Přejít na obsah

kolik km na dobití AKU?


TomasB

Doporučené příspěvky

Jak teď jezdí s Octou žena a jak je na mateřské, tak toho moc nenajede. Spíše tak 3-5km po městě a zase zpět. No a oproti tomu jak jsem s Octou jezdil já tak 40tkm ročně, tak je to znát. Čas od času se vyskytne nějaká drobná závadička, evidentně to je malým provozem, ale jednoduše se to odstraní. Prostě pro auto je lepší, když pořádně jezdí. No a teď je aktuální dobíjení. Baterka tam je 4 roky, dával jsem tam tu největší co tehdy ve Škodárně měli, aby to pořádně startovalo. Někdy jí to chytne na drnc, někdy se to trošku převalí, občas jí svítí kontrolka dobíjení. Je mi jasný, že to je tím poskakováním po městě a nestíhá se to dobít, možná i tím, že baterka už není nejmladší. Tak se chcu zeptat, kolik km by se asi mělo ujet, aby se baterka stihla dobít to, co jí odebere start?

Jasně, mohl jsem jí nechat tu A4 s LPG, ale do Octy se vejde snáz kočárek tak jak je bez skládání, do A4 by ho musela skládat. Akorát teda ten malej nájezd km není pro TDI nic moc. Ale zase po mateřský začne jezdit do práce, tak to bude O.K., 20km tam, 20 zpátky.

Po kolika km se stihne baterka dobít u TDI o to, co vydá stratem???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a nebo jednou za čas baterku vytáhnou a nechat pořádně nabít. Pokud bydlíš v rodinném domě a auto máš v garáži nebo na dvoře, tak bych volil průběžné nabíjení - udržovací proud a napětí.

Mě jí alternátor dobil za 50km (cesta na nákup a zpět), ale veškeré spotřebiče jako (světla, rádio, ventilátor) jsem celou cestu nepoužil :D

p.s.:Policejní hlídku jsem naštěstí nepotkal :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a nebo jednou za čas baterku vytáhnou a nechat pořádně nabít. Pokud bydlíš v rodinném domě a auto máš v garáži nebo na dvoře, tak bych volil průběžné nabíjení - udržovací proud a napětí.

Já jednou takhle baterku odepsal. Koupil jsem jí na benzíně a ten prodavač mi řiká: "je nabitá, stačí jí tam dát a jezdit"!

Bohužel jsem na jeho slova nedal a hned jak sem jí přivez domu, tak šla na nabíječku, kde sem jí odpojoval až 2. den ráno. Po 2 zimách byla baterka KO a to jsem ještě pořizoval do tehdejší Š 105L nejsilnější alternátor, abych aspoň nastartoval

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jednou takhle baterku odepsal. Koupil jsem jí na benzíně a ten prodavač mi řiká: "je nabitá, stačí jí tam dát a jezdit"!

Bohužel jsem na jeho slova nedal a hned jak sem jí přivez domu, tak šla na nabíječku, kde sem jí odpojoval až 2. den ráno. Po 2 zimách byla baterka KO a to jsem ještě pořizoval do tehdejší Š 105L nejsilnější alternátor, abych aspoň nastartoval

Tak tak, jako baterka ze supermarketu. Vydrží dva roky tj. po dobu záruky a pak KO.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tak, jako baterka ze supermarketu. Vydrží dva roky tj. po dobu záruky a pak KO.

nemám tam žádnej shit z Kauflandu, ale tu nejsilnější Wartu co tam jde dát a co v autosalonu Škoda měli. Dokavaď jsem jezdil, tak mi to dokonce chytalo v zimě i při -25°C a všech 4 žhavičkách K.O. ;) Chytalo to jen na tlaky.

Zajímá mně po kolika cca km se dostane na původní hodnoty před startem.

Editováno: , autor: TomasB
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nemám tam žádnej shit z Kauflandu, ale tu nejsilnější Wartu co tam jde dát a co v autosalonu Škoda měli. Dokavaď jsem jezdil, tak mi to dokonce chytalo v zimě i při -25°C a všech 4 žhavičkách K.O. ;) Chytalo to jen na tlaky.

Zajímá mně po kolika cca km se dostane na původní hodnoty před startem.

Pochybuju, že při -25°C ti to chytalo bez jediné funkční žhavičky :horse: Na roztažení možná:-)

Čas, za který se dostane na původní hodnotu závisí určitě na tom, kolik elektrospotřebičů máš při startu zapnutých (rádio, foukání, jsou i frajeři co v zimě nejdřív rozsvítěj všechny světla na autě, pustěj rádio, otočej klíčkem, aby se zapnul ventilátor proti zamlžení oken a na závěr teprve startujou.. Jednoho takového jsme už v práci 2x roztlačovali :ph34r:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nemám tam žádnej shit z Kauflandu, ale tu nejsilnější Wartu co tam jde dát a co v autosalonu Škoda měli. Dokavaď jsem jezdil, tak mi to dokonce chytalo v zimě i při -25°C a všech 4 žhavičkách K.O. ;) Chytalo to jen na tlaky.

Zajímá mně po kolika cca km se dostane na původní hodnoty před startem.

p.s.: kdo tu mluvil o shitu z kauflandu? já sem psal, že jsem si koupil kdysi do Š105 Vartu 55Ah a udělal sem chybu, že sem jí okamžitě neusadil do auta a nepřipích na káble, ale kokot!! sem jí šoupnul hned na nabíječku, přitom už nabitá byla a navíc jsem zapomněl otevřít plynovací zátky, to mi bylo asi 17let a mé znalosti se nerovnaly ani těm Juniorským tady na fóru :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pochybuju, že při -25°C ti to chytalo bez jediné funkční žhavičky :horse: Na roztažení možná:-)

Čas, za který se dostane na původní hodnotu závisí určitě na tom, kolik elektrospotřebičů máš při startu zapnutých (rádio, foukání, jsou i frajeři co v zimě nejdřív rozsvítěj všechny světla na autě, pustěj rádio, otočej klíčkem, aby se zapnul ventilátor proti zamlžení oken a na závěr teprve startujou.. Jednoho takového jsme už v práci 2x roztlačovali :ph34r:

tak o tom nepochybuj, protože tomu tak bylo. Kdysi dávno jsem to tady i psal. Nechytlo to na drc, nechytlo to napoprvé ale nakonec ano. To mně taky navedlo, že asi nebude něco košér. A jak jsem zjistil, tak žhavičky jen ucpávaly díry ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak o tom nepochybuj, protože tomu tak bylo. Kdysi dávno jsem to tady i psal. Nechytlo to na drc, nechytlo to napoprvé ale nakonec ano. To mně taky navedlo, že asi nebude něco košér. A jak jsem zjistil, tak žhavičky jen ucpávaly díry ;)

Tak to je jiná. Nevím, právě se mi to moc nezdá že bez žhaviček se dá v zimě nastartovat..? Asi taky mam v háji žhavičky, protože jakmile klesne teplota pod 0, tak se mu moc nechce na poprvý:( Ale napodruhý chytne skoro vždycky (1,9TDi)

p.s.: Oproti tomu TSFI chytá kdykoliv na otočení - alespoň, že jedno auto je v cajku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to je jiná. Nevím, právě se mi to moc nezdá že bez žhaviček se dá v zimě nastartovat..? Asi taky mam v háji žhavičky, protože jakmile klesne teplota pod 0, tak se mu moc nechce na poprvý:( Ale napodruhý chytne skoro vždycky (1,9TDi)

p.s.: Oproti tomu TSFI chytá kdykoliv na otočení - alespoň, že jedno auto je v cajku.

tak je proměř, je to tady popsaný, tak zadej do vyhledávání třeba "žhavičky" nebo "žhavící" a měl bys to najít.

Není to ani drahý, jedna stojí cca 200,-. Vyměněný to je za 5 minut. Vyměň rovnou všecky. Tak mně napadá, že bych je měl taky asi zkontrolovat, protože už je to tuším 2 roky co jsem je měnil.

Editováno: , autor: TomasB
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...