Publikováno Prosinec 15, 200717 r Chlapy kamarat ma problem s fabkou, konkretne s motorom 1.4MPI. Svieti mu kontrolka oleja(cervena olejnicka na palubovke) ale len nad cca 2500ot/min....pod 2500 mu nesvieti....oleja tam ma dost. Zeby cidlo kaput? VAG nic nehlasi..... kde sa nachadza to cidlo na tomto motore? Upraveno Prosinec 15, 200717 r od TiGeRZ
Prosinec 18, 200717 r Čidlo je na hlavním olejovém kanále,když půjdeš od olejového filtru směrem k převodovce,tak před setrvačníkem.Je ve stejné úrovni.Je to opravdu kontrolka mazání?Takhle se chová spíš nabíjení.Pokud je to mazání,tak napojit manometr a zkontrolovat mazací tlak,čidlo může být vadné.
Prosinec 18, 200717 r Dělalo to klukovi na Felicii. Bylo to olejovým čerpadlem, v otáčkách nemělo tlak. Byl ustřižený klínek na hřídelce. Takže jak píše kolega, napojit manometr.
Prosinec 18, 200717 r ja jsem videl kdyz to delalo cidlo tlaku,ale bylo na nem videt ze prolina olej.
Prosinec 18, 200717 r Autor Tak problem vyrieseny nove cidlo..cca 250SK za neho dal ten kamarat......celkom lacneee
Leden 19, 200817 r Obdobný problém řešim u octavie 1,6/55kw, měnili mi v servisu olej, přitom zjistili, že nefunguje čidlo tlaku oleje. Čidlo vyměnili, ale při volnoběhu zhasne, při zvýšených otáčkách 3x zapíská a bliká, občas přestane až při volnoběhu a při jízdě opět píská. Mysleli si, že je i nový čidlo vadný, ale další/nový kus se chová stejně. Údajně tlak měřili a ten je prý OK!? (ale neřekli, jestli při volnoběhu nebo i zvýš. otáčkách?) Oleje je tam dost... že by taky ten klínek v olej. čerpadle?
Leden 19, 200817 r Autor Obdobný problém řešim u octavie 1,6/55kw, měnili mi v servisu olej, přitom zjistili, že nefunguje čidlo tlaku oleje. Čidlo vyměnili, ale při volnoběhu zhasne, při zvýšených otáčkách 3x zapíská a bliká, občas přestane až při volnoběhu a při jízdě opět píská. Mysleli si, že je i nový čidlo vadný, ale další/nový kus se chová stejně. Údajně tlak měřili a ten je prý OK!? (ale neřekli, jestli při volnoběhu nebo i zvýš. otáčkách?) Oleje je tam dost... že by taky ten klínek v olej. čerpadle? skus premarat konektory, do toho snimaca..
Leden 20, 200817 r Dali ti tam blbý čidlo.Jsou dva druhy,spínací a rozpínací a asi použili opačné.Liší se barvou.
Leden 20, 200817 r Díky za radu. Zatím jsem snímač nepřeměřoval, ale ještě menší doplnění k tomu, jak se to chová - dokud se motor neohřeje, při volnoběhu kontrolka zhasne, pokud se zvednou otáčky na cca 1.500, začne hlásit závadu... a pokud se motor zahřeje (a tim pádem je i řidší olej), kontrolka tlaku oleje už nezhasne ani při volnoběhu... potom mě napadá, jestli neni problém v čerpadle - vyběhaný apod. Motor má nalítáno 193tis. Km a předpokládám, že olej. čerpadlo nikdo neměnil...
Leden 20, 200817 r Díky za radu. Zatím jsem snímač nepřeměřoval, ale ještě menší doplnění k tomu, jak se to chová - dokud se motor neohřeje, při volnoběhu kontrolka zhasne, pokud se zvednou otáčky na cca 1.500, začne hlásit závadu... a pokud se motor zahřeje (a tim pádem je i řidší olej), kontrolka tlaku oleje už nezhasne ani při volnoběhu... potom mě napadá, jestli neni problém v čerpadle - vyběhaný apod. Motor má nalítáno 193tis. Km a předpokládám, že olej. čerpadlo nikdo neměnil... Ještě nevim, jak se má běžně čidlo oleje chovat? (u octavie 1.6, 55kw, rv98) Protože když jenom zapnu zapalování (bez startu) po zhruba 15-ti sec. právě 3x zapíská kontrolka oleje a pak červeně bliká. Po nějaký době zhasne - takhle se to normálně chová? Protože to vypadá, že od samýho začátku, kdy jsem auto koupil-4roky, bylo asi čidlo vadný (a potom mam kliku, že nebyl problém s mazáním), takže nevim, jak se to má správně chovat. V servise mi tvrdí, že takhle je to OK. Než čidlo vyměnili za nový, kontrolka jenom problikla a zhasla - bez pípání... Auto teda pořád bez problému jezdí, tak to "asi maže"... zatim....
Leden 21, 200817 r Jestli ti měřili tlak oleje i při zahřátém motoru a byl v pořádku,tak nehledej mechanickou závadu.Kdyby to nemazalo,tak jsi už dávno zadřel.Stejný problém jsem měl před pár lety,když jsem opravoval stejný typ auta po havárce, kde bylo rozdrcené olejové čidlo.Jak jsem psal předtím,na těchto motorech jsou montovány dva typy čidel.Jsou dvě,jedno na bloku a jedno na hlavě a vzájemně spolupracují.Podle VIN kodu je třeba zjistit jaké tam mají být.Jestli dali v servise jedno z čidel opačné, může se to takto projevovat. Takhle nelogicky se mi to chovalo taky než jsem na to přišel a to opačné čidlo mám ještě někde schované v šuplíku .
Leden 28, 200817 r Dali ti tam blbý čidlo.Jsou dva druhy,spínací a rozpínací a asi použili opačné.Liší se barvou. Je to tak - dali jiný čidlo - už je to OK... díky za radu.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.