2.0 FSI - 150CV) - r.v.9. Záruka dva roky a po dobu šesti měsíců poskytujeme technickou podporu, kde je mj. možno úpravu doladit, dle představy jednotlivého zákazníka, v rámci možnosti daného systému. Realizace je možná na základě objednávky, emailu, nebo telefonické a doba úpravy je cca 60 – 90 min. Po úpravě doporučujeme dbát na pravidelné servisní intervaly a dodržovat olejový servis. Tzn. pravidelné výměny oleje a jeho zahřívání před vytáčením motoru do vyšších otáček. Zrychlení z 0-100 je cca o 1.0-0.5sekundy lepší. O problematice spotřeby se můžete dočíst v následujícím odkaze http://www.bitpower.cz/index.php?module=cl...-obecně(snížení spotřeby bych ovšem u této motorizace nepředpokládal - odvíjí se především od jízdního stylu samotného řidiče). Cena úpravy software řídící jednotky motoru je 9.990,- (uvedena bez 19%DPH).

To by mě hrozně zajímalo, když člověk přesedne ze sériovky do toho chipu, jestli to vůbec nějak pozná...papírově IMHO rozdíl spíš v odchylce měření a "vyhodit" deset táců za placebo...rozhodně by bylo moc zajímavý srovnání :help:

hmm tak 10litrov za par konikov a par nm...neviem neviem..keby sa aspon o neco razantnejsie znizila spotreba(1-1,5l) tak je to o niecom inom..to by sa ti aspon vratilo..ale takto...myslim ze ten motor je dost silny..a ja osobne by som nemal dovod ho cipovat :)

ten chip by byl zajímavý, kdyby stal tak tři tisíce :)

po znamosti sa da setko ...

Upraveno od CorradoVR6

co to? :help:

po znamosti sa da setko ...

Bych to asi tak viděl,pokus se jedná pouze o přehrátí firmwaru.Myslím,že by pro začátek stačilo sehnat ten firmware se správnými hodnotami a zbytek by se už nějak doladil.Ale svoje auto jako "pokusné kol114 " bych asi nedal.Ta cena je vysoká jen kvůli té záruce(která se beztak nevztahuje na nic když by na to došlo-záruka nezáruka :fakac: ).

nevermind 2.0-fsi its just 150hp...

look at the 2.0-T-fsi its 200hp ;)

To by mě hrozně zajímalo, když člověk přesedne ze sériovky do toho chipu, jestli to vůbec nějak pozná...papírově IMHO rozdíl spíš v odchylce měření a "vyhodit" deset táců za placebo...rozhodně by bylo moc zajímavý srovnání :help:
To mi připomnělo zlaté pravidlo diktátu - nehádej se o něčem, čemu nerozumíš lol

- to sedí lol

2 murat: really??? :help: I cant believe it!!! lol

omg tell me why??? :smich:

Hlavně čipovat atmosférický benzín je jako házet perly prasatům lol

Tam prostě není kde brát.

Viktor je jiného názoru... Chtělo by to porovnat jeho čipnuté MPI s něcipnutým MPI za stejných podmínek

Možná je tam malá rezerva, ale v řádech koní.

To možná když ještě vymění výfuk a sání, tak se přiblíží k 10k celkem.

Ono ještě záleží, jak je motor nastaven v sérii...pokud je uměle přiškrcen (jako např. slabší HTPčko), kdy defaultně neotvírá naplno škrtící klapku, tak se dá úpravou získat dost, respektive využít celý potenciál...ale pakliže je využit již z výroby, pak holt smolík ;)

No já bych řekl že ta MPI je už v serii docela vyhnaná k maximu. Samozřejmě by to skouslo 10 nebo 15 kW navíc, ale co na to výdrž určitých komponent motoru?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.