Přejít na obsah

2.0 FSI (110 kW)


DIAGNOSTIK

Doporučené příspěvky

nehecuj :D ... je to dost peněz! :( mě ten výkon auta stačí, spíš by mě zajímal ten rozdíl... ale za ty prachy??? ani nápad! :)

Mě napsali z Bitpoweru tohle (ale potřeboval bych ten rozdíl poznat na vlastní kůži před tím než bych do toho šel):

Dobrý den,

na základě Vašeho požadavku Vám zasíláme informace o možnostech úpravy vašeho

automobilu. Veškeré podrobnosti naleznete na následující adrese:

http://www.bitpower.cz/scripts/show-detail...IA-II_5601_6373

Poznámky technika:

na základě poptávky Vám posíláme přehledovou tabulku s orientačními hodnotami před a po úpravě software řídící jednotky BOSCH MED9.1/5/4420.01 za účelem zvýšení výkonu motoru vozidla SKODA OCTAVIA II (2.0 FSI - 150CV) - r.v.9. Záruka dva roky a po dobu šesti měsíců poskytujeme technickou podporu, kde je mj. možno úpravu doladit, dle představy jednotlivého zákazníka, v rámci možnosti daného systému. Realizace je možná na základě objednávky, emailu, nebo telefonické a doba úpravy je cca 60 – 90 min. Po úpravě doporučujeme dbát na pravidelné servisní intervaly a dodržovat olejový servis. Tzn. pravidelné výměny oleje a jeho zahřívání před vytáčením motoru do vyšších otáček. Zrychlení z 0-100 je cca o 1.0-0.5sekundy lepší. O problematice spotřeby se můžete dočíst v následujícím odkaze http://www.bitpower.cz/index.php?module=cl...-obecně(snížení spotřeby bych ovšem u této motorizace nepředpokládal - odvíjí se především od jízdního stylu samotného řidiče). Cena úpravy software řídící jednotky motoru je 9.990,- (uvedena bez 19%DPH).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

po znamosti sa da setko ...

Bych to asi tak viděl,pokus se jedná pouze o přehrátí firmwaru.Myslím,že by pro začátek stačilo sehnat ten firmware se správnými hodnotami a zbytek by se už nějak doladil.Ale svoje auto jako "pokusné kol114 " bych asi nedal.Ta cena je vysoká jen kvůli té záruce(která se beztak nevztahuje na nic když by na to došlo-záruka nezáruka :fakac: ).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To by mě hrozně zajímalo, když člověk přesedne ze sériovky do toho chipu, jestli to vůbec nějak pozná...papírově IMHO rozdíl spíš v odchylce měření a "vyhodit" deset táců za placebo...rozhodně by bylo moc zajímavý srovnání :help:
To mi připomnělo zlaté pravidlo diktátu - nehádej se o něčem, čemu nerozumíš lol

- to sedí lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono ještě záleží, jak je motor nastaven v sérii...pokud je uměle přiškrcen (jako např. slabší HTPčko), kdy defaultně neotvírá naplno škrtící klapku, tak se dá úpravou získat dost, respektive využít celý potenciál...ale pakliže je využit již z výroby, pak holt smolík ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...