Publikováno Prosinec 16, 200717 r Jak teď jezdí s Octou žena a jak je na mateřské, tak toho moc nenajede. Spíše tak 3-5km po městě a zase zpět. No a oproti tomu jak jsem s Octou jezdil já tak 40tkm ročně, tak je to znát. Čas od času se vyskytne nějaká drobná závadička, evidentně to je malým provozem, ale jednoduše se to odstraní. Prostě pro auto je lepší, když pořádně jezdí. No a teď je aktuální dobíjení. Baterka tam je 4 roky, dával jsem tam tu největší co tehdy ve Škodárně měli, aby to pořádně startovalo. Někdy jí to chytne na drnc, někdy se to trošku převalí, občas jí svítí kontrolka dobíjení. Je mi jasný, že to je tím poskakováním po městě a nestíhá se to dobít, možná i tím, že baterka už není nejmladší. Tak se chcu zeptat, kolik km by se asi mělo ujet, aby se baterka stihla dobít to, co jí odebere start? Jasně, mohl jsem jí nechat tu A4 s LPG, ale do Octy se vejde snáz kočárek tak jak je bez skládání, do A4 by ho musela skládat. Akorát teda ten malej nájezd km není pro TDI nic moc. Ale zase po mateřský začne jezdit do práce, tak to bude O.K., 20km tam, 20 zpátky. Po kolika km se stihne baterka dobít u TDI o to, co vydá stratem???
Prosinec 16, 200717 r a nebo jednou za čas baterku vytáhnou a nechat pořádně nabít. Pokud bydlíš v rodinném domě a auto máš v garáži nebo na dvoře, tak bych volil průběžné nabíjení - udržovací proud a napětí.
Prosinec 16, 200717 r a nebo jednou za čas baterku vytáhnou a nechat pořádně nabít. Pokud bydlíš v rodinném domě a auto máš v garáži nebo na dvoře, tak bych volil průběžné nabíjení - udržovací proud a napětí. Mě jí alternátor dobil za 50km (cesta na nákup a zpět), ale veškeré spotřebiče jako (světla, rádio, ventilátor) jsem celou cestu nepoužil p.s.:Policejní hlídku jsem naštěstí nepotkal
Prosinec 16, 200717 r a nebo jednou za čas baterku vytáhnou a nechat pořádně nabít. Pokud bydlíš v rodinném domě a auto máš v garáži nebo na dvoře, tak bych volil průběžné nabíjení - udržovací proud a napětí. Já jednou takhle baterku odepsal. Koupil jsem jí na benzíně a ten prodavač mi řiká: "je nabitá, stačí jí tam dát a jezdit"! Bohužel jsem na jeho slova nedal a hned jak sem jí přivez domu, tak šla na nabíječku, kde sem jí odpojoval až 2. den ráno. Po 2 zimách byla baterka KO a to jsem ještě pořizoval do tehdejší Š 105L nejsilnější alternátor, abych aspoň nastartoval
Prosinec 16, 200717 r Já myslím,že pro nabití baterie je potřeba najet okolo 40-50 km.Někde jsem to četl a tak mi to utkvělo v paměti.
Prosinec 16, 200717 r Já jednou takhle baterku odepsal. Koupil jsem jí na benzíně a ten prodavač mi řiká: "je nabitá, stačí jí tam dát a jezdit"!Bohužel jsem na jeho slova nedal a hned jak sem jí přivez domu, tak šla na nabíječku, kde sem jí odpojoval až 2. den ráno. Po 2 zimách byla baterka KO a to jsem ještě pořizoval do tehdejší Š 105L nejsilnější alternátor, abych aspoň nastartoval Tak tak, jako baterka ze supermarketu. Vydrží dva roky tj. po dobu záruky a pak KO.
Prosinec 16, 200717 r Autor Tak tak, jako baterka ze supermarketu. Vydrží dva roky tj. po dobu záruky a pak KO. nemám tam žádnej shit z Kauflandu, ale tu nejsilnější Wartu co tam jde dát a co v autosalonu Škoda měli. Dokavaď jsem jezdil, tak mi to dokonce chytalo v zimě i při -25°C a všech 4 žhavičkách K.O. Chytalo to jen na tlaky. Zajímá mně po kolika cca km se dostane na původní hodnoty před startem. Upraveno Prosinec 16, 200717 r od TomasB
Prosinec 16, 200717 r Tak tak, jako baterka ze supermarketu. Vydrží dva roky tj. po dobu záruky a pak KO. To jo no. Od té doby už jsem na té benzině nebyl
Prosinec 16, 200717 r nemám tam žádnej shit z Kauflandu, ale tu nejsilnější Wartu co tam jde dát a co v autosalonu Škoda měli. Dokavaď jsem jezdil, tak mi to dokonce chytalo v zimě i při -25°C a všech 4 žhavičkách K.O. Chytalo to jen na tlaky.Zajímá mně po kolika cca km se dostane na původní hodnoty před startem. Pochybuju, že při -25°C ti to chytalo bez jediné funkční žhavičky Na roztažení možná:-) Čas, za který se dostane na původní hodnotu závisí určitě na tom, kolik elektrospotřebičů máš při startu zapnutých (rádio, foukání, jsou i frajeři co v zimě nejdřív rozsvítěj všechny světla na autě, pustěj rádio, otočej klíčkem, aby se zapnul ventilátor proti zamlžení oken a na závěr teprve startujou.. Jednoho takového jsme už v práci 2x roztlačovali
Prosinec 16, 200717 r nemám tam žádnej shit z Kauflandu, ale tu nejsilnější Wartu co tam jde dát a co v autosalonu Škoda měli. Dokavaď jsem jezdil, tak mi to dokonce chytalo v zimě i při -25°C a všech 4 žhavičkách K.O. Chytalo to jen na tlaky.Zajímá mně po kolika cca km se dostane na původní hodnoty před startem. p.s.: kdo tu mluvil o shitu z kauflandu? já sem psal, že jsem si koupil kdysi do Š105 Vartu 55Ah a udělal sem chybu, že sem jí okamžitě neusadil do auta a nepřipích na káble, ale kokot!! sem jí šoupnul hned na nabíječku, přitom už nabitá byla a navíc jsem zapomněl otevřít plynovací zátky, to mi bylo asi 17let a mé znalosti se nerovnaly ani těm Juniorským tady na fóru
Prosinec 16, 200717 r TO: maly kom: Add A: Asi to byla nabijecka bez regulace Add B: Ani nizky vek neomlouva chyby. Muzes byt rad, ze jsi nehamtal v H2SO4
Prosinec 16, 200717 r Autor Pochybuju, že při -25°C ti to chytalo bez jediné funkční žhavičky Na roztažení možná:-)Čas, za který se dostane na původní hodnotu závisí určitě na tom, kolik elektrospotřebičů máš při startu zapnutých (rádio, foukání, jsou i frajeři co v zimě nejdřív rozsvítěj všechny světla na autě, pustěj rádio, otočej klíčkem, aby se zapnul ventilátor proti zamlžení oken a na závěr teprve startujou.. Jednoho takového jsme už v práci 2x roztlačovali tak o tom nepochybuj, protože tomu tak bylo. Kdysi dávno jsem to tady i psal. Nechytlo to na drc, nechytlo to napoprvé ale nakonec ano. To mně taky navedlo, že asi nebude něco košér. A jak jsem zjistil, tak žhavičky jen ucpávaly díry
Prosinec 16, 200717 r tak o tom nepochybuj, protože tomu tak bylo. Kdysi dávno jsem to tady i psal. Nechytlo to na drc, nechytlo to napoprvé ale nakonec ano. To mně taky navedlo, že asi nebude něco košér. A jak jsem zjistil, tak žhavičky jen ucpávaly díry Tak to je jiná. Nevím, právě se mi to moc nezdá že bez žhaviček se dá v zimě nastartovat..? Asi taky mam v háji žhavičky, protože jakmile klesne teplota pod 0, tak se mu moc nechce na poprvý Ale napodruhý chytne skoro vždycky (1,9TDi) p.s.: Oproti tomu TSFI chytá kdykoliv na otočení - alespoň, že jedno auto je v cajku.
Prosinec 16, 200717 r TO: maly kom:Add A: Asi to byla nabijecka bez regulace Add B: Ani nizky vek neomlouva chyby. Muzes byt rad, ze jsi nehamtal v H2SO4 V té jsem naštěstí nehamtal, jen sem se v ní koupal
Prosinec 16, 200717 r Autor Tak to je jiná. Nevím, právě se mi to moc nezdá že bez žhaviček se dá v zimě nastartovat..? Asi taky mam v háji žhavičky, protože jakmile klesne teplota pod 0, tak se mu moc nechce na poprvý Ale napodruhý chytne skoro vždycky (1,9TDi)p.s.: Oproti tomu TSFI chytá kdykoliv na otočení - alespoň, že jedno auto je v cajku. tak je proměř, je to tady popsaný, tak zadej do vyhledávání třeba "žhavičky" nebo "žhavící" a měl bys to najít. Není to ani drahý, jedna stojí cca 200,-. Vyměněný to je za 5 minut. Vyměň rovnou všecky. Tak mně napadá, že bych je měl taky asi zkontrolovat, protože už je to tuším 2 roky co jsem je měnil. Upraveno Prosinec 16, 200717 r od TomasB
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.