Prosinec 17, 200717 r hmmm tak to není příjemná informace... to se ten provoz opravdu trochu prodraží... Jestli taky mohu-u 1.9 je skutečně doporučeno měnit olej po 7 500 km.Já mám doma dodnes 1.6 MPI Combi a i po 11 letech je to bezva vůz.Nedá se to srovnat s novou OII 1.8TSI ale je to fakt bezva auto.Kolega v práci měl 1.9SDI ve Feldě a pokud vím jedinou výtku k této motorizaci byla velká váha motoru a tedy i zátěž přední nápravy se všemi důsledky opotřebení.SDI je asi o 30 kg těžší nežli 1.6MPI a u ní s vůlemi či únavou materiálu nemám žádný problém.Měnil jsem v 60 000 tlumiče a brzdy-jinak je náprava bez vůlí a bez problémů (vůz má nyní 100 000 km najeto).Jak moc hlučná je SDI nevím v praxi jsem s ní jel jen jednou či dvakrát a už si to nepamatuji.Řekl bych, že je jedno zda-li koupíš SDI či 1.6MPI budeš spokojený s obojím.U 1.6 se olej se mění po 15 000 km či jednou za rok.
Prosinec 19, 200717 r Autor děkuju za info, s nákupem si zatím opravdu užívám jeden se mi pokoušel prodat zaručeně "nebouraný" vozidlo který bylo navlečeno na nevím co ale tak zhuntovanej podvozek jsem neviděl, druhý jedinec z Kladna neměl ani tolik slušnosti zavolat že nemá čas tak jsem si zase udělal výlet k zamčený garáži. Ach jo..
Prosinec 20, 200717 r děkuju za info, s nákupem si zatím opravdu užívám jeden se mi pokoušel prodat zaručeně "nebouraný" vozidlo který bylo navlečeno na nevím co ale tak zhuntovanej podvozek jsem neviděl, druhý jedinec z Kladna neměl ani tolik slušnosti zavolat že nemá čas tak jsem si zase udělal výlet k zamčený garáži. Ach jo.. Welcome to the real World...
Prosinec 20, 200717 r K prispevku Rosti1.8 bych jen dodal, ze se nejedna o motor 1.9 SDi, ale o klasickej 1.9 D, tedy bez primeho vstrikovani.
Prosinec 25, 200717 r 1,9D je dobré řešení, motor, pokud se nezanedbávají výměny je prakticky nezničitelnej, znám člověka, který má 440 000km a pořád spolehlivě chrochtá. Já už mám čtvrtou, jezdí s tím převážně manželka po nákupech, s dětma do hudebky a za prací, spotřeba kolem 5,5l/100. Na co si dát pozor? Jestli není zkorodovaná víc, než je zdrávo, jestli nebyla havarovaná a neodborně opravená a jestli chytne na první otočení motoru. V současné době jdou s cenou dolu, protože stoupá cena nafty. A to je dobře, spousta lidí vidí vyšší povinné ručení, ale ten rozdíl s smázne po několika natankování. Jinak díly jsou dnes na tohle auto za hubičku (kompletní přední rameno pod 400)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.